Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1391. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.191
Cevap
202
Favori
1.742.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13891390139113921393
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Almeracı dostlar, bu 4.senem aracımla ve gayet severek kullanıyor(D)um.
    Birkaç ay önce araç bagaj ve insan full yüklüyken yokuşta durup kalkmam gerekti ve araç kalkamadan stop etmişti. Hemen çalışmadı bir iki dakika bekleyip tekrar bastığımda çalıştı ve devam ettim ancak motor ışığı yaktı.

    Bu olaydan önce, muayenede çiğ yakıyor denilerek geçirmemişlerdi. Usta da bujileri, hava filtresini falan değiştirmişti ama o sırada yanan motor ışığına dikkat etmemiştik. Motor arızası olarak, kam mili sensörü hatası veriyormuş (daha önceleri başka kontrollerde bunu söndürmüşlerdi, tekrar kısa zamanda olursak değiştirirsin demişlerdi). İnternetten ve sizin yorumlarınızı okuyunca (Özellikle Volverin usta'nın sayfası harika) kam mili sensörü arızası durumunda çiğ yakma problemleri olacağını öğrendim ve servisten yeni orjinal sensör alıp değiştirmiştim.
    İşte yokuşta kaldığımda, yeni değişen sensör de aynı hatayı verdiği için başka bir problem olabilir mi diye düşünüyorum. Bu parça arızalanması o kadar kolay bir parça mıdır? Aracın yakıt sarfiyatı arttı, yol bilgisayarından bakıyorum. ECU da P0340 hatası veriyor ancak, bu parça bozulmuş olsa, problemsiz sadece fazla yakarak devam eder mi?
    Dün kam mili crank sensörün kablosunu çıkardım öyle çalıştırmayı denedim, çalışmadı. Tekrar taktım, çalıştırdım ve hatayı ecu dan silip bindim 2 gündür, tekrar ışık yakmadı.
    Bu arada son olarak diğer farkettiğim ise, bazen gaz verirken tekeliyor gibi benzini yakamıyor sanki ve sadece iki sefer yolda giderken boşa aldığım anda stop etmişti (ondan sonra yapmadı).
    Araştırmalarım sonucu, lambda sensöründen şüphelenmeye başladım, yardımlarınız için çok teşekkürler.




  • Selam p0335 crank sensor a hatasi nedeniyle orj crank sensoru aldim ama fayda etmedi ayrica elimde blueprint 17201 de mevcuttur.ikisi sadece test amacli kullanildi..ihtiyaci olana verebilirim
  • ajanblue kullanıcısına yanıt
    problemin asıl nedenini bulabildiniz mi?
  • Eski bir almeraci olarak lastik parlatma urunu satmaktayim. Dilerseniz satin alabilirsiniz. Cok uygun fiyatli ve memnun kalinmayan urunun tum masraflari iade yapilir.

    https://urun.n11.com/parlatici-ve-temizleyici-sprey/lastik-parlatici-1-litre-P264251728

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitcheaker kullanıcısına yanıt
    2005 modelde sedan almeradaen alt sırada soldan ikincidir 15 amp.lik mavi sigortadır
  • axiyon A kullanıcısına yanıt
    Ozel servise biraktim henuz bulamadilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • p0335 arızası için aracımı nissan özel servisi olan ikizlere bıraktım..Öncelikle marş dişlisi kaçırdığı için onu yapacaklarını belirttiler..ne kadar tutar dedim 200 ü geçmez dediler neyse yapın dedim ..gelen fatura 980 tl..fatura detayı 280 tl marş onarım , 300 tl işçilik ,400 tl beyin tamiri..Telefonla kendilerini aradım..Marş motoru olmadan da bunu çözebileceklerini bana ekstradan neden 280 tl maliyet oluşturduklarını sordum..Ancak karşıdaki vatandaş bağırıp çağırmaya başladı ..istifini bozmadım...sanayiye gittim ikitellideki altın dinamoya yaptırmışlar marşımı maliyeti en fazla kömür bile değişse 140 dediler..Bende altın dinamonun faturasını görmek istedim vermediler..Beyin tamir olmuş dediler onun faturası yok yine sanayideki beyinci ; sana giydirmişler ufak bir kablo sorunu vardır beyinde sorun yoktur dedi..Bunun üzerine kendilerinden detaylı fatura istedim ve bunu ödeyeceğimi belirttim..Karşıdaki vatandaş hakarete tehdite başladı ..aracımı vermeyeceğimi beni darp edeceğini filan söyledi..telefonda belirttiğine göre bu kişiler 300 işçilik ücreti yanında her parçadan da işçilik ücreti alıyormuşlarda filan falan fakat bana söylenen 100 tl arıza tespit ücreti eğer araç tamir olmazsa ; 300+parça fiyatı eğer tamir olursa..Aracımı gasp ettiler siz sakın bu tuzağa düşmeyin


    "İkizler Oto Servis"

    E-5 Yanyol Üzeri, Gümüşpala Mah. Gündüzler Plaza No:9 Avcılar / İSTANBUL

    Telf : 0212 593 65 65 Faks : 0212 593 65 99

    info@ikizlerotoservis.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ajanblue

    p0335 arızası için aracımı nissan özel servisi olan ikizlere bıraktım..Öncelikle marş dişlisi kaçırdığı için onu yapacaklarını belirttiler..ne kadar tutar dedim 200 ü geçmez dediler neyse yapın dedim ..gelen fatura 980 tl..fatura detayı 280 tl marş onarım , 300 tl işçilik ,400 tl beyin tamiri..Telefonla kendilerini aradım..Marş motoru olmadan da bunu çözebileceklerini bana ekstradan neden 280 tl maliyet oluşturduklarını sordum..Ancak karşıdaki vatandaş bağırıp çağırmaya başladı ..istifini bozmadım...sanayiye gittim ikitellideki altın dinamoya yaptırmışlar marşımı maliyeti en fazla kömür bile değişse 140 dediler..Bende altın dinamonun faturasını görmek istedim vermediler..Beyin tamir olmuş dediler onun faturası yok yine sanayideki beyinci ; sana giydirmişler ufak bir kablo sorunu vardır beyinde sorun yoktur dedi..Bunun üzerine kendilerinden detaylı fatura istedim ve bunu ödeyeceğimi belirttim..Karşıdaki vatandaş hakarete tehdite başladı ..aracımı vermeyeceğimi beni darp edeceğini filan söyledi..telefonda belirttiğine göre bu kişiler 300 işçilik ücreti yanında her parçadan da işçilik ücreti alıyormuşlarda filan falan fakat bana söylenen 100 tl arıza tespit ücreti eğer araç tamir olmazsa ; 300+parça fiyatı eğer tamir olursa..Aracımı gasp ettiler siz sakın bu tuzağa düşmeyin


    "İkizler Oto Servis"

    E-5 Yanyol Üzeri, Gümüşpala Mah. Gündüzler Plaza No:9 Avcılar / İSTANBUL

    Telf : 0212 593 65 65 Faks : 0212 593 65 99

    info@ikizlerotoservis.com
    Geçmiş olsun hocam. Böyle darp ile tehdit edenlerin akşam karanlığında baldırına bıçak saplayıp yoluna devam edeceksin. Umarım sorunsuzca işinizi halledebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ajanblue

    p0335 arızası için aracımı nissan özel servisi olan ikizlere bıraktım..Öncelikle marş dişlisi kaçırdığı için onu yapacaklarını belirttiler..ne kadar tutar dedim 200 ü geçmez dediler neyse yapın dedim ..gelen fatura 980 tl..fatura detayı 280 tl marş onarım , 300 tl işçilik ,400 tl beyin tamiri..Telefonla kendilerini aradım..Marş motoru olmadan da bunu çözebileceklerini bana ekstradan neden 280 tl maliyet oluşturduklarını sordum..Ancak karşıdaki vatandaş bağırıp çağırmaya başladı ..istifini bozmadım...sanayiye gittim ikitellideki altın dinamoya yaptırmışlar marşımı maliyeti en fazla kömür bile değişse 140 dediler..Bende altın dinamonun faturasını görmek istedim vermediler..Beyin tamir olmuş dediler onun faturası yok yine sanayideki beyinci ; sana giydirmişler ufak bir kablo sorunu vardır beyinde sorun yoktur dedi..Bunun üzerine kendilerinden detaylı fatura istedim ve bunu ödeyeceğimi belirttim..Karşıdaki vatandaş hakarete tehdite başladı ..aracımı vermeyeceğimi beni darp edeceğini filan söyledi..telefonda belirttiğine göre bu kişiler 300 işçilik ücreti yanında her parçadan da işçilik ücreti alıyormuşlarda filan falan fakat bana söylenen 100 tl arıza tespit ücreti eğer araç tamir olmazsa ; 300+parça fiyatı eğer tamir olursa..Aracımı gasp ettiler siz sakın bu tuzağa düşmeyin


    "İkizler Oto Servis"

    E-5 Yanyol Üzeri, Gümüşpala Mah. Gündüzler Plaza No:9 Avcılar / İSTANBUL

    Telf : 0212 593 65 65 Faks : 0212 593 65 99

    info@ikizlerotoservis.com
    çok üzüldüm dostum, yazıklar olsun o servise de. Fiyat onayı almadan hatta resmen dolancırıcı usulü bir işlem yapmışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiyon

    Selam Almeracı dostlar, bu 4.senem aracımla ve gayet severek kullanıyor(D)um.
    Birkaç ay önce araç bagaj ve insan full yüklüyken yokuşta durup kalkmam gerekti ve araç kalkamadan stop etmişti. Hemen çalışmadı bir iki dakika bekleyip tekrar bastığımda çalıştı ve devam ettim ancak motor ışığı yaktı.

    Bu olaydan önce, muayenede çiğ yakıyor denilerek geçirmemişlerdi. Usta da bujileri, hava filtresini falan değiştirmişti ama o sırada yanan motor ışığına dikkat etmemiştik. Motor arızası olarak, kam mili sensörü hatası veriyormuş (daha önceleri başka kontrollerde bunu söndürmüşlerdi, tekrar kısa zamanda olursak değiştirirsin demişlerdi). İnternetten ve sizin yorumlarınızı okuyunca (Özellikle Volverin usta'nın sayfası harika) kam mili sensörü arızası durumunda çiğ yakma problemleri olacağını öğrendim ve servisten yeni orjinal sensör alıp değiştirmiştim.
    İşte yokuşta kaldığımda, yeni değişen sensör de aynı hatayı verdiği için başka bir problem olabilir mi diye düşünüyorum. Bu parça arızalanması o kadar kolay bir parça mıdır? Aracın yakıt sarfiyatı arttı, yol bilgisayarından bakıyorum. ECU da P0340 hatası veriyor ancak, bu parça bozulmuş olsa, problemsiz sadece fazla yakarak devam eder mi?
    Dün kam mili crank sensörün kablosunu çıkardım öyle çalıştırmayı denedim, çalışmadı. Tekrar taktım, çalıştırdım ve hatayı ecu dan silip bindim 2 gündür, tekrar ışık yakmadı.
    Bu arada son olarak diğer farkettiğim ise, bazen gaz verirken tekeliyor gibi benzini yakamıyor sanki ve sadece iki sefer yolda giderken boşa aldığım anda stop etmişti (ondan sonra yapmadı).
    Araştırmalarım sonucu, lambda sensöründen şüphelenmeye başladım, yardımlarınız için çok teşekkürler.
    Yukarıdaki mesajımdan sonra tekrar P0340 verdi ve ben de Volverin'in dediği gibi crank sensörünü de değiştirmeye karar verdim, çoğu kişi iki sensörü de değiştirince düzeldiğini söylemiş.
    Düşündüm ki CrankShaft sensor ve CamShaft sensörler aynı olduğuna göre CamShaft'tan çıkan sağlamdı diye düşünerek Crank sensör'e taktırdım. Yağ değişim zamanı da gelmişti hepsi bir anda değişti iyi oldu dedim ama 2. gün tekrar aynı sensör hatası vermeye başladı. Oksijen sensörü aldım ama değiştirmedim, usta gerek yok hata vermeden onu değiştirmeye dedi.
    Sizin fikriniz nedir, sizce ne yapmalıyım şimdi :(




  • Aracimda motor sogukken radyatör hortumu buzuluyor sizce sorun ne olabilir radyatör kapağını değiştim termostatin çalışmasında sorun yok gibi duruyor üst hortum yaptı ilk yay koydurdum adam alttakinede yay koyalım bı problem yok diyor.sizce sorun ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada airbag değişim kampanyasını tekrar hatırlarmak istiyorum. Almeraların ücretsiz Airbag değişimi servislerde devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiyon

    Yukarıdaki mesajımdan sonra tekrar P0340 verdi ve ben de Volverin'in dediği gibi crank sensörünü de değiştirmeye karar verdim, çoğu kişi iki sensörü de değiştirince düzeldiğini söylemiş.
    Düşündüm ki CrankShaft sensor ve CamShaft sensörler aynı olduğuna göre CamShaft'tan çıkan sağlamdı diye düşünerek Crank sensör'e taktırdım. Yağ değişim zamanı da gelmişti hepsi bir anda değişti iyi oldu dedim ama 2. gün tekrar aynı sensör hatası vermeye başladı. Oksijen sensörü aldım ama değiştirmedim, usta gerek yok hata vermeden onu değiştirmeye dedi.
    Sizin fikriniz nedir, sizce ne yapmalıyım şimdi :(

    Alıntıları Göster
    Crank sensör arıza vermesinin em büyük diğer belirtisi zincir uzaması dır. Yani Triger Zincir değişmesi gerek.



    Youtube sitesine Almera Triger Zincir değişimi yaz. Kontrolü ona göre yapınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak marasli

    Aracimda motor sogukken radyatör hortumu buzuluyor sizce sorun ne olabilir radyatör kapağını değiştim termostatin çalışmasında sorun yok gibi duruyor üst hortum yaptı ilk yay koydurdum adam alttakinede yay koyalım bı problem yok diyor.sizce sorun ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim

    Hortum değişti mi? Değişmediyse. Termostat değişmesi gerek. Kapalı kalmış sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 27 Haziran 2018; 20:23:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arkadaşlar
    Değerli fikirlerinize ihtiyacım var. Aracım her iki yada üç çalıştırmada bir ilk marşda çalışmıyor yada marşa 3-5 sn basmak zorunda kalıyorum. Bir hafta öncesine kadar böyle bir sorunum yoktu.

    Akü 4 aylık yeni ve yeşil işareti gördüm. alternatör şarj ediyor. 14.4 v ölçüm yaptım. Marş esnasında akü 9 v altına düşmedi.

    Araç da hata kodu yok. LTFT değeri 8 . Araç bujilerini kontrol ettim normal görünüyor. Buji aralığı 0,9mm.Sadece iki bujinin gövdesinde kahverengi yanık gördüm. tırnak ve elektrod kısmı normal. Ama bujileri en az 30 bin km kullandım 3-4 yıl oldu.

    Araç bi normal şekilde anında çalışıyor bi de 3-5 sn marş ile çalışıyor. Geç çalışma sorunu soğuk yada sıcak motor farketmiyor. her iki üç çalıştırmada aynı sorun yaşıyorum.

    Boğaz kelebeğini hiç temizlemedim 6 yılda. Aracın normal çalışması ve rölantisinde sorun yok.

    Depo içi benzin pompasını söküp kontrol etmek gerekir mi?

    Değerli fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi beklerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman1285 -- 27 Haziran 2018; 23:25:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Crank sensör arıza vermesinin em büyük diğer belirtisi zincir uzaması dır. Yani Triger Zincir değişmesi gerek.



    Youtube sitesine Almera Triger Zincir değişimi yaz. Kontrolü ona göre yapınız.

    Alıntıları Göster
    ustaya bunu söylemiştim ama ses gelmediği sürece değişmez diye çıkıştı :) hiç çalışma sesi olarak bir problem olmadığı için de elektrik sistemini kontrol ettirmemi önerdi..
  • Arkadaşlar merhaba,



    Bir Nissan hayranı ve takribi 2 yıla yakın maxima kullanıcısıy(d)ım. Zira 15 gün önce aracımı sattım ama gerçekten de üzüldüm. Ama eşim kullanamadıpı için buna mecburdum. Şu anda Sakarya’da satışta olan siyah renkte Almera ilgileniyorum ama maalesef Almera hakkında en ufak bilgiye sahip değilim. Araç 1,8 Luxury otomatik ve 195.000 km de takribi. Bu arabayı almalı mıyım, ya da nelere dikkat etmeliyim sizce? Gerçi satıcı arkadaş sağolsun herşeyi anlatıyor bana ama değişik fikirlerin olması elimi kuvvetlendirecektir. Aklımda envai çeşit araba var ama sanırım o arabaların içinde en dağlamı bu. Eşim çocuklarımı da taşıyacağı için güvenlikten çdün vermek istemiyorum. Bu arada bütçem maximum 30.000₺. O da zorlaya zorlaya. Değerli fikirleriniz ve olası yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Kazasız sürüşler...Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almera 1.5 tekna modelleri hoşuma gidiyor ama araç hakkında bilgi sahibi değilim. Size göre +/- yönleri nelerdir? Yakıtı nasıldır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman1285

    Merhaba Arkadaşlar
    Değerli fikirlerinize ihtiyacım var. Aracım her iki yada üç çalıştırmada bir ilk marşda çalışmıyor yada marşa 3-5 sn basmak zorunda kalıyorum. Bir hafta öncesine kadar böyle bir sorunum yoktu.

    Akü 4 aylık yeni ve yeşil işareti gördüm. alternatör şarj ediyor. 14.4 v ölçüm yaptım. Marş esnasında akü 9 v altına düşmedi.

    Araç da hata kodu yok. LTFT değeri 8 . Araç bujilerini kontrol ettim normal görünüyor. Buji aralığı 0,9mm.Sadece iki bujinin gövdesinde kahverengi yanık gördüm. tırnak ve elektrod kısmı normal. Ama bujileri en az 30 bin km kullandım 3-4 yıl oldu.

    Araç bi normal şekilde anında çalışıyor bi de 3-5 sn marş ile çalışıyor. Geç çalışma sorunu soğuk yada sıcak motor farketmiyor. her iki üç çalıştırmada aynı sorun yaşıyorum.

    Boğaz kelebeğini hiç temizlemedim 6 yılda. Aracın normal çalışması ve rölantisinde sorun yok.

    Depo içi benzin pompasını söküp kontrol etmek gerekir mi?

    Değerli fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi beklerim.
    Sadece 8-10tl masrafı var. Benzin pompası içindeki oring basınç kaçırıyor. Değiştirince sorun çözülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar biraz araştırmacı olun. Aynı konular hakkında tekrar tekrar sorular soruluyor.

    Almera hakkında bilgi birçok sever yazıldı. Hatta Google arama sayfasına Almera tr.gg yazarsanız. çok detaylı bilgiler var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13891390139113921393
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.