Şimdi Ara

NetSpeed başvuru formu hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, ben yalın ttnet vdsl kullanıyorum pzt geçiş için formları yollayacağım yalnız örnek formda ilk sayfanın altında gördüğünüz gibi 2 imza alanı var, örneğin sabit hattı olduğu için SABİT HAT SAHİBİ altına imza yazılmış sanıyorum. Ama yine de MH'ı aradım ilki her yeri imzalayacaksınız dedi ama diyorum benim sabit hattım yok ki sabit hat abonesi olarak niye imzalıyoruz, neyse daha sonra bir daha aradım bu sefer sabit hat kısımlarını doldurmayın dedi ama imzayı değil de yukardaki sabit hat kısmını kastetti herhalde :D Neyse tam olarak öğrenemedim sonuç olarak, yalın başvuru yapan arkadaşlar ilk sayfanın altındaki 2. kısmı imzaladı mı acaba? şimdi imzalasam yanlış olacak, imzalamasam yanlış olacak sözleşmeyi kabul etmeyecekler kafayı yiyecem bu hafta.
    https://netspeed.com.tr/sozlesme/ornek.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silphatos -- 18 Ağustos 2019; 12:56:33 >







  • nasıl gösteriyor ise yapacaksınız başka bir şey yok ki ?
  • Bu tarz tutarsızlıkları olabilir firmanın. Diğer firmalar kadar kurumsal olamamışlar henüz. Ama ben bir kaç aydır kullanıyorum ve verdikleri hizmetten memnunum. Doğru karar vermiş olursunuz.
  • netspeedi yaklaşık 16 aydır kullanıyorum 0 sıkıntı hocam
  • Bende 6 aydır aboneyim son bir aydır net yok. İlk 15 gün 2 günde bir kesilmeler oldu son 15 gündürde hiç sinyal alamadım. Hemen her gün arıyorum 1 aydır bölgesel arıza varmış. Aynı binada oturduğum kapı komşum turktelekom abonesi çatır çatır giriyor nete.
    Ama bölgesel arıza var yersen.
  • Arkadaşım AKK kalktıktan sonra Adil Kullanım Saati uygulamasını gizliden oturtan, 35 Mb bağlantı paketinde gece saatleri hariç 4 Mb bağlantıyı zor veren, 8 belki 10 aydır bu problemi çözemeyen, arıza kaydı açmayan firmayla bağlantınız olmasını istiyorsanız buyrun. Ben netspeed e ilk geçtiğim yıl etrafımdaki herkese tavsiye eden insandım ama şimdi bütün olanı anlatıyorum. Buyrun ekran görüntülerini;


    NetSpeed başvuru formu hk.
    NetSpeed başvuru formu hk.
    NetSpeed başvuru formu hk.
    NetSpeed başvuru formu hk.
    NetSpeed başvuru formu hk.
    NetSpeed başvuru formu hk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 20 Ağustos 2019; 22:30:58 >




  • gncsrc35 kullanıcısına yanıt
    O bölgesel arıza da yeni bahane oldu. Ben Aydındayım. Sizin bölgenizi bilmiyorum ama bu bölge olayı sanırım Netspeed' in tüm abonelerinin bulunduğu bölgeleri kapsıyor.
  • slowfood kullanıcısına yanıt
    Hocam binaya gelen kabloya tüm bina bağlı ama sadece bende internet yok.
    Bunu söylediğimde port arızası, lokal arıza bölgesel arıza var diyorlar üç arıza birden nasıl sahip oldum bende anlamadım. Ekip gönderin diyorum bölgesel arıza olduğu için gönderemiyoruz diyorlar. Bugün başvurumu yaptım oris Telekom a geçiyorum.
  • gncsrc35 kullanıcısına yanıt
    Diğer konuya da yazdım burada da paylaşayım. Bu 01:45 itibariyle hız değeri. Bahsettikleri bütün arızalar kesin bir saat itibariyle halloluyor. Ertesi güne kadar. Yeter haram yedikleri sıkıldım.
    NetSpeed başvuru formu hk.
  • gncsrc35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Oris telekom'a geçişiniz tamamlandı mı? Kullanım tecrübenizi paylaşır mısınız? Ona göre bende geçiş planlıyorum. Teşekkürler.
  • slowfood kullanıcısına yanıt
    Tekrar aynı şeyleri yaşamamak için turktelekoma geçiş yaptım en azından olası arıza durumunda ekip anında geliyor. Oris i denemedim ama bence Türknetten iyidir. Bir ara Türknete başvuru yapmıştım günün her saati arıyorlardi evrakları gönderin diye bende kızıp göndermedim. Oris başvurudan sonra bir kere bile aramadı. Çok daha kaliteli bir firma gözümde.
  • Elazığ'da kullanıyorum 75 megabitlik paket hızın hepsini alıyorum 2. Yılına girdi sıfır sıkıntı çıktı bana pingleri de Elazığ için söylüyorum gayet iyi 20 21 seviyelerinde ilk yılında 100 megabitlik paketi vardi onu kullanıyordum 98 mbps alıyordum bu yıl nedense 100 iptal edilmiş max 75 var
  • gncsrc35 kullanıcısına yanıt
    İşin kötü tarafı türk telekom saha ekipleri burada mükemmel. Gerçekten hafta sonu, geç saat demiyorlar. Arıza kaydı açıldığı anda problemi çözüp haber veriyorlar. Ama Türk Telekomda da merkezden illallah dedirttiler. Her arıza bildiriminde arıza kaydı açmazlar, her seferinde "modemin ışığı yanıyor mu? bik bik bik. O yüzden netspeed'e geçmiştim. Türknet konusunda da yaşadıklarımız benzer. 1 hafta bağlantıyı açamadılar. Üstüne başvuru iptalini 2 haftada yapamadılar. Ya biz ne yapacağız. Sizin probleminiz çözüldüyse ne mutlu. Ben orisle bir şansımı deneyeceğim. Teşekkürler yanıtınız için.
  • slowfood kullanıcısına yanıt
    hocam oris in sitesinde 75 tl yazıyor bana sözleşme örneği attılar 90 tl yazıyor müşteri temsilcisi de 85 tl dedi bir şey anlamadım.
  • gncsrc35 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen yalın hat bedeli, kurulum ücreti v.s. ile ilgili. Oris' te öyle bir karışıklık var çünkü. Hatta kendi hattı olanlar için bu tutarları ana fiyata eklemiyoruz gibi bir açıklamaları var. Açıkçası daha az para verip hiç kullanamamaktan iyi geliyor bana. Bugün itibariyle hız testi sunucuları da adanaya kaydı. Aydından test yaparken Gaziantepten sunucu çıkması nedir ya? İşte böyleler. Ben aynı anda ikisini aktif tutmak istiyorum. Eğer problem bulunduğum yerden kaynaklanıyorsa (Böyle birşeye inanmıyorum ama) onu öğrenip birini iptal edeceğim. Bu da güncel hız;
    NetSpeed başvuru formu hk.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.