Şimdi Ara

Neden mi 1.0 araba aldım? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
260
Cevap
1
Favori
20.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netmania

    Sıfır mı almıştınız siz varmı inceleme konusu falan?

    yok 2. el aldım ama km si düşüktü 25bindeydi. inceleme için jdmspiritturkey forumu var tavsiye ederim orada çok bilgili arkadaş var.
    youtubeda da incelemeleri var.

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ufak araçlar markası ne olursa olsun, bugün uno teneke diyorsam onlarda v2'dir. Uno'da sürdüm bu arada.



    Ben hb araç bile konforsuz derken siz daha miniğini almışsınız. Öyle bir anlatım var ki; bugüne kadar 5 tane 2 el araç aldınız, 5'i de sanayiden çıkmamış sanki.



    Bende megan 2 aldım, vites kutusu sorunlu çıktı olabilir yani. Mesela ben dikmen'de oturuyorum, sizin araç burada 7 litreyi görür rahat, rampalı çünkü.



    Anladığım kadarı ile çok acelenizde yoktu. A'dan, b'ye götürecek. Üzerine 10-15 eklense, 1-2 yaşında hb araba alırdınız. Uzun yolu çıkınca şu anki aracınıza lanet edebilirsiniz bagajdan dolayı.



    Bekar olan düşünebilir. Onun dışında yanaşmayın. Size de hayırlı olsun..
  • 1.0 lpgli Spark kullanicisi olarak sehirici ve 2-3kisilik aile icin yeterli gelir hayirli olsun



    Bende krediyle sıfır alip yillarca borc odemek yerine 75bin kmde 5yasinda Spark aldim bakiminida yaptirdim masallah canavar gibi. 120km hizdan sonra titreme ve ruzgarli havada hafif savrulma olabiliyor hafif arac ve 155 taban 13inc jant lastikten dolayi

    Yaza 185taban 15inc celik jantla giricez insallah
  • Senin ihtiyacını karşılıyorsa gerisi önemli degil

    hayırlı ugurlu olsun

    İnsan o paraya daha iyi bir arac istiyor ama malesef ülke şartları sizi baya kızdırmış. ..
  • O fiyata 3008 benzinli 2011 model dolu bir araç alabilirdin. Aynen senin gibi düşünen bir arkadaşım 55 e yaris aldı. Araba 90 la giderken her türlü ses İçeride. Ufak bir şehir içi aracı. Uzun yolda çok üzer. 4 kişi üzer. Bagaj lazım olursa üzer. Ben 54 e dizel 3008 otomatik aldım. 6 lt yakıt ortalamam var ve araç devasa. 130 ile rampa falan dinlemiyor. Tabi uzun yıllar c3 dizel kullandım o yüzden b sınıfı düşünmedim.
  • Konu sahibi tercihini yapmış ve almış neticede, bu saatten sonra yorum yapıp fikir vermek yanlış olur ancak konunun açılma sebebi nedir peki? Yani inceleme desen değil, fikir sormak desek o hiç değil... "Gittim bunu aldım" tarzında bir konu olmuş.
  • Araç tavsiye konusu olmuş müthiş kaynak
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Sizce maddi durumu en fazla buna mı yetmiş😀. Hocam, aydınlattınız bizi yahu sağolun! Ben bırakın C63 Brabus'u S65 AMG alacakmış da benzinliğe uğramaya üşeniyor diye Yaris'e dönmüş zannetmiştim😉

    Hocam, altta altıntıladığım yazıları okumamışsınız herhalde? Adam 1.4 arabanın bile çok buluyor.(Aylık 50 TL)
    Yanlış anlaşılma olmuş zannediyordum o sebeple müdahil oldum.(Altıntıladığım kısım altta). Hayırlı Geceler👍.

    MTV ler almış başını gitmiş, olabilecek en düşük MTV yi ödemek istediğimden 1.3 üzeri motorların hepsini eledim.

    Benzinli seçtik ama zenginde değiliz, az yakması önemliydi, ve yılda en fazla bir kez uzun yola çıkacağım için güçlü bir motora da gerek yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin araba neydi? Bir de ne sebeple o aracı aldınız? Paylaşırsanız arkadaşa da yeni bir araba alacağı zaman yardımcı olmuş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepimizde bugatti var hocam

    1.0 araç konusu açmanızı yadırgıyoruz

    benzinliğe gitmeye bende üşendiğim için evin altına bayilik aldım evden çıkarken dolduruyorum 10dk sonra geri gelip bir daha dolduruyorum çok zevkli oluyor

    siz fakirsiniz anlamazsınız
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadaş 2. Ele güvenmiyormuş.
    Ayrıca Mercedes Sprinter ve VW Crafter'la kafa kafaya gidebilecek araba. Kamyondan vs. selektör yersiniz diyip korkutmayalım arkadaşı😉.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • classlord kullanıcısına yanıt
    Hocam araba konusunda bir bilgi eksikliği yaşıyorsunuz herhalde? 1.0 Euro6 motor emin olun araç full bile olsa bagaj falan dahil en dik ve uzun yokuşta en kötü 2'de tırmanır! Kaldı ki arkadaş uzun yola da pek gitmiyormuş. Düzlüğü bol memlekette o araç zorlanmaz bile!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bazı arkadaşlar çok abartmış anlam veremiyorum.Gitmez çekmez kaçmaz uçmaz.Bunları söyleyen arkadaşlardan bilenler varsa; uşaktan kulaya giderken önce dik bir rampa sonrası bol s virajlı bir iniş var biliyorsanız o yolu size söyleme gereği duydum o rampayı 1.0 lt 12v tork konvertörlü şanzumanlı 3 kişi artı bagajı ve arka iki koltuğun tavana kadar eşya dolu şekilde 70-80 kmhızla çıkabildim.Dez avantajı ne oldu devir saati 5 binlerdeydi.Neden bu kadar korkuyorsunuz 1.0 arabadan anlamıyorum.Bence sizde hiperaktiflik var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 1 Ocak 2017; 23:40:57 >
  • Adam 1.0 araba aldı diye bi öldürmediğiniz kalmış valla

    Büyük konuşmayım ama çok zor durumda kalmadıkça 1.0 arabaya binmem.. Toplu taşıma kullanırım daha iyi o derece..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drofsyaf

    Hocam araba konusunda bir bilgi eksikliği yaşıyorsunuz herhalde? 1.0 Euro6 motor emin olun araç full bile olsa bagaj falan dahil en dik ve uzun yokuşta en kötü 2'de tırmanır! Kaldı ki arkadaş uzun yola da pek gitmiyormuş. Düzlüğü bol memlekette o araç zorlanmaz bile!

    bişey demiyorum alin görün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • classlord kullanıcısına yanıt
    Hocam, yanlış anlamayın. Benim lafım size değil veya sizin söylediğiniz de yanlış demiyorum. Ben arkadaşı eleştirmek yerine aşağılamayı tercih eden arkadaşlara sitem ettim.
    1.0 mevzusunda da şöyle düşünüyorum: Düzlüğü bol bir memlekette arabayı 2-3 kişi kullanacaksanız ve 2750'de değil 3 bin deviri biraz geçince falan vites atacaksanız ara sıra yokuş tırmanırken 2./3. viteste sakin sakin gideceksiniz trafikte ki araçların ortalamasına ayak uydurabilirsiniz!
    Benim arkadaşta 1.2 Euro 2 motorlu olanı vardı. Yarise göre beygiri az düşük ama torku biraz daha fazlaydı. Tüm samimiyetimle söylüyorum arkadaş hafif devirli (3000/3500) arası kullanırken çoğu araçtan hızlı gidiyorduk. Hatta otobanda 180'e bile yaklaşmışlığı var.
    1.0 alan arkadaşta bu şekilde düşünen birisi. Yeni araba almış ve bir hevesle bizimle paylaşmış kalbini kırmamak lazım!
    Ayrıca bende 120 hp 1.6 benzinli araba var o da gitmiyor ona bakarsanız. Şuan bile benim için 2.0 motorun altı kullanışlı gelmiyor. Hatta turbosu olmayan araçlar bile çok hantal hissettiriyor ancak benzin, mtv harbiden çok büyük külfet ya. Benim gibi hızlı kullanan birini bile şehirlerarası 90/100'le gitmeye mecbur ettirip, azar işittirecek düzeyde hem de😊.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drofsyaf

    Hocam, yanlış anlamayın. Benim lafım size değil veya sizin söylediğiniz de yanlış demiyorum. Ben arkadaşı eleştirmek yerine aşağılamayı tercih eden arkadaşlara sitem ettim.
    1.0 mevzusunda da şöyle düşünüyorum: Düzlüğü bol bir memlekette arabayı 2-3 kişi kullanacaksanız ve 2750'de değil 3 bin deviri biraz geçince falan vites atacaksanız ara sıra yokuş tırmanırken 2./3. viteste sakin sakin gideceksiniz trafikte ki araçların ortalamasına ayak uydurabilirsiniz!
    Benim arkadaşta 1.2 Euro 2 motorlu olanı vardı. Yarise göre beygiri az düşük ama torku biraz daha fazlaydı. Tüm samimiyetimle söylüyorum arkadaş hafif devirli (3000/3500) arası kullanırken çoğu araçtan hızlı gidiyorduk. Hatta otobanda 180'e bile yaklaşmışlığı var.
    1.0 alan arkadaşta bu şekilde düşünen birisi. Yeni araba almış ve bir hevesle bizimle paylaşmış kalbini kırmamak lazım!
    Ayrıca bende 120 hp 1.6 benzinli araba var o da gitmiyor ona bakarsanız. Şuan bile benim için 2.0 motorun altı kullanışlı gelmiyor. Hatta turbosu olmayan araçlar bile çok hantal hissettiriyor ancak benzin, mtv harbiden çok büyük külfet ya. Benim gibi hızlı kullanan birini bile şehirlerarası 90/100'le gitmeye mecbur ettirip, azar işittirecek düzeyde hem de😊.

    3000 devirlerde araba kullanmak . Sanzimani ve motorun diger aksaanlarini cok cabuk bitirir.
    Ayrica araci sert kullanzdiginizi gosterir ben yokusta bile en az 3. Viteste ve 1800 devirde cikiyorum
    Normaldede 1500-1800 devir araligindayim. Ama aracim seri gaza 1 cm bassam bastigim anda aracim tepki veriyor. Ancak benim aracimla ayni segmentte 1.3 motor bir araci denediginde ayni cekis ve seriligi goremedim.
    1 motor tabi alinir ama soyle
    Tek kisisindir ailen yoktur al
    Ama cekirdek ve yukari seviyede aileye 1 motor intahardir.
    Insanlar surekli bir yerde yasamaz
    Tatile gidersin geziye gidersin
    Zor bi yerde anlarsin arabanin gucunu

    Tabiki 2000 motor daha iyi ama yakitta suan icin tavsiye etmiyorum
    Ayrica istanbul icin gereksiz
    Guclu araba alsan bile kullanamazsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selçuk ALAGÖZ kullanıcısına yanıt
    aynen kardeşim, bende aldıktan sonra anladım ciddi bir ihtiyac olduğunu. Otobüsler artık çığrından çıktı. ben şuan servisle işe gidip gelmeye başladım. araba kapıda duruyor ama ailecek bir kaç yere gitmek icab oluyor arada sırada baya rahatlık oluyor.
  • classlord kullanıcısına yanıt
    Hocam, bencede İstanbul'da güçlü motora gerek yok. Trafiği gördüğüm kadarıyla berbat ki şu yakıt seviyelerinde ve trafik yoğunluğunda şehirlerarası kullanım hariç "C" Segment ideal geliyor bana. Ancak ben tek kişi veya yeni evli olsam İstanbul'da B hatta A Segmente kadar düşerim(İstanbul'da çok yokuş var mı bilmiyorum gerçi!). Amerika'da yaşasam 2.000 cc'ye bile tenezzül etmem vs.
    Tabi bunlar tercih meselesi. Kimileri var jip harici binemiyor, kimilerinin marka takıntısı var. Ancak bence özel bir tutku yoksa maddi imkanlar dahilinde maksimum fayda sağlamak gerek.(Sadece araba değil her türlü araç vs.)

    Hazır konu açılmışken birşey sormak istiyorum. Hani arabayı 1.500/1.800 bandında kullanıyorum dediniz ya. Araba kaç cc veya benzinli mi dizel mi? Çünkü ben mesela: Araba 1.600 cc 120 hp atmosferik benzinli(LPG). Sürekli LPG'de kullandığım için düz yolda 2.750 devirde vites atıyorum 2.000'e düşüyor 4. vitese kadar böyle devam ediyorum. 4. viteste 2.500'de atıyorum. Yani anlayacağınız vitesten sonra 2.000 devire düşecek şekilde ayarlıyorum. Sadece 1. viteste 2.000 devire gelmeden 2'ye geçiyorum. Son olarak yokuş yukarı 3.000'i zorluyorum. Yokuş aşağı 2.500'de atıyorum. Eğer vitesi attığımda araç 2.000 devirin altında kalırsa hem yakıtı iyi yakmaz hem de araca başka türlü zarar verir gibi geliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.