< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrettin_79 -- 6 Ocak 2019; 21:50:23 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrettin_79 -- 6 Ocak 2019; 21:50:23 > |
Her bütçeye uygun. Giulietta veya Astra gibi dizel otomatiği 6 sene sonra gelmiyor. Tek seçenek 1.3 dizelken 6 yıl sonra 1.6 dizel gelmiyor vs vs Fakirsen 1.2 alırsın zenginsen 1.6 dizel otomatik highline, hızlı olsun diyorsan 1.4 alırsın bana performans değil C sınıfı olsun diyorsan 1.0 alırsın.
Bunları görüp hala tok kapı diye dalga geçen var. Golf asla parasının arabası değil ama 5-6 senede dizel otomatik getiren modeller olduğu sürece GOLF hep satacaktır. Siz de hep boş muhabbete devam Yukarıda biri de bireysel satış yok demiş. Site otoparkından çık da İstanbul'u bir gez. Nicke baktım Renault fanıymış sözümü geri aldım YAV HE HE diyorum sadece. |
1974'ten beri üretilen, aldığında neyle karşılaşacağını bildiğin bir araba. çok köklü bir araç olduğu için de c segment kambur araçlar için benchmark golftür. rakipleri kaç kez isim değiştirdi, tip değiştirdi, motor değiştirdi v.s. ama hiçbir zaman golfün yerini alamadılar ve vw çok çok büyük bir hata yapmazsa da bu düzen böyle gider.
|
Aracımın altını kasiste sürttüm, karter kırıldı çekici çağırdım adamla muhabbet ediyoruz "abi sürekli otomatik golf çekiyorum özellikle yaz aylarında" dedi "e dedim çok satıyor ondandır" önemsemedim
Önceki yıl yazın 122 binde benzinli otomatik sahibi akrabam golfün otomatiğini eline aldı 15 bin TL cik çektiler bana sordu "çıkmacıdan al sat" dedim seven birine sattı adam sormamış bile işlemleri. Ve bu yaz iş arkadaşımın 70 bindeki otomatik dizel kız gibi golfü ailesiyle birlikte gittiği yazlık mekanda (sanırım datçadaydı) cart diye bir ses sonrası vitese atmadı yolda kaldı, onada 18 bin TL cik çekmişler seve seve ödedi ailecek perişan olmalarıda cabası. vw artık bu vitesin sorunlu olduğunu kabul edip başka bir çözüme gitmeli bu kadar tesadüf olmaz. |
- Alman. Sadece Alman markası olması Golf'ü rakiplerine karşı 3-0 önce başlatıyor.
- En köklü ve piyasası en sağlam C-Hb modeli. - Motor + şanzıman seçeneklerinde her türlü çeşitliliğ ilk Golf sundu. Şimdi rakipler de sunmaya başladılar ama Golf 8, 10 sene önce sunmaya başladı ve bu süre zarfında piyasını iyice sağlamlaştırdı. - Zayıf bir yönü yok. Her kriterde en iyisi değil ama zayıf olduğu bir kriter yok. - Golf'e karşı en güçlü rakip 1998'de Focus1 çıktı. Bir yıl satışlarda Golf'ü geçti, diğer yıllarda da çok yakın sattı ama Focus'u Ford iyi devam ettiremedi. - Ş uan C-HB'de Golf'ün rakiplerine karşı üstün bir yönü pek yok artık. Focus4, Ceed, İ30, 308 falan çok iyi durumdalar ama hiçbirinin Golf gibi bir geçmişleri ve sağlam bir piyasa algıları yok. Sadece iyi araba üretmekle olmuyor herşey. Marka algısı, tüketim alışkanlığı, önyargılar, vs. vs. bir sürü şey var. |
Bu segmentte Golf (konfor ve malzeme kalitesi), Focus (dinamik sürüş, eğlence) ve Octavia (Golf'ün sedanı gibi düşünülüyor) Avrupa'da tutuluyor. Ki bir nebze de haklı olarak bu araçlar, özellikle Focus ve Golf gerçekten de C segmentinde benchmark denebilirler, zevke ve renge göre tercih ediliyorlar, ancak Golf HB olarak ve köklü yapısıyla Avrupa'da lider.
Amerika'da ise Corolla, Civic, Focus ve Elantra var genelde. Özellikle Elantra Sport var ki içi dışı 10 numara, turbo 201 beygir, gerçekten de C sedan alacak olsam Amerika'da, kesinlikle değerlendiririm. Motoru ve iç mekanının Türkiye'deki Elantra ile alakası yok. ![]() ![]() |
Çünkü bu sınıfın referans aracı GOLF tür. Daha iyisi ve daha kötüsü vardır ama standartları belirler.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 6 Ocak 2019; 22:4:21 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 7 Ocak 2019; 0:1:20 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|