Şimdi Ara

Nokian kışlık lastik alacaklar 2 kez düşünmeli..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
4
Favori
28.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda WR G2 modelinin özellikle rampalarda zayıf kaldığını ve kütle kar ile baş etmesinin zayıf olduğunu yazmıştım. Bugün youtube'da çeşitli videolar izlerken karşıma bu kez de A3 modelinin bir test videosu geldi.



    Bu video yeni seri A3'ün de G2'den pek farkı olmadığını gösteriyor. Düz yolda esip gürleyen lastik rampalarda su koyuveriyor. ÖZellikle videonun son dakikasında rampada durup, geri kalkış yapıldığında ne yazık ki bunu başaramadığını da göstermişler.

    Ki bu lastik tap taze bir lastik. Benim gibi 2. kış lastikleri taktığınızda sizin de yüzünüzü kara çıkartabilir.

    Sırf muhteşem kış lastikleri üretiyor diye bir hava estiği için biraz daha fazla para verip bu lastikleri almayı düşünen varsa, bir kez daha düşünmeli.

    Ben de WR G2 modeli ile 2. sene Sarıyer'deki evime pek çok kez çıkamadım. Ön tampona kadar gelmiş kardan küreksiz kurtulamadım.

    Nokian kullanıp çok memnun olanlar da vardır elbet ama benim gibi bayır tepe çıkmak için alıyorsanız, yılda 1 ay işini görse size yetecekken, sizi de benim gibi yarı yolda bırakabilir.







  • Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    Kışlık lastiklerde en ucuz lastikler bile çok is görüyor. Petlas denen lastikler bile iyi f/p sunuyor.

    Nokian kullanan bir arkadaşım bir fark yok demişti. Yokuş testini daha önce düşünmemistir o da muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene petlas snowmaster kullandım hem de çok tazeydi.Karda buzda tipide kullandım bayır çıktım indim bana mısın demedi, bakalım 2. sene performansı nasıl olacak....Ölçüler 225 45 17, 900tl ye almıştım sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Forumda WR G2 modelinin özellikle rampalarda zayıf kaldığını ve kütle kar ile baş etmesinin zayıf olduğunu yazmıştım. Bugün youtube'da çeşitli videolar izlerken karşıma bu kez de A3 modelinin bir test videosu geldi.



    Bu video yeni seri A3'ün de G2'den pek farkı olmadığını gösteriyor. Düz yolda esip gürleyen lastik rampalarda su koyuveriyor. ÖZellikle videonun son dakikasında rampada durup, geri kalkış yapıldığında ne yazık ki bunu başaramadığını da göstermişler.

    Ki bu lastik tap taze bir lastik. Benim gibi 2. kış lastikleri taktığınızda sizin de yüzünüzü kara çıkartabilir.

    Sırf muhteşem kış lastikleri üretiyor diye bir hava estiği için biraz daha fazla para verip bu lastikleri almayı düşünen varsa, bir kez daha düşünmeli.

    Ben de WR G2 modeli ile 2. sene Sarıyer'deki evime pek çok kez çıkamadım. Ön tampona kadar gelmiş kardan küreksiz kurtulamadım.

    Nokian kullanıp çok memnun olanlar da vardır elbet ama benim gibi bayır tepe çıkmak için alıyorsanız, yılda 1 ay işini görse size yetecekken, sizi de benim gibi yarı yolda bırakabilir.


    :))) yaw adam kütür kütür gidiyor yolda. kar yolu neredeyse kapatmış, yol güzergahı belli olmayacak durumda, araç gayet güzel gidiyor. videoyu izleyen adam bu lastiği alır aksine. bundan iyisini çivili lastik yapar. wra3 modeli ayrıca yüksek sürat için tasarlanmış, bu yol için değil

    http://www.lastiknokian.com/lastikdetay.aspx?urunId=27

    ankaranın - 10, -15 kışında nokianın kış lastiklerini kullanan bir çok arkadaşım var, her sabah işyerine geldiklerinde bir önceki akşam karda eve gidiş maceralarını anlatırlar, tamamı şu an wrg2, wrd3 modellerini kullanıyorlar kişisel tecrübelerine dayanarak.

    https://www.youtube.com/watch?v=2ieEtZ53T9Y

    bakın bu da wrd3 modeli, yokuşta dur kalk yapıyor videonun sonlarına doğru. kış lastiği kullanırken birincisi lastiğin genişliği ve hava basıncı çok önemli, bir de aracın kendi özellikleri. lastikten aracı helikopter yapmasını beklemek yanlış. iddia ediyorum, sizin bu lastik çıkmadı dediğiniz yokuşta çivisiz diğer lastiklerin hiç biri iş görmez. yani petlas çıkacak, nokian çıkamayacak??? lastiği kullanmamış olsak neyse..




  • Ben kışlık alırsam yine Lassa alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen yıl kia sportage aracımda a3 serisi kış lastiği kullanıyordum ve oldukça memnundum.
  • araç BMW 330. arkadan itişli bir araç için gayet iyi

    milletin kış lastikli c180 lerle yolda kaldıklarını düşünürsek.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • WRG2 tam olarak kış lastiği değil aslında, 2 sene öncesine kadar 4 season winter tyre diye geçiyordu. ıslak, flush (ezilmiş ıslak kar) soğuk zemin özellikleri göz önünde tutulmuş üretimi aşamasında, İngiltere pazarına özel denebilir. üzerinde vakum olukları olan asimetrik bir 4 mevsim lastiğinden fazlası değil. bende WrG2 kullandım 3 yıl, derin karda fazla iş yapmıyor ama ıslakta ve kuru zeminde performansı klasik kış lastiklerine göre daha iyi, özellikle ıslakta frenlemesi ve kuru zeminde kalkışı çok başarılıdır.

    kar performansı için veya kışın ağır geçtiği bölgeler için Nokian'ın farklı modelleri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Geçen sene petlas snowmaster kullandım hem de çok tazeydi.Karda buzda tipide kullandım bayır çıktım indim bana mısın demedi, bakalım 2. sene performansı nasıl olacak....Ölçüler 225 45 17, 900tl ye almıştım sanırım...

    Hocam 3 kış yani 3 yıl aynı performansı verir rahat olun, ben 3 kış çok rahat kullandm ama 4. Kış performansı düştü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nokian kullanmadım ama kar/buzdan aylarca asfaltın görülmediği yollarda 2 yıl arac kullanmış birisi olarak, ya michelin alpin a4 ya da Lassa Snoways diyorum..!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu izledim...Nokian ın şöhretini biliyorum...-----6 C de bir karış karda 100 Km hız yapıyor, kayma, savrulma yok, durup kalkıyor daha ne olsun ?...Buz için Wr 3 var..kendi sitesine bakınız...
  • Ben senelerdir Nokian kullanıyorum fakat hep çivili aldım bu sene arabamı değiştirdim yine nokian çivili alıcam. Yaşadığım yer yogun kar alan bir yer. Dolayısıyla buzlanmada oluyor. Nice kar lastiklerini burda dans ederken izledim. O yuzden tercihim çivili her zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Forumda WR G2 modelinin özellikle rampalarda zayıf kaldığını ve kütle kar ile baş etmesinin zayıf olduğunu yazmıştım. Bugün youtube'da çeşitli videolar izlerken karşıma bu kez de A3 modelinin bir test videosu geldi.



    Bu video yeni seri A3'ün de G2'den pek farkı olmadığını gösteriyor. Düz yolda esip gürleyen lastik rampalarda su koyuveriyor. ÖZellikle videonun son dakikasında rampada durup, geri kalkış yapıldığında ne yazık ki bunu başaramadığını da göstermişler.

    Ki bu lastik tap taze bir lastik. Benim gibi 2. kış lastikleri taktığınızda sizin de yüzünüzü kara çıkartabilir.

    Sırf muhteşem kış lastikleri üretiyor diye bir hava estiği için biraz daha fazla para verip bu lastikleri almayı düşünen varsa, bir kez daha düşünmeli.

    Ben de WR G2 modeli ile 2. sene Sarıyer'deki evime pek çok kez çıkamadım. Ön tampona kadar gelmiş kardan küreksiz kurtulamadım.

    Nokian kullanıp çok memnun olanlar da vardır elbet ama benim gibi bayır tepe çıkmak için alıyorsanız, yılda 1 ay işini görse size yetecekken, sizi de benim gibi yarı yolda bırakabilir.


    :))) yaw adam kütür kütür gidiyor yolda. kar yolu neredeyse kapatmış, yol güzergahı belli olmayacak durumda, araç gayet güzel gidiyor. videoyu izleyen adam bu lastiği alır aksine. bundan iyisini çivili lastik yapar. wra3 modeli ayrıca yüksek sürat için tasarlanmış, bu yol için değil

    http://www.lastiknokian.com/lastikdetay.aspx?urunId=27

    ankaranın - 10, -15 kışında nokianın kış lastiklerini kullanan bir çok arkadaşım var, her sabah işyerine geldiklerinde bir önceki akşam karda eve gidiş maceralarını anlatırlar, tamamı şu an wrg2, wrd3 modellerini kullanıyorlar kişisel tecrübelerine dayanarak.

    https://www.youtube.com/watch?v=2ieEtZ53T9Y

    bakın bu da wrd3 modeli, yokuşta dur kalk yapıyor videonun sonlarına doğru. kış lastiği kullanırken birincisi lastiğin genişliği ve hava basıncı çok önemli, bir de aracın kendi özellikleri. lastikten aracı helikopter yapmasını beklemek yanlış. iddia ediyorum, sizin bu lastik çıkmadı dediğiniz yokuşta çivisiz diğer lastiklerin hiç biri iş görmez. yani petlas çıkacak, nokian çıkamayacak??? lastiği kullanmamış olsak neyse..

    Civili lastik kullandınız mı?

    Ben kullandım. Üstelik Norveç'te. -20 derecelerde ay ışığı gezintisine bile çıktım.

    Eğer benim yorumumu okumadı iseniz tekrar okuyun. Ben is arkadaşlarım değil sahip olduğum wrg2 lere göre konuşuyorum.

    Düz yolda hatta buzda bile harika olan bu lastik rampa çıkarken su koyuyor. Geçen sene 3 kez ciddi şekilde yolda bıraktı.

    Ilkinde sunny marka kullanan arkadaşım benim giremedim iş yerime girdi.

    İkincisi evime çıkamadım. Yan komşumuz petlas ile çıktı.

    Üçüncüsü de şuan videosu telefonumda olan istinye bayiri macerası. O gün de yanımdan pek çok araç geçti tek tek markasını sormadım ama istanbul'da civili lastik kaç kişi kullanır bilmiyorum.

    Lastik hava basinclarini bırakın ben yük endeksine bile bakarak lastik alırım. Hiçbir lastigimi 5mmden sonra kullanmam.

    Lastik uzmanı değilim. Lastiği kotulemiyorum. Ifadelerimi okuyun. Zayıf olduğu noktaları iletiyorum ve 2 kez düşünmeli diyorum.

    Amacı benim gibi Bayır tepe çıkmak olanlara sesleniyorum.

    Bunu 4 lastiği wrg2 olan ve kaputunda arkadaşı ziplamis yada arkadan insanların itekledigi ve elinde kürekle 1 karış karı temizlemis olarak yaziyorum.


    Takım tutar gibi kullandığım malı bana savunmayin. Siz çok memnunsaniz açın bir konu memnuniyetinizi yazın.

    Iyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Videoyu izledim...Nokian ın şöhretini biliyorum...-----6 C de bir karış karda 100 Km hız yapıyor, kayma, savrulma yok, durup kalkıyor daha ne olsun ?...Buz için Wr 3 var..kendi sitesine bakınız...

    Karda hız yapmak marifet değildir. Tutunma istiyorsanız dik bayirda test edeceksiniz. Video sonuna doğru daha hafif bir tepede bile zorlanmaya başlıyor. Dik rampada ise yerinden bile kalkmiyor.

    Daha ne olsun. . Bu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    WRG2 tam olarak kış lastiği değil aslında, 2 sene öncesine kadar 4 season winter tyre diye geçiyordu. ıslak, flush (ezilmiş ıslak kar) soğuk zemin özellikleri göz önünde tutulmuş üretimi aşamasında, İngiltere pazarına özel denebilir. üzerinde vakum olukları olan asimetrik bir 4 mevsim lastiğinden fazlası değil. bende WrG2 kullandım 3 yıl, derin karda fazla iş yapmıyor ama ıslakta ve kuru zeminde performansı klasik kış lastiklerine göre daha iyi, özellikle ıslakta frenlemesi ve kuru zeminde kalkışı çok başarılıdır.

    kar performansı için veya kışın ağır geçtiği bölgeler için Nokian'ın farklı modelleri var.

    İşte ben de bunu anlatmaya cslisiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar ben geçe sene wrd3 aldım Erzurum da şehir içinde banamısın demedi hatta ocak ayında Ankara'ya gittim güzergahım Erzurum, Erzincan, Yozgat, Ankara. (Erzincan daki sakal tutan geçidi 2.600 metre rakımlıdır, Sivas daki kızıl dağ geçidi 2.190 metre dir) banamısın demedi. Belki lastikler yenidir ondan olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Forumda WR G2 modelinin özellikle rampalarda zayıf kaldığını ve kütle kar ile baş etmesinin zayıf olduğunu yazmıştım. Bugün youtube'da çeşitli videolar izlerken karşıma bu kez de A3 modelinin bir test videosu geldi.



    Bu video yeni seri A3'ün de G2'den pek farkı olmadığını gösteriyor. Düz yolda esip gürleyen lastik rampalarda su koyuveriyor. ÖZellikle videonun son dakikasında rampada durup, geri kalkış yapıldığında ne yazık ki bunu başaramadığını da göstermişler.

    Ki bu lastik tap taze bir lastik. Benim gibi 2. kış lastikleri taktığınızda sizin de yüzünüzü kara çıkartabilir.

    Sırf muhteşem kış lastikleri üretiyor diye bir hava estiği için biraz daha fazla para verip bu lastikleri almayı düşünen varsa, bir kez daha düşünmeli.

    Ben de WR G2 modeli ile 2. sene Sarıyer'deki evime pek çok kez çıkamadım. Ön tampona kadar gelmiş kardan küreksiz kurtulamadım.

    Nokian kullanıp çok memnun olanlar da vardır elbet ama benim gibi bayır tepe çıkmak için alıyorsanız, yılda 1 ay işini görse size yetecekken, sizi de benim gibi yarı yolda bırakabilir.


    :))) yaw adam kütür kütür gidiyor yolda. kar yolu neredeyse kapatmış, yol güzergahı belli olmayacak durumda, araç gayet güzel gidiyor. videoyu izleyen adam bu lastiği alır aksine. bundan iyisini çivili lastik yapar. wra3 modeli ayrıca yüksek sürat için tasarlanmış, bu yol için değil

    http://www.lastiknokian.com/lastikdetay.aspx?urunId=27

    ankaranın - 10, -15 kışında nokianın kış lastiklerini kullanan bir çok arkadaşım var, her sabah işyerine geldiklerinde bir önceki akşam karda eve gidiş maceralarını anlatırlar, tamamı şu an wrg2, wrd3 modellerini kullanıyorlar kişisel tecrübelerine dayanarak.

    https://www.youtube.com/watch?v=2ieEtZ53T9Y

    bakın bu da wrd3 modeli, yokuşta dur kalk yapıyor videonun sonlarına doğru. kış lastiği kullanırken birincisi lastiğin genişliği ve hava basıncı çok önemli, bir de aracın kendi özellikleri. lastikten aracı helikopter yapmasını beklemek yanlış. iddia ediyorum, sizin bu lastik çıkmadı dediğiniz yokuşta çivisiz diğer lastiklerin hiç biri iş görmez. yani petlas çıkacak, nokian çıkamayacak??? lastiği kullanmamış olsak neyse..

    Civili lastik kullandınız mı?

    Ben kullandım. Üstelik Norveç'te. -20 derecelerde ay ışığı gezintisine bile çıktım.

    Eğer benim yorumumu okumadı iseniz tekrar okuyun. Ben is arkadaşlarım değil sahip olduğum wrg2 lere göre konuşuyorum.

    Düz yolda hatta buzda bile harika olan bu lastik rampa çıkarken su koyuyor. Geçen sene 3 kez ciddi şekilde yolda bıraktı.

    Ilkinde sunny marka kullanan arkadaşım benim giremedim iş yerime girdi.

    İkincisi evime çıkamadım. Yan komşumuz petlas ile çıktı.

    Üçüncüsü de şuan videosu telefonumda olan istinye bayiri macerası. O gün de yanımdan pek çok araç geçti tek tek markasını sormadım ama istanbul'da civili lastik kaç kişi kullanır bilmiyorum.

    Lastik hava basinclarini bırakın ben yük endeksine bile bakarak lastik alırım. Hiçbir lastigimi 5mmden sonra kullanmam.

    Lastik uzmanı değilim. Lastiği kotulemiyorum. Ifadelerimi okuyun. Zayıf olduğu noktaları iletiyorum ve 2 kez düşünmeli diyorum.

    Amacı benim gibi Bayır tepe çıkmak olanlara sesleniyorum.

    Bunu 4 lastiği wrg2 olan ve kaputunda arkadaşı ziplamis yada arkadan insanların itekledigi ve elinde kürekle 1 karış karı temizlemis olarak yaziyorum.


    Takım tutar gibi kullandığım malı bana savunmayin. Siz çok memnunsaniz açın bir konu memnuniyetinizi yazın.

    Iyi günler.

    takım niye tutayım nokian bana para vermiyor ya :) bizde de petlas kullananların şikayeti yok, yaz lastiğinden iyidir hiç olmazsa,

    selamlar.




  • Nokian bu forumda biraz fazla abartılıyor.
    Tamam adamların efsane bir lastiği var, Hakkapeliitta, ama bu lastiğin fiyatı ve kullanım amacı belli. Bu yüzden Türkiye'de yaygın değil.
    Diğer modellerindeyse ekstra bir numara yok, bir Goodyear Ultragrip ya da Conti Wintercontact kadar iyi değiller. Ama Petlas ya da Lassa'dan kötü de değiller. Orta üst seviye olarak düşünülebilir.

    İnsanlarda kış lastiği takarsam her yere giderim diye bir beklenti var. Ama kış lastiğinin de belli bir limiti var sonuçta, lastiğin kabiliyeti, arabanın çekiş sistemi, ağırlık dengesi, yolun o anlık buz durumu, karın yüksekliği, rampanın derecesi gibi faktörlerin sonucunda belirli bir noktada kış lastiğinin su koyvermesi normal. Sonuçta 4x4 araçların bile bazı koşullarda yolda kaldığını görüyoruz.
  • hayda ben de WR G2 aldım yeni ve evim tam dağbaşı acaip rampa :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    hayda ben de WR G2 aldım yeni ve evim tam dağbaşı acaip rampa :(

    tam kış öncesi aynı sorunu dert etmeye başladım birden :)
    Goodyear UG8'lerimden inanılmez memnundum.
    Geçen sene karın en çok yağdığı gün 8 Ocak'ta taşındık.
    Nice araçlar yolda kalmışken sağa salim eve vardık,tabi kamyonu bekledik sonra,yolda kaldı rampada.
    Şimdi yeni bir lastik ölçüsü yeni bir kış lastiği demek.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.