Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1392. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28.191
Cevap
202
Favori
1.740.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13901391139213931394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Sadece 8-10tl masrafı var. Benzin pompası içindeki oring basınç kaçırıyor. Değiştirince sorun çözülür.

    Alıntıları Göster
    Merhaba cevabiniz icin tesekkurederim . pompa kapagini sokemedim buyuk papagan pense temin edip oyle sokup kontrol edecegim elle donmuyor. Tornavida ile zorlayinca koseleri zarar gordu bu hafta sokerim mutlaka .



    Bahsettiginiz o ring nerede pompa icinde mi ? Almera tr gg adresinden pompanin sokumune baktim ama boyle bi oring dikkatimi cekmedi
    https://nissan-almera.tr.gg/YAKIT-POMPASI-TEM-.-.htm

    buradaki hangi o ringden bahsediyorsunuz

    Edit:
    https://forum.donanimhaber.com/nissan-almera-klubu--38276990-1384#132184612

    sanırım bu oringden bahsediyorsunuz.
    quote:

    https://forum.donanimhaber.com/alintila-132160301



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman1285 -- 2 Temmuz 2018; 10:4:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman1285

    Merhaba cevabiniz icin tesekkurederim . pompa kapagini sokemedim buyuk papagan pense temin edip oyle sokup kontrol edecegim elle donmuyor. Tornavida ile zorlayinca koseleri zarar gordu bu hafta sokerim mutlaka .



    Bahsettiginiz o ring nerede pompa icinde mi ? Almera tr gg adresinden pompanin sokumune baktim ama boyle bi oring dikkatimi cekmedi
    https://nissan-almera.tr.gg/YAKIT-POMPASI-TEM-.-.htm

    buradaki hangi o ringden bahsediyorsunuz

    Edit:
    https://forum.donanimhaber.com/nissan-almera-klubu--38276990-1384#132184612

    sanırım bu oringden bahsediyorsunuz.
    quote:

    https://forum.donanimhaber.com/alintila-132160301


    Alıntıları Göster
    Aynen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese iyi forumlar..2005 almera aracımın tamponu değişecek tampon aldım kazancı segmandan fakat bağlantı bareketi bulamıyoruz Ön tamponu bağlayabilecek ankara izmit istanbul da usta veya özel servis önerebilirmisiniz veya o parçaya nasıl ulaşabilirim yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Sadece 8-10tl masrafı var. Benzin pompası içindeki oring basınç kaçırıyor. Değiştirince sorun çözülür.

    Alıntıları Göster
    Merhaba



    Oringi degistirdim bugun sorun czuldu gorunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mlhtr M kullanıcısına yanıt
    Selam aleyküm üstat ben her iki tarafa da taktırdım isofix demirlerini toplam 2 çiftine 250 lira verdim ankarada ostimde taktırdım numarası duruyorsa göndereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firari_3427 F kullanıcısına yanıt
    İsofix ankara ‭0 (533) 735 49 88‬

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R e d L o c k kullanıcısına yanıt
    Selam aleyküm ustam 2006 nissan almera hatchback tekna aracım var aracıma aux, usb, sd kart yada çocuklar için sizin yaptığınız gibi gözlüklüğün oraya dvd, double teyp tarzı çocukların video izlemesi için birşeyler yaptırabilir miyiz çorumda ikamet ediyorum teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleyküm arkadaşlar bende nissan almera 2005 var aracım sabah kalktığında yada 5..6 saat çalışmadığı ve sonra çalıştığım 10 veya 15 km yol gittiğimde 2..3. Defa tekliy o ve birdaha teklemiyor neden acaba yardım ederseniz sevinşrim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yanardağ

    Selamun aleyküm arkadaşlar bende nissan almera 2005 var aracım sabah kalktığında yada 5..6 saat çalışmadığı ve sonra çalıştığım 10 veya 15 km yol gittiğimde 2..3. Defa tekliy o ve birdaha teklemiyor neden acaba yardım ederseniz sevinşrim
    Gaz da mı benzin de mi. Oysa benzinden gaz geçerken mi yapıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç gazdayken yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firari_3427 F kullanıcısına yanıt
    fotoğraf atabilir misin ? nasıl aparat kullanmış.
  • volverin33 kullanıcısına yanıt
    Selam aleyküm volverin üstat çorumda ikamet ediyorum 2006 nissan almera lpg li 1.5 tekna aracıma hangi yağı koymalıyım mevcut yağ 5w 30, 5w 40 koyayım diyorum ama yağda eksiltme oluyor 1300 kmde ortalama 200 ml yardımcı olursanız sevinirim bir de almera konusunda çok bilgilisiniz bilgilerinizden istifade etmek isterim cep numaram 05446846334.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağrı K. -07- kullanıcısına yanıt
    Selam aleyküm üstat bugün aynı bujiye samsun nissan servisi tanesine 73 lira dedi NGK 6lfr11a plus plus dedi aracım 2006 almera 1.5 tekna lpgli üstündeki bujilerde NGK 6lfr11a aracı aldığım arkadaş 20 bin olunca bujileri değiştir demişti servis 45 bin hatta 60 binde bir değiştiriyoruz dedi kafam karıştı yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar

    Nissan Almera kullanıcısıyım ben de ancak hem ilk arabam olması nedeniyle hem de benden öncekinin hor kullanması sebebiyle bazı sorunlar yaşıyorum;

    Kapı kolları soyulmuş ve vites topuzu sararmış vaziyette. Bu başlıkta topuzu zımparalayıp boyayanları gördüm, acaba kapı kollarının o soyulmasına da bir şey yapılabilir mi?

    Arabam birara bir arıza vermeye başladı; 2500-3000 deviri geçmiyordu arızaya geçtiğinde arabayı kapatıp açınca düzeliyordu. Ustaya gittim gaz kelebeğine biraz bakım yaptı ve sorun ondan sonra 1-2 defao ldu sadece artık olmuyor, kelebeği değiştirmek gerekir mi?

    Bir süredir 2. viteste baya çekiş kaybı yaşıyorum, genelde 1. vitese düşmem gerekiyor bununla ilgili arabanın neresine baktırmak lazım?

    Aabanın amortisörleri bithap vaziyette, değiştirmek istiyorum ne kadara patlar ankarada nerde yaptırmak lazım öneriniz var mı? Hatta genel olarak ankarada nissan almeradan iyi anlayan bir usta önerebilir misiniz ahlaklı?

    Kullanılan yapla ilgili 10-40 5-40 tartışması olmuş. benim arabam yağ eksiltiyor bunun sebebi kullanılan yağ olabilir mi yoksa arabanın kendi suçu mu?

    Son olarka arabanın hoporleri değiştirmek istiyorum ama oval değil ille yuvarlaklardan mı almam gerekiyor?

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT

    Merhaba arkadaşlar ALMERA aracıma yaptığım Boğaz Kelebeği sökümü / Temizliği ve sonra yapılmasını tavsiye ettiğim Manuel Adaptasyon işlemini anlatacağım.

    Bu işlem sonucunda Aracınızda Rolanti sorunu, Stop etme sorunu, Gaz yememe sorunu ve Yakıt sarfiyatı sorununuz çözüme kavuşturabileceksiniz.

    Örneğin bu ayar yapmadan önce Aracım 32LT simit depo ile Şehiriçi sakin kullanımda 325KM yapabiliyorken, Şuanda sakin kullanımda 423km yol yapabildim. Yol durumu her sabah işe gidip gelmek için 4 kişi ve Yokuşlu yoldan ibaret.

    Aracı agresif kullanımda bile rahat Şehiriçi 350km yol yapabiliyorum.

    Yapılan işlemler:

    Sıvı conta yerine Würth Süper Rtv Sıvı Conta kullandım (başka marka tavsiye etmem. Aksi takdirde 1-2 ay sonra diğer marka sıvı contalar hava aldırabiliyor ve rolanti sorunu oluşabiliyor.). Bunu sanayi de ali abimin tavsiyesi ile almıştım. Normalde Boğaz kelebeğini tamamen sökülen malzemelerin arasında orjinal olan contaların orjinalini bulmak zor ve bulunsa bile pahalı.

    Bu conta, conta kanalının içine tek çizgi halinde sürülürse, kuruyunca aynı conta gibi oluyor, hatta yerinden sökünce sanki orjinal conta gibi lastik kıvamında ve aynı hat şeklinde kalıyor.

    Ayrıca temizleme işlemi Philips marka Yağsız Kontak Sprey temizlenmelisini tavsiye ederim. Aksi halde diğer markaların kalitesizliği elektronik ve mekanik aksama zarar verebilir yada ilerde tekrar aynı arızanın oluşmasına sebeb olur. (Örneğin valf içinde ilerde yağ kalıntısı bırakırsa sıcaktan kuruyunca hareketini zorlaştırır. Buda çalışmasın da sorun oluşturur.)

    Sökme işlemine Başlayalım...

    1.) Hava filtresi ile Boğaz kelebeğin ağız girişine kadar olan hortumlar vidaları gevşetilerekten sökülür.





    2.) Maf sensörünü hava akış honisinden çıkarmayacaksınız. Temizliğini bu şekilde yapmanız daha sağlıklı.


    3.) Boğaz kelebeği üzerindeki benzin hortum giriş ve dönüşlerini sökünüz. Karıştırmamak için yapışkan kağıt bant yapıştırıp, üzerine sırası ile 1-2-3 numarasını veriniz.



    4.) Gaz telinizi işaretli yerden bastıraraktan gaz telinin başlığını yuvadan çıkartarak gaz telini sökünüz.


    5.) Boğaz kelebeğini tutan vidaları yıldız 12 veya lokma 12 ile sökünüz. (Kesinlikle açık ağız anahtar, pense vs... kullanmayınız. )


    6.) Boğaz kelebeği soğutma hortumunu sökünüz. 2 adet. Biri giriş, diğeri dönüştür. Sekmanları sıkıp, hortumdan geriye doğru kaydırınız.


    7.) Bu hortum sökme sırasında bir miktar antifiriz akabilir. Bunu önlemek için bir kabı şekildeki gibi kesip bu hortumun tam altına koyunuz.


    8.) Boğaz kelebeğimizi söktük. (Benimki ne kadar kirli.)


    Bundan sonra anlatacaklarım el becerisi olanların yapmasını tavsiye ederim. Aracında yakıt sarfiyatından fazla şikayetiniz varsa, buji değişimine rağmen egzostta pat-pat sesi yapıyor ve gaz yemiyorsa bunu yapmaları yada sanayide bir ustaya yaptırtması gerekir. Aksi halde denilen şekle göre ayarsızlık yapılırsa Araç çalıştırıldığında rolanti 2500 deviri geçmez ve gaz yemez. (Kendi kendine gaz verir)

    9.) Boğaz kelebeği konum sensörü kenarındaki 2 adet vida 8 yıldız veya lokma anahtar ile gevşetilerek sökülür.



    Boğaz kelebeği Konum sensörü; Boğaz kelebeğin içinde Klapenin açık konumuna göre Hava/Yakıt karışım oranını hesaplayaraktan emme manifolduna gereken yakıtın karıştırılaraktan enjektörlerden yanma odasına püskürtülmesini sağlıyor.

    Eğer boğaz kelebeğin ayarı bozulur ise araçda gaz yememe, 2500 devirin üzerine çıkmama, rolanti dalgalanması gibi sorunlar gösterir. Ayarın bir miktar (milimlik) kaçması hesabın yanlış yapılmasına bu da araçda boğulma, tam olarak gaz yememe ve aşırı yakıt sarfiyatına sebeb olur. Bu ayarın kabul edilebilir snırına yakın yere gelmesi durumunda anlık gaz yememe ve rolanti dengesizliği olur. Bu hata kontak açılıp kapanınca giderilir ta ki ani gaz vermeye kadar.

    Boğaz kelebeğinizin sağlamlığını şekilde şemaya göre ölçü aleti ile uçlarını ölçünüz. (Bazı modeller tek soketli olabiliyor. Bunlarda sadece direnç ucu var.)


    10.) Rolanti motorun 2 adet vidası sökülür. Stop etmeyi engelleyen Valf 3 adet vida ve hortumu sökülür.


    11.) Elastik Oring ile Conta dikkatli sökülmeli ve Rolanti motorun ucundaki mantar tıkaçın hareket ettiği yer temizlenmelidir.


    12.) Rolanti motorun ucundaki mantar tıkaç ve yay araları temizlenmelidir.


    13.) Soğutma odası temizlenmelidir.


    14.) Stop etmeyi önleyen valf temizlenmelidir. Hortum girişi ve hava alma deliğine Philips Yağsız kontak sprey ile sıkılarak işlemi birkaç kere tekrarlanmalıdır.





    15.) Valfin pistonunu koruyan körük içi temizlenmeli. Eğer körükte esneme varsa arkasına kalın elastik (sert plastik olmaz. esneye bilmeli) bir madde koyunuz.






    16.) Selenoid Valfin hortumları kontrol edilir. Delinme ve çatlak var ise R6 ısıya dayanıklı Hortum ile değiştirilir.




    17.) Selenoid valfi hortum takılan boru tarafındaki metal muhafazanın kenarındaki çentikler bir miktar sıkılır. Metal muhafazayı çıkarmak için boru tarafın tersi istikamet tarafından (sarı-kırmızı ok ile işaretli yerden) bir tornavida takılarak bir miktar kastırılır. Ta ki bükülen çentikler yerinden çıkıncaya kadar. Yalnız biraz Dikkatli Olunmalı. Çünkü içinde metal bir tıkaç ve yay bulunmaktadır. Ani açmada yay etkisi ile fırlayabilir. Bu metal tıkaç temizlenir. Eğer paslanma vs... durum varsa çok hafif zımpara yapılabilir. Takmak için önce yay sonra metal tıkaç konulmalıdır. Yani metal tıkaç boru tarafında olmalıdır.



    18.) Fazla benzin geri dönüş selenoid valfine bağlı hortumlar sekmanları gevşetilrekten sökülür.


    19.) Enjektör benzin dolum haznesini tutan 2 adet vida var. Bunlar sökülür. Enjektörlerin enerji soketleri sökülür. (Enerji soketlerini karıştırmayınız. Eğer geri nasıl takılacağında karıştırabilirim diyorsanız, kağıt bant ile soldan sağa doğru 1-2-3-4 numaralarını enjektör soketlerine sırası ile veriniz.)
    Normalde Benzin Enjektörlerinin sekmanını daha sonrada çıkartabiliriz. Ancak çalışma alanı dar ve Çıkartma sırasında Benzin dolum haznesini sağa-sola hafif esnetmek zorunda kalabiliyoruz. İşte bu esnetme sırasında enjektörler kırılmasın diye sekmanlarını söküyoruz ki fazla esnerse Enjektör yerinden kurtulup kırılmasın.




    20.) Enjektör benzin haznesi en kolay Sol tarafa doğru çıkartılıyor. (Cam suyu doldurma tarafına doğru)



    21.) Enjektör Benzin haznesini çıkarttıktan sonra enjektörleri tek tek çıkartıyoruz. (Geri takarken sıralaması önemli değil)



    22.) Enjektrörleri temizlemek için yaylı zil anahtarı gibi bir elektrik malzemesi gerekiyor. Birde 2 adet mini soket gerekiyor.

    Bu soketlerin uçlarına kablo bağlıyoruz ve bu iki soketi enjektör soket uclarına sokuyoruz. Bir tanesini elektrik bantı ile izole ediyoruz. Kısa devre etmemesi için. Soketlerin bir tanesi (-) 12V (akü veya DC 12v adaptör) ucuna, diğer soket anahtara, anahtarın diğer ucu (+) uca bağlıyoruz.
    Şimdi bir hastanede aşı iğnesinin plastiği bize gerekiyor. Bu plastiği ters olarak enjektörün üst kısmına takıyoruz. Bunun iğne ucuna serum hortumu bağlıyoruz. Bu serum hortumu ucunada Yağsız Kontak Sprey bağlıyoruz. Sprey basarak hortum içinin dolmasını sağlıyoruz. Şimdi anahtara basınca enjektör ucundan spreyleme yapması gerekiyor. Yapmazsa bağlantıyı kontrol edin. Eğer bağlantı doğru ise enjektörünüz arızalı. Aynı tipde enjektör takabilirsiniz. (Renaultların bazı modelleri uyuyor.)

    Bu temizleme işlemini şu linkde yapan arkadaşın yaptığı şekilde sizde yapınız.









    23.) Enjektörlerin lastiklerinde aşınma yok ise çentik yerleri üst üste gelecek şekilde takınız. (Aşınma var ise herhangi bir markanın aynı kalınlıkta oring lastik alıp, takınız.)


    24.) Enjektörü Benzin haznesi enjektör yuvasının içine sekman mesafesine girene kadar bastırınız. Sekman yerine oturunca sekmanı takınız.




    25.) Sökülen parça ve Hortumlar gözden geçirilerekten değişim veya tamir edilerek yukarda anlatılan işlemleri geri alınarak takma işlemi yapılır.

    :XD ARTIK AYAR YAPMA VAKTİ. :XD


    26.) 13.ncü madde de gösterilen soğutma odasının oring kanal içi Würth Süper Rtv Sıvı Conta ile ince çizgi halinde doldurun.

    27.) Boğaz kelebeğinin Klape kapağının ağzına sigaranın içindeki folyoyu 2 katlayıp klape çok hafif açık bırakacak şekilde yerleştiriyoruz.


    28.) Gaz kelebeğine bağlı gaz teli makarasını iten bir valf var. Araç stop etme anında iterek aracın hafif gaz yemesini sağlıyor. Bu valfin hortumu boğaz kelebeğinden sökülüp, ağzımız ile nefesimizi çekebildiğimiz kadar çekiyoruz. Valf içindeki itenek içine çekmesi lazım. Nefesimizi kaçırmadan hortumun ucuna vida veya hortumu bükerek ucuna paket lastiği takın. Böylece valf iteneği bırakmaz. (Yeşil ile işaretli yer)


    29.) Boğaz kelebeğini konum sensörünün iki adet vidasını gevşek halde olmalıdır.

    30.) Altında takılı olan AGR Valfi (tek kablo soket, 6 pinli) soketi sensöre takılı olması gerek.


    31.) Başka bir kişiden yardım alınız. Aracın kontağı açtığında AGR valfi hareket edince Boğaz kelebeğini hafif oynatır. İşte Boğaz Kelebeği konum sensörünü ayarlama avans ayarı buradan referans alarak yapıyoruz.

    32.) Hortumunu bağlatığımız valfin iteneğine Gaz teli makaramızı hafif değdiriyoruz (hortum halen ağzı tıkalı. itenek piston içine çekik olmalıdır)

    33.) Kontağı kapatıp, Tekrar açıyoruz. AGR valfi boğaz kelebeğini hafif oynatıyor ve buna bağlı konum sensörüde hareket ediyor. Eğer boğaz kelebeği hareket etmez ise Makarayı valf iteneğinden hafif uzaklaştırıyoruz. (Bunu ya makaranın ortasındaki vidayı söküp, makarayı bir tık geriye alın yada iteneğin değdiği vidayı biraz sıkın. Ben makarayı gevşettim.)

    34.) Kontağı kapatıp tekrar açıyoruz. Valf gaz teli makarasını hafif oynatmasında iteneğe baskı kurmuyor çok hafif temas ediyorsa, Agr valfi konum sensörünü ilk oynattığı zamanda, boğaz kelebeği konum sensörünü hafif oynatarak konum sensörünün yerini ayarlıyoruz ve vidalarını sıkıyoruz. (Hafif oynatmaktan kastım, bir miktar oynattığınızda sertleşir. Bir miktar sertleşince konum sensörünü sabitleyin ve vidalarını sıkın.)

    Gerçek adaptasyonumuz bitti. Şimdi Sıra da aracın stop etme sorununu çözmeye geldi.

    35.) Normalde hortum ucunu tıkadığımız valfi yerine taktığımızda eğer makara üzerinde var olan yaylı vida (avans vidası) eğer gevşeme olmamış ise araç rolantide stop etmemesi lazım. (Stop edeceği sırada valf gaz teli makarası üzerindeki avans vidasına baskı ile itmesi lazım.)

    36.) Eğer gaz teli makarasını tam itemiyorsa iteneğin bastığı makara üzerinde bir vida var. (avans vidası) onu biraz gevşetin. Ta ki rolantide stop etmeyinceye kadar.

    Sonra ECU üzerinde tüm hata kayıtlarını manuel olarak veya cihaz ile siliniz.

    Aracınızı 50-100km benzinde kullanın ve Kesinlikle aracınızın lpg ayarını yapın veya yaptırın.

    Aracım bu adaptasyondan önce şehir için 32lt depo dolu iken toplamda maksimum 320 zor yaparken şuan sakin kullanımda 420km, agresif kullanımda 357km yol yaptım.

    NOT = Gaz pedalı boşta iken gaz teli makaranın girdiği tarafa yakın yerden tel üzerine bastığınızda yaklaşık 0,5cm esnemesi gerek. Yoksa gaz pedalı sert ve adaptasyon uyumsuz olur
    Merhaba

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/133275662

    Bu sorum ile ilgili mesajınızı buldum fakat bazı resimler siteden silinmiş.
    Benim de enjektör kütüğünü sökmem gerekiyor . Tek merak ettiğim konu enjektör kütüğünü tutan iki adet civata haricinde sökmem gereken bir şey var mı?

    Enjektör üzerindeki kilit / sekmanları hiç sökmeden komple enjektör kütüğünü dışarıya alabilir miyim?




  • mc_aliko M kullanıcısına yanıt
    Selam aleyküm benimde kapı kollarının nikelajları soyulmuş ama henüz onlara sıra gelmedi çorumda ikamet ediyorum burada servis yada usta bulamadığımdan ankarada araştırma yaptım yağmur oto servis var gitmedim ama genelde orayı tavsiye ediyorlar nissan için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kahraman1285 K kullanıcısına yanıt
    Selam aleyküm boğaz kelebeği temizliğini kime yaptırabiliriz yada temizlik ihtiyacı olup olmadığını usta anlar mı ikamet ettiğim yerde bildiğim usta yada servis olmadığı için kimseye güvenemiyorum aracım lpg li fazla yaktığını düşünüyorum ilçeden il merkezine gidiş geliş yapıyorum trafiksiz yol uzun yol sayılır ortalama 8-8,5 lt yakıyor 2500 deviri geömezsem ortalama 7,4 lt yakıyor normal mi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firari_3427

    Selam aleyküm boğaz kelebeği temizliğini kime yaptırabiliriz yada temizlik ihtiyacı olup olmadığını usta anlar mı ikamet ettiğim yerde bildiğim usta yada servis olmadığı için kimseye güvenemiyorum aracım lpg li fazla yaktığını düşünüyorum ilçeden il merkezine gidiş geliş yapıyorum trafiksiz yol uzun yol sayılır ortalama 8-8,5 lt yakıyor 2500 deviri geömezsem ortalama 7,4 lt yakıyor normal mi sizce?
    İki mesaj öncesinde nasıl temizleneceği ve adaptasyon ayarı anlatıldı.

    eğer kendiniz yapacaksanız aynısını yapabilirsiniz. Aracınız 2004 üstü ise elektronik gaz pedalı kullanmaktadır işiniz daha da kolaylaşır.
  • Kendim yapamam yazıyı ustaya gösterip bu basamakları uygula desem adamlar ustalığına toz kondurmak istemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaşlar
    2006 Almera sahibiyim şahsen aldığım ilk arabam severek beğenerek aldım ancak bir türlü dikiş tutturamadım.
    hafta sonu iki aile tatile gitti arkadaşta 2006 Corolla hb var onunda araçta lpgli +1.6 motor benden daha az yakıt harcadı ki sürekli kliması açıktı ben çoğu rampada klimayı kapatmak zorunda kaldım çekmediği için
    bujiler, gaz filtrei,hava filtresi,yağ filtresi, ön arka balatalar yağ falan hepsi değişti ancak hala uzun yol dönüşlerinde yakıttan kaynaklı arıza ışığı yakıyor arada tekliyor bazı rampalarda çekişten düşüyor bazen ise hız kesmeden sarıyor sağlam bir usta bulabilsem baktıracağım ama bulunduğum yerdeki(Nazilli) ustalara güvenmiyorum.
    Aydın ya da Denizlide oturan Nissancı arkadaşlar varsa sağlam bir usta önerebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_turhan -- 17 Temmuz 2018; 0:12:40 >
  • 
Sayfa: önceki 13901391139213931394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.