Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.882
Cevap
54
Favori
72.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom bakımı bitmemiş demekki hocam. Sıkıntı büyük olmasa hemen çözerlerdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Alt komşumun interneti Turk Telekom, lakin hiçbir sıkıntı yok, sorun belli aslında 😀

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Hocam arayın. Müşteri hizmetlerini bakarlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 28 Ocak 2025; 11:56:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolapta çalışma sonrası hat karışmıştır; belki.

    Karışmış olabilirde; olmayabilirde; garantisi yok. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı hizmeti, 2 hatta 3 katı fiyatla verenle altyapı sağlayıcısı varken, bu fiyatlara çok rahat bir hizmet alacağınızı düşünmüyordunuz değil mi?

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Hocam abartıcak bir durum yok. Olabilir böyle hatalar. Burası Türkiye düzeltirler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 28 Ocak 2025; 12:25:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyango sana çıkmadıktan sonra; çeyrek alsan ne olur, yarım alsan ne olur, tam alsan ne olur. Şans işi biraz.

    Çıkabilirde, çıkmayabilirde; garantisi yok. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Hocan sen niye böylesin, dalga mı geçiyorsun yoksan tuzun mu çok kuru?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 28 Ocak 2025; 12:41:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Aynı durumda hizmet alan firma da Telekoma para ödemez .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Ödeyebilir de, ödemeyebilir de; garantisi yok. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Pahalı olanın güzel olduğunu sanan biri daha.

    Sizin gibilerine algı yapabilmek için Telekom parasını alıp hizmet verdiği firmaların müşterilerinin sorunlarını geç çözüyor sistemlerini en eski makinalara bağlıyor.

    Öncelik olarak Telekom aboneleri sonra diğerleri olarak belirliyor.
    Ama kendi abonesi de şikayetçi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Ne dalgası; dalga denizde olur. Yeldir o; yeldir. Arkadaşın niyeti kötü değil; yardımcı olmaya çalışıyor. Israrcı ol süreç hızlansın babında; bastır diyor. Çok bastırma, yavaştan; kırılmasın. 

    Tuzun kurusu makbül; ıslanınca kokar. Ha yemeğe atınca kokuyor mu? Kokabilirde, kokmayabilirde; garantisi yok. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Doğurursunu diyorum kasmayın. Burası Türkiye böyle şeylerin olması normal. Arayın çözerler yarına kadar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    İşin ilginci dün de çözerler takmayın kafaya diyordu, bugünde aynısını diyorsorunların çözülmemesi dışında sorun yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Anlatamazsın uğraşma..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Doğru demiş; takmayacaksın tak açacaksın m.h. lerine telefonu. 3 iş günü süresi var.

    M.h. iş emri verdiyse, arıza kaydının referans noyu isteyin.

    Buradan kontrol edersiniz.

    kurumsalohm.turktelekom.com.tr
    Türk Telekom Online Hizmet Merkezi - İşlemler
    https://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    İş emri falan vermedi..Turk Telekom kaynaklı yapacak bişey yok dedi mh.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Bana önce ki firmada verilmişti; oim de arıza kaydına notta düşülmüştü. Firmaya göre değişiyor olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar yazıyorum; altyapı firmasından daha ucuza hizmet vermeye çalışan firmalardan beklentiniz fazla olmasın. Sonra hayal kırıklığı oluyor. Ben de netgsm kullanıyorum. Beklentimi yüksek tutmadığım için kullanıp duruyom işte :). Her ay faturamı mail adresime gönderilmesi için kayıt açmak zorunda kalmak dışında pek sıkıntım yok. Bir türlü faturaların en azından mail ile gönderilmesi gerektiğini bir türlü kabullenemediler :))). Ancak faturan çıktı, ödeme son gününe 10 gün kaldı, 5 gün kaldı vs. diye sürekli SMS atmasını çok iyi biliyorlar. Bir fatura adresini bile değiştirtemedim elemanlara. Taşeronun taşeronu olarak hizmet verdikleri için çok da şey etmiyom yani. Birkaç ay sonra değiş tonton derim, başka hizmet sağlayıcıya geçiveririm. Zaten 3-6 ay arasında sağlayıcı değiştirmek daha iyi oluyor. Bu arada en iyi servis sağlayıcı hangisi derseniz, TurkNet der geçerim. Hem xDSL tarafında hem de kendi GigaFiber ağlarında çok başarılı hizmet veriyorlar. İdari açıdan da oturmuş bir sistemleri var.





  • memnun olan varmı geçiş yapacağım buna göre

  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.