Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: burakizmr Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.652
Cevap
52
Favori
64.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mose17 kullanıcısına yanıt
    Araştırın 3 ay taşıma sınırı yoksa bir tık daha yüksek ücrete başka firmaya geçin.

    Benim hat 72 mbit destekliyor.

    Bana da 57 mbit tanimlanmis. Dedim 65 mbit yapsanız bari. Sizinle aynı cevap geldi. Ama comnette 35 lik kullandığım için bana gelen 52 mbit net kullanım kâfi oldu.
  • @mose17 @trakyAli-1986 VDSL o kadar gıcık bir olay ki. Örnek elektrik gidip geldi ama ilk sinyal size değil komşuya ya da yan apartmana gitti. O sırada örnek yan apartman 50 Mbps alıyorsa ilk sinyal aldığı için alabileceği hız birden 80 - 90 Mbps çıkıyor sonra sinyal size geldiği için hızını düşüyor. Aktivasyon sırasında anlık bağlantınız düşse bile komşunuzun hızı artıyor sonra sizin sinyal aktif olana kadar hızınız düşüyor. Size önerim. Elektrik gidip geldiğin de bir daha değerlerinize bakın. ilk sinyal size gelirse hızınız yükselecektir. @Netgsm size neden daha fazla hız vermek istemesin. Dediğim gibi büyük ihtimalle aktivasyon sırasında olan o anki boşluğu sistem gidip birine atamıştır. Ayrıca Bina 15 yıl olsa bile ya da daha eski çoğu inşaat firmaları klasik RJ45 kablo yöntemi kullandığı için zamanla bu kablolar sıkıntı yapabiliyor. Size önerim CAT6 kablosu alın kapı dışından aşağıya kadar CAT6 kablosu çekerseniz hem kalite hem de hızınızın yükseldiğini göreceksiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Ocak 2025; 0:46:58 >




  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Santralle mesafem 177 metre olduğundan alabileceğim en makbul hız tanımı 57 mbit miş böyle dendi.

    Mesafe doğru iki sokak arkamda santral. Bağlantı sayısı, bağlı olduğum kabinette aynı port a kaç bağıntı yapıldığı bile etkiliyor.

    3 bina sağımda alınan maksimum hız 45 mbit görünüyor 3 bina solumda 100 e çıkıyor.

    Artık her sokağa bir kabin koyulup en azından o şekilde VDSL verilmeli hani sokağa kadar fiber gibi.


    Netgsm online işlemler bölümüne de girilmiyor.

    Burayı da mı Göçerttik?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 7 Ocak 2025; 8:4:56 >
  • @trakyAli-1986 Açılıyor ben de bilginize. Önerim size dediğim gibi bir CAT 6 kablosu çekmeniz ve elektriğin gitmesini beklemeniz. Ya da Türk Telekom saha ekibinden tanıdığınız varsa. Mahalle kutusunu bütün portları kısa süreliğine kapatıp sizin ki harici saha kutusuna restart atması bile hızınızı yükseltebilir. Aslında öyle artık VDSL kutusuna kadar fiber sonra eve kadar bakır kablo geliyor. Konu saha dolabına fazla port koymayıp üstüne çoğaltıcı yaparak millete vermeye çalışmalarından oluyor.




    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Ocak 2025; 9:45:57 >




  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Bende zaten bina harici Cat6 kablo ile modeme bağlı şekilde kullanıyorum bunda bir problem yok da, elektriğin sürekli kesildiği bir bölgede oturmuyorum sorun orada. Açıklamanız mantıklı geldi lakin 3-4 ayda bir kesiliyor yani elektriğin kesilmesini beklersek yandık.

    Onu geçtim modem değerlerinde 45mbit indirme kapasitesi gorebiliyorken benim hızım neden 35te duruyor? Uploadda tüm kapasite tanımlanmış mesela ama download hattın tamamı değil. Hız düşürme veya sabitleme talebinde bulunmadım ki 35te dursun.

    Zaten Netgsmde 45 kapasite görürken Turknette bu durum 58lerde geziyordu ve kapasitenin tamamı veriliyordu. Bilinçli kısıtlama yapılıyor başka açıklaması yok.

  • mose17 kullanıcısına yanıt

    Çünkü: Upload hızlarının artması da hattınıza yük bindirmektedir. Upload düşürüp download hızınızı artıra bilirsiniz. 45 Mbps sadece down için ama dediğim gidi upload arttıkça down düşmesi demek hem 45 Mbps alıp hem de yüksek Upload desteklemiyor demek ki. Dediğim gibi aktivasyon sırasında bağlantınız düştüğü için. Komşunuza yada yan apartmana gitmiştir sizin hızınız. Bunun bilinçli kısıtlama ile alakası yok üst yazı da anlattığım gibi. Biri sizin hızı çalmış kısacası o ara başkasına tanımlamış sistem.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Ocak 2025; 14:1:48 >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Haklısınız ancak size görsel ile izah edeyim ki durumun upload ile bağlantısı olmadığını göstermek için;


    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    Bakın kırmızı ile isaretledigim bölgede şuanki şartlarda (kopukluk veya stabil bağlantı olsa dahi) 45mbit alıyor olmam gerekir. Upload şuanki hızda olsa bile.

    Aynı upload ile tüm şartlar eşit iken (iç tesisat kablosu, modem ve kablolama) 1 günde hızın yarı yarıya düşmesini geçtim 35mbite sabitlenmesi kabul edilemez.

    Şu gorsele bakarak 45mbit hız verilmesi gerekiyor.

    Daha önce dedim yine söylüyorum turknette

    Download58/58

    Upload 6/6 idi.

    Sistemde ne değişti de değerler bu noktaya indi?

    Geçerli bir açıklaması var mı sizce?

    Dün destek kaydı açtığımda gelen cevabı tekrar iliştiriyorum;


    Merhaba, gerekli kontrol sonucunda altyapiniz 45Mbps'e kadar hiz desteklemekte olup modeminiz kablolu olarak 35Mbps hiz ile bulusmaktadir. Hat degerlerinizde sorun görünmemektedir. Altyapinizin destekledigi mevcut hizlar tarafiniza ulasmaktadir. Keyifli kullanimlar dileriz. B021




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mose17 -- 7 Ocak 2025; 14:19:51 >




  • mose17 kullanıcısına yanıt

    Hocam üst yazı da dediğim gibi o arada olan boşluktan dolayı birisine atamışlar hızınızı Türk Telekom önerim. Müşteri hizmetlerini arayıp 1 tuluna basın. Hızınızın 40- 45 Mbps sabitlenmesini isteyin. Modem arayüzünden baktığınız bu değerleri kaldırdığını söyleyin. Kesilme olabilir derlerse kabul ediyorum ve müşterinin bunu kabul ettiğini kayıtlara geçilmesini isteyin. Yardımcı olurlar. Türk Telekomun hatası olduğunu bildirin. Kayıt açmadan arayıp söyleyin. İlk müşteri temsilci hayır diye bilir bir daha arayın arkasında diğer temsilci yardımcı oluyor. Bazen bilen kişiye denk geliyorsunuz o anda yardımcı oluyorlar. Ayrıca CAT 6 kablo çektiğinizi eve kadar bildirin anlasınlar. Dediğim gibi VDSL gıcık bir olay.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Ocak 2025; 14:35:12 >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Bakın galeriden daha önce turknet abonesi iken aldığım ekran görüntüsünü buldum onu da ekliyorum. Aradaki fark düşündüğümden de fazla aslında. İlk zamanlar turknetten bu hızı da almışım ama zamanla düştü en son 60mbitleri görüyordum bana da yetiyordu zaten ama şuan hızım yarı yarıya düşmüş durumda.

    Tavsiyeniz deneyeceğim. Netgsm müşterisi olarak türk telekomdan destek alabiliyor muyuz?



    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.




  • mose17 kullanıcısına yanıt

    Tabiki altyapı Türk Telekom. Onlar da panel var Türk Telekom tarafından. Ayarlama yapıp arıza kaydı açabiliyorlar. Hocam dediğim gibi yarı yarıya düşmesinin nedeni birisi hızınızı çalmış. Elektrik gidip geldiğinde büyük ihtimalle yükselecektir hızınız. Size önerim. PSU alın bir tane elektrik gittiğin de. Mahalle kutularında gitmiyor. O ara hızınızın arttığını göreceksiniz. O anda. NetGSM arayın hemen arttırırlar. Örnek 77 Mbps için. Şu anda amaç 40 - 45 Mbps yükseltmek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Ocak 2025; 14:50:20 >
  • mose17 kullanıcısına yanıt

    Farklı bir alternatif önereyim size. Keenetic Hopper DSL alın ve snr ayarını düşürün. Eğer kabloda bir problem yoksa hat kapasiteniz kopma olmadan artacaktır.

  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.