Şimdi Ara

Need For Speed: Most Wanted (PC) * Yeni SSler Eklendi (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
515
Cevap
0
Favori
33.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SLIPKNOT


    quote:

    Orjinalden alıntı: ridvan2004

    BMW birde slk olmasi beni sabirsizlandiriyor !!! 16 kasim cikisi ama korsani ne zaman cikar


    16Kasım ben siparişimi verdim korsan amcamlara.çıktıgı gün elimizde olacak garanti veriyoruz dedi ki benim tanıdıgım eleman dediyse dogrudur(bundan onceki oyunlarda da garanti vermişti,dogru çıkmıştı)

    Bende Isparta'da San Andreas için söz almıştım.Verdikleri sözü tuttular.




  • arkadaşlar ben alttaki sistemle oynarım 800*600 de rahatça iddaalıyım.herkes kendine göre yorum yapıyo o zaman insan korkuyo be çalışmaz mı acaba.arkadaşın verdiği sistem belki önerilen sistemden bile fazladır bence.ki sonuçta min sistemde olcak bu oyunu çalıştırabilecek.tahminen sölim bikere min 64 mb ekran kartı ister.işlemcide min 1500 den fazla istemez.ram de hatrınız için 512 diyim ana 3 lü için bence yaklaşık bunları ister.yaklaşık doom3'ün min. sistemi ile aynıdır belki biraz fazla olabilir diye düşünüyom.tabi çıkınca görüp deneyerek sağlam sonuçlara ulaşcaz




  • çoğu sistemle oynanır tabiiki önemli olan oyunu nasıl oynadıgın.yolları güneşi araç detaylarını göremedikten sonra oynamiyim daha iyi.oyunun espirisi de bu degil mi zaten ?
  • işallah undergroundlar gibi olmaz grafikleri daha ii olur en azından buğulanmış gibi olmasın ekran 2 deki gibi
  • Resimler biraz render harikasıymış gibi geldi ama yakın zamanda ak render kara render ortaya çıkacak.
  • Birde artık hasar modellemesi olsa çok iyi olacak.
  • evet hasar modellemesi olsa gerçekten iyi olcak
  • bu oyunun grafik motoru bana nfs u2 yi andırıyor ama hadi hayırlısı bakalım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: K.Raikkonen

    işallah undergroundlar gibi olmaz grafikleri daha ii olur en azından buğulanmış gibi olmasın ekran 2 deki gibi


    bugulanma tamamen aracın yaptıgı yüksek hızdan dolayı oluyor ve çok da iyi oluyor
  • buğulamayı kapatmak mümkün options dan.. dert etmeyin bu kadar..

    evet oyunu nasıl oynamak istediğinizle ilgili bi durum bu benim sistemim bana yeter meselesi. seninki sana yetiyo e demekki sen oyunu vasat grafiklerle kutu kutu arabalarla oynamayı seviyosun
    e benimki bana anca yetiyo çünkü ben gerçek hayatta araba kullanıyomuşum gibi görmek istiyorum arabaları sokakları.. gölgeler yollar yansımalar çözünürlük fln dibine kadar olsun istiyorum.
  • Şahsen ağzım kulaklarımda çünkü nfs de yeniden "Lamborghini" kullanabileceğiz. Çok sevindim bu olaya yaa. Bir de dikkatimi çeken bir olay, üst sınıf arabaların hiçbirinde modifiye yok. Büyük ihtimal onlara modifiye yapamacağız gibime geliyor. Çünkü hiç bir screenshot ta modifiyeli bir üst sınıf araç göremedim. Lamborghini olsunda modifiyesiz olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Al PaC -- 26 Eylül 2005, 18:21:10 >
  • bu oyunu kemiricem!!!!!!!!!!!!!!!!
    oyunda proglanmış her piksele ulaşacağım
    ve oyun için yazılmış her harfi okuyacağım
    BU OYUN BENİMDİR VERMEM KİMSELERE!!!
  • oyunda daha değişik atraksiyonlar var ! umarız daha uzun ve zorludur.çünkü underground 2 , 3gün sürdü !
  • fotoğraflar mükemmel....
    tek korkum bilgisayarın oyunu yavaşlatacağından dolayı....
  • quote:

    dostum hl2 kesinlikle yüksek bir sistem istemiyordu.yani hl2 yi full oynadım diye sevinmeyin bence çünkü o oyun isstem gereksinimleri hiçbirşeydi.source motorunun en önemli özelliğiydi sistemi kastırmaması.eğer sistemi test edicekseniz doom 3 yada farcry derim.



    selam ben şimdi imzamdaki sistemle farcry i 1024*768 de herşey hıgh akıcı bir şekilde hiç takılmadan oynadım acaba bu oyunu da aynı ayarlarda oynayabilirmiyim nfs 2 yide 1024*768 her şey açık high de takılmadan oynuyorum
  • Underground un önemli eksiklerinden biri polislerin kovalamasıydı şimdi modifiyeli arabalar önde polisler arkada

    The Fast and the Furious tadı alcaz gibime geliyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SLIPKNOT


    quote:

    Orjinalden alıntı: tugay17

    yok beyler oyunda hasar olayı yok.

    lisans meselesi


     Need For Speed: Most Wanted (PC) * Yeni SSler Eklendi

    -

    lüks araçlarda modifiyelenebiliyor viper örneğindeki gibi. bir şeye dikkatinizi çekeyim. viperın tamponu ve kaldırım. birbirinin içine girmiş. böle bi ss yayınlamaları kötü olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daywalkerr -- 26 Eylül 2005, 20:29:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    quote:

    Orjinalden alıntı: SLIPKNOT


    quote:

    Orjinalden alıntı: tugay17

    yok beyler oyunda hasar olayı yok.

    lisans meselesi


     Need For Speed: Most Wanted (PC) * Yeni SSler Eklendi

    -

    lüks araçlarda modifiyelenebiliyor viper örneğindeki gibi. bir şeye dikkatinizi çekeyim. viperın tamponu ve kaldırım. birbirinin içine girmiş. böle bi ss yayınlamaları kötü olmuş


    hocam o aracın aYrOdinamik sistemi ile alakalı,sol ön tamponun yarım oluşu aracın performasını %30 arttırıyor yoksa oyunla alakalı bi sorun degil yani oyuna bok atmayalım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SLIPKNOT


    quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    quote:

    Orjinalden alıntı: SLIPKNOT


    quote:

    Orjinalden alıntı: tugay17

    yok beyler oyunda hasar olayı yok.

    lisans meselesi


     Need For Speed: Most Wanted (PC) * Yeni SSler Eklendi

    -

    lüks araçlarda modifiyelenebiliyor viper örneğindeki gibi. bir şeye dikkatinizi çekeyim. viperın tamponu ve kaldırım. birbirinin içine girmiş. böle bi ss yayınlamaları kötü olmuş


    hocam o aracın aYrOdinamik sistemi ile alakalı,sol ön tamponun yarım oluşu aracın performasını %30 arttırıyor yoksa oyunla alakalı bi sorun degil yani oyuna bok atmayalım

    yaw bi hdr ekleyip renderware ı tekrar kakalıyolar ya helal olsun adamlara. ama hdr manyak bi olay. hdr kısaca şudur.
    Blooming. Used by designers to create a "blurred effect" on the bright edges in a scene, emulating a camera's overexposure. This feature has been added to other applications and is often mistaken as a full implementation of HDR.

    HDR Skybox. Authored by painting multiple exposures of the sky to allow for real-time exposure adjustment. For Lost Coast, over 16 variations of the HDR skybox were created.

    HDR Cube Maps. Generated by the engine, using the HDR skybox in conjunction with the HDR light sources and HDR light maps. HDR Cube Maps allow for an object's reflection to be cast in a manner that more accurately corresponds with the brightness of the source.

    HDR Water Reflection/Refraction. Wherever the reflection of a light source is extremely bright, "white hot" spots occur along with blooming on water. A similar effect may be witnessed when under water looking out toward the sun.

    HDR Refraction Effect. HDR light is transmitted through refractive materials, and takes on relevant properties of those materials (as when sunlight passes through the stained glass in Lost
    Coast's Monastery and then casts colored light).

    HDR Light Maps. Generated through a radiosity process, taking light bounces/global illumination into account. This may be witnessed inside the Monastery on Lost Coast, on walls opposite the windows where the sun is "blowing out" the wall.

    HDR Light Sources. Uncompressed light values provide a higher range of light values for designers to draw from in any given scene.

    Exposure Control. Enable "eye adjustments" to allow you to see a different range of details in dark scenes than in overbright areas.

    hdr pcyi çok kasar. benim için sadece hdr skybox yeter. o dinamik exposure a bayılıyorum. geri kalan ayrıntıları fazla hissetmem ve pc yi kascağı i.çinde açmam yani. umarım nfsmw da hdr efektlerinle oynama vardır. yani sadece on/off yoktur.




  • abi 350ile giderken de ayrıntılara mı akacan yola mı bakacan yaw o kadar da abartmaya gerek yok bence
    yukarda dediğimi düzelteyim
    bu oyunun grafikleri bana nfs hp2 yi çağrıştırıyo
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.