< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı? (5. sayfa)
-
-
Merhabalar,
1 ve 2. tahminlerin olması mümkün değil(şarjda kutup başını sökmediğinizden akü deşarj olmaz ve cihazda aküyü boşaltma özelliği diye bir şey de yok). 48 saat ve devam eden bir şarjda hem yeşil yanıp sönmesi hemde diğer kırmızı şarj seviye göstergelerin yanık durmasından belli ki şarj esnasında olumsuz bir şeyler olmuş. Cihaz hata algılayıp arızaya geçti ve şarjı kesti desek bile siz marşa basan akü olduğunu belirttiğinizden bu durum da söz konusu olmayacak. Geriye ya akü bağlantılarında bir temassızlık, oksitlenme veya akü de elektriksel bir sorun olmuş olabilir. -
Herkese Merhabalar
@sengun Mayıs ayında Noco G3500 ile ilgili tecrübelerinizi paylaşmıştınız. Ben de burada daha önce yazdığım gibi, ürünü
satın aldığımda (Ocak 2019) zayıf uyarısı veren aküme bağlamış, fakat 72 saat sonunda yeşil ışık hala yanıp sönmeye devam
ettiğinden sabredememiş ve cihazı sökmüştüm, o zamandan beri de yoğunluktan tekrar kullanamadım.
Sizin cihazın 70 ve 72Ah'lik akülerde 72 saat sonunda sabit yeşile dönmesi bana tekrar umut oldu. Bendeki akü 95Ah
ve üstünkörü bir hesaplamayla 90-95 saat sonunda bende de yeşil ışık yanacak diye sabırla bekliyorum.
Size birkaç şey sormak istiyorum, cevaplayabilirseniz sevinirim. Sİz bahsi geçen şarj işlemini sanırım geçen mayıs
ayında yapmışsınız. O zamandan beri akünüzle ilgili bir problem (voltajın belli bir seviyenin altına düşmesi gibi)
yaşadınız mı? İkinci sorum ise şu: cihaz aküye ilk bağlandığındaki kısa süreçte (%25-50-75 seviyelerinin ledleri yanarken,
yeşil ışık yanıp sönene kadar geçen süre) şarj cihazı oldukça ısınıyor. Ama sürekli şarja geçtikten sonra sanki hiç
çalışmıyormuş gibi soğuk. Böyle bir şey dikkatinizi çekti mi acaba? Son olarak bakım modunu deneyebildiniz mi? Ben
denemek istiyorum ama kullanma kılavuzunda önce akünün tam şarj edilmesi gerektiği yazılmış.
Şu an beklemedeyim ve cihaza karşı sevgi ve nefret arasında bir yerdeyim, sonuca göre kesinleşecek:) Ama
başarılı olsa bile, onca reklam-broşür-videoda vadedilen kısa süreler hiç gerçekçi değil. Elbette daha yüksek
amperli akülerde süre uzar ancak 3-4 günlük şarj süreleri gerçekten çok uzun.
-
Az kullandığım bi traktörüm var, ayda 2 defa anca çalıştırıyorum. Aküsü 5. senesinde ve hiç şarj tutmaz oldu.
Kullancağım gün Noco ile 5-10 saat arası şarjediyorum. O günlük idare ediyor.
Şimdilik aleti tek bu sebeple kullanıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Merhaba
Dış yüzeydeki sıcaklığın 55 °C'ye çıkması belki normal olabilir, sonuçta telefon şarj aletleri de şarj süresince bu sıcaklıklara ulaşabiliyor. Benim sorunum ısınmasından ziyade bir süre sonra cihazın hiç çalışmıyormuşçasına soğuk olmasıydı fakat sonunda aküyü düzgün bir şekilde şarj edince problem kalmadı. Sanırım sürekli şarj modunda daha düşük bir değerde şarj ettiğinden ısınma olmuyor. Yine de yanlış yönlendirmiş olmayayım, her ihtimale karşı distribütöre bir danışın. -
12.4v gösteren agm starstoplu akuyu. 3.5v agm/Gold modunda şarja bağladım. 25-50-75-100 sonunda 13.4v gösteriyordu.4 saat sonunda yeşil yanıp sönüyor. 12.9v gösteriyor. Normal mi? Bu voltun yukarı çıkması gerekmiyor mu?
Yanlis modda mi calistirdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam dolu olduğunu gösteren ışık şekli düz yeşildir. Yani ışık fasılalı yanmayacak. Düz yeşil ışığı gördükten sonra tekrar bir ölçüm yapın ...quote:
Orijinalden alıntı: ssanol
12.4v gösteren agm starstoplu akuyu. 3.5v agm/Gold modunda şarja bağladım. 25-50-75-100 sonunda 13.4v gösteriyordu.4 saat sonunda yeşil yanıp sönüyor. 12.9v gösteriyor. Normal mi? Bu voltun yukarı çıkması gerekmiyor mu?
Yanlis modda mi calistirdim. -
Bende bu noco dan alsammı almasammı karasız kaldım. Bu arada satmayı düşünen varmı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
cihazdan kullandım tavsiye ederim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatli45 -- 16 Mart 2021; 13:9:42 > -
şu konuyu bir hortlatalımda yalnış işler yapmayın bari.
Öncelikle 3500 modelinin alt amper değeri vardır yani çok düşük amperli akülerde kullanmak faydadan çok zarar verir..bir akünün en fazla amper değerinin Onda Biri değerde şarj edilmesi uygundur..yani 10 amper aküyü maximum 1 amper ile şarj edebilirsiniz. motosiklet için 0.5 amperlik olan modelini kullanmalısınız. Ayrıca akünüzü şarja taktınız çok kısa sürede şarj oluyorsa akünüz son nefesini vermek üzeredir. Repair mod aküye anlık yüksek akım atışları yaparak plakalardaki sülfatlaşmayı gidermeye çalışır fakat mücize beklemeyin. ben daha önce 72 amper araba akümü 4 gün boyunca şarjda bıraktım anca doldurdu. Yaz ve kış aylarında şarj süresi değişkenlik gösterebilir soğuk havalarda cold modunu kullanın.
-
https://no.co/support
Bu linki alet güzel iş yapıyor bende ki g3500 sersi amazon .de den almıştım geçen yıl 20 gün kullanamayınca aracı akü bitikdi 12 saat de canlandı dün yine bitik di şarjladım (12,8 volt olarak ölçtüm) ilk önce ondan sonra ağır bakım moduna aldım 13,6 volt oldu zamanım olmadığından arabaya takamadım daha yarın tskarım akü inci akü 2019 yazından almşıtım.
Edit : arabaya bağladım sorun yok bağlamadan önce yine ölçtüm 12,8 volt çıktı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pasa king -- 17 Ocak 2023; 0:32:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X