Şimdi Ara

NFS: MW en iyi araba ??? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
1
Favori
35.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nfsnin en sevdiğim oyunu olan mw nin en iyi arabası bence porche cayman_s kariyer modundaki ekstra yükseltmelerle ve performance tuningle harika olmuştu int kafelerde turnuvalara girmiştim birinde 2. dierinde 1. olmuştum 2.olduğumda da geçen araba gene caymandı bağımlısıydım oyunun

    cayman kontrol hızlanma açısından çok iyi ama polisler için slr mclaren en iyisi jipe koyunca jipi uçuran tek arabaydı
  • kardeşim sesiyle olsun tipiyle olsun hızıyla olsun yol tutuşuyla olsun gallardodan başka araç tanımam at bi bordo renk modifiye filan et parçalarda tak başka araba alma
  • Benimde bütün arabar 1 haftaya açılıyor. Hangi araba iyi ?
  • Oyunda eskiden Gallardo'yu çok severdim. Sürüş zevkime çok uygundu. Defalarca oynadım. Subaru gibi viraj alıp çabuk hızlanan araba yok. Bütün araçlar kendi çapında iyidir. Ben Murcielago'yu görüntüsünden dolayı sevmiyorum. Oyunda kablumbağa gibi görünüyor. Onun dışında Carrera GT en iyisi
  • bmw m3 gtr.Sesi bile yeterSırf o arabanın sesi yüzünden oyuna bugün 12.defa başladım.
  • Önceki sayfada da 2 arkadaş yazmış, en iyi araba Punto'dur bu oyunda.
    Yenisinde göreceğiz
  • Benim favori aracım Lamborghini Murciélago :)
  • Baştaki BMW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kamikaze57

    most wanted'ta sizce en iyi araba hangisi? oyunu full bitirinler için söylüyorum. ben de bir ton araba açık. ama ben kendim karar veremedim. Şuan multiplayer takılıyorum. Bazen porshe carrera hızlı gibi geliyor ancak bazen de lamburguni murcielgo hızlı geliyor. (zaten bu araç hız ve diğer şeyleri en fazla olan araba) bu 2 araba arasında kararsız kaldım. aralarında çok az fark var. carrera'nin hızı murcielgo'dan az düşük 1 milim falan ancak murcielgo'nun da ortadaki handling ile top speed arasındaki şeyi carrera'dan bir milim falan düşük. Yani birinin hızı birinin diğer şeyi yüksek anlamadım?

    bide bmw gtr3 hızlı değil ancak nedense en iyi kontrol edebildiğim araba o ??? diğer sölediğim 2 araçta hız full ancak kontrol 0 bence...

    Fikir size kalmış kısacası... Bakalım ne düşünüyorsunuz...

    HERKES İYİ DİNLESİN BEN MOST WANTED İ 7 yaşından beri oynuom öle öle ustalaşdım oyunu bitirdikden sonra 7 ay daha oynamışımdır onamamaşımdırda hadi oynadım deyim en hızlısı hatırlamıom ama o en sondaki mercedes yada porche idi hangisi en hızlı idi hatırlamıom çünkü oyunu bayadan beri oynamıom shop a gidin araba shop un ordan özelliklere bakın ama DİKKAt her adamı yendiğinizde ordan araba cıkarmaya çalışmaya değil tabi ona da çalışın oda önemli 2. önemli şeyse perfonmans parçaları çıkartmak ordan çıkan her şey junkman olarak çıkıyor bi ultimate yapıyoruz bide üstüne onu seçiyoruz süper oluyo aracı kontrol etmeye gelince ben hiç EL FRENİ kullanmam normal fren kullanın bide klavyenizin solunda en solunda shift tuşu var uzun dönemeçlerde ona basın sanırım o şu işe yarıyor : vites i onunla artırıyorsunuz sonra araba otomatik olduğu için siz artırdıkdan sonra oda sonra geri alıyo böylece gerçekden çok kolay dönüyonuZ BU BENİM taktik oynaya oynaya oyunu çözdüm desem yeridir




  • Evo

     NFS: MW en iyi araba ???
  • lamborghini idiya girmeyin 1358 km hız yaptım
  • Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.

    çabuk hızlanmıyo iddia sına da varım

    en hızlısı ve en çabuk hızlanan Carrera Gt dir nfsmw de.

    Bmw nin virajları iyi almasının sebebi ise yavaş hızlanması virajları bu sayede iyi alıyo. Carrera gt ile 380 gittiğim yolda Bmw ile 350 ile gidiyorum. Bmw nin nitrosuda çok çabuk bitiyo ama güzel araba

    Neyin iddiasına varsın, neye göre kanıtlayacaksın bunu? Beraber bir internet kafeye gidip bunu test etmemiz lazım ancak birbirimize kabul ettirebilmemiz için. Kullandığım bizzat test ettiğim aracın, çabuk hızlanıp hızlanmamasını tartışmam bile. m3 çok çabuk hızlanıyor MW'de virajlarıda iyi almasının sebebi aracın sağa ve sola dönme, kontrolü dediğimiz olayını oyunda diğerlerine göre daha stabil yapmışlar, araç kaymıyor sağa sola. ''Virajları iyi almasının nedeni yavaş hızlanması'' demişsin alakası yok. Hangi aracı sevdiğin tamamen kişisel bir konu, ama göreceli olmayan bazı şeyler vardır m3'ün kontrolünün en iyi araç olduğu gibi

    Yalnız bu kontrol konusu kişinin kendi refleksleri ile de doğrudan alakalı bir olay sen o araca alışmışsındır, virajlarda, frenden sonraki gazlamalarda nasıl tepki vereceğini iyi biliyorsundur, bu senin aracı iyi tanımanla alakalı olan birşey. Benim tercihim her zmn MW'de M3'tür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.

    çabuk hızlanmıyo iddia sına da varım

    en hızlısı ve en çabuk hızlanan Carrera Gt dir nfsmw de.

    Bmw nin virajları iyi almasının sebebi ise yavaş hızlanması virajları bu sayede iyi alıyo. Carrera gt ile 380 gittiğim yolda Bmw ile 350 ile gidiyorum. Bmw nin nitrosuda çok çabuk bitiyo ama güzel araba

    Neyin iddiasına varsın, neye göre kanıtlayacaksın bunu? Beraber bir internet kafeye gidip bunu test etmemiz lazım ancak birbirimize kabul ettirebilmemiz için. Kullandığım bizzat test ettiğim aracın, çabuk hızlanıp hızlanmamasını tartışmam bile. m3 çok çabuk hızlanıyor MW'de virajlarıda iyi almasının sebebi aracın sağa ve sola dönme, kontrolü dediğimiz olayını oyunda diğerlerine göre daha stabil yapmışlar, araç kaymıyor sağa sola. ''Virajları iyi almasının nedeni yavaş hızlanması'' demişsin alakası yok. Hangi aracı sevdiğin tamamen kişisel bir konu, ama göreceli olmayan bazı şeyler vardır m3'ün kontrolünün en iyi araç olduğu gibi

    Yalnız bu kontrol konusu kişinin kendi refleksleri ile de doğrudan alakalı bir olay sen o araca alışmışsındır, virajlarda, frenden sonraki gazlamalarda nasıl tepki vereceğini iyi biliyorsundur, bu senin aracı iyi tanımanla alakalı olan birşey. Benim tercihim her zmn MW'de M3'tür.

    Şuanda oyunu oynayuyorum ve dediğimin alakası var benim oyun türkçe hatta bana mesaj bile geldi bu konuda.

    Mesajda virajlı olan yerlerde çabuk hızlanan arabaları seçmemelisin diye yazıyor istersen ss koyyim.

    İkisinide test ettim

    carrera gt max 388 , bmw aynı noktada aynı sürüşte max 363.

    Virajlarda carrera çabuk hızlanıyo bu yüzden dönüşler daha zor fakat bmw cidden yavaş hızlanıyo bu yüzden virajları daha iyi alıyo.



    Ne mesajından bahsediyosun sen, mesaj olayı nedir?

    Ben M3 ile çok rahat bir şekilde 380i geçerim, istiyorsan şimdi sana bunun ss sinide çeker koyarım, ama aynı şekilde senin araçla da 380 i rahat bir şekilde geçerim. Benim bahsettiğim olay kontrol boyutu. Porsche ile virajlara girerken hızından değil, sağa sola abuk subuk slide yapmasından sorun çıkartıyor. Ha dersenki sen M3'ten sonra oyunda kullanımını en rahat bulduğun araç hangisi diye Porsche derim, Ama bana tutup da ikisini kıyasa sokarsan, vites geçiş hızı, ve çabuk hızlanma konusunda M3 burda tartışmaya bile gerek duymam Çünkü M3 her gaza bastığında mutlaka tepki veriyor, sağır bir araç değil.

    Bu arada olayı MW boyutunda tartışıyorum olayın gerçek boyutu çok daha farklı doğal olarak. Bu oyunda bir senaryo var ve senaryonun gereği olarak oyunun gözde aracı M3. Dolayısıyla en basitinden kontrol konusunda bunun avantajları bariz ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.

    çabuk hızlanmıyo iddia sına da varım

    en hızlısı ve en çabuk hızlanan Carrera Gt dir nfsmw de.

    Bmw nin virajları iyi almasının sebebi ise yavaş hızlanması virajları bu sayede iyi alıyo. Carrera gt ile 380 gittiğim yolda Bmw ile 350 ile gidiyorum. Bmw nin nitrosuda çok çabuk bitiyo ama güzel araba

    Neyin iddiasına varsın, neye göre kanıtlayacaksın bunu? Beraber bir internet kafeye gidip bunu test etmemiz lazım ancak birbirimize kabul ettirebilmemiz için. Kullandığım bizzat test ettiğim aracın, çabuk hızlanıp hızlanmamasını tartışmam bile. m3 çok çabuk hızlanıyor MW'de virajlarıda iyi almasının sebebi aracın sağa ve sola dönme, kontrolü dediğimiz olayını oyunda diğerlerine göre daha stabil yapmışlar, araç kaymıyor sağa sola. ''Virajları iyi almasının nedeni yavaş hızlanması'' demişsin alakası yok. Hangi aracı sevdiğin tamamen kişisel bir konu, ama göreceli olmayan bazı şeyler vardır m3'ün kontrolünün en iyi araç olduğu gibi

    Yalnız bu kontrol konusu kişinin kendi refleksleri ile de doğrudan alakalı bir olay sen o araca alışmışsındır, virajlarda, frenden sonraki gazlamalarda nasıl tepki vereceğini iyi biliyorsundur, bu senin aracı iyi tanımanla alakalı olan birşey. Benim tercihim her zmn MW'de M3'tür.

    Şuanda oyunu oynayuyorum ve dediğimin alakası var benim oyun türkçe hatta bana mesaj bile geldi bu konuda.

    Mesajda virajlı olan yerlerde çabuk hızlanan arabaları seçmemelisin diye yazıyor istersen ss koyyim.

    İkisinide test ettim

    carrera gt max 388 , bmw aynı noktada aynı sürüşte max 363.

    Virajlarda carrera çabuk hızlanıyo bu yüzden dönüşler daha zor fakat bmw cidden yavaş hızlanıyo bu yüzden virajları daha iyi alıyo.



    Ne mesajından bahsediyosun sen, mesaj olayı nedir?

    Ben M3 ile çok rahat bir şekilde 380i geçerim, istiyorsan şimdi sana bunun ss sinide çeker koyarım, ama aynı şekilde senin araçla da 380 i rahat bir şekilde geçerim. Benim bahsettiğim olay kontrol boyutu. Porsche ile virajlara girerken hızından değil, sağa sola abuk subuk slide yapmasından sorun çıkartıyor. Ha dersenki sen M3'ten sonra oyunda kullanımını en rahat bulduğun araç hangisi diye Porsche derim, Ama bana tutup da ikisini kıyasa sokarsan, vites geçiş hızı, ve çabuk hızlanma konusunda M3 burda tartışmaya bile gerek duymam Çünkü M3 her gaza bastığında mutlaka tepki veriyor, sağır bir araç değil.

    Bu arada olayı MW boyutunda tartışıyorum olayın gerçek boyutu çok daha farklı doğal olarak. Bu oyunda bir senaryo var ve senaryonun gereği olarak oyunun gözde aracı M3. Dolayısıyla en basitinden kontrol konusunda bunun avantajları bariz ortada.

    Sen en son ne zaman oynadın Nfs mw yi? Mesaj olayı ne diyosun Mia nın falan sana gönderdiği kısa mesajlar tabi sen bakmadıysan ayrı fakat bugün baktım sanırım oyunu bitirdiğim için mesaj ları göremiyorum. bütün tuşlarıda denedim neyse bi nette araştıyim.

    Bmw bi Mustang kadar olmasada ağır bir araba aniden hızlanamamasının nedenlerinden biri bu. Carrera ise çok daha hafif.

    Dönüş meselesinde hızlanmaya bağlı olay sen saniyede 100 çıkan bir arabayla hiç hız kesmeden keskin bir virajı mı daha iyi alırsın yoksa saniyede 60 olanı mı? Düz mantık.

    Bmw , Carrera nın yanından bile geçemez tabi hile filan yoksa. Bi koysana sen 380 i bakim hangi yolda basıyon bende denicem

    Senin mantığının almadığı nokta, ben M3'ün hızlanmasının mükemmel oldugunu söyliyorum bana hala gelmiş yok efendim 60 la girersen viraja şöyle olur böyle rahat girersin viraja cart curt :S Ben sana diyorum ki M3 oyunda vites geçişleri en hızlı, yönlendirmeye en çabuk tepki veren araçtır, sabaha kadar tartış bunu bu böyle bir aracı sevmekle değerlendirmek, kıyas yapmak farklı şeyler sen bunları birbirine çorba yapmışsın iyice porsche de porsche tutturmuşsun

    Bide dememiş mi M3 ağır olduğu için hızlanamıyo diye, ulan göz var nizam var hiç mi bakmadın araca biri gemi gibi duruyor resmen M3 Carrera'nın yanında yavrusu gibi nerdeyse , Porsche 1 şeridi kaplıyor resmen yayvan havyan gibi araç ne hafifliğinden bahsediyosun kardeşim sen ALLAH da seni güldürsün ne diyim sana, o araç M3'ün MW'de yanından, yakınından, yamacından geçemez, o kadar

    Bide ss koy demiş 380 ile ilgili olur ben koyarım ss yi de hangi yolda bastın demen çok komik olmuş, ulan MW bu MW, sanki harita'da 350 tane otoban var nerde bastın diyor, Oyunda 320+ yı zorlayabileceğin tek bir yer var onuda ss yi koyunca görürsün Sen söylemeden ss koyacaktım buraya oyuna girdim 1 saat önce fln, Uzun zamandır oynamayınca epey paslanmışız, yinede zorlamaya çalışıcam 380i.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.

    çabuk hızlanmıyo iddia sına da varım

    en hızlısı ve en çabuk hızlanan Carrera Gt dir nfsmw de.

    Bmw nin virajları iyi almasının sebebi ise yavaş hızlanması virajları bu sayede iyi alıyo. Carrera gt ile 380 gittiğim yolda Bmw ile 350 ile gidiyorum. Bmw nin nitrosuda çok çabuk bitiyo ama güzel araba

    Neyin iddiasına varsın, neye göre kanıtlayacaksın bunu? Beraber bir internet kafeye gidip bunu test etmemiz lazım ancak birbirimize kabul ettirebilmemiz için. Kullandığım bizzat test ettiğim aracın, çabuk hızlanıp hızlanmamasını tartışmam bile. m3 çok çabuk hızlanıyor MW'de virajlarıda iyi almasının sebebi aracın sağa ve sola dönme, kontrolü dediğimiz olayını oyunda diğerlerine göre daha stabil yapmışlar, araç kaymıyor sağa sola. ''Virajları iyi almasının nedeni yavaş hızlanması'' demişsin alakası yok. Hangi aracı sevdiğin tamamen kişisel bir konu, ama göreceli olmayan bazı şeyler vardır m3'ün kontrolünün en iyi araç olduğu gibi

    Yalnız bu kontrol konusu kişinin kendi refleksleri ile de doğrudan alakalı bir olay sen o araca alışmışsındır, virajlarda, frenden sonraki gazlamalarda nasıl tepki vereceğini iyi biliyorsundur, bu senin aracı iyi tanımanla alakalı olan birşey. Benim tercihim her zmn MW'de M3'tür.

    Şuanda oyunu oynayuyorum ve dediğimin alakası var benim oyun türkçe hatta bana mesaj bile geldi bu konuda.

    Mesajda virajlı olan yerlerde çabuk hızlanan arabaları seçmemelisin diye yazıyor istersen ss koyyim.

    İkisinide test ettim

    carrera gt max 388 , bmw aynı noktada aynı sürüşte max 363.

    Virajlarda carrera çabuk hızlanıyo bu yüzden dönüşler daha zor fakat bmw cidden yavaş hızlanıyo bu yüzden virajları daha iyi alıyo.



    Ne mesajından bahsediyosun sen, mesaj olayı nedir?

    Ben M3 ile çok rahat bir şekilde 380i geçerim, istiyorsan şimdi sana bunun ss sinide çeker koyarım, ama aynı şekilde senin araçla da 380 i rahat bir şekilde geçerim. Benim bahsettiğim olay kontrol boyutu. Porsche ile virajlara girerken hızından değil, sağa sola abuk subuk slide yapmasından sorun çıkartıyor. Ha dersenki sen M3'ten sonra oyunda kullanımını en rahat bulduğun araç hangisi diye Porsche derim, Ama bana tutup da ikisini kıyasa sokarsan, vites geçiş hızı, ve çabuk hızlanma konusunda M3 burda tartışmaya bile gerek duymam Çünkü M3 her gaza bastığında mutlaka tepki veriyor, sağır bir araç değil.

    Bu arada olayı MW boyutunda tartışıyorum olayın gerçek boyutu çok daha farklı doğal olarak. Bu oyunda bir senaryo var ve senaryonun gereği olarak oyunun gözde aracı M3. Dolayısıyla en basitinden kontrol konusunda bunun avantajları bariz ortada.

    Sen en son ne zaman oynadın Nfs mw yi? Mesaj olayı ne diyosun Mia nın falan sana gönderdiği kısa mesajlar tabi sen bakmadıysan ayrı fakat bugün baktım sanırım oyunu bitirdiğim için mesaj ları göremiyorum. bütün tuşlarıda denedim neyse bi nette araştıyim.

    Bmw bi Mustang kadar olmasada ağır bir araba aniden hızlanamamasının nedenlerinden biri bu. Carrera ise çok daha hafif.

    Dönüş meselesinde hızlanmaya bağlı olay sen saniyede 100 çıkan bir arabayla hiç hız kesmeden keskin bir virajı mı daha iyi alırsın yoksa saniyede 60 olanı mı? Düz mantık.

    Bmw , Carrera nın yanından bile geçemez tabi hile filan yoksa. Bi koysana sen 380 i bakim hangi yolda basıyon bende denicem

    Senin mantığının almadığı nokta, ben M3'ün hızlanmasının mükemmel oldugunu söyliyorum bana hala gelmiş yok efendim 60 la girersen viraja şöyle olur böyle rahat girersin viraja cart curt :S Ben sana diyorum ki M3 oyunda vites geçişleri en hızlı, yönlendirmeye en çabuk tepki veren araçtır, sabaha kadar tartış bunu bu böyle bir aracı sevmekle değerlendirmek, kıyas yapmak farklı şeyler sen bunları birbirine çorba yapmışsın iyice porsche de porsche tutturmuşsun

    Bide dememiş mi M3 ağır olduğu için hızlanamıyo diye, ulan göz var nizam var hiç mi bakmadın araca biri gemi gibi duruyor resmen M3 Carrera'nın yanında yavrusu gibi nerdeyse , Porsche 1 şeridi kaplıyor resmen yayvan havyan gibi araç ne hafifliğinden bahsediyosun kardeşim sen ALLAH da seni güldürsün ne diyim sana, o araç M3'ün MW'de yanından, yakınından, yamacından geçemez, o kadar

    Bide ss koy demiş 380 ile ilgili olur ben koyarım ss yi de hangi yolda bastın demen çok komik olmuş, ulan MW bu MW, sanki harita'da 350 tane otoban var nerde bastın diyor, Oyunda 320+ yı zorlayabileceğin tek bir yer var onuda ss yi koyunca görürsün Sen söylemeden ss koyacaktım buraya oyuna girdim 1 saat önce fln, Uzun zamandır oynamayınca epey paslanmışız, yinede zorlamaya çalışıcam 380i.

    http://www.youtube.com/watch?v=pR8Hw7TVOqo

    hacı bak burdaki Carrera okadar ağır ki onları yapıyo. Şimdi sende bana böyle bir şy bul ve Bmw nin hafif olduğunu ispatla.

    Bide yolun önemi vardır sen düzde mi bastın, yokuş aşığıya doğru mu, yoksa yokuş yukarımı okadrını anlamıyosan ne diyim ben sana

    Sen aracı sevdiğin iiçin Bmw diyosun ben ise ikisini kendi pc mde karşılaştırıp somut bir yanır veriyorum

    Hacı senin beynin nasır bağlamış harbi diyorum bak, bmw ye ağır diyen bir insan objektifim diyemez m3ten bahsediyoruz karşılaştırdıgın araç carrera saf olmak lazım ağır diye diretmek için bide somut örneklerden bahsetmişsin bana,

    Bak en paslanmış halimle girdim sırf denemek için Bmw hafif olduğu için çok daha atik, sağ sol dönüşleri daha hızlı , araç çok daha iyi tepki veriyor ve sürüş keyfi çok daha iyi porsche'ye göre ama maximum hız konusunda unutmuş olsam gerek ben lamborghini murcielago ile 392 yada 399 basmıştım , hatta ulan 400 yapamadık şansa bak diye üzülmüştüm o zaman, bmw ile karıştırmış olabilirim maximum hızını , carrera ile aynı yolda denedim bmw yi maximum hız konusunda carrera evet M3'ten iyiymiş uzun zamandan beri oynamama rağmen ss sini çektim
     NFS: MW en iyi araba ???


    Yani işi özetlemek gerekirse Evet Carrera maximum hız konusunda Bmw'den daha iyi, ancak yukarda bahsettiğim gibi araç daha hafif olmasından ötürü kullanımı çok daha rahat bir araç, anında tepki veriyor yönlendirmelerde. Senin bahsettiğin hızlanma konusunda da Porsche çok az bir farkla da olsa Bmw'nin önünde onuda belirteyim, yani bana objektiflikten bahsetme bak senin aracınla ss sini çekip koydum 2 saat polis barikatlarıyla uğraştık bide

    Edit: Oyunda ağırlık sıralaması yapmışsın Ford GT'yi pas geçip nerdeyse Hatcback otomobil ağırlığındaki aracı 2. sıraya koymuşsun pes be kardeşim,objektiflik abidesisin resmen helal olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lions in the Arena -- 5 Ocak 2013; 23:48:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.

    çabuk hızlanmıyo iddia sına da varım

    en hızlısı ve en çabuk hızlanan Carrera Gt dir nfsmw de.

    Bmw nin virajları iyi almasının sebebi ise yavaş hızlanması virajları bu sayede iyi alıyo. Carrera gt ile 380 gittiğim yolda Bmw ile 350 ile gidiyorum. Bmw nin nitrosuda çok çabuk bitiyo ama güzel araba

    Neyin iddiasına varsın, neye göre kanıtlayacaksın bunu? Beraber bir internet kafeye gidip bunu test etmemiz lazım ancak birbirimize kabul ettirebilmemiz için. Kullandığım bizzat test ettiğim aracın, çabuk hızlanıp hızlanmamasını tartışmam bile. m3 çok çabuk hızlanıyor MW'de virajlarıda iyi almasının sebebi aracın sağa ve sola dönme, kontrolü dediğimiz olayını oyunda diğerlerine göre daha stabil yapmışlar, araç kaymıyor sağa sola. ''Virajları iyi almasının nedeni yavaş hızlanması'' demişsin alakası yok. Hangi aracı sevdiğin tamamen kişisel bir konu, ama göreceli olmayan bazı şeyler vardır m3'ün kontrolünün en iyi araç olduğu gibi

    Yalnız bu kontrol konusu kişinin kendi refleksleri ile de doğrudan alakalı bir olay sen o araca alışmışsındır, virajlarda, frenden sonraki gazlamalarda nasıl tepki vereceğini iyi biliyorsundur, bu senin aracı iyi tanımanla alakalı olan birşey. Benim tercihim her zmn MW'de M3'tür.

    Şuanda oyunu oynayuyorum ve dediğimin alakası var benim oyun türkçe hatta bana mesaj bile geldi bu konuda.

    Mesajda virajlı olan yerlerde çabuk hızlanan arabaları seçmemelisin diye yazıyor istersen ss koyyim.

    İkisinide test ettim

    carrera gt max 388 , bmw aynı noktada aynı sürüşte max 363.

    Virajlarda carrera çabuk hızlanıyo bu yüzden dönüşler daha zor fakat bmw cidden yavaş hızlanıyo bu yüzden virajları daha iyi alıyo.



    Ne mesajından bahsediyosun sen, mesaj olayı nedir?

    Ben M3 ile çok rahat bir şekilde 380i geçerim, istiyorsan şimdi sana bunun ss sinide çeker koyarım, ama aynı şekilde senin araçla da 380 i rahat bir şekilde geçerim. Benim bahsettiğim olay kontrol boyutu. Porsche ile virajlara girerken hızından değil, sağa sola abuk subuk slide yapmasından sorun çıkartıyor. Ha dersenki sen M3'ten sonra oyunda kullanımını en rahat bulduğun araç hangisi diye Porsche derim, Ama bana tutup da ikisini kıyasa sokarsan, vites geçiş hızı, ve çabuk hızlanma konusunda M3 burda tartışmaya bile gerek duymam Çünkü M3 her gaza bastığında mutlaka tepki veriyor, sağır bir araç değil.

    Bu arada olayı MW boyutunda tartışıyorum olayın gerçek boyutu çok daha farklı doğal olarak. Bu oyunda bir senaryo var ve senaryonun gereği olarak oyunun gözde aracı M3. Dolayısıyla en basitinden kontrol konusunda bunun avantajları bariz ortada.

    Sen en son ne zaman oynadın Nfs mw yi? Mesaj olayı ne diyosun Mia nın falan sana gönderdiği kısa mesajlar tabi sen bakmadıysan ayrı fakat bugün baktım sanırım oyunu bitirdiğim için mesaj ları göremiyorum. bütün tuşlarıda denedim neyse bi nette araştıyim.

    Bmw bi Mustang kadar olmasada ağır bir araba aniden hızlanamamasının nedenlerinden biri bu. Carrera ise çok daha hafif.

    Dönüş meselesinde hızlanmaya bağlı olay sen saniyede 100 çıkan bir arabayla hiç hız kesmeden keskin bir virajı mı daha iyi alırsın yoksa saniyede 60 olanı mı? Düz mantık.

    Bmw , Carrera nın yanından bile geçemez tabi hile filan yoksa. Bi koysana sen 380 i bakim hangi yolda basıyon bende denicem

    Senin mantığının almadığı nokta, ben M3'ün hızlanmasının mükemmel oldugunu söyliyorum bana hala gelmiş yok efendim 60 la girersen viraja şöyle olur böyle rahat girersin viraja cart curt :S Ben sana diyorum ki M3 oyunda vites geçişleri en hızlı, yönlendirmeye en çabuk tepki veren araçtır, sabaha kadar tartış bunu bu böyle bir aracı sevmekle değerlendirmek, kıyas yapmak farklı şeyler sen bunları birbirine çorba yapmışsın iyice porsche de porsche tutturmuşsun

    Bide dememiş mi M3 ağır olduğu için hızlanamıyo diye, ulan göz var nizam var hiç mi bakmadın araca biri gemi gibi duruyor resmen M3 Carrera'nın yanında yavrusu gibi nerdeyse , Porsche 1 şeridi kaplıyor resmen yayvan havyan gibi araç ne hafifliğinden bahsediyosun kardeşim sen ALLAH da seni güldürsün ne diyim sana, o araç M3'ün MW'de yanından, yakınından, yamacından geçemez, o kadar

    Bide ss koy demiş 380 ile ilgili olur ben koyarım ss yi de hangi yolda bastın demen çok komik olmuş, ulan MW bu MW, sanki harita'da 350 tane otoban var nerde bastın diyor, Oyunda 320+ yı zorlayabileceğin tek bir yer var onuda ss yi koyunca görürsün Sen söylemeden ss koyacaktım buraya oyuna girdim 1 saat önce fln, Uzun zamandır oynamayınca epey paslanmışız, yinede zorlamaya çalışıcam 380i.

    http://www.youtube.com/watch?v=pR8Hw7TVOqo

    hacı bak burdaki Carrera okadar ağır ki onları yapıyo. Şimdi sende bana böyle bir şy bul ve Bmw nin hafif olduğunu ispatla.

    Bide yolun önemi vardır sen düzde mi bastın, yokuş aşığıya doğru mu, yoksa yokuş yukarımı okadrını anlamıyosan ne diyim ben sana

    Sen aracı sevdiğin iiçin Bmw diyosun ben ise ikisini kendi pc mde karşılaştırıp somut bir yanır veriyorum

    Hacı senin beynin nasır bağlamış harbi diyorum bak, bmw ye ağır diyen bir insan objektifim diyemez m3ten bahsediyoruz karşılaştırdıgın araç carrera saf olmak lazım ağır diye diretmek için bide somut örneklerden bahsetmişsin bana,

    Bak en paslanmış halimle girdim sırf denemek için Bmw hafif olduğu için çok daha atik, sağ sol dönüşleri daha hızlı , araç çok daha iyi tepki veriyor ve sürüş keyfi çok daha iyi porsche'ye göre ama maximum hız konusunda unutmuş olsam gerek ben lamborghini murcielago ile 392 yada 399 basmıştım , hatta ulan 400 yapamadık şansa bak diye üzülmüştüm o zaman, bmw ile karıştırmış olabilirim maximum hızını , carrera ile aynı yolda denedim bmw yi maximum hız konusunda carrera evet M3'ten iyiymiş uzun zamandan beri oynamama rağmen ss sini çektim
     NFS: MW en iyi araba ???


    Yani işi özetlemek gerekirse Evet Carrera maximum hız konusunda Bmw'den daha iyi, ancak yukarda bahsettiğim gibi araç daha hafif olmasından ötürü kullanımı çok daha rahat bir araç, anında tepki veriyor yönlendirmelerde. Senin bahsettiğin hızlanma konusunda da Porsche çok az bir farkla da olsa Bmw'nin önünde onuda belirteyim, yani bana objektiflikten bahsetme bak senin aracınla ss sini çekip koydum 2 saat polis barikatlarıyla uğraştık bide

    Yani sonuç kim alır?

    Ben 388 basıyom junkmanlarla o carrera nın normal hızı istersen koyyim ss hazır şuanda

    junkman çok etki ediyo arabaya.

    bu oyunda 388 den fazla basılmıyo senin dediğin lamborhini murcilago da 371 basıyo nerde 400 basma anca hilyel filan olur

    Maximum hızla yarış kazanılmaz, yarışın kazanılmasında atik olmanın, ve aracı kullananın büyük payı vardır kafa mı buluyosun?

    Ben hile mile bilmem kardeşim, çok da MW hastası biri değilimdir, ama oynadığım oyunun hakkını verir en iyisini yapmaya çalışırım, bu araçta junkman cart curt yok ek parçalar mı diyosun çok da anlamam terimlerden dediğim gibi MW hastası biri değilim. Ancak sana şunu net bir şekilde söyliyim, lamborghini murcielago ile bak yanlış olmasın diye net km söylemiyorum ama ya 392 ya da 399 400 olmadığı için üzüldüğümü net hatırlıyorum hatta sonrasında evde çok denedim 400 olursa ss sini çeker en azından lafı geçtim koyarım ss yi forumlara fln diye ama nasip olmadı ztn devir saati dibe vurmuştu hemen hemen belki trafik daha seyrek olsa yokuş yukarı fln olsa olabilirdi, ben bunları yaparken hile mile cart curt hiçbir b.k da yoktu oynadığım oyunlarda oyunun hakkını vermeye çalışırım işim olmaz çakallıkla

    lamborghini murcielago kontolü porsche'den de berbat o hıza nasıl ulaştım nasıl becerdim o da ap ayrı bir başarı konusu, porsche en azından hızını aldığında kontrolü sorun çıkartmıyor. Aslında bu bahsettiğim rekorun ss si de vardı lise dönemlerinden kalma üstüne 30 kez format çekmişimdir belki pc ye keşke saklasaydık, ancak hiç aklıma gelmemişti abuk subuk bir tartışmaya gireceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutzahitcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lions in the Arena

    Kesinlikle Bmw

    Çabuk hızlanıyor, vites geçişleri daha hızlı ve en önemlisi ise kontrol konusu. Virajlara girerken çok net belli oluyor.

    çabuk hızlanmıyo iddia sına da varım

    en hızlısı ve en çabuk hızlanan Carrera Gt dir nfsmw de.

    Bmw nin virajları iyi almasının sebebi ise yavaş hızlanması virajları bu sayede iyi alıyo. Carrera gt ile 380 gittiğim yolda Bmw ile 350 ile gidiyorum. Bmw nin nitrosuda çok çabuk bitiyo ama güzel araba

    Neyin iddiasına varsın, neye göre kanıtlayacaksın bunu? Beraber bir internet kafeye gidip bunu test etmemiz lazım ancak birbirimize kabul ettirebilmemiz için. Kullandığım bizzat test ettiğim aracın, çabuk hızlanıp hızlanmamasını tartışmam bile. m3 çok çabuk hızlanıyor MW'de virajlarıda iyi almasının sebebi aracın sağa ve sola dönme, kontrolü dediğimiz olayını oyunda diğerlerine göre daha stabil yapmışlar, araç kaymıyor sağa sola. ''Virajları iyi almasının nedeni yavaş hızlanması'' demişsin alakası yok. Hangi aracı sevdiğin tamamen kişisel bir konu, ama göreceli olmayan bazı şeyler vardır m3'ün kontrolünün en iyi araç olduğu gibi

    Yalnız bu kontrol konusu kişinin kendi refleksleri ile de doğrudan alakalı bir olay sen o araca alışmışsındır, virajlarda, frenden sonraki gazlamalarda nasıl tepki vereceğini iyi biliyorsundur, bu senin aracı iyi tanımanla alakalı olan birşey. Benim tercihim her zmn MW'de M3'tür.

    Şuanda oyunu oynayuyorum ve dediğimin alakası var benim oyun türkçe hatta bana mesaj bile geldi bu konuda.

    Mesajda virajlı olan yerlerde çabuk hızlanan arabaları seçmemelisin diye yazıyor istersen ss koyyim.

    İkisinide test ettim

    carrera gt max 388 , bmw aynı noktada aynı sürüşte max 363.

    Virajlarda carrera çabuk hızlanıyo bu yüzden dönüşler daha zor fakat bmw cidden yavaş hızlanıyo bu yüzden virajları daha iyi alıyo.



    Ne mesajından bahsediyosun sen, mesaj olayı nedir?

    Ben M3 ile çok rahat bir şekilde 380i geçerim, istiyorsan şimdi sana bunun ss sinide çeker koyarım, ama aynı şekilde senin araçla da 380 i rahat bir şekilde geçerim. Benim bahsettiğim olay kontrol boyutu. Porsche ile virajlara girerken hızından değil, sağa sola abuk subuk slide yapmasından sorun çıkartıyor. Ha dersenki sen M3'ten sonra oyunda kullanımını en rahat bulduğun araç hangisi diye Porsche derim, Ama bana tutup da ikisini kıyasa sokarsan, vites geçiş hızı, ve çabuk hızlanma konusunda M3 burda tartışmaya bile gerek duymam Çünkü M3 her gaza bastığında mutlaka tepki veriyor, sağır bir araç değil.

    Bu arada olayı MW boyutunda tartışıyorum olayın gerçek boyutu çok daha farklı doğal olarak. Bu oyunda bir senaryo var ve senaryonun gereği olarak oyunun gözde aracı M3. Dolayısıyla en basitinden kontrol konusunda bunun avantajları bariz ortada.

    Sen en son ne zaman oynadın Nfs mw yi? Mesaj olayı ne diyosun Mia nın falan sana gönderdiği kısa mesajlar tabi sen bakmadıysan ayrı fakat bugün baktım sanırım oyunu bitirdiğim için mesaj ları göremiyorum. bütün tuşlarıda denedim neyse bi nette araştıyim.

    Bmw bi Mustang kadar olmasada ağır bir araba aniden hızlanamamasının nedenlerinden biri bu. Carrera ise çok daha hafif.

    Dönüş meselesinde hızlanmaya bağlı olay sen saniyede 100 çıkan bir arabayla hiç hız kesmeden keskin bir virajı mı daha iyi alırsın yoksa saniyede 60 olanı mı? Düz mantık.

    Bmw , Carrera nın yanından bile geçemez tabi hile filan yoksa. Bi koysana sen 380 i bakim hangi yolda basıyon bende denicem

    Senin mantığının almadığı nokta, ben M3'ün hızlanmasının mükemmel oldugunu söyliyorum bana hala gelmiş yok efendim 60 la girersen viraja şöyle olur böyle rahat girersin viraja cart curt :S Ben sana diyorum ki M3 oyunda vites geçişleri en hızlı, yönlendirmeye en çabuk tepki veren araçtır, sabaha kadar tartış bunu bu böyle bir aracı sevmekle değerlendirmek, kıyas yapmak farklı şeyler sen bunları birbirine çorba yapmışsın iyice porsche de porsche tutturmuşsun

    Bide dememiş mi M3 ağır olduğu için hızlanamıyo diye, ulan göz var nizam var hiç mi bakmadın araca biri gemi gibi duruyor resmen M3 Carrera'nın yanında yavrusu gibi nerdeyse , Porsche 1 şeridi kaplıyor resmen yayvan havyan gibi araç ne hafifliğinden bahsediyosun kardeşim sen ALLAH da seni güldürsün ne diyim sana, o araç M3'ün MW'de yanından, yakınından, yamacından geçemez, o kadar

    Bide ss koy demiş 380 ile ilgili olur ben koyarım ss yi de hangi yolda bastın demen çok komik olmuş, ulan MW bu MW, sanki harita'da 350 tane otoban var nerde bastın diyor, Oyunda 320+ yı zorlayabileceğin tek bir yer var onuda ss yi koyunca görürsün Sen söylemeden ss koyacaktım buraya oyuna girdim 1 saat önce fln, Uzun zamandır oynamayınca epey paslanmışız, yinede zorlamaya çalışıcam 380i.

    http://www.youtube.com/watch?v=pR8Hw7TVOqo

    hacı bak burdaki Carrera okadar ağır ki onları yapıyo. Şimdi sende bana böyle bir şy bul ve Bmw nin hafif olduğunu ispatla.

    Bide yolun önemi vardır sen düzde mi bastın, yokuş aşığıya doğru mu, yoksa yokuş yukarımı okadrını anlamıyosan ne diyim ben sana

    Sen aracı sevdiğin iiçin Bmw diyosun ben ise ikisini kendi pc mde karşılaştırıp somut bir yanır veriyorum

    Hacı senin beynin nasır bağlamış harbi diyorum bak, bmw ye ağır diyen bir insan objektifim diyemez m3ten bahsediyoruz karşılaştırdıgın araç carrera saf olmak lazım ağır diye diretmek için bide somut örneklerden bahsetmişsin bana,

    Bak en paslanmış halimle girdim sırf denemek için Bmw hafif olduğu için çok daha atik, sağ sol dönüşleri daha hızlı , araç çok daha iyi tepki veriyor ve sürüş keyfi çok daha iyi porsche'ye göre ama maximum hız konusunda unutmuş olsam gerek ben lamborghini murcielago ile 392 yada 399 basmıştım , hatta ulan 400 yapamadık şansa bak diye üzülmüştüm o zaman, bmw ile karıştırmış olabilirim maximum hızını , carrera ile aynı yolda denedim bmw yi maximum hız konusunda carrera evet M3'ten iyiymiş uzun zamandan beri oynamama rağmen ss sini çektim
     NFS: MW en iyi araba ???


    Yani işi özetlemek gerekirse Evet Carrera maximum hız konusunda Bmw'den daha iyi, ancak yukarda bahsettiğim gibi araç daha hafif olmasından ötürü kullanımı çok daha rahat bir araç, anında tepki veriyor yönlendirmelerde. Senin bahsettiğin hızlanma konusunda da Porsche çok az bir farkla da olsa Bmw'nin önünde onuda belirteyim, yani bana objektiflikten bahsetme bak senin aracınla ss sini çekip koydum 2 saat polis barikatlarıyla uğraştık bide

    Bmw , aniden hızlanamadığı için sağ sola hızlı tepki veriyo sen hızlı giderken yavaşlayınca verilen tepkinin aynısı. Bmw ağır araba. Hiç mi dikkatini çekmedi Carrera yı sürerken ? yok böyle olmicak sen şimdi belirli bir hız belirle böyle zıplatmalı bir yere git aynı hızda 2siyle aynı yerden geç bakiyim kim daha uzağa gidiyo. Uzağa giden hafifliğindendir daha ne yaw

    Yani sonuç kim alır?

    Ben 388 basıyom junkmanlarla o carrera nın normal hızı istersen koyyim ss hazır şuanda

    junkman çok etki ediyo arabaya.

    bu oyunda 388 den fazla basılmıyo senin dediğin lamborhini murcilago da 371 basıyo nerde 400 basma anca hilyel filan olur

    Bmw Daha hafif gereksiz savunmaya geçiyorsun ! Zıplama olayından dolayı diyorum bende zaten bu dediğin ağırlık konusunu. Bmw yarı uçak moduna geçiyor bildiğin bulutların seviyesine denk geliyor kasislerde




  • lambo ve bugatti veyron.
    gerisi hikaye benim icin toplam hizi ve kalkisi lazim ufak bir hatada arayi kapatmak icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Lancer'in tutusunu ve atikligini cok begendim. Hizi cok degil evet ama enazidan manevrasi cogundan iyi...
    hiz olarak da SLR nefis, ama yol tutusu okadar kotu ki...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.