Şimdi Ara

Neden bu kadar fazla satılık insignia var?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
4.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnsignia almayı düşünüyorduk ama sahibindendeki 42 tane satılık 2.el görünce, insignia konusundaki düşüncelerim sanki değişti...

    http://www.sahibinden.com/search.php?b[uncompleted]=1&b[pricecurr]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=92949&c=92949&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=1

    insignia alıcıları daha 3-4 aylık arabalarından bu kadar mı çok nefret ediyorlar?
    internette 10 kadar arabanın cidden büyük problemler yaşadığını okudum. Bu 10 araba çoğunda neredeyse sökülmedik yer bırakılmamış, sürekli sorunlar çözüldü denip, daha 200m gitmeden bile aynı problemin olduğu araçlar bile var :D Acaba forumdaki insignia kullanıcıları ne düşünüyorlar? artılarını yeterince biliyorum ama karar sürecinde bir de eksilerini söylerseniz bana çok yardımcı olacak. Alacağım araba 2.0 dizel olacağı için yakıt problemini saymıyorum :D bir de ankara ya da ankara çevresindeki en güvenilir opel servis hangisi?







  • Ankara'da Reis önerilir genelde güzel servistir.

    İnsigniaların satılmasının sebebi de bir zamanlar BMW alıp kredisini ödeyemeyip satan kişilerle aynıdır. Adam 60.000 liraya aracı alıyor ama krediyi ödemede zorlanıyor. Yani yiyemeyeceği muzu soyuyor. Sonra da malesef satıyor. Ha sorunlular da var yok değil. Daha bebeklik döneminde araç. Her araçtaki gibi sıkıntıları oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Ankara'da Reis önerilir genelde güzel servistir.

    İnsigniaların satılmasının sebebi de bir zamanlar BMW alıp kredisini ödeyemeyip satan kişilerle aynıdır. Adam 60.000 liraya aracı alıyor ama krediyi ödemede zorlanıyor. Yani yiyemeyeceği muzu soyuyor. Sonra da malesef satıyor. Ha sorunlular da var yok değil. Daha bebeklik döneminde araç. Her araçtaki gibi sıkıntıları oluyor.
    Ekonomik kriz etkisi kesinlikle vardır ancak bu kadar fazla sayıda aracın satılık olmasının başka nedenleri de vardır kesinlikle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdascac

    Ekonomik kriz etkisi kesinlikle vardır ancak bu kadar fazla sayıda aracın satılık olmasının başka nedenleri de vardır kesinlikle..

    kesinlikle dogru alırken sanki ekonomi süpermiydi bece başka sebepler var ama bence yazık 110 km kulalnıp 10 milyar zararına satmak kötü bi duygu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: cagdascac

    Ekonomik kriz etkisi kesinlikle vardır ancak bu kadar fazla sayıda aracın satılık olmasının başka nedenleri de vardır kesinlikle..

    kesinlikle dogru alırken sanki ekonomi süpermiydi bece başka sebepler var ama bence yazık 110 km kulalnıp 10 milyar zararına satmak kötü bi duygu

    ÖTV indirimini millet bişey sandı yüklendi hemen. Bütçe de zorlayınca satacak ne yapacak. Bir zamanlar BMW'de de oldu bu. Adamlar aldı arabayı. Krediler zorladı daha 2000 3000 KM'deki arabaları hemen galeriden satmaya başladılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: cagdascac

    Ekonomik kriz etkisi kesinlikle vardır ancak bu kadar fazla sayıda aracın satılık olmasının başka nedenleri de vardır kesinlikle..

    kesinlikle dogru alırken sanki ekonomi süpermiydi bece başka sebepler var ama bence yazık 110 km kulalnıp 10 milyar zararına satmak kötü bi duygu

    ÖTV indirimini millet bişey sandı yüklendi hemen. Bütçe de zorlayınca satacak ne yapacak. Bir zamanlar BMW'de de oldu bu. Adamlar aldı arabayı. Krediler zorladı daha 2000 3000 KM'deki arabaları hemen galeriden satmaya başladılar.

    Alıntıları Göster
    Bundan da şu sonucu çıkarabiliriz:

    Türk halkı olarak hesabımızı bilmiyoruz. Kredi kartlarmızı doğru düzgün kullanmıyoruz. Ha diyebilirsiniz ki şartlar zorluyor buna. Doğrudur ama eskiden böylemiydi. Bir anlık bütçe fazlası ile veyahut hesaba katılmayan diğer masraf ya da ödemeler nedeniyle buna benzer işlemler yapılıyor. Sonra da kişilerin , ailelerin hesapları tepetaklak oluveriyor.

    Gerçekten ince bir hesap yapılmadan uzun süreli borç taahhüdü altına girmemek gerekiyor. Bunu bir ahkam olsun diye değil bu tür durumlara üzüldüğüm için söylüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    Bundan da şu sonucu çıkarabiliriz:

    Türk halkı olarak hesabımızı bilmiyoruz. Kredi kartlarmızı doğru düzgün kullanmıyoruz. Ha diyebilirsiniz ki şartlar zorluyor buna. Doğrudur ama eskiden böylemiydi. Bir anlık bütçe fazlası ile veyahut hesaba katılmayan diğer masraf ya da ödemeler nedeniyle buna benzer işlemler yapılıyor. Sonra da kişilerin , ailelerin hesapları tepetaklak oluveriyor.

    Gerçekten ince bir hesap yapılmadan uzun süreli borç taahhüdü altına girmemek gerekiyor. Bunu bir ahkam olsun diye değil bu tür durumlara üzüldüğüm için söylüyorum...


    Alıntıları Göster
    Bir diğer sebep te ötv indirimi ile bu araçlar oldukça uygun fiyata alındı ve kar elde etme amacıyla alındı.Şimdi fiyatlar yükselince kar satışları geldi tabi bu durum satılan bütün araçlar için geçerli değil.Teknik sorunlar sadece bir markaya özgü değildir en pahalı markada bile mutlaka vardır.Olmaması da imkansızdır zaten sonuçta insan yapımı bir şeydir araba.Yüzmilyon dolarlık uçaklarda bile hatalar var daha ne diyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taner11

    Bir diğer sebep te ötv indirimi ile bu araçlar oldukça uygun fiyata alındı ve kar elde etme amacıyla alındı.Şimdi fiyatlar yükselince kar satışları geldi tabi bu durum satılan bütün araçlar için geçerli değil.Teknik sorunlar sadece bir markaya özgü değildir en pahalı markada bile mutlaka vardır.Olmaması da imkansızdır zaten sonuçta insan yapımı bir şeydir araba.Yüzmilyon dolarlık uçaklarda bile hatalar var daha ne diyim.

    Alıntıları Göster
    Birde işin arka yüzü var.
    Insignia Cosmo(!) benim hayallerimi süsleyen,mükemmel bir otomobil.
    Ancak nedense Edition bende o heyecanı uyandırmıyor.
    Jantları olsun,farları olsun,iç mekanda kumaş koltukları olsun...

    Belkide aracını satanlar(sahibinden.com) Editionda,Insignia heyecanını yaşayamayıp,Cosmo alacaklar.

    Evet:)
    Araştırma amacıyla sahibinden.com da herkese tek tek aracını neden sattığını sordum.
    Aynı zamanda aracına talip olmadğımı ancak sıfır alacağımıda söyledim.
    Ve geen cevaplar beni için çok güzeldi.

    115 Hp satıcılarının neredeyse hepsi,180 Hp ye dönmek için;
    180 Hp satıcılarının neredeyse hepsi Editionsa,Cosmoya dönmek için;
    Geriye kalanların neredeyse hepsi sizlerinde bahsettiği gibi borcunu ödeyemediği için;
    Ve sadece 1 kişi,aracın konsolundan gelen bazı sesler(edition) ve takıntısı olduğu için,en ufak bir çıtırtıda bile aracı ndan nefret edecek yapıya sahip olduğu için aracını satıyor.

    Ve genelinin söylediği söz şu;

    Kesinlikle satılacak bir araba değil!!!

    Umarım yardımcı olabilmişimdir...
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Birde işin arka yüzü var.
    Insignia Cosmo(!) benim hayallerimi süsleyen,mükemmel bir otomobil.
    Ancak nedense Edition bende o heyecanı uyandırmıyor.
    Jantları olsun,farları olsun,iç mekanda kumaş koltukları olsun...

    Belkide aracını satanlar(sahibinden.com) Editionda,Insignia heyecanını yaşayamayıp,Cosmo alacaklar.

    Evet:)
    Araştırma amacıyla sahibinden.com da herkese tek tek aracını neden sattığını sordum.
    Aynı zamanda aracına talip olmadğımı ancak sıfır alacağımıda söyledim.
    Ve geen cevaplar beni için çok güzeldi.

    115 Hp satıcılarının neredeyse hepsi,180 Hp ye dönmek için;
    180 Hp satıcılarının neredeyse hepsi Editionsa,Cosmoya dönmek için;
    Geriye kalanların neredeyse hepsi sizlerinde bahsettiği gibi borcunu ödeyemediği için;
    Ve sadece 1 kişi,aracın konsolundan gelen bazı sesler(edition) ve takıntısı olduğu için,en ufak bir çıtırtıda bile aracı ndan nefret edecek yapıya sahip olduğu için aracını satıyor.

    Ve genelinin söylediği söz şu;

    Kesinlikle satılacak bir araba değil!!!

    Umarım yardımcı olabilmişimdir...
    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    hocam iyi kontur harcamışsın helal olsun
    neyse valla enterasan baya bir satılık insigna ilanı var hepside düşük km
    ilk alan bir arkadaş vardı dh de onda da problemler vardı ben o kadar para veripte bebeklik hatası olmasını kabullenmem yav araç d segmentinde verilen rakamlarda az paralar deil




  • Güzel bir araştırma. D segmendi bile olsa şu ya da bu sebeple genel tatminsizlik. Hp yükseltmek tabiki iyi gibi görünüyor ama bunu neden başta düşünmemişler acaba. @fasher in de dediği gibi az bi para değil bunlar. Baştan düşünülmesi gerekiyordu. Gerçekten hp / model değişimi içinse gene opel bayilerinde sıfırıyla takas usulu daha mantıklı olmaz mı ? Bunu bilmediğim için soruyorum. Nasıl olsa bir miktar zarar edilecektir ama kişi istediği arabaya daha çabuk sahip olur. Bu arada şunu da söylemeden edemeyecem. Nikim focus olduğundan focuscu olduğumu düşünüp opel i kötülemek amacıyla falan yazdığımı düşünmeyin. Opel i de severim çünkü.
    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Birde işin arka yüzü var.
    Insignia Cosmo(!) benim hayallerimi süsleyen,mükemmel bir otomobil.
    Ancak nedense Edition bende o heyecanı uyandırmıyor.
    Jantları olsun,farları olsun,iç mekanda kumaş koltukları olsun...

    Belkide aracını satanlar(sahibinden.com) Editionda,Insignia heyecanını yaşayamayıp,Cosmo alacaklar.

    Evet:)
    Araştırma amacıyla sahibinden.com da herkese tek tek aracını neden sattığını sordum.
    Aynı zamanda aracına talip olmadğımı ancak sıfır alacağımıda söyledim.
    Ve geen cevaplar beni için çok güzeldi.

    115 Hp satıcılarının neredeyse hepsi,180 Hp ye dönmek için;
    180 Hp satıcılarının neredeyse hepsi Editionsa,Cosmoya dönmek için;
    Geriye kalanların neredeyse hepsi sizlerinde bahsettiği gibi borcunu ödeyemediği için;
    Ve sadece 1 kişi,aracın konsolundan gelen bazı sesler(edition) ve takıntısı olduğu için,en ufak bir çıtırtıda bile aracı ndan nefret edecek yapıya sahip olduğu için aracını satıyor.

    Ve genelinin söylediği söz şu;

    Kesinlikle satılacak bir araba değil!!!

    Umarım yardımcı olabilmişimdir...
    Saygılar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi focus_smmm -- 7 Eylül 2009; 16:58:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    hocam iyi kontur harcamışsın helal olsun
    neyse valla enterasan baya bir satılık insigna ilanı var hepside düşük km
    ilk alan bir arkadaş vardı dh de onda da problemler vardı ben o kadar para veripte bebeklik hatası olmasını kabullenmem yav araç d segmentinde verilen rakamlarda az paralar deil


    bahsettiğiniz kişi ilk Insignia alanlardan biri, "Deniz".

    gerçekten çok sorun yaşadı. ama o sadece onun aracına özgüydü.
    başka kimseden onun yaşadığı sorunları duymadım.
    Insignia Kulübünde 80 kadar Insignia kullanıcısı var. hepsi de memnun.

    Deniz'de Insignia'dan memnun kalmadığı için sattı, Megane 3 Coupe aldı.
    birde Megane sorunlarına bakalım:

    http://www.sahibinden.com/koleksiyon_megan_3_boylesi_yok-65WQQaXQQ16687674WQQpXQQdisplayitem?source=promotion_hpva

    bir tane de tampon, çamurluk ve kapı üstündeki çıtasının rengi aracın gövde rengiyle uyuşmayan Megane vardı, bordo renk :)

    şans işi işte. onun aldığı Insignia hatalı çıktı, satana kadar memnunum, moralim yerine geldi dedi,
    sattıktan sonra heryere Insignia şöyle, Insignia böyle laf etti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri

    quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    hocam iyi kontur harcamışsın helal olsun
    neyse valla enterasan baya bir satılık insigna ilanı var hepside düşük km
    ilk alan bir arkadaş vardı dh de onda da problemler vardı ben o kadar para veripte bebeklik hatası olmasını kabullenmem yav araç d segmentinde verilen rakamlarda az paralar deil


    bahsettiğiniz kişi ilk Insignia alanlardan biri, "Deniz".

    gerçekten çok sorun yaşadı. ama o sadece onun aracına özgüydü.
    başka kimseden onun yaşadığı sorunları duymadım.
    Insignia Kulübünde 80 kadar Insignia kullanıcısı var. hepsi de memnun.

    Deniz'de Insignia'dan memnun kalmadığı için sattı, Megane 3 Coupe aldı.
    birde Megane sorunlarına bakalım:

    http://www.sahibinden.com/koleksiyon_megan_3_boylesi_yok-65WQQaXQQ16687674WQQpXQQdisplayitem?source=promotion_hpva

    bir tane de tampon, çamurluk ve kapı üstündeki çıtasının rengi aracın gövde rengiyle uyuşmayan Megane vardı, bordo renk :)

    şans işi işte. onun aldığı Insignia hatalı çıktı, satana kadar memnunum, moralim yerine geldi dedi,
    sattıktan sonra heryere Insignia şöyle, Insignia böyle laf etti.

    Alıntıları Göster
    Kimse şatışta olan aracını satmadan kötülemek istemez... diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightseason

    Kimse şatışta olan aracını satmadan kötülemek istemez... diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Yollardaki Insignia sayısını satılık Insignia sayınısa oranlarsan düşündüğün kadar büyük bir rakkam olmadığını anlarsın 42nin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekapa

    Yollardaki Insignia sayısını satılık Insignia sayınısa oranlarsan düşündüğün kadar büyük bir rakkam olmadığını anlarsın 42nin..

    Alıntıları Göster
    bende ötv indirimde insignia aldım satanlar geneliarkadaşlarında bahsettiği gibi 115 hp 180 hp çevirme ve cosmo donanımı almak için ha diyeceksiniiz neden 115 aldılar ötv indirimi olduğunda ülkemizde olduğu gibi avrupada da insignia bulunamıyordu hangisi varsa onu alıyolardı.. bir diğer husus araçları aldıktana sonra 13.000 civarında fiyatlar artı ve aksesuarlı almak istersen en az 2 ay beklemek durumunda bu olayı fırsata çevirmek isteyenler var...
    yani araçlar sorunlu diye satacaklarını düşünmüyorum ve şunu söyleyeyim insignia severler inanın hepsi aklı başında kariyer sahibi insanlar araçlarımızdaki en ufak sorunda dahi opel servislerini ve bayiyi dize getirecek güce sahibiz...

    insignia severler olarak Türkiye opel de üst düzey sorumlularla birebir görüşüyoruz hatta almanya opelden forumu takip ettiklerini biliyoruz araçlarımızın teslim zamanında arkadaşlarımıızın kimlerden nasıl haber aldığımızı okuyabilirisiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKG24

    bende ötv indirimde insignia aldım satanlar geneliarkadaşlarında bahsettiği gibi 115 hp 180 hp çevirme ve cosmo donanımı almak için ha diyeceksiniiz neden 115 aldılar ötv indirimi olduğunda ülkemizde olduğu gibi avrupada da insignia bulunamıyordu hangisi varsa onu alıyolardı.. bir diğer husus araçları aldıktana sonra 13.000 civarında fiyatlar artı ve aksesuarlı almak istersen en az 2 ay beklemek durumunda bu olayı fırsata çevirmek isteyenler var...
    yani araçlar sorunlu diye satacaklarını düşünmüyorum ve şunu söyleyeyim insignia severler inanın hepsi aklı başında kariyer sahibi insanlar araçlarımızdaki en ufak sorunda dahi opel servislerini ve bayiyi dize getirecek güce sahibiz...

    insignia severler olarak Türkiye opel de üst düzey sorumlularla birebir görüşüyoruz hatta almanya opelden forumu takip ettiklerini biliyoruz araçlarımızın teslim zamanında arkadaşlarımıızın kimlerden nasıl haber aldığımızı okuyabilirisiniz...

    Alıntıları Göster
    Kullanan arkadaş bizi iftar yemeğine götürken 2-3 aylık arabasından utanır oldu..

    4 kişiyle klima açıkken Ankaranın Cinnahında en sona kalıp motoru bağıra bağıra gitmeye çalışan bir arabaya kimse en az 50000 TL vermek istemez.
    Donanım ve görünüm olarak çok güzel bir araç esasen fazla ağır olmamasına rağmen 115hp motor çoook yetersiz kalıyor.

    Satılanların büyük çoğunluğu 1.6 Sanırım kimse bukadar yetersiz olduğunu düşünmemişti.

    Bir dönem üretilen 1.6(100Hp) zannedersem 2002-03 ten sonraki Vectra larda motorda olduğu gibi hüsrana uğramazlar..




  • opel adına üzücü..
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluksengul

    Kullanan arkadaş bizi iftar yemeğine götürken 2-3 aylık arabasından utanır oldu..

    4 kişiyle klima açıkken Ankaranın Cinnahında en sona kalıp motoru bağıra bağıra gitmeye çalışan bir arabaya kimse en az 50000 TL vermek istemez.
    Donanım ve görünüm olarak çok güzel bir araç esasen fazla ağır olmamasına rağmen 115hp motor çoook yetersiz kalıyor.

    Satılanların büyük çoğunluğu 1.6 Sanırım kimse bukadar yetersiz olduğunu düşünmemişti.

    Bir dönem üretilen 1.6(100Hp) zannedersem 2002-03 ten sonraki Vectra larda motorda olduğu gibi hüsrana uğramazlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    opel adına üzücü..
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluksengul

    Kullanan arkadaş bizi iftar yemeğine götürken 2-3 aylık arabasından utanır oldu..

    4 kişiyle klima açıkken Ankaranın Cinnahında en sona kalıp motoru bağıra bağıra gitmeye çalışan bir arabaya kimse en az 50000 TL vermek istemez.
    Donanım ve görünüm olarak çok güzel bir araç esasen fazla ağır olmamasına rağmen 115hp motor çoook yetersiz kalıyor.

    Satılanların büyük çoğunluğu 1.6 Sanırım kimse bukadar yetersiz olduğunu düşünmemişti.

    Bir dönem üretilen 1.6(100Hp) zannedersem 2002-03 ten sonraki Vectra larda motorda olduğu gibi hüsrana uğramazlar..




    neden üzücü olsun ki, bunun zaten tahmin edilmesi gerekirdi.
    1350 kg. Vectra'ya 105 hp motor koymuşlar,
    1500 kg. Insignia'ya 115 hp.

    performanslarının yakın olacağını düşünüyorum.
    biz Vectra kullanıcısıyız,
    ara hızlanmaları, yokuş çıkışları kötü olsa da şehir içi kullanımında ideal.

    115 hp kullanıcıları da,
    Insignia 180 hp motorla isim yaptı diye tanıdıklarına performans göstermek isterse sonucun ne olacağı belli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri

    quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    opel adına üzücü..
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluksengul

    Kullanan arkadaş bizi iftar yemeğine götürken 2-3 aylık arabasından utanır oldu..

    4 kişiyle klima açıkken Ankaranın Cinnahında en sona kalıp motoru bağıra bağıra gitmeye çalışan bir arabaya kimse en az 50000 TL vermek istemez.
    Donanım ve görünüm olarak çok güzel bir araç esasen fazla ağır olmamasına rağmen 115hp motor çoook yetersiz kalıyor.

    Satılanların büyük çoğunluğu 1.6 Sanırım kimse bukadar yetersiz olduğunu düşünmemişti.

    Bir dönem üretilen 1.6(100Hp) zannedersem 2002-03 ten sonraki Vectra larda motorda olduğu gibi hüsrana uğramazlar..




    neden üzücü olsun ki, bunun zaten tahmin edilmesi gerekirdi.
    1350 kg. Vectra'ya 105 hp motor koymuşlar,
    1500 kg. Insignia'ya 115 hp.

    performanslarının yakın olacağını düşünüyorum.
    biz Vectra kullanıcısıyız,
    ara hızlanmaları, yokuş çıkışları kötü olsa da şehir içi kullanımında ideal.

    115 hp kullanıcıları da,
    Insignia 180 hp motorla isim yaptı diye tanıdıklarına performans göstermek isterse sonucun ne olacağı belli.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar kronık sorunu varmı ınsıgnia nın nede olsa yenı bı arac neler olacagı bılınme<z




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    arkadaslar kronık sorunu varmı ınsıgnia nın nede olsa yenı bı arac neler olacagı bılınme<z

    Alıntıları Göster
    Kronik sorun dediğin hemen ortaya çıkmaz. En az 1.5 yıl sonra ortaya çıkar. 1 yaşını doldurdu İnsignia'da sorun çıkartmadı daha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    opel adına üzücü..
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluksengul

    Kullanan arkadaş bizi iftar yemeğine götürken 2-3 aylık arabasından utanır oldu..

    4 kişiyle klima açıkken Ankaranın Cinnahında en sona kalıp motoru bağıra bağıra gitmeye çalışan bir arabaya kimse en az 50000 TL vermek istemez.
    Donanım ve görünüm olarak çok güzel bir araç esasen fazla ağır olmamasına rağmen 115hp motor çoook yetersiz kalıyor.

    Satılanların büyük çoğunluğu 1.6 Sanırım kimse bukadar yetersiz olduğunu düşünmemişti.

    Bir dönem üretilen 1.6(100Hp) zannedersem 2002-03 ten sonraki Vectra larda motorda olduğu gibi hüsrana uğramazlar..





    Opel adına üzücü bir durum yok bence.A markası B markası farketmez,bu ağırlıktaki kasaya 1.6 atmosferik motor koyarsanız yüksek performans alamazsınız zaten.

    İzmir-Manisa yolunda giderken ben de yokuş yukarı bazen vites düşürmek zorunda kalıyorum.Turbolu olsa büyük ihtimal buna gerek kalmazdı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.