Şimdi Ara

NetGSM Zorbalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bana hiç bilgi verilmeden hattım 32 ye sabitlendi. (Zorbalık başlangıcı)

    Kayıt açtım. Neymiş paket sorunu yaşıyormuşum da ondan yapmışlarmış da zart zurt. Sana ne ? Kim söyledi benim sana hattımın hızını düşür diye ?

    Ki hiç sıkıntım yoktu net ile ilgili.

    Müşteri hizmetlerini aradım. Hız porfiliniz 32 de 100'e çekilmesi için kayıt açacağım dedi. Ertesi gün kaydı açtı.

    Dalga geçer gibi hattımda hız sabitlemesi yokmuşmuş. Altyapımdan kaynaklıymışmış gibi eveleyip gevelediler.

    Bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve hız proflim kaç dedim. 32 dedi. 100'e çıkarıtlmasını istiyorum dedim. Kayıt açacağım dedi.

    Hala kayıt açılmadı.

    Zorbalık yaptılar, o zorbalığa ısrarla devam ediyorlar. Bu firmaya geçiş yapmayı düşünüyorsanız düşünün iyice..




  • Hat değerlerinizi eklerseniz forum arkadaşlarımız yorumlayabilirler

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    NetGSM Zorbalığı

    Geçenlerde telekom bizim hattı kopartıp sonra tamir etmişti. Tamirden önce 50 civarı hız alabiliyordum.

    Ama tamirden sonra 38 civarına düşmüştü. Bende snr 4 ile, 45-50 civarı hıza ayarladım.

    Hiç bir kopma vb sorun yaşamıyordum. Günlük fec crc ler, 15 20 K arası oluyordu.

    (Testler yaparken modemdeki snr 2 de kalmış. O yüzden resimdeki atanabilir hız 59K larda.)


    Bir gün test yaptım. Hız düşük geldi. Modeme baktım hız 32 lerde. Snr 7 küsür.

    Modemi resetledim aynı. Snr değiştirdim. Yok 32766 dan gram yükselmiyor. Snr de 7.7-7.8 civarlarından aşağıya inmiyor.


    Snr 20 civarına çektim hız düştü. Modem tanılamada 20 snr göründü.

    Hızda aşağı yönde oynama var, yukarı yönde oynama yok.

    Bir kaç girişimde bulundum,(kayıt açtım) sabitlemeyi kaldırmadılar.

    Hatta ilk aramamda, müşteri temsilcisi, hız profilinin 32 olduğunu gösteren teknik bilgilerle kayıt açtı. (Silmişler o kaydı)

    Ama ısrarla hattımın 100 olduğunu, limit olmadığını söylediler.


    Bugün müşteri hizmetlerini aradım. Hiç bir şey söylemeden hız profilim ne dedim. Temsilci 32 dedi.

    Yani hatla ilgili bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Bilerek isteyerek, limiti kaldırmıyorlar.

    Yada beceremiyorlar. Artık hangisi bilmiyorum.


    Telegram grubunda bu sorunu yaşayan başkaları da vardı.

    2 kişinin hattını düzelttiler. Birisinin düzeltmemişler.

    Hatta burada, netgsm konusunda yazanlarda var. Onlarında düzeltmemişler.


    Ne çıkarları var bu işten anlamadım..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cdemir -- 24 Mart 2025; 23:52:37 >




  • Arızanız Telekom a iletiliyor mu? Saha ekibi sizinle iletişime geçti mi?

  • 19 Mart tarihinden belli aynısı tarafıma yapıldı ve çözüm üretmek için uğraşmıyorlar bile. 50+mbps sorunsuz kullandığım interneti b@k ettiler.



    NetGSM Zorbalığı
  • Babada aynısını netman yapmıştı

    Taşındım kurtuldum 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    NETGSM [ANA KONU]
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.