Şimdi Ara

Nokian kışlık lastik alacaklar 2 kez düşünmeli.. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
4
Favori
28.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Michellin varken ne gerek maceraya, az parayada lassa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqq1assi

    Öncelikle iyi günler pirelli winter kış olarak çok iyi deniliyor kullanan varmı fiyatı 390 tl gibi bide ondan iyi mihiclenin alpisi diyolar oda pahalıma geldi 550 tl gibi bulunduğum yet kayseri erciyes dışında çok kar olmaz ama buz yoğun olur

    ,Kayserinin ayazı meşurdur ,yollarda gizli buzlanma olur .Kar yagdıgında yollar tehlikeli olur erciyesin soguguyla beraber .
    Oyuzden söyle güzel bir kış lastigi alın ,mesela michelin gibi .ama alternatiflerde var good year ug8 , nokian wrd3 , continental ts 850 gibi cogalta biliriz.
    Ben kışlıklarımı kayseride aldım ,michelin bayiisi güzel fiyat vermişti ıhlamur köprusunun karşısında bir fiyat sorun isterseniz
    Ama yok ugraşmayım diyorsanız prelli de işinizi görür.
  • synthesizer'ın açtığı başlık bence gayet faydalı olmuş,
    Bu yıl 4 yılında olan pirelli winter carving edge lastiklerimin kar yağışı ve akabinde yoldaki buzlanma sonucunda bayatladığını gördüm, düz yolda sorunsuz fakat yanal tutuş sıfıra inmiş. Pirelli bu lastiğin desen lisansını hankook firmasına satmış, hankook'un hamur içeriğine çokta güvenemediğimden yeni lastik arayışındaydım, pirelli bazı ebatlarda halen lastiği satıyor fakat aracıma uygun ebatta mevcut değil.

    Benim için ADAC testi çok şey ifade etmiyor, elbette bakıyor inceliyorum fakat gerçek hayat şartlarına tam olarak uyduğunu söyleyemeyeceğim. Mesela benim için en iyi lastik kullandığım markanın özellikle kullandığım modeliydi. Farklı şartlarda bambaşka bir lastik marka/modeli iyi olabilir. Fakat Ankara/Çankaya'nın buzlu yokuşlarını çıkmak ve inmek sözkonusu olunca insan çivili lastikleri düşünmeye başlıyor :D fakat onlarında asfalt üzerinde sakıncaları var. İstediğim lastiğin buz üzerindeki tutunuşu mükemmel olmalı, ıslak kar'ı çok iyi tahliye edebilecek geniş kanalları olmalı, yanal tutuşu artıracak dikey izleri olmalı (yokuş aşağı buzlu yolda dönüş yapabilmeli) ve kar tutunuşu için yeterli açıklıkta kanal ve izleri olmalı. ama içlerinde en önemlisi buzdaki performansı. Tabi arada köy'e gideceğimden ve buradaki videolarda görmediğiniz düzeyde yol şartları olduğundan beni dağın başında bırakmamalı, yada en azından zincir takmaya zorlamamalı.

    Benim arayışımda ulaştığım sonuçlardan birisi debica idi, Toyo dikkatimi çok çekmemişti ama burada gördüğüm iyi oldu, desen itibari ile buzda yanal tutuşunun diğer lastiklerden daha iyi olacağını tahmin ediyorum. arayışımda michelin x-ice modeline de bakıyordum fakat ıslak kar'da performanslı olmayacağı bariz görünüyordu (tahliyede sıkıntılı duruyor) Bunları tamamen kendi fikirlerime göre söylüyorum, elbette birileri çıkıp "sen test kuruluşlarından daha iyi mi bileceksin" tipinde birşeyler yazacaktır, fakat ben kendi şartlarımı ve bu şartlara karşılık bir lastikten ne beklediğimi biliyorum, Conti'nin lastikleri test birincisi oluyor fakat derin karda hiçbir anlamı yok, lastik kartopuna dönüşüyor, dişlerin arasına aldığı kar'ı bırakamıyor, fakat klasik şehir artlarında mükemmel, ona bir şey diyemem. kimi insan şehirde yaşar ama yaşadığı yer klasik şehir şartlarında değildir. demetevlerde yağmur yağıp millet kazakla gezerken benim olduğum yerde kar yağar, yollar buz olur, millet kabanla gezer, ve altı üstü 20km fark vardır.

    Toyo lastik dikkatimi çekti, bunun bir araştırmasını yapayım, kayda değer bir lastik izlenimi verdi, teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yabani -- 9 Aralık 2013; 22:44:32 >




  • Sevgili yabani, (hitap için üzgünüm ama nick çok ofsayt:D

    Gün geçmiyor ki forumda ultragrip 8 gibi lastiklerle yada farklı markalarla memnuniyetsizlik yaşayanlar olmasın. daha geçen biri vardı, Ankara'da dolu ticari aracı ile çıkamamış yokuşu.

    Ben de Adac testlerine bakmayı biliyorum ama örneğin benim için kar performansı önemli ise direk sıralamadan hangsinin karda iyi olduğunu anlamak güç. Çünkü o testlerde daha pek çok kalem devreye giriyor. O yüzden araştırmalarımı biraz da desen ve teknoloji üzerinden yaptım. Şuan Toyo lastikler ile 2500km civarı yaptım. Ancak karda kullanmak nasip olmadı.

    Sanıyorum bu hafta bunu test etme imkanım bol bol olacak.

    Çünkü Geçen kış güzergahımdan çektiğim kare bu..

     Nokian kışlık lastik alacaklar 2 kez düşünmeli..

    Ben bu kareyi çekerken benim 4 tane WRG2 olan aracım nerede biliyor musun?

    Yukarıda.. Buldozerin daha da yukarısında ve inanın zar zor yürüyebileceğiniz diklikteki yokuşun kenarında bir villanın kapısının önünde.. Niye çünkü bırakın buraya gelmeyi daha gerisini bile çıkamadı.. Ben de arkadan dolaşıp yukarıya vardım ancak aşağıya inmeye o an için cesaret edemedim. Daha sonra 2-3 saat durduğu o noktadan çıkamadı bi türlü (2 şoför uğraştık).. Daha sonra ise indik.

    O ana kadar lastik pek çok yerde su koyuverince daha dikkatli oluyorsunuz. O yüzden ben de bu kez araştırmalarımı sizin de dedğiniz gibi biraz da iç güdülerimden yana kullandım.


    Bu kış aynı manzaraları yine yaşayacağız ve bu kez elimde 2 güçlü silahım var.

    1. Daha ağır, daha donanımlı bir araç..
    2. Çok daha dişli ve Özellikle Kanada için üretilmiş Toyo Gsi-5.

    WR G2 bu yokuşu çıkamamıştı ve inerken çok zorlamıştı ancak gerek yol sesi olsun. Gerekse buzdaki harika performansı ile beni kendine hayran bırakmıştı. Bence lastiğin hamur birleşimi gayet kaliteli idi ancak dseni çok nazik kaçıyor sert kış koşulları için. Zaten bu yüzden de üretici All weather plus demiş çıkmış işin içinden..

    Toyo Gsi-5 ise daha grültülü bir lastik.. Lastğin desenine ne zaman baksam yakuza savaşçıları gibi, heryerinde testere gibi desenler, beni karlı yollara sok diyor. Yağmurlu havalarda WR G2 nin 1 tık gerisinde.. Ancak yeni ıslanan yolda far daha fazla.. Lastik üzerindeki kılcal çizgiler o kadar fazla ki, yol tutuş zaafiyeti azaltılsın diye bu kanallara 3 bouytlu destekler eklenmiş. Buna rağmen yola değen alan az olduğundan mıdır bilemiyorum. Yeni ıslanan tozlu yolda direksiyonun tam tur döndüğü anlarda kolayca kayıyor, patiye düşebiliyor..

    O yüzden yağmur ilk yağdığında, virajlarda dikkatli olmak gerekiyor. Buna bir ek bilgi vereyim. Henüz hiçbir virajda ESP devreye girmedi ancak yokuş çıkarken ASR sık sık devreye giriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 9 Aralık 2013; 23:08:59 >







  • wr g2 denemem bence gayet yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dream of ice -- 12 Aralık 2013; 19:57:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Sevgili yabani, (hitap için üzgünüm ama nick çok ofsayt:D

    Gün geçmiyor ki forumda ultragrip 8 gibi lastiklerle yada farklı markalarla memnuniyetsizlik yaşayanlar olmasın. daha geçen biri vardı, Ankara'da dolu ticari aracı ile çıkamamış yokuşu.

    Ben de Adac testlerine bakmayı biliyorum ama örneğin benim için kar performansı önemli ise direk sıralamadan hangsinin karda iyi olduğunu anlamak güç. Çünkü o testlerde daha pek çok kalem devreye giriyor. O yüzden araştırmalarımı biraz da desen ve teknoloji üzerinden yaptım. Şuan Toyo lastikler ile 2500km civarı yaptım. Ancak karda kullanmak nasip olmadı.

    Sanıyorum bu hafta bunu test etme imkanım bol bol olacak.

    Çünkü Geçen kış güzergahımdan çektiğim kare bu..

     Nokian kışlık lastik alacaklar 2 kez düşünmeli..

    Ben bu kareyi çekerken benim 4 tane WRG2 olan aracım nerede biliyor musun?

    Yukarıda.. Buldozerin daha da yukarısında ve inanın zar zor yürüyebileceğiniz diklikteki yokuşun kenarında bir villanın kapısının önünde.. Niye çünkü bırakın buraya gelmeyi daha gerisini bile çıkamadı.. Ben de arkadan dolaşıp yukarıya vardım ancak aşağıya inmeye o an için cesaret edemedim. Daha sonra 2-3 saat durduğu o noktadan çıkamadı bi türlü (2 şoför uğraştık).. Daha sonra ise indik.

    O ana kadar lastik pek çok yerde su koyuverince daha dikkatli oluyorsunuz. O yüzden ben de bu kez araştırmalarımı sizin de dedğiniz gibi biraz da iç güdülerimden yana kullandım.


    Bu kış aynı manzaraları yine yaşayacağız ve bu kez elimde 2 güçlü silahım var.

    1. Daha ağır, daha donanımlı bir araç..
    2. Çok daha dişli ve Özellikle Kanada için üretilmiş Toyo Gsi-5.

    WR G2 bu yokuşu çıkamamıştı ve inerken çok zorlamıştı ancak gerek yol sesi olsun. Gerekse buzdaki harika performansı ile beni kendine hayran bırakmıştı. Bence lastiğin hamur birleşimi gayet kaliteli idi ancak dseni çok nazik kaçıyor sert kış koşulları için. Zaten bu yüzden de üretici All weather plus demiş çıkmış işin içinden..

    Toyo Gsi-5 ise daha grültülü bir lastik.. Lastğin desenine ne zaman baksam yakuza savaşçıları gibi, heryerinde testere gibi desenler, beni karlı yollara sok diyor. Yağmurlu havalarda WR G2 nin 1 tık gerisinde.. Ancak yeni ıslanan yolda far daha fazla.. Lastik üzerindeki kılcal çizgiler o kadar fazla ki, yol tutuş zaafiyeti azaltılsın diye bu kanallara 3 bouytlu destekler eklenmiş. Buna rağmen yola değen alan az olduğundan mıdır bilemiyorum. Yeni ıslanan tozlu yolda direksiyonun tam tur döndüğü anlarda kolayca kayıyor, patiye düşebiliyor..

    O yüzden yağmur ilk yağdığında, virajlarda dikkatli olmak gerekiyor. Buna bir ek bilgi vereyim. Henüz hiçbir virajda ESP devreye girmedi ancak yokuş çıkarken ASR sık sık devreye giriyor.



    Hocam bu lastik -5 derece altında çok iyi iş yapıyor.. -9 derecede toyo gsi 5

     Nokian kışlık lastik alacaklar 2 kez düşünmeli..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice




    wr g2 denemem bence gayet yeterli.

    Sizce yeterli ise sorun yok. Güle güle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 14 Aralık 2013; 20:26:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be lastiğin hakkını vermiş gibisiniz. . Ben de bu hafta 2 gün Dolu dolu test ettim çok memnun kaldım. Hatta şimdi karlar eridi ama yerler ıslak. Perşembe akşamı eşimi biryerden almam gerekiyordu. İstinye sahili, maslak yoluna bağlayan tam u dönüşü yapılan ve müthiş kot farkı olan bir dönüş var. Orada yazın kuru yolda bile araçlar pati yapar. İşte geçen gece orayı hızlı şekilde 2. Vitesle döndüm. Esp devreye girmedi ve herhangi kayma olmadı. Yol kuru olsa ve yağmur yeni yagsa baya kayardi.. ama soğuk havada ıslak kuru fark etmiyor lastik örümcek gibi yapisiyor yola.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 14 Aralık 2013; 20:26:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Vay be lastiğin hakkını vermiş gibisiniz. . Ben de bu hafta 2 gün Dolu dolu test ettim çok memnun kaldım. Hatta şimdi karlar eridi ama yerler ıslak. Perşembe akşamı eşimi biryerden almam gerekiyordu. İstinye sahili, maslak yoluna bağlayan tam u dönüşü yapılan ve müthiş kot farkı olan bir dönüş var. Orada yazın kuru yolda bile araçlar pati yapar. İşte geçen gece orayı hızlı şekilde 2. Vitesle döndüm. Esp devreye girmedi ve herhangi kayma olmadı. Yol kuru olsa ve yağmur yeni yagsa baya kayardi.. ama soğuk havada ıslak kuru fark etmiyor lastik örümcek gibi yapisiyor yola.

    Lastiginizin markasi ? bi takim da benim almam lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azasio


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Vay be lastiğin hakkını vermiş gibisiniz. . Ben de bu hafta 2 gün Dolu dolu test ettim çok memnun kaldım. Hatta şimdi karlar eridi ama yerler ıslak. Perşembe akşamı eşimi biryerden almam gerekiyordu. İstinye sahili, maslak yoluna bağlayan tam u dönüşü yapılan ve müthiş kot farkı olan bir dönüş var. Orada yazın kuru yolda bile araçlar pati yapar. İşte geçen gece orayı hızlı şekilde 2. Vitesle döndüm. Esp devreye girmedi ve herhangi kayma olmadı. Yol kuru olsa ve yağmur yeni yagsa baya kayardi.. ama soğuk havada ıslak kuru fark etmiyor lastik örümcek gibi yapisiyor yola.

    Lastiginizin markasi ? bi takim da benim almam lazim

    205 55 16 toyo gsi-5 94t. Maltepe Serlas oto dan aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: azasio


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Vay be lastiğin hakkını vermiş gibisiniz. . Ben de bu hafta 2 gün Dolu dolu test ettim çok memnun kaldım. Hatta şimdi karlar eridi ama yerler ıslak. Perşembe akşamı eşimi biryerden almam gerekiyordu. İstinye sahili, maslak yoluna bağlayan tam u dönüşü yapılan ve müthiş kot farkı olan bir dönüş var. Orada yazın kuru yolda bile araçlar pati yapar. İşte geçen gece orayı hızlı şekilde 2. Vitesle döndüm. Esp devreye girmedi ve herhangi kayma olmadı. Yol kuru olsa ve yağmur yeni yagsa baya kayardi.. ama soğuk havada ıslak kuru fark etmiyor lastik örümcek gibi yapisiyor yola.

    Lastiginizin markasi ? bi takim da benim almam lazim

    205 55 16 toyo gsi-5 94t. Maltepe Serlas oto dan aldım.

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yabani

    synthesizer'ın açtığı başlık bence gayet faydalı olmuş,
    Bu yıl 4 yılında olan pirelli winter carving edge lastiklerimin kar yağışı ve akabinde yoldaki buzlanma sonucunda bayatladığını gördüm, düz yolda sorunsuz fakat yanal tutuş sıfıra inmiş. Pirelli bu lastiğin desen lisansını hankook firmasına satmış, hankook'un hamur içeriğine çokta güvenemediğimden yeni lastik arayışındaydım, pirelli bazı ebatlarda halen lastiği satıyor fakat aracıma uygun ebatta mevcut değil.

    Benim için ADAC testi çok şey ifade etmiyor, elbette bakıyor inceliyorum fakat gerçek hayat şartlarına tam olarak uyduğunu söyleyemeyeceğim. Mesela benim için en iyi lastik kullandığım markanın özellikle kullandığım modeliydi. Farklı şartlarda bambaşka bir lastik marka/modeli iyi olabilir. Fakat Ankara/Çankaya'nın buzlu yokuşlarını çıkmak ve inmek sözkonusu olunca insan çivili lastikleri düşünmeye başlıyor :D fakat onlarında asfalt üzerinde sakıncaları var. İstediğim lastiğin buz üzerindeki tutunuşu mükemmel olmalı, ıslak kar'ı çok iyi tahliye edebilecek geniş kanalları olmalı, yanal tutuşu artıracak dikey izleri olmalı (yokuş aşağı buzlu yolda dönüş yapabilmeli) ve kar tutunuşu için yeterli açıklıkta kanal ve izleri olmalı. ama içlerinde en önemlisi buzdaki performansı. Tabi arada köy'e gideceğimden ve buradaki videolarda görmediğiniz düzeyde yol şartları olduğundan beni dağın başında bırakmamalı, yada en azından zincir takmaya zorlamamalı.

    Benim arayışımda ulaştığım sonuçlardan birisi debica idi, Toyo dikkatimi çok çekmemişti ama burada gördüğüm iyi oldu, desen itibari ile buzda yanal tutuşunun diğer lastiklerden daha iyi olacağını tahmin ediyorum. arayışımda michelin x-ice modeline de bakıyordum fakat ıslak kar'da performanslı olmayacağı bariz görünüyordu (tahliyede sıkıntılı duruyor) Bunları tamamen kendi fikirlerime göre söylüyorum, elbette birileri çıkıp "sen test kuruluşlarından daha iyi mi bileceksin" tipinde birşeyler yazacaktır, fakat ben kendi şartlarımı ve bu şartlara karşılık bir lastikten ne beklediğimi biliyorum, Conti'nin lastikleri test birincisi oluyor fakat derin karda hiçbir anlamı yok, lastik kartopuna dönüşüyor, dişlerin arasına aldığı kar'ı bırakamıyor, fakat klasik şehir artlarında mükemmel, ona bir şey diyemem. kimi insan şehirde yaşar ama yaşadığı yer klasik şehir şartlarında değildir. demetevlerde yağmur yağıp millet kazakla gezerken benim olduğum yerde kar yağar, yollar buz olur, millet kabanla gezer, ve altı üstü 20km fark vardır.

    Toyo lastik dikkatimi çekti, bunun bir araştırmasını yapayım, kayda değer bir lastik izlenimi verdi, teşekkürler.

    Sonuçları bildirirsiniz bende çankayada oturuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Henüz lastiği almadım, Toyo'nun da ıslak ve kuru asfalt üzerinde zaafiyeti olabilir, tekrar michelin x-ice modeli üzerine düşünüyorum, bu arada lastiklerim bu kışı da çıkaracak gibi duruyor, viraj basiretsizliği yaşadığım yer cam gibi buzdu, hafta sonu farklı bir buz yüzey üzerinde gayet tatminkardı lastikler.
  • Kış lastiğinden daha da önemli olan sürüş tekniğidir. Karlı ve buzlu yolda rampada durup kalkmak icap ettiği zaman, birinci viteste gaza yüklenirseniz patinaja düşersiniz. Fakat, ikinci viteste düşük devirle kalktığınız takdirde patinaj yapmadığını görür sorun yaşamazsınız. Ayrıca, karda ve buzda iyi tutunma lastiğin silika oranı ile ilgilidir. Yazlık lastiği kışlık lastikten ayıran en önemli özellik budur. Yazlık lastiğin silika oranı düşük olduğundan dolayı, aşırı soğuklarda sertleşmekte, kışlık lastiklerde ise silika oranının yüksek olması nedeniyle yumuşak kalmaktadır. Dolayısıyla yola daha iyi tutunmaktadır. Bu nedenle pahalı lastiğin daha verimli olduğu yanılgısına kapılmayın. Hepinize kazasız ve belasız yollar dilerim.
  • Konu kış lastiği ama bende Nokian'ın yaz lastiği olan İ3 modeli ile olan görüşlerimi yazayım.185-65-15 ebat olan lastiği 30-35 bin km'dir kullanıyorum.Lastik ıslakta özellikle
    yokuş yukarı yola tutunamıyor.Islakta hemen patinaja düşüyor.Islakta frenleme tam bir facia, hemen kızaklamaya başlıyor araçta abs olmasıda fayda etmiyor.
    Yani Nokian i3 modelinin ıslak zemin performansı çok çok kötü.Aracın orijinal üzerinde gelen kaya gibi sert olan ekipman lastiği Bridgestone bile bundan iyiydi. Ayrıca lastik aşınmıyor,parçalar halinde kopuyor.Özellikle yapısal olarak daha yumuşak olan lastiğin içe bakan tarafları tel tel dökülüyor.Lastiğin olumlu özelliklerinide belirteyim, kuru havada frenleme çok iyi, çamurda çekiş çok çok iyi.Sanki asfalt lastiği değilde çamur lastiği.Kullandığım bu lastikten dolayı Nokian'a biraz mesafeliyim artık.
  • Nokian g2 ya aylarında kullanılırmı...yani 4 mevsim...
  • İhtiyacına uygun lastik modeli almayı beceremeyenler, suçu firmanın tüm lastiklerine atmış ve uzun uzun hiç gereksiz tartışmalar yapılmış başlıkta. şurada nokian'ın kış lastiği modelleri görülebilir, adamlar neden farklı farklı modeller çıkarmış da tek 1 kış lastiği modeli çıkarmamış iş olsun diye mi? kars'ta yaşayan adamla istanbul'da yaşayan adamın alması gereken kış lastiği tipi aynı değildir. birisi belki çivili modellere yönelip daha iyi yol tutuşuna ihtiyaç duyacakken, bir diğeri daha çok ıslak zeminde en iyi fren mesafesi olana ihtiyaç duyacaktır. farklı şehir olması şart değil çıkması gereken dik bir rampa olan adam farklı lastik alır, düz yolda kullanacak adam farklı. yanlış yolda yanlış lastik seçiminin kabahati pek tabi ki firmada değildir. ben de nokian wr d3 kullanıyorum ve beni hiç üzmedi. yaptığım araştırmalar, iskandinav ülkelerinde yaşayan/yaşamış tanıdıklarımdan ve kendi deneyimlerinden edindiğim sonuç: nokian'ın günümüz itibarıyla dünyanın en iyi kış lastiklerini ürettiğidir.




  • Merhaba arkadaslar nokian wr d3 magduruyum..Bu lastikleri forumda ve internet uzerinde yorumlara bakarak hic dusunmeden aldim..Gerek adac testi olsun gerek youtube videolari ayrica forumdada bir cok arkadasin onerileriyle kafamda soru isareti olmadan en iyi lastik secimim olacagini dusundum...Bende hb sitesinden siparis verdim gonun rahatligiyla ve lastikleri bi hevesle taktirmaya gittigim lastikci bana cok dogru bi secim yaptigimi soyleyince bi o kadar daha icime sindi lastikler...gecen kis taktirdim lastikleri ve o sene hic yolda kalmadan bir kis gecirdim..ama sinirlari zorlayacak surus yapmadim dik rampa vs buzda denemeler yaparak test etme geregi duymadim...Bugun 4 farkli araba hepsi kar lastikli hepsi farkli marka bunlarin ikisinin uzerinde adi hic duyulmamis çin marka lastik digerinde ise michelin kar lastigi takiliydi..bugunlerde ulkemizde guzel kar yagisi var ve bizde arkadaslarla hep bi araya gelmisken surus keyfi yapalim dedik..Ben benim lastiklerimle ovguyle bahsederek dalga gecerim sizinle gibi laflar ediyordum..fakat rezil oldugumla kaldim..3 aracinda ciktigi dik rampalari ben cikamadim..rampalarda dur kalklarda nokian oldugu yerde patenaj cekip durdu...bir cok kez icime sindiremedigim icin deneme yaptik ve her seferinde daha cok rezil oldum...hatta bendemi sorun var deyip aracimi arkadaslarimin kullanmasini istedimm ama degisen birsey olmadi ve onlarda bu durima cok sasirdi...sanki benim aracimda kis lastigi degilde yazlik lastik var gibi tepki veriyordu..Bu kadar ovgu alan lastik nasil olurda karda boyle bi tepki verdi anlamadim...keske video cekip size gosterebilseydim..hala soktayim arkadaslar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu konuyu 2 yıl sonra hortlatayım, hocam WR D4 için de aynı şeyi düşünüyor musunuz:)
  • nokian wr d4 kullanıyorum, karda buzda, yokuş çıkarken bir kere yolda bırakmadı, her markanın her modeli, farklı işlev ve kalitede, nokian iyi bir lastik, bağımsız bir çok testte wr d4 ilk üç içinde...ab etiket değerleri de bir çok kış lastiğinden hatta hepsinden yüksek.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.