22 ocakta doğumgünü hediyesi olarak babam n73 me aldı ancak 1 hafta sonra telefonda beyaz bir şerit çıkmaya başladı menüye girerken.Ondan sonra telefona format atılması için ürünün alındığı alsancaktaki detel firmasına götürdüm.Biraz kısa tutucam daha sonra düzelmeyince kvk ya orda da olmayınca istanbul kvk ana bayiine gönderiliyo telefon.Orda tamir olup yüksek hızda revizyon görüp ve bazı mekanikler değişip geri getirildi.Ancak bu sefer bizde bu şekildeki bir telefonu almak istemedik ve babam tükteticiler odasına dilekçe yazdı.Ve 1.5 ay sonra telefonun yenisinin verilmesi gerektiği kararı çıktı.Bu kararın nokia firmasının eline geçmesinden 1 ay içinde yenisinin verilmesi gerektiğini aksi taktirde icra işlemi başlatılıp parasının alınabileceğini söylendi tüketiciler odasındaki kişiler tarafından.bu kararın nokia nın eline geçmesinden 1.5 ay geçti ve hala ne telefonun yenisi geldi ne de parasını verdiler.Bizde icraya veripte bu prosedürü daha da uzatmak istemiyoruz.Ama bu gidişlede nokia nın birşeyler yapacağıda yok.Mahkemeye versek yine uzun bi süreç ve sonucu 2 türlüde olabilir.Zaten telefonun alınmasından yaklaşık 5 ay geçti.Eğer daha önceden böle bişiy başına gelen yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa ve bana yardımcı olabilirse çok sevinirim.
böyle birşeyin buralardan birinin başına gelebiliceğini zannetmiyorum sikayetvar.com a yaz bir istersen.
quote:
Orjinalden alıntı: AtillaHuN
böyle birşeyin buralardan birinin başına gelebiliceğini zannetmiyorum sikayetvar.com a yaz bir istersen.