|
Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
-
-
Gtr, üzümlü kekim de artık elektrikli oluyor, bir devrin sonu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
GTR resmen rezalet olmuş. benzinlisini alamadan klasik olacak
-
tesla ya artislenip tokadını yedikten sonra sırayla elektrikli çıkarıyorlar, mclarenmiş ferrari sp90 rimac(bugatti yan şirketi) derken gtr... bmw i4 m50(son sürat 225) yaptı ama daha tesla model y yi(son sürat 255) geçemiyor. typr lar imprezzalar, model y hepsini yarı fiyatına tokatladı. 200tl elektrik depo masrafı ile hemde yok turbo üfürüyormuş kaçırıyormuş alttan yağ akmış radyatör su eksilmiş acaba nerden götürelim 4 usta bulamasın 16 gün söksünler arabanın her yerini alakasız parçalara para verdirsinler.... (emeğe saygı ayrı konu.)
halen yok benzin bilmemne... zamanında düz vites olmayan spor araba mı olurmuş tartışmaları vardı aynı şeyin 2. versiyonu gibi yok elektrikli spor mu olurmuş...
600lük motor gibi gidiyor model y. motosiklettede kaskın içinden tek duyduğunuz rüzgar sesi, egzoz sesi yüksek süratte arkada kalıyor. 1000 lik motorlar boşuna 300 yapıyor o halde ses yoksa anlamı yokmuş. elektrikmiş benzinmiş, isterse çiçek enerjisi ile çalışsın sonuca bakın siz. netice ye değil hatice ye mi para verecez?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 26 Ekim 2023; 12:57:18 >
-
GTR'a resmen hakaret olmuş. Nissan yakında iflası açıklar
-
arabanın arkası çok dandik olmuş
-
Elektrikli spor araba olmaz. Spor arabanın mantığı 0-100 yada son hız yapmak değildir. Dinamikler hissiyat ses yol tutuş hafiflik gibi çoklu kriterler barındırır. Ki ses için özel akustik çalışmalar yaparlar.
-
Efsaneye hakaret GT-R ın g si olamazlar o bir efsane hayallerimin efsanesi ne Bugatti ne Ferrari nede porshe efsane herzaman GT-R makinanın babası
-
After all this time? Always. Bizimkisi bir ask hikayesi... inadina benzinli, inadina duz vites...
-
Bu ne la
-
1000k Watt derken 1341 beygir ediyor. İyi de bu arabanın modifiye edilmiş 3500 Beygir olanları var. Şaka mı bu.
-
Bune kardesim demir yigini gibi duruyor,ici hele tamamen sacma sapan olmus
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şunu şu kadar yere yakin yapmayın arkadas. Kasislerden nasıl geçircez bunu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konsept araba bu gaza gelmeyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bugatti de inadına diyordu.... tesla bugattiye bir goydu, bugatti gitti rimac diye yan şirket kurdu 2000bg elektrikli üretti :DD
f1 pilotu bile elektrikliye biner oldu.
Nico RosbergyoutubeWhat a special day: First drive in my new 2,000HP Hypercar! The Rimac Nevera is a beast...fully electric, ridiculous acceleration, awesome design...racing the car feels insane! Subscribe to my channel: https://bit.ly/NicoRosbergYT Stay tuned for a lot more content when the car arrives in Monaco. Let me know in the comments what you'd like to see? Music – Artlist: https://bit.ly/ArtlistxNico Music – Epidemic Sound: https://bit.ly/EpidemicSoundxNico Photos: Motorsport Images Follow me online: Instagram: http://www.instagram.com/nicorosberg Twitter: http://www.twitter.com/nico_rosberg Facebook: http://www.facebook.com/nicorosberg Website: http://www.nicorosberg.com #Hypercar #Supercar #F1https://www.youtube.com/watch?v=aN64wMLyCuYyandaki rimac başganı...
-
Aşırı hızlı gitmek istiyorsan uçak dolu, hızlı tren dolu dünyada dostum, bin uç git istediğin yere..
GTR alanlar zaten bilinçli olarak sanayiden, modifiyeden çıkmıyorlar.. bu araçların teması bu keyfi bu, bütün uğraş bu zaten. tuning kültürü bu uğraşın verdiği keyif üzerine şekilleniyor.. sen elektriğe geçince herşeyi söküp alıp dümdüz pilli kocaman oyuncak veriyorsun, kötüdür iyidir meselesine girmiyorum kişiseldir ama 1000hp'lik dev turbolu nissan içten yanmalı performans motorunun vereceği deneyim bambaşka..
Zamanında düz vites olmayan spor araba mı olur diye tartışma haklı olarak vardı çünkü robotize kavrama e-gear, F1, selespeed, SMG gibi şanzımanlar berbattı. ne zaman şanzımanlar adam oldu tartışması geçmedi. yine de otomobile tam hakimiyet isteyenler düz vitesi arayabiliyor, Porsche GT3 modelinde düz vites yapmadı ilk dönem, büyük tepki çektikten sonra sonraki nesilde geri getirdiler..
size kalsa arabada azıcık fazla iş yapan uğraşan herkes amele.
bu araçların olayı sadece oraya buraya sıfır emisyon aşırı hızlı gitmek onu bunu tokatlamak değil, deneyimin kendisidir, sürüş deneyimidir, bir yere ne kadar çabuk vardığından çok nasıl vardığın önemli.. bu yüzden Mx5 benzeri düşük performanslı araçlar bile büyük sürüş zevki verdiği için tutuluyor ve seviliyor. performans içten yanmalı motorların kendisi de bu deneyimin büyük bir parçasıdır.. ekstra bonusu da çok daha hafif olmalarıdır. sevmiyorsan anlamıyorsan alırsın elektrikli aracını gidersin böyle ben söyledim oldu gibi dikte edici yazılar çok absürd kaçıyor..
ayrıca bu elektriğe dönüşen spor otomobiller buna bayıldıkları için, hastası oldukları için yapmıyorlar.. belli emisyon standartları var bunları tutturmaları lazım özellikle düşük hız çevriminde.. elektrikli yapmazsa regülasyonlardan dolayı araba satamayacak adam ne yapsın 10 milyon kazanacam diye 10 milyon ceza ödeyecek halleri yok şirket bunlar.
-
elektrikli arabalar ile motosikletler aynı zevki veriyor. zevk konusunda elektrikliler zevksiz falan değil.
elektriklide yere aktarırken güç daha az kayboluyor, tork eğrisi çok daha iyi. modifiye ederken amaç bu değil mi zaten? sadece turbo takmak değil. seramik jant bilyası takarsın sürtünme kaybını azaltır karbon şaft takarsın karbon jant magnezyum bilmemne takarsın güç aktarım kaybı azalır. güç eğrisini iyileştirirsin. elektriklide zaten sanayide takabileceğin herşeyi takmış gibi hazır halde araç. ve o taktığın turbonun üfürmeyeceğini subap yaylarını kırmayacağını pistonun kol çıkarmayacağını düşün? bak bunlar sanayi lafları... senin bahsettiğin o kültürün.
vites sadece 1 örnek. bir sürü örnek var. dizel araba ile benzin tartışması vardı dizelden spor mu olur diye, audi pejo dizel ile lemans ta 1. oldu. otomatik viteste bile millet alıştığının dışına çıkmak istemedi. toyota tek vites araç üretti daha iyisini üretti millet istemedi sizin dediğiniz gibi daha iyi otomatik vites çıkınca insanlar hemen kabul etmedi onu. millet alışmış her viteste kafanın öne geriye gitmesine şikayet ettiler toyotada tuttu sahte vites koydu aralara. sırf alışkanlıktan dolayı milleti memnun edecem diye. porş taycana sahte motor sesi koyuyor. sahte vitesler sahte sesler... 90larda 2000lerde idi o modifiye kültürü. şu anki para kültürü. lastiğe helyum basılır, hava filtresi kutusuna buz küpleri konurdu. şimdiki görgüsüzlük kültürü olmuş. sanayidekilerde araba markalarıda bu görgüsüzler için özel model çıkarıp duruyorlar. mv agusta toplasan zaten 1000 tane zor satar, (atıyorum) çıkıyor özel üretim limitli 500 adet 50. yıl diye motor üretiyor, ertesi sene limitli black series 300 adet, sonraki sene yine limitli 200 adet gucci serisi diyor o 1000 adeti yediriyor. görgüsüzlük ile kolleksiyonerlik birbirine karıştı artık buna kültür diyemem.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X