Şimdi Ara

nokia ve servisinden allah hepimizi korusun arkadaşlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • nokia ve servisinden allah hepimizi korusun arkadaşlar bunun nedenini ise şöyle açıklayım.


    bir yıl önce nokia 6600 almıştım, nokia almamın nedeni ise çok kullanılan bir marka olduğu için ve bu nedenle servisininde markanın büyüklüğü oranında iyi olması. ama nerde.....

    aldıktan 4-5 ay sonra telefonum arızalandı ve servisine gönderdim ve 2 hafta için yapıldı ve birkaç ay kullandım sonra tekrar arızalandı ve tekrar servisine gönderdim (gönderdiğim tarih 31,8,2005)
    neyse gönderdikten 3 hafta sonra tlf sorduğumda ise telefonun arızasının giderilemdeği ve değişime girdiği söylendi
    tamam dedik nokia yı tercih ettmekle yanılmamışım. ama nerde... telefonu göndereli neredeyse iki buçuk ay oldu şimdi servisi arayıp sorduğumda ise hala gelmedi diyorlar nokia müsteri himetlerini aradığımda ise kusura bakmayın yakında gelir.. yakın nekadar yakın? 2 3 haftaya kadar.

    ABİ BU NE İŞ VE NASIL İŞ


    bu sırada bende beyaz eşya alanın da servislik yapıyorum ve bu şekilde çalışan ilk servis olarak nokia yı gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newkon -- 8 Kasım 2005, 23:26:25 >







  • Gereksiz beklemişsin,yenisin vermek zorundalar zaten kanuna göre.
  • iyide telefonum hala gelmediki adamlar gayet sakin bir şekilde devam ediyorlar

    quote:

    Orjinalden alıntı: Awacs

    Gereksiz beklemişsin,yenisin vermek zorundalar zaten kanuna göre.
  • Esas konu bu zaten;
    45 günü geçemezler tamir süresinde,mecburen yenisini vermek zorundalar.
    Ama yok biz size yenisini verecektik,oda gelmedi deniyorsa ücret iadesi isteyebilirsiniz fatura ibraz ederek.
  • abi telefon benim için fazla önemli değil bu saatten sonra ben firmayı anlayamadım ben zaten yeni telefon almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newkon

    abi telefon benim için fazla önemli değil bu saatten sonra ben firmayı anlayamadım ben zaten yeni telefon almayı düşünüyorum.


    ne dusunuosun
  • düşündüğüm şey şu dostum bukadar büyük bir firma nasıl olurda bu şekil davrana biliyor işte bunu aklım almıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newkon -- 9 Kasım 2005, 0:29:15 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben nokia 6600 al derim

  • Nokia genel merkezine elindeki servis müracaat belgelerinin numaralarını ve Telin ime nosunu tarihleriyle birlikte e- mail olarak gönder . Servisin ismini belirterek...Gerekirse yurt dışına ingilizce olarak yaz .

    Değiştirmeleri şart.. Tonla alıcıları var bu ülkedede servislerini dikkatli seçsinler ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetboy -- 9 Kasım 2005, 3:07:43 >
  • Bencede hakkını ara, sonuna kadar haklısın. Ben olsam burunlarından getirirdim, işi gücü bırakır uğraşırdım valla. Terbiyesiz herifler yav..
  • valla arkadaşlar türkiyede tüketici hakları diye bişey yok banada aynı şeyi motorola yaptı telefon 3 kere bozuldu istanbula gitti geldi zaten telefonun 2 ayı serviste geçti bende sinirlendim en son değiştirip gönderdikleri telefonu satıcam yerine nokia alıyım daha güvenilirdir falan diyodum ama maalesef görüyorumki onlarda aynı
  • Ya arkadaşım Nokia almadımda kesinlikle almayacağımda. Ancak bunun Nokiayla bir ilişkisi yok. Hepsi aynı bunların. Ben neler çektim neler bu servis yüzünden. Allah sabır versin.
  • Ya garantili alıyoruz ama biraz makara kukara. Allah bozmasın da gerisi zor iş
  • konuyla çok alakalı değil ama bizim arkadaşında 7610'una Caribe virüsü bulaşmış.
    Nasıl sileceğini daha doğrusu bu virüsten nasıl kurtulacağını bilmiyor.bilen varsa bi zahmet söyleyiversin.Servise veripte bu topikteki gibi dertler yaşamayalım ,varmı kolay bir yolu bu meretten kurtulmanın?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.