Şimdi Ara

NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
92
Cevap
3
Favori
11.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, kendinden geçmiş akümü kendine getirmek ve en azından 3-4 ayda bir "garanti olsun" diye sanayiye gidip, 8 saat bekleyip, 30-40 TL para vermemek için NOCO Genius G3500 6V/12V 120A almayı düşünüyorum.

    Zira bu akü olayı kışın ayrı dert, sabah bir geliyorsunuz bir gece önce kükreyen akü, ertesi gün kedi misali gırıldıyor. Uzun vadede elimin altında olsun, arabanın, motorun, UPS' in akülerini elden geçireyim istiyorum. Ama öncelikli amacım 300 TL bayılıp yeni bir akü almamak. Zira akümün bittiğine, miadını doldurduğuna da inanmıyorum.

    Aracımda 12V 90A akü bulunuyor ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToTeM -- 14 Kasım 2016; 21:34:50 >



  • Tekrar merhaba,

    Geçen süre içinde konuyla ilgili bazı bilgiler edindim, faydası olur umarım.
    Öncelikle kullanmakta olduğum cihaz haricinde, aynı model hiç kullanılmamış ikinci bir cihazla da deneme şansı buldum.
    İki cihaz da aynı şekilde davrandı; sürekli şarj döngüsüne giriyordu.
    Hatta AGM haricinde normal araç aküsünde denedim ve onda da aynı sonucu aldım.
    Yurt dışı destek ilk başta cihazda problem olabileceğini söyleyip değişime yönlendirmişti.
    Destek ekibine, ikinci cihazın da aynı şekilde davrandığını ve mühendislik ekibine sorup soramayacaklarını ilettiğimde aşağıdaki cevabı aldım.

    Özetle; sabit %100 ışığına ulaşıldığında akünün sağlamlığına ilişkin ikinci bir analiz yapıldığı, kurtarılabilecek ilave bir hasar tespiti durumunda tekrar şarj işleminin kurtarma fazına girdiği ve bu döngünün uzun süreli %100 sabit ışığa ulaşana kadar devam edebileceği yönünde.

    Hala soru işaretleri var tabi;
    *cihazın ilk sabit %100 gösterimini çok çabuk yapması
    *eski-yeni, küçük-büyük, boş-dolu, agm-sulu akü farketmeden sürekli aynı semptomu göstermesi

    Yurt dışından aldığım cevap;
    --
    I spoke with the engineers and they informed me that this light behavior is part of the Maintenance Plus phase of the charging cycle. When the 100% solid LED is reached the charger performs a secondary analysis of the batteries health, and if it determines that there is additional damage that might be recovered within the battery it automatically returns to the Recovery phase of the charging profile and continues to recondition the battery. The battery can be removed for use after the first solid 100% LED is reached but if left on the charger the charger will continue to repair and condition it until it is fully restored, at which point it will sit for a vast majority of the time on the charger in maintenance mode showing the solid 100% LED. This can happen no matter what mode you have the charger on.
    --
  • Forumdan (hatta başka forumlardan da) yorum gelmediği için ben cihazı 230 TL' ye kargo dahil olarak aldım.

    Youtube' da izlediğim bir videoda gördüğüm üzere 12V 90Ah akümü şarja taktım ve ortalama 3-5 saat beklemek üzere bıraktım (Delphi 12V 90Ah bakım gerektirmeyen akü). 15 dk. sonra kontrole gittiğimde şarj göstergesinin %100 dolu olarak yeşil ışık yanıp sönüyordu. Problem olabileceğini düşündüm ve kullanım kılavuzunda da fasılalı yanmasının tam dolu olmadığını gösterdiğini okudum. Bu sefer "Repair" mod seçeneğini seçtim ve tekrar şarja bıraktım. Ortalama 2.5 saatin sonunda şarj göstergesindeki ışık %100 düz yeşil yanıyordu.

    Nitekim aküyü araca taktığımda gayet iyi bir şekilde marş motorunu döndürdü ve aracım çalıştı. Ya cihaz çok teknolojik, ya bozuk . Belkide her şarjda sanayide 6-8 saat arası bekletildiğimden bana öyle geliyordur. Sanayide aküyü şarj eden ustaların şarj için kullandığı 50-100 kg.' lık cihazların 8 saatte yaptığını bu 500 gr.' lık cihaz 2 saatte yaptıysa bravo !

    Cihaz iyi midir? Kötü müdür? Vaat ettiğini yaptı mı? Yapmadı mı? Bunu ilerde göreceğim sanırım. Şu an için memnunum. Almayı düşünenlere edindiğim kısa tecrübeye istinaden öneriyorum ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ToTeM

    Forumdan (hatta başka forumlardan da) yorum gelmediği için ben cihazı 230 TL' ye kargo dahil olarak aldım.

    Youtube' da izlediğim bir videoda gördüğüm üzere 12V 90Ah akümü şarja taktım ve ortalama 3-5 saat beklemek üzere bıraktım (Delphi 12V 90Ah bakım gerektirmeyen akü). 15 dk. sonra kontrole gittiğimde şarj göstergesinin %100 dolu olarak yeşil ışık yanıp sönüyordu. Problem olabileceğini düşündüm ve kullanım kılavuzunda da fasılalı yanmasının tam dolu olmadığını gösterdiğini okudum. Bu sefer "Repair" mod seçeneğini seçtim ve tekrar şarja bıraktım. Ortalama 2.5 saatin sonunda şarj göstergesindeki ışık %100 düz yeşil yanıyordu.

    Nitekim aküyü araca taktığımda gayet iyi bir şekilde marş motorunu döndürdü ve aracım çalıştı. Ya cihaz çok teknolojik, ya bozuk . Belkide her şarjda sanayide 6-8 saat arası bekletildiğimden bana öyle geliyordur. Sanayide aküyü şarj eden ustaların şarj için kullandığı 50-100 kg.' lık cihazların 8 saatte yaptığını bu 500 gr.' lık cihaz 2 saatte yaptıysa bravo !

    Cihaz iyi midir? Kötü müdür? Vaat ettiğini yaptı mı? Yapmadı mı? Bunu ilerde göreceğim sanırım. Şu an için memnunum. Almayı düşünenlere edindiğim kısa tecrübeye istinaden öneriyorum ...

    şu karlı ve soğuk kış günlerinde cihazı tekrar kullanma fırsatınız oluyor mu acaba? memnun musunuz cihazdan ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melrock


    quote:

    Orijinalden alıntı: ToTeM

    Forumdan (hatta başka forumlardan da) yorum gelmediği için ben cihazı 230 TL' ye kargo dahil olarak aldım.

    Youtube' da izlediğim bir videoda gördüğüm üzere 12V 90Ah akümü şarja taktım ve ortalama 3-5 saat beklemek üzere bıraktım (Delphi 12V 90Ah bakım gerektirmeyen akü). 15 dk. sonra kontrole gittiğimde şarj göstergesinin %100 dolu olarak yeşil ışık yanıp sönüyordu. Problem olabileceğini düşündüm ve kullanım kılavuzunda da fasılalı yanmasının tam dolu olmadığını gösterdiğini okudum. Bu sefer "Repair" mod seçeneğini seçtim ve tekrar şarja bıraktım. Ortalama 2.5 saatin sonunda şarj göstergesindeki ışık %100 düz yeşil yanıyordu.

    Nitekim aküyü araca taktığımda gayet iyi bir şekilde marş motorunu döndürdü ve aracım çalıştı. Ya cihaz çok teknolojik, ya bozuk . Belkide her şarjda sanayide 6-8 saat arası bekletildiğimden bana öyle geliyordur. Sanayide aküyü şarj eden ustaların şarj için kullandığı 50-100 kg.' lık cihazların 8 saatte yaptığını bu 500 gr.' lık cihaz 2 saatte yaptıysa bravo !

    Cihaz iyi midir? Kötü müdür? Vaat ettiğini yaptı mı? Yapmadı mı? Bunu ilerde göreceğim sanırım. Şu an için memnunum. Almayı düşünenlere edindiğim kısa tecrübeye istinaden öneriyorum ...

    şu karlı ve soğuk kış günlerinde cihazı tekrar kullanma fırsatınız oluyor mu acaba? memnun musunuz cihazdan ?

    Şimdiye kadar 2 kere kullandım. 1. kullandığım akü aslında bu aleti alma sebebim olan aküydü fakat bir mucize gerçekleştiremedi.

    2. kullanmamda ise, sıfır bir akü aldıktan sonra sanayide far düzeni ayarlaması sırasında şarj kapasitesini ciddi şekilde düşürdüğüm aküm için oldu. En son onu %100 şarj ettim (ortalama 6 saat sürdü) ve problemsiz yaşayıp gidiyoruz. Araçla çok kısa mesafeler git / gel yaptığımdan olsa gerek akü değeri sürekli düşüyor. Mesafe kısa olunca harcadığı miktar kadar şarj olamıyor sanırım.

    Bakalım ilkbaharda tekrar bir şarj tazelemesi yapacağım kısmetse. Açıkçası alma amacıma hizmet etmemiş olsa da, hafifliği, malzeme kalitesi ve sanayiye muhtaç olmamak adına geri vermedim. Ayrıca performansı düşmüş olan UPS akülerinde gözle görülür düzeltmeler yaptı. Ölüyü diriltmiyor ama sakatları tedavi ediyor.

    Bence motorlu araçlar ile benim gibi uğraşmayı seven herkesin bulundurması gereken bir cihaz ...




  • ToTeM kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim. Bir de bu model bu aralar piyasada bulunmuyor. stoklar tükenmiş. Acaba ürünün ithalatçısını biliyor musunuz, cihazın içinden çıktı mı ismi? En azından tekrar gelip gelmeyeceğini sorabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melrock

    Cevap için teşekkür ederim. Bir de bu model bu aralar piyasada bulunmuyor. stoklar tükenmiş. Acaba ürünün ithalatçısını biliyor musunuz, cihazın içinden çıktı mı ismi? En azından tekrar gelip gelmeyeceğini sorabilirim.

    Rica ederim. Ben ürünü bir GG mağazasından aldığım için sadece mağazanın faturası çıktı içerisinden. Kapsamlı bir araştırma sonunda bulunabileceğini düşünüyorum ...
  • melrock kullanıcısına yanıt
    bende atıl durumda var 250tl ye verebilirim 2 yıl garantisi devam ediyor.Ocak faturalı elden teslim istanbul
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackdaniels™

    bende atıl durumda var 250tl ye verebilirim 2 yıl garantisi devam ediyor.Ocak faturalı elden teslim istanbul

    Arkadaşın mesajı üzerinden 1 sene geçmiş, almış olması yüksek ihtimal ; ) ...
  • ToTeM kullanıcısına yanıt
    2018 Ocak okudum
  • Konunun üstünde zaman geçmiş ama görünce yazayım dedim :) İthalatçı firmada çalışıyorum, ürünler gayet iyi köklü bir amerikan şirketinin ürünleridir. Alanlar genelde memnun stoklar çok hızlı tükeniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSFKLS

    Konunun üstünde zaman geçmiş ama görünce yazayım dedim :) İthalatçı firmada çalışıyorum, ürünler gayet iyi köklü bir amerikan şirketinin ürünleridir. Alanlar genelde memnun stoklar çok hızlı tükeniyor
    hocam selamlar burdaki yazınızı gördüm gc011 kodlu çakmaklık canbus sarj parçası sizde var mı? yoksa amazondan istemem gerekecek....
  • Benimde bir yorumum olsun istedim, çünkü ben araştırdım eksiklikleri belirtmem lazım, piyasada hepsiburada.com da bile 450 lirayken farklı sitelerde 500-600’liraya kadar satılıyor noco genius 3500 modeli, ben yukko coma üye oldum 30 tl indirim çeki verdi neticede 335 lira bir bedel ödeyerek çok iyi fiyata aldım, bu arada yukko sitesi yeni duydum ama araştırmalarım neticesinde arena bilgisayar firmasına ait olduğunu öğrendim sağlam yani korkmadan aldım ürün geldi, kutu açılımı yaptım video linkini aşağıya yapıştırırım, arkadaşlar ürün kutusundan maşalı kablo çıkıyor eğerki motorsiklet aküsüne halkaları kutup başlarına direkt bağlamak isterseniz kablo ucundaki maşaların vidaları gevşeterek çıkabiliyor, ben öyle yaptım söktüm maşaları ve halkaları direkt motorsiklet aküsüne bağladım ve motorsikletin yan tarafına çıkarttım onun fotolarını da eklerim . Netice taktım kabloyu prize 12 volt small yazan seçeneği seçtim 1 dakika bile olmadan şarj doldu gösterdi ama motorsiklet zor çalışmıştı akü en dipteyken şarjın böyle hemen dolu olması beni şüphelendirdi. Acaba yukarıdaki arkadaşın dediği gibi repeait modu mu yapsam ki bilemedim ama kabloyu prize takılı bıraktım , artık yarın öğlene kadar şarjda bıraktım, eğer yeşil ışık fasılalı yanıp söndüğünü görürsem repair modunu çalıştıracağım, yeşil yandı ama düz direkt mi yoksa yanıp yanıp sönüyormuydu bilemedim dikkat etmedim, tam emin değilim yarın Durumu teşhis edip tekrardan aşağıya yazarım, bu arada YouTube de bir yabancı ülkede vatandaş kutu açılımı yapıyor aynı 3500 modeli kutusundan hem maşalı kablo çıkıyor hemde gc002 x-connect eyelet terminal connector kablosu çıkıyor, yani soketli ucu halka aküye takılacak şekilde bir kablo, ben o hale maşaları sökerek ulaştım, Türkiye ye gelen kutular farklı herhaldeki sadece maşalı tek kablo koymuşlar diğerini amazon com ve motoin.de alman sitesi 10 euro gibi tek kabloyu satıyor, ben parasında değilim ama neden ülkelere göre ayrımcılık yapılıyor bunu anlamıyorum arkadaş. Maşalı kabloda olsaydı ne güzel arada arabanın kaputunu kaldırıp aküsüne takıp şarj yapardık, ürün kalteli lafım yok bakalım şarj olaylarını çözünce aşağıya ilerleyen zaman da belirteceğim merak etmeyin, ayrıca türkiye distribütörlüğünü freze dış ticaret ltd.şti yapıyor pendik istanbulda, ilgili distribütöre mail attım bakalım gc002 x-connect eyelet terminal connector kablosu ellerinde varmışmı yokmuşmu bilelim, yoksa yurt dışından getirteceğim başka çarem yok çünkü



    Kutu açılım videomhttps://youtu.be/

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    Kutu açılım videomhttps://youtu.be/

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatli45 -- 30 Aralık 2018; 2:57:33 >




  • Tam hatırlamıyorum şarj aleti arabada ama bendekinden halka konektör de çıkmıştı sanırım. Yarın bakar teyit ederim. Bu arada yeşil ışık fasılalı yandığında şarjı tamamlamamış oluyor. Yarın bakın fasılalı yanıyor ise repair modunda tekrar şarj etmeyi deneyin ...
  • Merhaba,

    Kısa bir süre önce sizinle aynı sebeplerden ben de NOCO Genius G3500 6V/12V 120A satın aldım. Benim de aracımda 12V 90Ah AGM tipi akü bulunuyor. Bir süredir araç çalışmıyorken 'Zayıf Akü Uyarısı-Lütfen Aracınızı Çalıştırınız' diye bir uyarı almaya başlamıştım. Bunun üzerine multimetreyle akü ölçümü yaptım ve 12.20v gibi bir değer okudum. Akü tamamen boşalmadığından, ürünü satın alarak şarj etmeye karar verdim.

    Ürünü aküye bağladığımda önce %25 lambası yanıp sönmeye başladı. Kısa bir süre sonra %50'ye ve ardından %75'e geçiş yaptı.

    Yaklaşık 1.5-2 saat gibi bir sürenin sonunda cihazın diğer seviye göstergeleri (%25-50-75) söndü ve %100 lambası fasılalı olarak yanmaya başladı. (kullanma kılavuzunda bundan sürekli şarj diye bahsediliyor ve akü tam dolduğunda yeşil %100 ışığının sürekli olarak yanık kalacağı belirtilmiş.) Cihaz bu sürekli şarj modunda yaklaşık 72 saat kadar kalmasına rağmen, yeşil ışık sabit hale gelmedi. Ben de cihazı aküden söktüm, 12 saat kadar bekledikten sonra tekrar ölçüm yaptım ve 12.42v gibi bir değer okudum. Beklentim en azından 12.55-12.60v seviyeleriydi. Kısaca umduğumu bulamadım.

    Belki aküde problem vardır diyerek farklı bir aküde daha deneme yaptım (12V 80Ah AGM). İlginç biçimde bu aküde de aynı sürelerde çok benzer rakamlar aldım. (Başlangıç=12.22v/Bitiş=12.39v)

    Bu noktada size sorum şu: benzer bir tecrübe yaşadınız mı? Cihazın tamamen boşalmadığı sürece aküleri tam şarj etme/doldurma iddiası var ama yapamıyor. Şarj yaptığım ortam soğuk ama hiçbir zaman 5°C'nin altına inmiyor (ki bu değer cihazın kullanım sınırları içerisinde.) Cihazın amperajı görece düşük olduğundan uzun şarj süreleri bekliyordum ama 2-3 gün gibi süreler bana çok uzun geldi; ki sonuçta da beklediğim performansı da alamadım. Lütfen bugüne kadar yaşadığınız tecrübeleri paylaşır mısınız?




  • Merbe M kullanıcısına yanıt
    Hocam ben motorsiklet aküsüne sabit bağladım small cold soğuk modda 1 haftadır sabit takılı, benim akü 11.8 amper 12 volt bir akü, akü görüntüsü aşağıda ekledim, garaj ortalama 2-5 derece arasında soğuk yerde kapalı ortam arada kontrol ediyorum yeşil ışık sabit yanıyor, diğer seviye göstergeleri hepsi sönmüş vaziyette, motorsikleti çalıştırmayı denedim tek marşda motorsiklet çalıştı prizde şarj cihazı takılıydı hemen şarj göstergesi çalışmaya başladı %25-50-75-100 derken 1 dakika içinde yeşil sabite döndü tekrardan, yani bir problem gözlemlemedim, şarj etmemiş olsaydı akü marş basmazdı %100, çünkü bu şarj aletini yeni aldım ve aldığım gün motorsikletin aküsüne kablosunu tesisat çektirmek için elektrikçiye gidecektim motoru en son sanisede çalıştırabildim nerdeyse akü bitmiş yaklaşık 1.5 ay çalıştırmamıştım motoru çünkü, ama repair modunu çalıştırmayı bir gün düşünüyorum onarsın bakalım varsa bir sorun ölü hücre vs iyi olur gibime geliyor bence bu aleti alan herkes repair modunu bence çalıştırsınlar alet şoklamalı enerji veriyormuş araştırmalarım neticesinde, bu arada bu aletin gc002 kodlu kablosundan tedarik ettim fazla fazla aldım , hem maşalısından var hemde halkalı halde, lazım olacak olan olursa sabihinden com ilan Numarası 642688773 bakıp inceleyebilirler , kafanıza takılan soruları sorabilirsiniz

    NOCO Genius G3500 6V/12V 120A Kullanan Var mı?




  • Merbe M kullanıcısına yanıt
    Akünüz lityum ion olabilir mi? Lityumlar özel modda şarja bağlanıyor, fasılalı yanıyorsa demekki bir sorun var, lityum değil normal bir akü ise yine başka bir aküye bağlantı yapın, yine yeşil ışık fasılalı yanıp sönüyorsa bence sizin şarj aletiniz de arıza var, servisini arayıp konu hakkında danışın belki gönderin yenisini verelim diyebilirler, çünkü tamiri olmuyor firma bire bir değişim yapıyor
  • Merhaba, ayni cihazdan bende de var.
    Su ana kadar iki aküde deneme şansım oldu.
    İkisi de motosiklet aküsü idi; 12 ve 6 amperlik. 12 amperlik olan akü sogukta kaldığından zayif durumdaydı. Cihaza bağladığımda benzer şekilde, sırasıyla %25,50,75 ve takibinde %100 ışığı yanıp sönmeye, bir süre sonra (bir-iki dakika) %100 ışığı sabit yanıp, gene 1-2 dakika sonra sanki cihazı yeni takmis gibi 25,50,75-100 ayni döngüye giriyor. Akü 7-8 saat bağlı kalmasına rağmen hep bu şekilde devam etti, %100 sabit olarak hiç kalmadı, ancak aküyü şarj etmişti. Şarjı small/cold seçeneğinde yapmıştım.
    İkinci kullanım 6 amperlik, boş olmayan sağlam bir aküdeydi. Senaryo ayni şekilde işledi. Small/cold ayarında 0,9 amperle sarj ettiği belirtilen cihazın akü boş olsa bile takılı olan surede tam doldurması gerekiyordu, ancak sabit %100 ışığını gene göremedim.
    Ben de firmaya yazıp bu konuyu sormayı düşünüyorum.
    Bu arada bir not; kullanım kitapçığında repair modunun sadece eski kurşun-asit tip akülerde kullanılabileceğine dair bir uyarı okuduğumu hatırlıyorum.




  • Benzer bir durumu daha önce yaşamadığım için pek bir şey söyleyemeyeceğim. Lakin bende 1-2 sene önce bu cihazı alma sebebim olan aküyü şarj etmiş, fakat sağlığına kavuşturamamıştım.

    Repair modu sadece anlık yüksek akım ile bakır plakalara şoklar göndererek beklemeden kaynaklı korozyon ve varsa kireçlenmeleri kırarak bir iyileştirme sağlıyor. Bunun dışında tahmin edersiniz ki yapabileceği pek bir şey yok. Siz %100 şarj ışığını 6-8 saat sonunda göremediğinizde repair modunu deneyin derim. Ben öyle yapmıştım ve sonunda ışık sabitlenmişti. Akabinde birkaç ay akü almadan idare etmiş olsam da, sonunda sıfır bir akü almıştım.

    Bu tür cihazlar fiziksel müdahale yapamadığından mucize beklememek lazım ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToTeM -- 7 Ocak 2019; 3:32:56 >
  • Merhabalar..Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim

    tatli45 ben de bir ara şüphelendim ama akünün üzerinde AGM yazıyor. Varta'nın sitesinden de kontrol ettim AGM akü. Aslında fasılalı yeşil ışık yanması kullanım kılavuzunda 'Sürekli Şarj' olarak geçiyor. Bu şarj işlemi bittiğindeyse, fasılalı ışık sürekli yanarak akünün %100 şarj olduğunu belirtiyor. Benim sıkıntım, cihaz 2-3 gün sürekli bağlı kalmasına rağmen sabit yeşile dönmemesi. Cihaz mı problemli, aküde mi sıkıntı var emin olamıyorum. Siz de bahsetmişsiniz motorsiklet aküsünü şarj ettiğinizden. 1 hatfadır sabit takılı demişsiniz, peki sabit yeşil ışık ne zaman yanmaya başladı fark edebildiniz mi? Diyorum ben erken mi davrandım ama birçok kaynaktan kontrol ettim, bu amperajda boş bir akünün bile maksimum şarj süresi (en düşük amperli şarj aletiyle bile) 2 gün civarında ki benim akü boş değildi. Belki de akü eskidi artık.

    ChronicPrime siz de benzer şeyler yaşamışsınız. Benim akü 90Ah olduğundan acaba cihaz mı yetmiyor dedim ama motorsiklet aküsünde de aynı şeyler olduğuna göre kapasiteyle alakalı değil. Aküyü şarj ettiği doğru ama hiç belli bir seviyenin üzerine çıkaramadı. Sadece eskisinden az daha iyi hale getirdi. Ama cihazın iddiası tamamen şarj edebildiği. Ben de aldığım yere götürüp bir soracağım.

    ToTeM repair modunu denemeyi düşündüm ama ChronicPrime'ın bahsettiği gibi bu mod AGM aküler için değil sanıyorum. Bu modda gönderdiği voltaj AGM akülere fazla geliyor, sonunda da akü çok ısınabiliyor ve zarar görebiliyor. Dediğiniz gibi belki de mucize beklememek lazım. Ama cihaz yabancı satış sitelerinde ve forumlarda öyle övgüler almış ki, cihazda mı bir sorun var diye düşünmeden edemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merbe

    Merhabalar..Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim

    tatli45 ben de bir ara şüphelendim ama akünün üzerinde AGM yazıyor. Varta'nın sitesinden de kontrol ettim AGM akü. Aslında fasılalı yeşil ışık yanması kullanım kılavuzunda 'Sürekli Şarj' olarak geçiyor. Bu şarj işlemi bittiğindeyse, fasılalı ışık sürekli yanarak akünün %100 şarj olduğunu belirtiyor. Benim sıkıntım, cihaz 2-3 gün sürekli bağlı kalmasına rağmen sabit yeşile dönmemesi. Cihaz mı problemli, aküde mi sıkıntı var emin olamıyorum. Siz de bahsetmişsiniz motorsiklet aküsünü şarj ettiğinizden. 1 hatfadır sabit takılı demişsiniz, peki sabit yeşil ışık ne zaman yanmaya başladı fark edebildiniz mi? Diyorum ben erken mi davrandım ama birçok kaynaktan kontrol ettim, bu amperajda boş bir akünün bile maksimum şarj süresi (en düşük amperli şarj aletiyle bile) 2 gün civarında ki benim akü boş değildi. Belki de akü eskidi artık.

    ChronicPrime siz de benzer şeyler yaşamışsınız. Benim akü 90Ah olduğundan acaba cihaz mı yetmiyor dedim ama motorsiklet aküsünde de aynı şeyler olduğuna göre kapasiteyle alakalı değil. Aküyü şarj ettiği doğru ama hiç belli bir seviyenin üzerine çıkaramadı. Sadece eskisinden az daha iyi hale getirdi. Ama cihazın iddiası tamamen şarj edebildiği. Ben de aldığım yere götürüp bir soracağım.

    ToTeM repair modunu denemeyi düşündüm ama ChronicPrime'ın bahsettiği gibi bu mod AGM aküler için değil sanıyorum. Bu modda gönderdiği voltaj AGM akülere fazla geliyor, sonunda da akü çok ısınabiliyor ve zarar görebiliyor. Dediğiniz gibi belki de mucize beklememek lazım. Ama cihaz yabancı satış sitelerinde ve forumlarda öyle övgüler almış ki, cihazda mı bir sorun var diye düşünmeden edemedim.
    Cihazın başlıca övgü alma sebebi sanırım boyutu, ağırlığı (malumunuz bu cihazın yaptığı basit bir şarj işlemini sanayide 50 kiloluk cihazlarla yapıyorlar) ve vaat ettikleri olabilir. Bakın "vaat ettikleri" yazdım özellikle, yaptıkları değil : )) ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToTeM -- 7 Ocak 2019; 3:39:2 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.