Şimdi Ara

Netspeed geçiş yaptım dsl ışığı yanmıyor yardım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar netspeed geçiş oldu kullanıcı adı şifre geldi. Türk telekomda telefonla kullanıyordum yalın talep ettik telefon kapandı. Ama bana gelen kullanıcı adı şifre de giriyorum ama olmuyor dsl ışığı yanmıyor modemde ne yapacağım bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktay1910 -- 29 Aralık 2018; 10:29:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun arıza kaydı bırakın yapacak birşey yok
  • AMC kullanıcısına yanıt
    Öyle yaptım bakalım kısa sürede çözerler inşallah. Yalına geçtik de ondan olabilir mi? Önce splitterle bağlıydı telefonu iptal edince direk duvardan gelen dsl bağlantısını modeme taktım yanlış birşeyde yapmadım. Geçişlerde mevcut altyapı ile kullanılmıyor mu? Yeni başvurularda ayriyetten kablo vs çekiyorlar diye biliyorum. Acaba Türk telekom gelip hattımı kesti anlamadımki sorun ne? Modem ip almıyo desem o internetle alakalı dsl yinede yanması gerekir diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gene onlardan kaynaklı problem var yarım iş yaptıklarından dolayı.
  • AMC kullanıcısına yanıt
    Netspeed den mi diyorsunuz? Arıyorum 48 saat içinde çözülür diyorlar türk telekom en azından ilgileniyordu. Ben internet kullanamadıktan sonra ne yapayım geçtiğime pişman oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ee hocam her zaman altyapı sahibinden direk bağlantı almak iyidir diyorduk
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • AMC kullanıcısına yanıt
    Vallahi sinir oldum daha dün geçiş oldu direk tt geçesim var yeniden evrak isterlermi acaba eski bilgilerle yeniden bağlantı yaparlarmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeniden evrak gerekir.
  • Hocam Türk Telekom gelip senin ankastre kutunda ki portları çıkarıyor. Ben aralığın başında superonline’a geçtim. İki gün internet kullandım. 3. Gün dsl gitti bende de. Aradım arıza kaydı açtım. Ama türk telekom gelip düzeltmiyor. Ben gidip şikayet ettim öyle geldiler. Daha iki gün önce düzelttiler. Nerdeyse 1 ay kullanamadık. Ve bunu bilerek yapıyorlar. Turk telekoma geçmemiz için.
    Ayrıca ben türk telekom ekiplerini yolda görüp durdurdum. Onlara sordum. Eve 1 aydır gelinmiyor diye. Numarasını aldım. Aradım açtı anlattım olayı superonline diyince yüzüme kapattı.
    Sen en iyisi gidip oturduğun yerde ki türk telekom müdürlüğüne git. Orda tanıdığın varsa onlara söyle. Yoksa üst kademeden birine şikayet et. Üstüne tehtit et. Anca öyle geliyolar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anladım hocam sağol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstüne tehdit et mi? Nerede yaşıyorsunuz abicim ya.

    Türk Telekom'dan saha dolabına bakmaya gelen kişi zaten sizi arayacak, numarası artık sizde olduğuna göre sık sık 'rahatsız edebilirsiniz'. Bu sırada netspeed'den arıza kaydınızın devam ettiğine emin olun. Bazen çözüldü deyip başlarından savıyolar. 2-3 gün darlaya darlaya bina içindeki kutuya bile baktırdım Telekom'dan gelen çalışanı. O gün bu gündür bir sıkıntı yaşamadım. Tehdit etmeyin, rahatsız edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitik. -- 29 Aralık 2018; 12:31:47 >
  • +1 TT’deki p...ler yapıyor. Kendim şahit oldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Acaba diyorum ben telefonla kullanıyordum ya sınrs telefon iptal oldu ondanmı sıkıntı oldu bunla alakası olabilir mi? Aynı hat tek farkı splitter takmadan direk modeme gidiyor duvardan felen tek kablo burda bir yanlışlık var mı? Modem arayüzünde dsl n10 c1 da bağlı telefon hattı bulunmuyor. Lütfen telefon hattının dsl bağlantı noktasına bağlı olduğundan emin olun yazıyor kurulum yaparken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktay1910 -- 29 Aralık 2018; 13:42:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 4 mbps 20gb kotalı paket alacaktım tt yetkilileri hattı kontrole gelmişler ben evde yoktum hattı yenilemeniz lazım demişler. Bina yeni ve bizden öncekiler telefon kullanmışlar niye yeni hattı yenileyelim. Duvardaki prizden dört kabloyu dışarı çıkartıp öyle bırakıp gitmişler. Ben de abonelik için arayanlara vazgeçtim madem bağlamıyorsunuz ben de abonelik sözleşmesi imzalamıyorum dedim. İptal ettirdim başvurumu.



    Bu şuna benzer; tüp siparişi veriyorsun adam apartman önüne bırakıp gidiyor gerisi sana kalmış diyor. Öyle saçmalık olmaz. Ben para vereceksem herşeyi kurup gideceksin elektrikçiyle falan uğraşamam ben. Mobil internet kullanıyoruz kişi başı 40 lira veriyorum kafam rahat. Tamam youtube videosu fazla izlemiyorum ama en azından kullandığıma para veriyorum kullanmadığıma kesinlikle para vermem. Öyle birşey olursa heryere başvururum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Üç Kağıtçı Mesut -- 29 Aralık 2018; 15:7:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1 ay uğraştım. Rahatsız edemiyorum adam engellemiş. Ne zaman arasam meşgul diyor. Ben 1 ay içinde 7-8 tane arıza kaydı açtım. Tt gelmediği halde ankastre kutusuna kadar kontrol ettiğini söylüyor. Arıza kaydı açıp balkonda oturdum bütün gün o soğukta. Öğleden sonra gelip bakmışlar dedi. Ben gerektiği kadar rahatsız ettim. Adamlar ondan anlamadıkları için gidip tehtid ettim. Ülke bu hale geldi. Şirketler bile çirkefleşti. Böyle müşteri kazanamazlar. Tersine kaybederler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.