Şimdi Ara

===> Nokia E6-00 | Symbian Anna - 2.46' VGA - QWERTY - 8GB <=== (133. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.940
Cevap
12
Favori
205.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    1 kuruş daha vermeyin servis için, böyle bir arızadan dolayı gönderiyorsunuz ve telefon geri aynı sekilde gönderiliyor öyle mi? :S hangi servise yolladığınızı bilmiyorum ama teleservice'e gönderiyorsanız lütfen bundan vazgeçin. KVK'ya gönderip sorununuzu kökten çözün. daha önceki gönderimlerinizin fotokopisini de cekip o şekilde yollayın. hatta 444lü bi hat vardı nokia destek hattı, yenileneli bikaç ay oldu. o numarayı arayıp bi güzel kalaylayın. emin olun KVK Kozyatağı servisinde bu soruna bi çözüm bulacaklardır




  • herkese merhaba. bende nokia e6 kullanıyorum fakat telefonun kilit kodunu değiştirdim ve unuttum. bu kodu sıfırlama şansım varmıdır yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brsclkr

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    1 kuruş daha vermeyin servis için, böyle bir arızadan dolayı gönderiyorsunuz ve telefon geri aynı sekilde gönderiliyor öyle mi? :S hangi servise yolladığınızı bilmiyorum ama teleservice'e gönderiyorsanız lütfen bundan vazgeçin. KVK'ya gönderip sorununuzu kökten çözün. daha önceki gönderimlerinizin fotokopisini de cekip o şekilde yollayın. hatta 444lü bi hat vardı nokia destek hattı, yenileneli bikaç ay oldu. o numarayı arayıp bi güzel kalaylayın. emin olun KVK Kozyatağı servisinde bu soruna bi çözüm bulacaklardır

    Ama cihaz genpa çıkışlı kardeşim yine de ilgilenirler mi ? Bu sorun neredeyse her gün tekrarlıyor ve 5-10 dakika sonra kendiliğinden düzeliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kertenkere

    herkese merhaba. bende nokia e6 kullanıyorum fakat telefonun kilit kodunu değiştirdim ve unuttum. bu kodu sıfırlama şansım varmıdır yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler.

    *#7370# işinizi çözecektir ama telefon hafızasındaki, takvimdeki veriler vs silinir.Yedeğini alıp bu işlemi yapmanızı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!

    Ekran degistigi halde mi duzelmedi diyosun yani ?
    Gunahlarina girmiyim ama boyle ilgisiz bi servisten hersey beklenir, ekrani degistirmeden bile gondermis olabilirler. Telefonu satip kurtulmak istesen bile bu durumda alici bulman cok zor.
    Bu devirde baskasindan bisey beklemiceksin, kendi isini kendin goruceksin.

    Sen telefona format atmis miydin ? Yani yazilimsal bi sorun yok dimi, tamamen donanimsal bi sorun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!

    Ekran degistigi halde mi duzelmedi diyosun yani ?
    Gunahlarina girmiyim ama boyle ilgisiz bi servisten hersey beklenir, ekrani degistirmeden bile gondermis olabilirler. Telefonu satip kurtulmak istesen bile bu durumda alici bulman cok zor.
    Bu devirde baskasindan bisey beklemiceksin, kendi isini kendin goruceksin.

    Sen telefona format atmis miydin ? Yani yazilimsal bi sorun yok dimi, tamamen donanimsal bi sorun?

    Telefon anna iken böyle bir problem olmadı, belleye geçtim ve sorunlar baş gösterdi tabi direk değil ama 1 ay sonra filan. Yazılımsal olcağını zannetmiyorum, yazılımı onardım, hatta format da attım ama faydası olmadı.

    Ben de öyle düşünüyorum, değiştirdiklerini hiç zannetmiyorum. Teleservis iş başında!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!

    Ekran degistigi halde mi duzelmedi diyosun yani ?
    Gunahlarina girmiyim ama boyle ilgisiz bi servisten hersey beklenir, ekrani degistirmeden bile gondermis olabilirler. Telefonu satip kurtulmak istesen bile bu durumda alici bulman cok zor.
    Bu devirde baskasindan bisey beklemiceksin, kendi isini kendin goruceksin.

    Sen telefona format atmis miydin ? Yani yazilimsal bi sorun yok dimi, tamamen donanimsal bi sorun?

    Telefon anna iken böyle bir problem olmadı, belleye geçtim ve sorunlar baş gösterdi tabi direk değil ama 1 ay sonra filan. Yazılımsal olcağını zannetmiyorum, yazılımı onardım, hatta format da attım ama faydası olmadı.

    Ben de öyle düşünüyorum, değiştirdiklerini hiç zannetmiyorum. Teleservis iş başında!


    Tekrardan bi anna'ya gecmeyi dene istersen, sanirim internette vardi nasil yapilacagi.
    Yine duzelmezse eminonune ugrar ordan orjinal bi ekran alirsin, tabi almadan oncede adamla konusur orda ayakustu denersin ekrani, duzelecek mi diye.
    Ekrani degistirmesi zor degil, vidalari cikardiktan sonra on kasa hemen cikiyor, ekranin baglanti ucunu bi noktaya bastirarak cikarabiliyorsun ve diger ekrani ayni sekilde takarsin. Bu sekilde duzelicegini tahmin ediyorum ama denemekte fayda var yinede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!

    Ekran degistigi halde mi duzelmedi diyosun yani ?
    Gunahlarina girmiyim ama boyle ilgisiz bi servisten hersey beklenir, ekrani degistirmeden bile gondermis olabilirler. Telefonu satip kurtulmak istesen bile bu durumda alici bulman cok zor.
    Bu devirde baskasindan bisey beklemiceksin, kendi isini kendin goruceksin.

    Sen telefona format atmis miydin ? Yani yazilimsal bi sorun yok dimi, tamamen donanimsal bi sorun?

    Telefon anna iken böyle bir problem olmadı, belleye geçtim ve sorunlar baş gösterdi tabi direk değil ama 1 ay sonra filan. Yazılımsal olcağını zannetmiyorum, yazılımı onardım, hatta format da attım ama faydası olmadı.

    Ben de öyle düşünüyorum, değiştirdiklerini hiç zannetmiyorum. Teleservis iş başında!


    Tekrardan bi anna'ya gecmeyi dene istersen, sanirim internette vardi nasil yapilacagi.
    Yine duzelmezse eminonune ugrar ordan orjinal bi ekran alirsin, tabi almadan oncede adamla konusur orda ayakustu denersin ekrani, duzelecek mi diye.
    Ekrani degistirmesi zor degil, vidalari cikardiktan sonra on kasa hemen cikiyor, ekranin baglanti ucunu bi noktaya bastirarak cikarabiliyorsun ve diger ekrani ayni sekilde takarsin. Bu sekilde duzelicegini tahmin ediyorum ama denemekte fayda var yinede

    Dostum az çok deneyimim var zaten okullarım da meslek üzerineydi, hallederim. Ama bunu yaparım ve değişim talep ederim, adam kalkıp bana garanti dışı derse kalırım armut gibi, çünkü bunları yapan bunu da yapabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!

    Ekran degistigi halde mi duzelmedi diyosun yani ?
    Gunahlarina girmiyim ama boyle ilgisiz bi servisten hersey beklenir, ekrani degistirmeden bile gondermis olabilirler. Telefonu satip kurtulmak istesen bile bu durumda alici bulman cok zor.
    Bu devirde baskasindan bisey beklemiceksin, kendi isini kendin goruceksin.

    Sen telefona format atmis miydin ? Yani yazilimsal bi sorun yok dimi, tamamen donanimsal bi sorun?

    Telefon anna iken böyle bir problem olmadı, belleye geçtim ve sorunlar baş gösterdi tabi direk değil ama 1 ay sonra filan. Yazılımsal olcağını zannetmiyorum, yazılımı onardım, hatta format da attım ama faydası olmadı.

    Ben de öyle düşünüyorum, değiştirdiklerini hiç zannetmiyorum. Teleservis iş başında!


    Tekrardan bi anna'ya gecmeyi dene istersen, sanirim internette vardi nasil yapilacagi.
    Yine duzelmezse eminonune ugrar ordan orjinal bi ekran alirsin, tabi almadan oncede adamla konusur orda ayakustu denersin ekrani, duzelecek mi diye.
    Ekrani degistirmesi zor degil, vidalari cikardiktan sonra on kasa hemen cikiyor, ekranin baglanti ucunu bi noktaya bastirarak cikarabiliyorsun ve diger ekrani ayni sekilde takarsin. Bu sekilde duzelicegini tahmin ediyorum ama denemekte fayda var yinede

    Dostum az çok deneyimim var zaten okullarım da meslek üzerineydi, hallederim. Ama bunu yaparım ve değişim talep ederim, adam kalkıp bana garanti dışı derse kalırım armut gibi, çünkü bunları yapan bunu da yapabilir

    O zaman adamlari arayip ciddi ciddi durumu bildir, yada baska servis yok mu ki, baska yere yolla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roronoa-Zoro

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Senin ekranda gerçekten bi problem var sanırsam, bazen bende de algılamıyor ama ekranı kapayıp açıyorum düzeliyor.

    Ayrıca sadece 120 liraya sağdaki tuşu değiştirmişin, ben 25 liraya eminönünden orjinal arka kasa alıp değiştirmiştim kendim, ses arttırma, kısma, ekran açma kapama tuşlarıda dahildi arka kasaya. Bu tarz şeylerde firmalara güvenilmez, 5 liralık şeyi sana ne kadara satmış ayıptır ya.

    Bu iş onlarla çözülmüyorsa, senin yapacağın en güzel şey, eminönüne gidiceksin, orjinal ve yeni bi dokunmatik ekran alıp takıcaksın. Çok tutmaz, taş çatlasa 30-35 lira tutar. 10-15 lirada telefoncuya verirsin taksın diye, ama kendine güveniyosan ben sana anlatırım, evde kendinde değiştirebilirsin

    Kesin çözüm olur mu? Cihaz zaten kaç kere açıldı, ben de açsam garantiden bir problem çıkmaz heralde ? Gerçi fiziksel bir işlem görmüyor, görse de garanti karşılamıyor. Bilsem yaptırmazdım ya ama iş işten geçti Ekranın kendisi değil mi ? Lcd yani ?

    Garanti kapsamından çıkarmı tam bilmiyorum ama garantininde bişey yaptığı yok. Ayrıca kaç defa açılmış cihaz, anlarlar mı bilmiyorum.
    Nokie e6 da ekran tek parçadan oluşuyo, değiştirirsen onu düzelir tahminimce. Ama ondan önce şu ön kasayı çıkarıp ekranı çıkarıp tekrar takmayı deneyebilirsin. Temassızlık falan vardır belki bi bölümünde

    Hiç zannetmiyorum temassızlık olduğunu çünkü bu cihaz 3 kez açıldı ve 2.sinde de ekranı değiştirildi. Telefon komple çöp sanırım. Ama anlamıyorlar, anlamak da istemiyorlar şerefsizler!!!

    Ekran degistigi halde mi duzelmedi diyosun yani ?
    Gunahlarina girmiyim ama boyle ilgisiz bi servisten hersey beklenir, ekrani degistirmeden bile gondermis olabilirler. Telefonu satip kurtulmak istesen bile bu durumda alici bulman cok zor.
    Bu devirde baskasindan bisey beklemiceksin, kendi isini kendin goruceksin.

    Sen telefona format atmis miydin ? Yani yazilimsal bi sorun yok dimi, tamamen donanimsal bi sorun?

    Telefon anna iken böyle bir problem olmadı, belleye geçtim ve sorunlar baş gösterdi tabi direk değil ama 1 ay sonra filan. Yazılımsal olcağını zannetmiyorum, yazılımı onardım, hatta format da attım ama faydası olmadı.

    Ben de öyle düşünüyorum, değiştirdiklerini hiç zannetmiyorum. Teleservis iş başında!


    Tekrardan bi anna'ya gecmeyi dene istersen, sanirim internette vardi nasil yapilacagi.
    Yine duzelmezse eminonune ugrar ordan orjinal bi ekran alirsin, tabi almadan oncede adamla konusur orda ayakustu denersin ekrani, duzelecek mi diye.
    Ekrani degistirmesi zor degil, vidalari cikardiktan sonra on kasa hemen cikiyor, ekranin baglanti ucunu bi noktaya bastirarak cikarabiliyorsun ve diger ekrani ayni sekilde takarsin. Bu sekilde duzelicegini tahmin ediyorum ama denemekte fayda var yinede

    Dostum az çok deneyimim var zaten okullarım da meslek üzerineydi, hallederim. Ama bunu yaparım ve değişim talep ederim, adam kalkıp bana garanti dışı derse kalırım armut gibi, çünkü bunları yapan bunu da yapabilir

    O zaman adamlari arayip ciddi ciddi durumu bildir, yada baska servis yok mu ki, baska yere yolla

    Maalesef teleservis ilgileniyor, cihaz genpa çıkışlı. Siz siz olun kvkdan şaşmayın!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Bende ilk aldığımda sorunlar yaşadım ve üstünde epeyce uğraştım. Ve sonunda telefonu değiştirdim. Sorun tam olarak izlediğiniz yoldan kaynaklanıyor. Aynı arızadan 1 yıl içerisinde yanlış hatırlamıyorsam 5 defa, 2 yıl içerisinde 7 defa olmak üzere serviste işlem görmüş olması gerekiyor. Veya başka bir senaryo telefonunuzu aldığınız 30 gün içerisinde herhangi bir sorun görülüp işlem yapılmış olmasında değişim talebinde bulunabilirsiniz. Bu durumlardan herhangi birine uyulmadığında değişim kesinlikle yapılmamaktadır. Kalkıp değişim istiyorum derseniz umursanmazsınız. Hatta KVK ya değişim istiyorum dediğinizde hakkınız varsa bile umursanmadığınız olur. Sorunlarınız çözümünü en iyi nokia müşteri hizmetleri verecektir. Siz yasal haklarınızı onlara söylemeye başladığınızda onlarda sizi nasıl bir yol izleyeceğinizi söylüyorlar. Şahsen ben E6 tımı aldığımda zamanla karşılaştığım sorunlar sonucu defalarca servise giden telefonumu bir türlü tamir etmeyi beceremeyen KVK sayesinde değişim yaptırmıştım. Yakın zamanda aldığım N9 cihazımda 30 günü doldurmadan verdiği arızadan dolayı değişim talebinde bulunmuştum. Bayram dolayısıyla sonuç alamadım ama bayramdan sonra değişim onayı gelmesini bekliyorum. Siz Nokia Müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alın ve ne yapmanız gerektiğini sorun. Emin olun onlar size yardımcı olacaktır. Şahsen bana çok yardımları dokundu. Ha yardımcı olmadılar, sizin yasal haklarınız var bunları öğrenin, kullanmaya çekinmeyin. Alın tüm belgelerinizi, servis kayıtlarını doğruca bağlı olduğunuz kaymakamlığa gidin. Tüketici hakem heyetine dosya açtırın oradakiler size yardımcı olacaktır. Bizim ülkemizde bir çok özel kurum yaptığı işlerin arkasında durmadığı için siz ne kadar debelenseniz de, kvk, genpa, teleservis gibi çeşitli servislere gitmiş olsanızda çözüm alamayabilirsiniz. Ama peşini bırakmadan hakkınızı kimseye yedirmezseniz sonuca ulaşırsınız. Ama sadece servise verdim olmadı kafayı yiyeceğim derseniz olduğunuz yerde sayıklarsınız.

    Gelelim videodaki soruna. O sorun bir çok kullanıcıda görünen bi sorun. Tuşları kitleyip tekrar açtığınızda dokunmatik ekran kendine gelmesi lazım. O sorun yüklü olan uygulamalardan, yazılımı yüklerken oluşan bir sorundan veya donanımsal olabilir. Normal şartlarda bu sıkıntı tabiri caizse 40 yılda bir başınıza gelir ama size sık sık geliyorsa sakın peşini bırakmayın. Şahsen benim başımada aralıklarla geliyordu. Ama değişim yapıldığı günden beri telefonu kardeşim kullanıyor ve böyle bir sorunla karşılaşmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: p4mdut

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    Bende ilk aldığımda sorunlar yaşadım ve üstünde epeyce uğraştım. Ve sonunda telefonu değiştirdim. Sorun tam olarak izlediğiniz yoldan kaynaklanıyor. Aynı arızadan 1 yıl içerisinde yanlış hatırlamıyorsam 5 defa, 2 yıl içerisinde 7 defa olmak üzere serviste işlem görmüş olması gerekiyor. Veya başka bir senaryo telefonunuzu aldığınız 30 gün içerisinde herhangi bir sorun görülüp işlem yapılmış olmasında değişim talebinde bulunabilirsiniz. Bu durumlardan herhangi birine uyulmadığında değişim kesinlikle yapılmamaktadır. Kalkıp değişim istiyorum derseniz umursanmazsınız. Hatta KVK ya değişim istiyorum dediğinizde hakkınız varsa bile umursanmadığınız olur. Sorunlarınız çözümünü en iyi nokia müşteri hizmetleri verecektir. Siz yasal haklarınızı onlara söylemeye başladığınızda onlarda sizi nasıl bir yol izleyeceğinizi söylüyorlar. Şahsen ben E6 tımı aldığımda zamanla karşılaştığım sorunlar sonucu defalarca servise giden telefonumu bir türlü tamir etmeyi beceremeyen KVK sayesinde değişim yaptırmıştım. Yakın zamanda aldığım N9 cihazımda 30 günü doldurmadan verdiği arızadan dolayı değişim talebinde bulunmuştum. Bayram dolayısıyla sonuç alamadım ama bayramdan sonra değişim onayı gelmesini bekliyorum. Siz Nokia Müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alın ve ne yapmanız gerektiğini sorun. Emin olun onlar size yardımcı olacaktır. Şahsen bana çok yardımları dokundu. Ha yardımcı olmadılar, sizin yasal haklarınız var bunları öğrenin, kullanmaya çekinmeyin. Alın tüm belgelerinizi, servis kayıtlarını doğruca bağlı olduğunuz kaymakamlığa gidin. Tüketici hakem heyetine dosya açtırın oradakiler size yardımcı olacaktır. Bizim ülkemizde bir çok özel kurum yaptığı işlerin arkasında durmadığı için siz ne kadar debelenseniz de, kvk, genpa, teleservis gibi çeşitli servislere gitmiş olsanızda çözüm alamayabilirsiniz. Ama peşini bırakmadan hakkınızı kimseye yedirmezseniz sonuca ulaşırsınız. Ama sadece servise verdim olmadı kafayı yiyeceğim derseniz olduğunuz yerde sayıklarsınız.

    Gelelim videodaki soruna. O sorun bir çok kullanıcıda görünen bi sorun. Tuşları kitleyip tekrar açtığınızda dokunmatik ekran kendine gelmesi lazım. O sorun yüklü olan uygulamalardan, yazılımı yüklerken oluşan bir sorundan veya donanımsal olabilir. Normal şartlarda bu sıkıntı tabiri caizse 40 yılda bir başınıza gelir ama size sık sık geliyorsa sakın peşini bırakmayın. Şahsen benim başımada aralıklarla geliyordu. Ama değişim yapıldığı günden beri telefonu kardeşim kullanıyor ve böyle bir sorunla karşılaşmadı.

    Dostum cihazı kapatıp açsam bile o sorun devam ediyor. Kafasına göre 5-10 dakika açık kalınca düzeliyor. Bir daha nokia mı asla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa
    Dostum cihazı kapatıp açsam bile o sorun devam ediyor. Kafasına göre 5-10 dakika açık kalınca düzeliyor. Bir daha nokia mı asla...

    Dediğim gibi 444 36 65 i arayıp detaylı bilgi alın ve değişim prosedürlerini öğrenin, kendi kendinizi daha da mağdur etmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: p4mdut

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa
    Dostum cihazı kapatıp açsam bile o sorun devam ediyor. Kafasına göre 5-10 dakika açık kalınca düzeliyor. Bir daha nokia mı asla...

    Dediğim gibi 444 36 65 i arayıp detaylı bilgi alın ve değişim prosedürlerini öğrenin, kendi kendinizi daha da mağdur etmeyin.

    Kadıköyde nokia care var, oraya gidip görüşeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: p4mdut

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa
    Dostum cihazı kapatıp açsam bile o sorun devam ediyor. Kafasına göre 5-10 dakika açık kalınca düzeliyor. Bir daha nokia mı asla...

    Dediğim gibi 444 36 65 i arayıp detaylı bilgi alın ve değişim prosedürlerini öğrenin, kendi kendinizi daha da mağdur etmeyin.

    Kadıköyde nokia care var, oraya gidip görüşeceğim.

    Ben size tecrübelerimden yararlanarak yol gösteriyorum Nokia Care de çalışanların niteliklerini bilmediğimden iyi yada kötü diyemeyeceğim ama müşteri hizmetlerini kesinlikle arayın. Aksi halde pek bir çözüme ulaşamaz ve dediğim gibi kendi kendinizi mağdur edip Nokia böyle Nokia şöyle der durursunuz. Arayamam hattımda tl yok derseniz sorununuzu açık bir şekilde belirten bir mail atacak olursanız 24 saate kalmadan kesin dönüş yapacaklardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: p4mdut

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: p4mdut

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa
    Dostum cihazı kapatıp açsam bile o sorun devam ediyor. Kafasına göre 5-10 dakika açık kalınca düzeliyor. Bir daha nokia mı asla...

    Dediğim gibi 444 36 65 i arayıp detaylı bilgi alın ve değişim prosedürlerini öğrenin, kendi kendinizi daha da mağdur etmeyin.

    Kadıköyde nokia care var, oraya gidip görüşeceğim.

    Ben size tecrübelerimden yararlanarak yol gösteriyorum Nokia Care de çalışanların niteliklerini bilmediğimden iyi yada kötü diyemeyeceğim ama müşteri hizmetlerini kesinlikle arayın. Aksi halde pek bir çözüme ulaşamaz ve dediğim gibi kendi kendinizi mağdur edip Nokia böyle Nokia şöyle der durursunuz. Arayamam hattımda tl yok derseniz sorununuzu açık bir şekilde belirten bir mail atacak olursanız 24 saate kalmadan kesin dönüş yapacaklardır.

    Teşekkürler dostum deneyeceğim, hazırlıyım mail..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: brsclkr

    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Arkadaşlar herkese merhaba!

    Tam 1 yıl önce almış olduğum e6-00 telefonum 3 kez aynı arızalardan garantiye gönderildi ve 3 serviste de sadece yazılım yüklenip geri gönderildi. Ben ne tarif ediyorsam edeyim ama dediğim arızalar bir şekilde onarılmadı. Telefonun sonunda yan kilit tuşu düştü ve garanti dışı olduğundan 120 liraya yaptırdım, telefon tekrar elden geçti, yazılım yüklendi ve sonuç hala aynı. 3.sefer gönderdiğimde telefonun yenisi ile değiştirilmesini talep ettim ve bana 6 kez aynı hatadan göndermeniz lazım dediler, resmen bıktım ve telefon bu sorunu tekrarlayınca foruma koymuş olduğum ilanı kaldırdım.

    Bunca şeyden sonra telefon hala aynı problemi devam ettiriyor ve ben tekrardan o malum servise telefonu vereceğim, tekrar değişim talep edeceğim vs vs ve onlar da kabul etmeyecek! Hatta bir önceki servislerde bana biz denedik ve öyle olmuyor, bir problem yok dendi ama bu sefer video çektim!!! Telefon dondu, dokunmatik çalışmıyor ama tuşlar çalışıyor. Bu videoda güvenlik amaçlı telefonun arka kısmını açıp imeisini göstermedim, sizler de izleyip görün. Ben de aynı videonun devamı mevcut ve imei, seri numarası vs vs görünüyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?

    Gerçekten bıktım...


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RJ3Gu4ArxO4


    1 kuruş daha vermeyin servis için, böyle bir arızadan dolayı gönderiyorsunuz ve telefon geri aynı sekilde gönderiliyor öyle mi? :S hangi servise yolladığınızı bilmiyorum ama teleservice'e gönderiyorsanız lütfen bundan vazgeçin. KVK'ya gönderip sorununuzu kökten çözün. daha önceki gönderimlerinizin fotokopisini de cekip o şekilde yollayın. hatta 444lü bi hat vardı nokia destek hattı, yenileneli bikaç ay oldu. o numarayı arayıp bi güzel kalaylayın. emin olun KVK Kozyatağı servisinde bu soruna bi çözüm bulacaklardır

    Ama cihaz genpa çıkışlı kardeşim yine de ilgilenirler mi ? Bu sorun neredeyse her gün tekrarlıyor ve 5-10 dakika sonra kendiliğinden düzeliyor...

    cihaz kvk yada genpa cıkıslı diye birsey yok. onceki sayfaları oku bnm de telefon genpa cıkıslı. alıcı ödemeli kozyatağı kvkya gönder içine bi kagıda not olarak problemi yaz çözmezlerse ben burdayım (tabi hata senden kaynaklı değilse)




  • 
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.