Şimdi Ara

NOKIA N79 PARA İADESİ İLE İLGİLİ SORU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    cihazı 23.07.2010 tarihinde kvk girişi var servise?

    Nokia 06.09.2010 tarih itibari ile kaymakamlık tüketici hakem heyeti başkanlığı olmak üzere, özel avukat aracılığı ile de mahkemeye verilmiştir.

    Bunlara rağmen NOKIA para iadesi talebimi redetti ve board değişimine karar verdikleri cihazla ilgili parçanın yurtdışından gelmesini beklemekteler.

    Nokıa cıhazı yapıp kvk a gönderirse yasal süreyi doldurduğundan dolayı almama hakkına sahibim.

    Bu durumda para iadesi talebimde ısrarcı olucam. Avukatımızda bu yönde tutum sergiliyor.

    Tecrübeli arkadaşlarında fikrini almak isterim?

    Nokianın boardunu değiştirip kvk a göndereceği cihazı kvk dan almak zorundamıyım yoksa teslim almayıp avukatın dediği gibi cihazın kvk a giriş tespit tutanağını dava dosyasına ekletip para iadesi talebinde ısrarcımı olmalıyız?







  • Hocam ben de 27 Temmuz'da verdim servise 5800'ı. Anakart değişimi bekliyordu. 30 gün dolunca hemen gittim, 30 iş gününün dolduğunu söyledim. Servisi aradı, tüketici telefonu geri istemiyor para iadesi istiyor,30 iş günü geçti denildi. Telefoncudan 30 iş gününün geçtiğine dair belge aldık. Şimdi nokiaya dilekçe yazdık, para iadesi istediğimizi söyledik. Dilekçe onlara ulaştıktan 1 hafta içinde bize olumlu cevap vermezlerse Tüketici Hakem Heyetine dilekçe yazarak başvuracağımızı söyledik. Para iadesi konusunda bence ısrarcı olunuz. 1-2 ay bekletir ama 5800 gibi bir illetten kurtulmaya değer.
  • Nokia para iadesi taleplerini red ediyor. Bunu bizde yaptık sonucunda da tüketici hakem heyetine ve mahkemeye verdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReaLityWoRLD -- 11 Eylül 2010; 9:41:48 >
  • n79 için mahkemeye vermeye gerek yok. Fiyatı TSHH limitleri içinde kalıyor, onlar çok kolay hallederler. Siz artık nokia ile muhatap değilsiniz, TSHH kararı ile bak bakalım, tüketici hakları konusunda yan çizen nokia nasıl da paşa paşa bedel iadesini yapacak.
  • Yazılı olarak nokia dan para iadesi talebi yapıldı. Nokia cihazın dağıtımını bekleme kararı almış. 15.09.2010 hala sonuç alınamadı.

    Sanırım mahkeme sonucunu bekleyeceğiz.
  • TSHH sizin lehinize karar verdikten sonra, Nokia'nın bedel iadesi yapmama gibi bir durumu yok.
    Ben iki kez Nokiadan bedel iadesi aldım, ikisinde de karardan önce ödemeye asla yanaşmayan Nokia, TSHH'nin kararına istinaden ödemeyi yaptı.
    Sizin TSHH den karar çıkmamış olabilir mi henüz?
  • Yok çıkmadı henüz. çünkü 15 gün oldu başvuruyu yapalı.

    TSHH fatura bedeli üzerindeki rakamınmı iadesine karar veriyor?

    Çünkü fatura tarihi Haziran 2010. Bedel : 629 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReaLityWoRLD -- 15 Eylül 2010; 12:59:20 >
  • Tamam işte karar olmadıkça Nokia asla ödemeyi kabul etmez.
    fatura tutarının tamamını alıyorsun arkadaşım.
    Ben 5800 ilk çıktığında almıştım, iade yapıldığında telefon fiyatı 500 lerde sürünüyordu, iade tutarım fatura kadar yani 910 liraydı...
  • Karar çıktıktan kaç gün sonra Nokia ödeme yapıyor arkadaşım?
  • 3 kez aynı sorundan servise giden telefonum için bedel iadesini karardan 1 ay sonra geri alabildim.
    Fakat 30 iş günü geçmesi olayında, karar bana ulaştıktan bir gün sonra paramı almıştım...
  • Bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşım.
  • Rica ederim,takıldığın bir şey olursa yine sorabilirsin...
  • Bende n79'u aldiktan sonra 2 defa ekran gitti (subat ve mart aylarinda) ve servise verdim. Her ikisindede 2 hafta kadar telefonsuz kaldim. Bu aralarda arka kapak sesi artik beni gicik etmeye basladi. Telefonumu cok seviyordum ama sinir olmaya basladim. simdi dua ediyorum 3. defa ekran bozulsun diye.. 3. defa bozuldugu zaman hakem heyetine basvurma hakkim oluyor. Her mesaj yazisimda arka kapak sesi beni illet etmeey basladigi icin dua ediyorum telefonun ekrani bozulsun diye..

    iade icin ayni hatadan 3 defa olmasi lazim, baska ne sekilde iade edebilirim bilgisi olan varmi? Arka kapak icin servise versem ordan birsey cikartabilirmiyiz acaba?
  • Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.




  • adamlar işi çözmüş. artık nokia THH deki herkesi tanıyor. ne iş ve nasıl iş yaptıklarını da biliyor. çünkü THH firmalara bir yaptırım uygulamıyor. ancak çok sayıda şikayet olursa (ki nokia da durum bole ama memnuniyetde fazla) firma için ayrıca bir işlem belki yapılabilir.
    tuketici haklı çıksa bile bundan sonraki süreçte de nokia senden kaçacaktır. yine süründürecekler.
    gidecez bakalım THH ye ne olacek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.