Şimdi Ara

nokia 5800,, servis sorunu,,,

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slmlar,

    ben nokia 5800 almıştım 6 ay önce,hoparlör sorunu nedeniyle 3 kez servise yolladım,
    3. yollayışımda telin değişmesi talebinde bulundum fakat beni arayıp iç ekranın kırık olduğunu bu nedenle garanti dışı olduğunu söylediler(100 tl ye yaparız dediler) halbuki telin ekranıyla ilgili sıkıntı yoktu,(teli dün teslim aldım açtım resmen ekrandaki renkler,yazılar birbirine girmiş vaziyetteydi)

    bu konuyla ilgili tüketici hakem heyetine başvuracağım,fakat nasıl ispat edebilirim telin iç ekranının normal olduğunu.Elimde 3 adet servisten gelen belge ve fatura var sadece.

    elinde dilekçe örneği olan varsa yollayabililr mi?
    saygılar,,,



  • servise vermeden önce telefonun durumunu yazarlar servis fişine orda ekran kırık yazmıyosa git dava açcam de para iadesi iste.sakın değişim alma.anakart değişir.iki gün sonra imei sorunları başlar.
  • Durum fişini kaybetmediyseniz onu genpaya götürüp tehtit etmeniz bile yeterlidir keşke orda direk yayagarayı koparıp fişi gösterseydiniz şimdi eve gidip tekrardan oraya gelerek şansınızı biraz düşürmüşsünüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07
    servise vermeden önce telefonun durumunu yazarlar servis fişine orda ekran kırık yazmıyosa git dava açcam de para iadesi iste.sakın değişim alma.anakart değişir.iki gün sonra imei sorunları başlar.

    Servise vermeden onceki kagitta benim sikayetlerim yaziyor,ekranla ilgili bir sey yazmiyor, servisin verdigi raporda ise cihazda fiziksel hasar tespit edilmistir , garanti disidir diyor,,,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: android137
    Durum fişini kaybetmediyseniz onu genpaya götürüp tehtit etmeniz bile yeterlidir keşke orda direk yayagarayı koparıp fişi gösterseydiniz şimdi eve gidip tekrardan oraya gelerek şansınızı biraz düşürmüşsünüz

    Satin aldigim yer bir sey yapamayiz diyor,
    Kvk servisi ile telefonda konustum defalarca adamlar tel bize geldiginde kirikti diyorlar (teli acarlarken kirdilar muhtemelen)
    Tek cozum tuketici hakem heyetine basvurmak galiba ama bugun tekrar bir arayayim bakalim,
  • telefonu servise alırken telefonu inceler alan kişi.benim n79 u garantiye vermeden önce teslim alırken çizikler var.vs yazdı ekranda jelatin vardı onu yazdı.internetten başka arıza kayıtlarına baktım.ekran kırık.arka kapak yamuk vs. Yazıodu.servis fişinde yazmak zorundalar.kaç yaşındasın bilmıyorum al yanına büyügünü git dava açıcam falan diye bağırın.bak nasıl yapcaklar telefonunu.
  • Tuk hakem heyetine basvurdum bakalim, aldigim yerden pek umitli degilim cunku, sonucu yazarim buraya aciklaninca,,,
  • Hocam cihazını servise bırakırken müşteri temsilcisi cihazı normal açar yıldız kare 06 kare yapar iç imei felan kontrol eder..Yani zaten onlar telefonu açmadan kayıt almıyorlar..Sen kayıt alırken iç ekran kırık felan diye demedilerse ekranı kesinlikle onlar kırmış demektir..Dediğim yerden vurmaya çalış
  • uyanıklar telefonda yoğun çizik var yazıp hoyratça açıyolar cihazın içini kasayı berbat edip veriyolar.ben telefonu verirken daha telefonu eline almadan bunları yazdı.sadece modelle imei batarya kapağını çıkardı.sonradan servis fişini değiştirttim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*

    Hocam cihazını servise bırakırken müşteri temsilcisi cihazı normal açar yıldız kare 06 kare yapar iç imei felan kontrol eder..Yani zaten onlar telefonu açmadan kayıt almıyorlar..Sen kayıt alırken iç ekran kırık felan diye demedilerse ekranı kesinlikle onlar kırmış demektir..Dediğim yerden vurmaya çalış

    Evet ben de dilekceye bunu yazdim (servise verirken ekranla ilgili bir sey yazmiyor ama bana gelen kagitta ic ekran kirik yaziyor dedm) belgeleri de ekledim bakalim umarim hakliligim ortaya cikar,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *planet*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*

    Hocam cihazını servise bırakırken müşteri temsilcisi cihazı normal açar yıldız kare 06 kare yapar iç imei felan kontrol eder..Yani zaten onlar telefonu açmadan kayıt almıyorlar..Sen kayıt alırken iç ekran kırık felan diye demedilerse ekranı kesinlikle onlar kırmış demektir..Dediğim yerden vurmaya çalış

    Evet ben de dilekceye bunu yazdim (servise verirken ekranla ilgili bir sey yazmiyor ama bana gelen kagitta ic ekran kirik yaziyor dedm) belgeleri de ekledim bakalim umarim hakliligim ortaya cikar,,

    çıkar çıkmak zorunda genpa iyi bu konuda telefonu komple inceliyolar.
    orjinal bataryaya çakma diyip servis fişine not düşselerde




  • Arkadaslar Tüketici hakları kararı açıkladı 14 ekimde belli olmus bana 2 gun once haber verdiler,
    Beni haklı bulmuslar artik kvk ile gorusup ucreti yatirmalarini bekleyecegim,,
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.