Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
1.524
Cevap
52
Favori
59.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • memogecici kullanıcısına yanıt
    Comnette olmuyordu kapat aç maks 1.5 dk.

    Modemde sorun olsa comnette iken de olurdu.

    Ya hız arttığı için benim bağlı olduğum santralde bir anormallik oluyor. Yada bağlanma önceliği durumu var.
  • Mark Selby kullanıcısına yanıt

    nasıl o kadar kısı topladın nerelere ılan verdın

  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Süreç kabaca anlattığım gibi işlediği için ;


    - 55sn Modem OS yükleme,

    - 20sn ~ 25sn DSL Hat başarılı bağlantı,

    - 5sn ~ 10sn IP alma,

    Toplam : 1dk20sn ~ 1dk30sn Normal olması gereken zaten.


    Söylediğim sebeplerden eminsen, dediğin "Hız arttığı için" en makul sebep gibi geliyor. Santral donanımsal hız/işlev sıkıntı problem olabilir. Dediğim gibi aynı santralde aynı karttaki sıkıntılar diğer aboneleri etkileyebilir, yeni oluşmuş olabilir, hatta sizin hız arttırım isteğiniz karttaki diğer aboneleri bile etkilemiş olabilir.

    Ama söylediğim "Donanım Reset /LAN WIFI bağlı cihaz olmadan" açma denemelerinde bir sonuç alamazsan, dediğim gibi hızı, Comnette stabil olduğun (ya da önerdiğim gibi 20sn de DSL sabitlenecek hızlara -belki Comnette aldığının üstünde- düşürt, problemin muhtemelen çözülecektir, altyapın BU HALİYLE O KADAR HIZI SAĞLIKLI destekliyor demek anlamına gelir)Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memogecici -- 16 Aralık 2024; 1:25:34 >




  • Arkadaşlar merhaba, türknet bakır hatası aldığım için Netgsm geçmeyi düşünüyorum, binaya fiber geldi ama taşeron sadece katlara optik kablo çıkartıp gitti yani altta kutuda yok turuncu fiber kabloda ama goknet API sorgularında fiber aktif gözüküyor ve hata kodu dönüyor:


    "hataKod":"108",

       "hataMesaj":"25001108 - İşlem başarılı ancak Fttx Servis Verilebilirlik hata döndü. Detay: XXXX bağımsız bölüm koduna sahip haneyi besleyen cihaz inceleme aşamasında olduğundan, hizmet satışı geçici bir süreliğine askıya alınmıştır"


    Bu hatadan dolayı Turknet aktivasyonu tamamlayamıyor, şimdi ben Turknet başvurusunu iptal edip vdsl portunu kaybetmeden netgsm başvursam vdsl aboneliği açabilir miyim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morrowindmemes -- 16 Aralık 2024; 1:8:57 >
  • morrowindmemes M kullanıcısına yanıt

    Selam; Belki ben tam anlayamadım ama, "Aktivasyon, abonelik başladıktan sonra senin modemine sinyal tanımlama gönderilmesi" ile olur (Fiber tam hakim değilim ama xDSL'de öyle), yani

    - Türknet'e geçmiş, Comnet'ten abonelik çıkışın olduğu anlamına gelir, öyleyse "90 gün dolmadan başka ISS firma geçişi olamaz" engeline takılırsın zaten senin port boşa düşmüş, herhangi bir talep oldu ise başkasına gitmiş olabilir.

    - Eğer Türknet "bakır" dediği xDSL den Fiber'e geçiş onayı vermedi ise Türknet Aboneliğin başlamamış, Comnetten henüz çıkmamış, portunda hala senin hattında olur, o zaman hiçbir problem olmadan netgsm e geçebilirsin. Modemin hala VDSL, Türknet'ten sana da herhangi Abonelik No, Hizmet No, Hesap kull. adı, şifre falan gelmedi ise bu da; aboneliğin olmamış, geçebilirsin demek. Şüphede isen bile başvur, olmadı işlemin "Comnet Hizmet no" hatası ile netgsm den geri döner. 


    Zaten eğer bir Fiber internete geçmiyor ve VDSL de isen Türkiye'de tüm firmalar TT altyapısı kullanır, TT den alıp kendi serverları üzerinden WAN a bağlar, en mantıklısı (batmayacağını/para kaptırmayacağını düşündüğün) en azından ulaşılabilir profesyonel MH ye sahip EN UYGUN firmaya geçiş yapmak. Tabii kullanım amacına (genel/oyun/yayın vb...) göre bazı firmalar çok küçük avantajlar (Fiberde durum farklıdır) sağlayabilir. Yani VDSL de tüm firmalar aynı tişörtü satıyor, fiyatı ve verdikleri çanta farklı... 


    Biz de zaten o yüzden buradayız.  Ben de Comnetten 2 gün önce geçtim, tüm arkadaşların yaptığı gibi buradan bir ref kodla. Eğer netgsm tercihin olursa kodumla birlikte nasıl geçiş yaptım/geçilebilir paylaştım. Benim ya da forumdaki diğer arkadaşların herhangi birinin koduyla sen de uyguna işini görürsün:


    https://forum.donanimhaber.com/netgsm-arkadasini-getir-referans-kampanyasi--159389210-38#160257410




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memogecici -- 16 Aralık 2024; 4:10:32 >




  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    Turk Telekom kaynaklı sıkıntı vardır. Arıza kaydı açmanızı öneririm.

  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Dün uygulama üzerinden açtık dönüş olmadı bekliyoruz.
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    Uygulamadan yazdıktan sonra aramanız gerekiyor. Yoksa çok beklersiniz. Müşteri hizmetlerini arayıp 1 tuşuna basıp bekleyin. Müşteri temsilcisine bağlandığınızda. Şikayet açtığınızı söyleyin. Hızlandırıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 16 Aralık 2024; 10:48:40 >
  • memogecici kullanıcısına yanıt

    Hocam sağolun bilgiler için benim durum ikinci maddede yazdığınız gibi sanırım ama Abonelik No ve kullanıcı adı, modem şifresi geldi bana ama bağlantı kuramadı hiç modem. Peki hocam comnet'teki abonelik benim üstüme değil o hattı taşırken benim bilgilerim ile başvuru yapsam kendi üzerime alabilir miyim taşıma esnasında?

  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Çözüldü hocam teşekkürler.
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    Her zaman. Ne demek.

  • morrowindmemes M kullanıcısına yanıt

    Selam hocam, Abone No, kull. adı, şifre falan geldi ise bana daha çok 1. gibi geldi. Abonelik Fiber mi VDSL mi başlattı, Fiberse modemin de değişmesi lazım, apartman girişi sonrası iç tesisat her zaman sizin sorumluluğunuzda diye biliyorum, yanılıyor olabilirim. VDSL ise zaten sizin port değişmez, churn (ISP taşıma) yaptığın için TT net kablonun ucunu Comnetten alıp Turknete veriyor gibi düşün. MH bağlanamıyor musun, sorup öğrenebilirsin, ancak Comnetten Turknete'e VDSL geçiş yaptın abonelik başladı ise Turknet Abonelik İptali yapsan bile Comnete dönüş olmaz, basitçe Abonelik İptal yani boşa düşmüş olursun, netgsm e yeni abonelik açman gerek, o zaman istediğin isim ve adresle başvurabilirsin.


    Başkasının adına olanı kendi adına taşıma (churn) yapamazsın, ADRES ve KULLANICI bilgileri tamamen aynı olmalı. Abonelik devir konusu tam emin değilim ama neredeyse yeni abonelik demek, iptal edip serbeste çıkıp istediğini yapman daha mantıklı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memogecici -- 16 Aralık 2024; 18:39:27 >




  • Türknet e ön başvuru yapmıştım süreç uzadığından Netgsm bağlattım.
    Az önce Türk netten mail geldi;Merhaba ,Belgeleriniz bize ulaştı kontrol ettik ve onayladık. Herhangi bir sorun olmaması dahilinde ön görülen süre 48 saat içinde sonuçlanacaktır. Modeminizi yeniden başlatarak kullanabilirsiniz. İyi günler dileriz. .
    Ses onayı alınmadan bağlantı yapılabilir mi?
  • Jayus kullanıcısına yanıt

    Netgsm Aboneliğin başladı ve internete de girebiliyorsan iş bitmiş churn yarışını netgsm kazanmış demektir.Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.  Turknet daha yeni belgeleri onaylamış, şimdi TT'ye şu comnet hizmet numarasını bana bağla diye işlem başlatacak onlar da "Sen yanlış gelmişsin dayı burda ööle bi abone maalesef yok" diyecek, Turknet te bugün yarın sana "bla bla... sebeplerden dolayı aboneliğinizi başlatamıyoruz. Üzgünüz, iyi günler diye SMS gönderecektir, geçmiş olsun.Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. 

  • Son iki gecedir akşam saatlerinde yaşanılan hız düşüklüğünü ben yaşamıyorum arkadaşlar. Sizlerde durum nedir? Yoğunluktan kaynaklı sorun çözülmüş gibi duruyor sanki.



    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi violason -- 16 Aralık 2024; 21:9:53 >
  • violason kullanıcısına yanıt

    Hocam, İstanbul ve Ankara dışındaysanız normal ping değerleriniz. Kayıt açın üstüne arayın yarın çözerler. Ben de fiber %10 ekstra hız veriyorlar kayıp için. Kayıp yaşadığınızı ve %10 eklenmesini isteyin. Bahanesine mahale kutusuna uzak olduğunuzu söyleyin. Artırırlar.

  • violason kullanıcısına yanıt

    Bursa, VDSL, 78/8 sabitlenmiş; 3 dk. önce

    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Ping için değil 4 gün boyunca 3-4 mbps lere düşüyordu hız. Şuan o sorun yok.
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.