|
Nissan Qashqai e-Power bu yaz satışa çıkacak: Peki e-Power sistemi nasıl çalışıyor?
-
-
Bu sistemin veriminden ziyade sanayide uğrayacağı hezimeti düşündüm açıkçası.
-
Kaç yıldır bunu düşünüyordum neden böyle yapmıyorlar diye, yaptılar.
Benzinli motor bildiğimiz jeneratör gibi çalışacak.
Buradaki soru jeneratör ne kadar verimli çalışıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximus01982 -- 7 Mart 2022; 22:58:39 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Karma tüketim 5,3 demiş? Elektrikli olduğu için bu tüketimi tutturur belki ama bu tüketim için değmez. Muhtemelen araç bayağı pahalıdır
-
40 yıldır var olan ve iş makinelerinde (mesela off-highway/mining trucks-kaya/maden kamyonları) kullanılan bir sistem. Nissan yeni bir şey icat etmedi, var olan ve uzun yıllardır kullanılan bir teknolojiyi kendi binek otomobillerine adapte etti. Kaya kamyonları benzinli yerine dizel motoru kullanıyor jeneratör tahrikinde. Bir de pil yok onlarda. Nissan'da fazladan bir de batarya var.
-
Tamam sonuçta kaya kamyonu alıp kullanmayacağıma göre tüketici için olanı yeni seri üretime geçirildi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni bir teknoloji değil sonuçta.
-
Yıllar önce çıkan Chevrolet Volt (Opel Ampera) da bu şekilde elektrik altyapısına ek benzinli jeneratör mantığı ile çalışıyordu. Ödül falan almışlardı diye hatırlıyorum. 10 senesi vardır
-
geleceği olmayan saçma sapan bir sistem. elektrik motorunu beslemek için pislik yayan motor koymak nedir. komedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düşünmeye gerek yok 3.dünya ülkelerine gelmeyecektir bile.
-
bmw i3 ayrıca
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem benzin hem elektirikle çalışıyor olsa bi anlamı olurdu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
5.3 litre tüketim nedir ya ? 2 lt tüketim yapmayacaksan o aracı niye yaptın? o kadar optimizasyon, o kadar teknoloji hepsi boşa gitmiş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bu aracı tasarlayan motoru üreten fabrikadaki mühendis vasıfsız suriyeli bir mülteci, senden pek farkı yok -
sen hiç hayatında suv bindin mi? 9-10 litreden aşağı benzin yakan suv yoktur. 80le gitmiyorsa -
Xtrail imi onlar gibi kullanırsam (sadece benzinli motor) ile 6 lt yakıyorum 5.3 ne ya
-
10 yıl sonra bataryası ölen elektrikli otomobil sahiplerini göreceğiz. Burada konu açıp ucuz batarya - ikinci el batarya arayacaklar. Şuan bir otomobil fiyatına denk geliyor yüksek kapasiteli bir batarya.
Bu e-power araçların mantığını anlamak için aracın uzun vadedeki masraflarını düşünmek gerekir. Avantajlı yanlarına bakarsak;
Birincisi, bu araçta şanzıman olmadığı için bunun masrafından kurtulursunuz ve otomatik viteslilerden daha ileri bir sürüş konforuna sahip olursunuz,
İkincisi, bu tür araçların daha düşük kapasiteli batarya paketleri olduğu için (internette bulamadım ama elektrikli otomobillere kıyasla çok çok küçük bir bataryası olduğu biliniyor) ömrü bitince de değişmesi çok maliyetli olmayacaktır.
Üçüncüsü, bu araçların benzinli motorları en uygun devirde çalıştığı için ömrü de uzun olacaktır ve tam yanma olacağından havayı kirletme oranı muadil araçlara göre çok daha az olacaktır.
Dördüncüsü, elektrikli motorun 0-100 hızlanma ve daha yüksek tork avantajına sahip olacaksın (1.5 motorlu araçtan alamayacağın torku bu elektrikli motordan alabilirsin)
Beşincisi, yakıt tüketimi size fazla gelebilir ama aynı güçteki benzinli araçtan yarı yarıya daha az yakar.
Ayrıca elektrikli aracın şarjı bitip yolda kalınca ancak çekici ile yola devam edersin, bu araca 5lt doldurup devam edersin.
Çevrecilik konusuna gelince, bugün arabası az yaktıktan sonra çevreyi ne kadar kirlettiği kimsenin umurunda olduğunu sanmıyorum.
-
Teşekkürler,baştan sona hepsine katılıyorum,güzel özetlemişsiniz sistemi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
geleceği olmayan saçma sapan bir sistem. elektrik motorunu beslemek için pislik yayan motor koymak nedir. komedi. |
40 yıldır var olan ve iş makinelerinde (mesela off-highway/mining trucks-kaya/maden kamyonları) kullanılan bir sistem. Nissan yeni bir şey icat etmedi, var olan ve uzun yıllardır kullanılan bir teknolojiyi kendi binek otomobillerine adapte etti. Kaya kamyonları benzinli yerine dizel motoru kullanıyor jeneratör tahrikinde. Bir de pil yok onlarda. Nissan'da fazladan bir de batarya var. |
Benzer içerikler
- silo 2. sezon
- ea play pro fiyat
- whatsapp durum kaç saniye
- resim boyutu küçültme
- kişi araştırma programı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X