Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (90. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.882
Cevap
54
Favori
72.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pardonya P kullanıcısına yanıt

    merhaba düzeldi mi kayıt mı açtınız

  • İnternet kesik mi sizde de?


    Edit: Türk Telekom switch arızası nedeniyle 5 saat kesinti varmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 27 Ocak 2025; 11:14:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LonedLy L kullanıcısına yanıt
    Hizmet aktif olmadan ,referans kampanyası geçerli olmaz, kim dediyse yanlış bilgi vermiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 27 Ocak 2025; 12:10:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gs190505 G kullanıcısına yanıt

    Bende her şey tam ping 7 MS. Hız full. Kayıt açın durumu bildirin. SS alıp yükleyin. Sonra hemen arayın ilgilenirler. En kötü Ankara POP noktasına aktarım isteyin. Yapabilirlerse. Merkür NET ya da Netman öneririm. Çünkü: POP noktası İzmir’de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 27 Ocak 2025; 12:26:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapı sorguladığımda adres çıkmıyor. Altyapı farklı da binada desteklemiyor mu acaba? Türk Telekom altyapısı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkmania kullanıcısına yanıt

    Internet firmanız nedir ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 27 Ocak 2025; 13:24:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Yaşadığım şehirden başka bir şehre geçici olarak taşındım hocam. Burada yeni abonelik başlatacağım, geçiş değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    84 le başlayan ıp adresi istanbul dan veri alıyor önceden sorun yoktu yeni oldu böyle istanbul a pingim 13 ms idi şimdi ıp falan her sey aynı ama ms ler uctu daha önce ankara pop ta idim istanbul 33 ms idi

  • brkmania kullanıcısına yanıt

    Hocam Altyapı yok diyorsa yoktur. Türk telekom altyapı getirmemiş olabilir. Önerim KabloNet, Superonline ve Türknet firmalarına bakmanız. Konya da yaşıyorsanız şu anlık. Gıbırnet kendi altyapısı mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 27 Ocak 2025; 14:7:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gs190505 G kullanıcısına yanıt

    Hocam ss alıp şikayet kaydı açıp bekleyin. Bakıp dönerler bu kadar hız düşmesi normal değil. Deseniz ping 25MS normal derim mesafeden kaynaklı. Ama normal değil bu değerler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 27 Ocak 2025; 13:39:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan 6 saattir internet yok,yapacağınız işe

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Hocam Türk Telekom ile alakalı. BTK’ya göre hakkınız var faturadan kullanılmayan saatlerin düşürülmesi için. Kayıt açıp taleb edin ve BTK yönetmeliğin de yazdığını belirtin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 27 Ocak 2025; 16:27:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Altyapı kaynaklı lokal sorun olabilir. Hiç kesinti yaşamadım ben geçiş yaptı yapalı 1 aydan uzun süredir kesintisiz devam ediyoruz.

  • RElS kullanıcısına yanıt

    Hocam sıkıntı Türk Telekom kaynaklı zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Sabah aradım switch arızası dediler.. 14.30 da düzelecek dediler saat 16.30 oldu hâlâ yok..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğimi deyin. En azından faturanızdan düşsün internet gelince arayıp deyin örnek 10 saatir yok diye sonra üst yazı da dediğimi deyin ekstra kayıt açın bakarlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Görüştüm hocam, sorunun ne zaman giderileceği belli değil, yarın olabilir diyolar... Türk Telekomun keyfi ne zaman gelirse artık, bunların zaten umrunda değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğim gibi. Çözülünce faturadan düşürmelerini isteyin. Maalesef Türk Telekoma kalmış bir olay.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    NetGSM kendisinden kaynaklanmayan bir arıza için bedel indirmi yapmaz. Sözleşmede de böyle birşey yok. Arıza süreleri var ve bu arıza süresi içinde sorun giderilmezse ayıplı hizmet nedeniyle sözleşmeyi tek taraflı fes etme hakkı var, ücret indirmi gibi şeyler söz konusu değil hizmetten faydalanmadığı günlerin iadesini alabilir sadece.


    Örneğin Cumartesi günü altyapı da arıza meydana geldi. Arıza bildirimine yönelik işlemler ilk iş gününde başlar. Pazar günü mesai olmadığı için siz 1 gün internetiniz olmadığı için indirim vs yasal olarak talep edemezsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 27 Ocak 2025; 16:46:9 >
  • RElS kullanıcısına yanıt

    Öyle bir şey yok. BTK yönetmeliğini okumanızı öneririm. Altyapı TT. TT kaynaklı kesinti olunca. Hizmet alamamınız NetGSM ilgilendidir. Bu sürelerin faturadan düşürme hakkınız var. Red ederlerse BTK’ya gidip özel başvuru hakkınızı kulanınca ilgileniyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 27 Ocak 2025; 16:47:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.