Şimdi Ara

Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, Japonya Otomobil Fuarı’nda beş “hiper” konsept araçtan oluşan yenilikçi serisinin yankı uyandıran finali olan Nissan Hyper Force’u tanıttı. Fuar öncesinde 3 Ekim’den bu yana her hafta bir elektrikli araç konsepti tanıtan Nissan, gelecekteki müşteri ihtiyaçlarını ve yaşam tarzlarını geniş bir yelpazede öngörme ve insanların yaşamlarını yenilik ve heyecanla zenginleştirme becerisini sergiledi.



    Nissan Başkanı ve CEO’su Makoto Uchida basın toplantısında şunları söyledi: “Bugün sergilenen beş konsept otomobil de geleceğin sembolüdür ve ‘başkalarının yapmadığını yapmaya cesaret et’ şeklindeki kuruluş ruhumuzu somutlaştırmaktadır. Daha sürdürülebilir bir dünya yaratmak için mobilitenin ötesine geçerek elektrikli araç inovasyonlarımızı geliştirdik. Elektrikli araçlar, tutkulardan ve hayallerden ödün vermeden herkes için daha temiz, daha güvenli ve daha kapsayıcı bir dünya yaratma geleceğimizi sembolize ediyor. İnovasyonun gücü sayesinde Nissan, herkesin mobilite heyecanını yaşayabileceği bir gelecek yaratıyor.”



    Nissan Hyper Force



    Nissan Hyper Force, yarış pistinin adrenali için yanıp tutuşan ama aynı zamanda çevre bilincine sahip yarış tutkunları ve oyuncular için tasarlandı. Tamamen elektrikli yüksek performanslı süper Nissan Hyper Force, sürüş keyfinde en üst seviyeyi sunmayı amaçlarken aynı zamanda günlük kullanım için yüksek çevresel performans ve konfor sunuyor.



    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Özünde, hassas ve hızlı ivmelenme ile 1.000 kW’a kadar güç üretebilen, optimum ağırlık dengelemeli, tamamen katı hal bataryalı, yüksek çıkışlı, tamamen elektrikli bir güç aktarma organı yer alıyor. Güçlü tutunma kuvveti, Nissan’ın e-4ORCE dört tekerlekten kontrol teknolojisinin gelişmiş bir formu ve yüksek mukavemetli karbon içeren hafif gövde, pistlerde ve virajlı yollarda gelişmiş viraj alma ve olağanüstü yol tutuşu vadediyor.



    Geniş ve dik orantılara sahip dış tasarım, altındaki performansı yansıtan cesur geometriyle kusursuz bir şekilde birleşen şık kıvrımların bir karışımı. Ön ve arka lambalar gibi unsurlar, Nissan’ın yüksek performanslı otomobillerine saygı duruşu niteliğinde.



    Dış tasarım, NISMO yarış ekibiyle birlikte geliştirilen ve güçlü tutunma kuvveti üreten yüksek aerodinamik performansa ulaşıyor. Ön kaputun altındaki iki katmanlı aerodinamik yapı hem güçlü tutunma kuvveti hem de yüksek soğutma performansı sağlıyor. Bu arada, çift seviyeli arka difüzör hava akışını en iyi şekilde kontrol ediyor.



    Ön kanatlar, ön çamurluk kapağı ve arka kanadın her iki ucu benzersiz aktif aero işlevselliğine sahipken, yeni geliştirilen bir plazma aktüatörü virajlarda yol tutuşunu en üst düzeye çıkarmak ve iç tekerlek kalkışını en aza indirmek için hava ayrılmasını bastırıyor. Hafif dövme karbon jantlar aerodinamiğe ve fren soğutmasına yardımcı oluyor.



    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Konsept, “R” (yarış) ve “GT” (grand touring) olmak üzere iki sürüş moduna sahip. Grafiksel kullanıcı arayüzü moda göre renk ve görüntü değiştirebiliyor ve sürüş koşullarına uygun olarak sürücü için en gerekli bilgileri anında görüntülemek üzere tasarlandı.



    R modunda kabin kırmızı renkte aydınlatılıyor ve konsantrasyonu desteklemek için sürücünün etrafında merkezlenmiş sezgisel bir kokpit oluşturuluyor. Gösterge paneli sürücünün etrafındaki kokpit hissini geliştirmek için oturma alanına doğru uzanıyor. Bu arada, direksiyon simidinin etrafındaki dört uydu ekranı lastik tutuşunu ve sıcaklığını, hava basıncını, fren rotoru sıcaklığını, güç dağılımını ve yarış için çok değerli diğer bilgileri gösteriyor.



    GT modunda ise kabin mavi renkte aydınlatılıyor ve direksiyon simidini çevreleyen ekranlar uzaklaşarak bir araya geliyor. Böylece konforlu bir sürüş için klima, ses, süspansiyon ve dengeleyici ayarları dahil olmak üzere daha basit bir bilgi-eğlence arayüzü ile sürükleyici bir deneyim sağlıyor.



    Süspansiyon ve dengeleyiciler, dünyada bir ilk olarak, sürüş sırasında ekrandan kolayca kontrol edilebilir şekilde tasarlandı. Sürücü ve ön yolcu koltukları ise uzun mesafeli konforlu sürüşe olanak tanıyan hafif, son derece sert karbon fiberden yapıldı ve dört noktalı emniyet kemerleri ile donatıldı.



    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Güvenlik, bu konsept otomobilin denkleminde çok önemli bir rol oynuyor. Hiper LIDAR’lı gelişmiş otonom sürüş ve spor sürüş için ayarlanmış bir dizi sensör sayesinde araç hem halka açık yollarda hem de pistte yüksek düzeyde güvenlik sağlamak üzere tasarlandı.



    Ayrıca Bkz.Xpeng uçan araba konseptini tanıttı: Sonunda rüya gerçek oluyor mu?



    Nissan Hyper Force’un cazibesini artıran ise hem gerçek hem de sanal dünyada sorunsuz bir sürüş sağlayan yenilikçi bir artırılmış gerçeklik (AR) ve sanal gerçeklik (VR) deneyimi. Araç durduğunda sürücü, zamana karşı veya çevrimiçi yarışçılara karşı yarışmayı sağlayan modlarla birlikte oyunlaştırılmış bir sürüş deneyimine girmeyi sağlayan VR için kör vizörlere sahip özel bir kask kullanabiliyor. AR için iskelet vizörleri kullanarak, sürücü bir pistte kendi, arkadaşlarının ve hatta profesyonel sürücülerin gerçek dünyadaki pistlerde sürüş becerilerini güvenli bir şekilde sergilemelerine olanak tanıyor.



    Performans otomobili türünde bir paradigma değişimine işaret eden Nissan Hyper Force, çevreye duyarlı müşterilerin sürekli gelişen tercihlerine hitap ediyor. Çevre dostu olması, heyecan verici performansı ve üstün güvenlik donanımlarıyla bu konsept, Nissan’ın yeni nesil tamamen elektrikli yüksek performanslı süper otomobil vizyonunu yansıtıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı
    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı








  • Gtr, üzümlü kekim de artık elektrikli oluyor, bir devrin sonu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GTR resmen rezalet olmuş. benzinlisini alamadan klasik olacak

  • tesla ya artislenip tokadını yedikten sonra sırayla elektrikli çıkarıyorlar, mclarenmiş ferrari sp90 rimac(bugatti yan şirketi) derken gtr... bmw i4 m50(son sürat 225) yaptı ama daha tesla model y yi(son sürat 255) geçemiyor. typr lar imprezzalar, model y hepsini yarı fiyatına tokatladı. 200tl elektrik depo masrafı ile hemde yok turbo üfürüyormuş kaçırıyormuş alttan yağ akmış radyatör su eksilmiş acaba nerden götürelim 4 usta bulamasın 16 gün söksünler arabanın her yerini alakasız parçalara para verdirsinler.... (emeğe saygı ayrı konu.)

    halen yok benzin bilmemne... zamanında düz vites olmayan spor araba mı olurmuş tartışmaları vardı aynı şeyin 2. versiyonu gibi yok elektrikli spor mu olurmuş...

    600lük motor gibi gidiyor model y. motosiklettede kaskın içinden tek duyduğunuz rüzgar sesi, egzoz sesi yüksek süratte arkada kalıyor. 1000 lik motorlar boşuna 300 yapıyor o halde ses yoksa anlamı yokmuş. elektrikmiş benzinmiş, isterse çiçek enerjisi ile çalışsın sonuca bakın siz. netice ye değil hatice ye mi para verecez?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 26 Ekim 2023; 12:57:18 >




  • GTR'a resmen hakaret olmuş. Nissan yakında iflası açıklar

  • arabanın arkası çok dandik olmuş

  • Elektrikli spor araba olmaz. Spor arabanın mantığı 0-100 yada son hız yapmak değildir. Dinamikler hissiyat ses yol tutuş hafiflik gibi çoklu kriterler barındırır. Ki ses için özel akustik çalışmalar yaparlar.

  • Efsaneye hakaret GT-R ın g si olamazlar o bir efsane hayallerimin efsanesi ne Bugatti ne Ferrari nede porshe efsane herzaman GT-R makinanın babası

  • cabriyo kullanıcısına yanıt
    After all this time? Always. Bizimkisi bir ask hikayesi... inadina benzinli, inadina duz vites...
    Nicoleyoutube
    After all this time? Always.
    https://www.youtube.com/watch?v=LeG_judrcOA

  • Bu ne la Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttı 

  • 1000k Watt derken 1341 beygir ediyor. İyi de bu arabanın modifiye edilmiş 3500 Beygir olanları var. Şaka mı bu.

  • Bune kardesim demir yigini gibi duruyor,ici hele tamamen sacma sapan olmus

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şunu şu kadar yere yakin yapmayın arkadas. Kasislerden nasıl geçircez bunu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konsept araba bu gaza gelmeyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugatti de inadına diyordu.... tesla bugattiye bir goydu, bugatti gitti rimac diye yan şirket kurdu 2000bg elektrikli üretti :DD


    f1 pilotu bile elektrikliye biner oldu.



    Nissan, geleceğin GT-R'ı elektrikli Hyper Force konseptini tanıttıNico Rosbergyoutube
    What a special day: First drive in my new 2,000HP Hypercar! The Rimac Nevera is a beast...fully electric, ridiculous acceleration, awesome design...racing the car feels insane! Subscribe to my channel: https://bit.ly/NicoRosbergYT Stay tuned for a lot more content when the car arrives in Monaco. Let me know in the comments what you'd like to see? Music – Artlist: https://bit.ly/ArtlistxNico Music – Epidemic Sound: https://bit.ly/EpidemicSoundxNico Photos: Motorsport Images Follow me online: Instagram: http://www.instagram.com/nicorosberg Twitter: http://www.twitter.com/nico_rosberg Facebook: http://www.facebook.com/nicorosberg Website: http://www.nicorosberg.com #Hypercar #Supercar #F1
    https://www.youtube.com/watch?v=aN64wMLyCuY

    yandaki rimac başganı...

  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Aşırı hızlı gitmek istiyorsan uçak dolu, hızlı tren dolu dünyada dostum, bin uç git istediğin yere..


    GTR alanlar zaten bilinçli olarak sanayiden, modifiyeden çıkmıyorlar.. bu araçların teması bu keyfi bu, bütün uğraş bu zaten. tuning kültürü bu uğraşın verdiği keyif üzerine şekilleniyor.. sen elektriğe geçince herşeyi söküp alıp dümdüz pilli kocaman oyuncak veriyorsun, kötüdür iyidir meselesine girmiyorum kişiseldir ama 1000hp'lik dev turbolu nissan içten yanmalı performans motorunun vereceği deneyim bambaşka..


    Zamanında düz vites olmayan spor araba mı olur diye tartışma haklı olarak vardı çünkü robotize kavrama e-gear, F1, selespeed, SMG gibi şanzımanlar berbattı. ne zaman şanzımanlar adam oldu tartışması geçmedi. yine de otomobile tam hakimiyet isteyenler düz vitesi arayabiliyor, Porsche GT3 modelinde düz vites yapmadı ilk dönem, büyük tepki çektikten sonra sonraki nesilde geri getirdiler..


    size kalsa arabada azıcık fazla iş yapan uğraşan herkes amele.


    bu araçların olayı sadece oraya buraya sıfır emisyon aşırı hızlı gitmek onu bunu tokatlamak değil, deneyimin kendisidir, sürüş deneyimidir, bir yere ne kadar çabuk vardığından çok nasıl vardığın önemli.. bu yüzden Mx5 benzeri düşük performanslı araçlar bile büyük sürüş zevki verdiği için tutuluyor ve seviliyor. performans içten yanmalı motorların kendisi de bu deneyimin büyük bir parçasıdır.. ekstra bonusu da çok daha hafif olmalarıdır. sevmiyorsan anlamıyorsan alırsın elektrikli aracını gidersin böyle ben söyledim oldu gibi dikte edici yazılar çok absürd kaçıyor..


    ayrıca bu elektriğe dönüşen spor otomobiller buna bayıldıkları için, hastası oldukları için yapmıyorlar.. belli emisyon standartları var bunları tutturmaları lazım özellikle düşük hız çevriminde.. elektrikli yapmazsa regülasyonlardan dolayı araba satamayacak adam ne yapsın 10 milyon kazanacam diye 10 milyon ceza ödeyecek halleri yok şirket bunlar.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    elektrikli arabalar ile motosikletler aynı zevki veriyor. zevk konusunda elektrikliler zevksiz falan değil.


    elektriklide yere aktarırken güç daha az kayboluyor, tork eğrisi çok daha iyi. modifiye ederken amaç bu değil mi zaten? sadece turbo takmak değil. seramik jant bilyası takarsın sürtünme kaybını azaltır karbon şaft takarsın karbon jant magnezyum bilmemne takarsın güç aktarım kaybı azalır. güç eğrisini iyileştirirsin. elektriklide zaten sanayide takabileceğin herşeyi takmış gibi hazır halde araç. ve o taktığın turbonun üfürmeyeceğini subap yaylarını kırmayacağını pistonun kol çıkarmayacağını düşün? bak bunlar sanayi lafları... senin bahsettiğin o kültürün.


    vites sadece 1 örnek. bir sürü örnek var. dizel araba ile benzin tartışması vardı dizelden spor mu olur diye, audi pejo dizel ile lemans ta 1. oldu. otomatik viteste bile millet alıştığının dışına çıkmak istemedi. toyota tek vites araç üretti daha iyisini üretti millet istemedi sizin dediğiniz gibi daha iyi otomatik vites çıkınca insanlar hemen kabul etmedi onu. millet alışmış her viteste kafanın öne geriye gitmesine şikayet ettiler toyotada tuttu sahte vites koydu aralara. sırf alışkanlıktan dolayı milleti memnun edecem diye. porş taycana sahte motor sesi koyuyor. sahte vitesler sahte sesler... 90larda 2000lerde idi o modifiye kültürü. şu anki para kültürü. lastiğe helyum basılır, hava filtresi kutusuna buz küpleri konurdu. şimdiki görgüsüzlük kültürü olmuş. sanayidekilerde araba markalarıda bu görgüsüzler için özel model çıkarıp duruyorlar. mv agusta toplasan zaten 1000 tane zor satar, (atıyorum) çıkıyor özel üretim limitli 500 adet 50. yıl diye motor üretiyor, ertesi sene limitli black series 300 adet, sonraki sene yine limitli 200 adet gucci serisi diyor o 1000 adeti yediriyor. görgüsüzlük ile kolleksiyonerlik birbirine karıştı artık buna kültür diyemem.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.