Şimdi Ara

NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
6.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar , biliyorsunuz note 3 modelinde kronik sorun olarak kasa açıklığı var forumdaki note 3 sahibi olup bu problemi yaşayan ve yaşayıp

    ne yapacağını bilmeyen , google da note 3 kasa sorunu die aratıp pek fazla bilgi bulamayan arkadaşları buraya toplamak istiyorum herkes birbirine yardımcı olur

    neler yaşadıklarını anlatır değişim süreci kaç gün vs. konusursak daha aydınlatıcı oluruz die umuyorum hem de forum kirliliği olmaz neyse ilk soruyu ben sormak istiyorum.

    Telefonu bi telefoncudan aldım 04.11.2013 tarihinde vodafone (brightstar) garantisinde telefoncuda bozdurma olarak aldı yani kapalı kutu aldım uygun fiyata

    fatura vs. hersey mevcut.Aşağıda da kasa açıklığı problemi olan telefonun fotoğrafını çektim.

    1-Kasa açıklığı dikkatli bakınca belli oluyor yani bunun için uğraşmaya değermi kağıdı katlayınca girmiyor.Ama katlamadan giriyor.

    2-Fatura benim üzerime değil 2400 tl ye vodafone dan taahhütlü alınmış garantide vs. sıkıntı çıkartırlar mı ? (Değişim istiyorum)

    3-Bu açıklık için değişim şart mı ilerde ne gibi sorunlar douğuru ekrana toz kaçması gibi?

    4-Eskişehir de oturuyorum burda samsung servisi var oraya gitsem? çünkü eski s3 kullanıcıyım arka kapaığı falan ordan değiştirmiştim telpa cihazıydı.

    5-Olumsuz diyip geri gönderirlermi biraz sert çıkıcam ama? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim fotolar aşşağıdadır iyi forumlar...

     NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU  NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU

     NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU  NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU

     NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU  NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU







  • Benzer durum benim Note2 cihazımda da vardı. Halen de var. S4 modelinde de vardır diye tahmin ediyorum.
  • @AERN note 2 cihazında toz kaçma vs. oluştu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thaedrial5 -- 14 Kasım 2013; 0:00:50 >
  • Bu da benden gelsin.
     NOTE 3 KASA AÇIKLIĞI - ANA KONU
  • İsterseniz A4 kağıdı tamamen sokun hiç bir sorun olmaz LCD ve cam arası tamamen uv yapışkan ile yapışık olduğu için hiç bir tozun girme ihtimali yoktur. Kağıdın girdiği kısım kasa ile camın kenarıdır ekranla alakası yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sérd@r

    İsterseniz A4 kağıdı tamamen sokun hiç bir sorun olmaz LCD ve cam arası tamamen uv yapışkan ile yapışık olduğu için hiç bir tozun girme ihtimali yoktur. Kağıdın girdiği kısım kasa ile camın kenarıdır ekranla alakası yok.

    http://www.youtube.com/watch?v=A1ntOfJS_1c

    Videoda 17:00 da ekranı sökmeye başlıyor 23:15 de ekranı sökme işini bitiriyor .Bi videoyu izlermisiniz acaba. Cam ile ekran arasında boşluklar var gibi geldi benmi yanlış gördüm?




  • Nokiada da kasa açıklığı problemi var. Sanırım firmalar telefonu hafif yapmak için plastiğe doğru kaymaya başlayınca malzeme kalitesi düşmeye başladı ondan dolayı böyle oluyor sanki.Bakın alttaki linkte nokiada sorun yaşayanlar var adam keşke note 2 alsaydım diyor yaklaşık 1 sene önce.

    http://www.****.com/forum/konu/kasa-ile-ekran-arasindaki-aciklik.743609/page-5

    Yıldızlı yerde "maxi cep" yazıyor. Tabi aradaki boşluk olmuycak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliass -- 26 Aralık 2013; 0:14:35 >
  • Note 2 kullanıyorum ondada var ama bu kadar değil yani .Eğer değişim varsa değiştirin ama sanmıyorum.
  • aliass kullanıcısına yanıt
    Lcd ve cam arasında boşluk yok dokunmatik değişimini yaptığım için biliyorum. Videolarda göz yanılması oluyor hatta videoda 18:21de lcdnin sağ üst kısmına dikkat ederseniz beyazlaşıyor oda uv yapışkanın lcd ve dokunmatik ayrılmak üzere olduğundan yapıyor. Yani boşluk olsa lcd ve cam arasında o türde beyaz yapışkan izleri çıkardı. Aralık olan yer kasa ile lcd arasındadır.
  • Konuyu açan arkadasa tesekkur ederim Benim telefonumda aynı şekilde açıklık var 1 ay dolmadan versem mi servise diye dusunuyorum gerci çok rahatsız etmiyor servisin degisim sonrasi verecegi cihazdada ayni sorun olursa ugrasmaya degmeyecek gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seas79 -- 2 Ocak 2014; 19:32:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone 5 i olan bir arkadaşım degişimi yaptırmıştı sıfır cihazı verdiler onun ekranı kabarık duruyordu yani kasaya tam oturmamış gibiydi senin de garantiye vermen gerekiyor yapacak başka birşeyin yok .
  • Verdim servise bakalım ne ile sonuçlanacak...
  • fatura varmı hocam elden mi teslim ettin kargo ile mi verdin ?

    saygılar
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Hocam servise gidip full kutu elden verdim. Teslim alındığına dair belgemi aldım bakalım ne kadar sürecek ne olacak bir fikrim yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seas79 -- 8 Ocak 2014; 12:52:11 >
  • anladım hocam bende fatura yokta ondan sordum sorun yaşarmıyım bilemiyorum herkes farklı birşey söylüyor

    saygılar
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Hocam ben yanıma almıştım faturamı teslim alan görevli istedi faturamı bende çıkarttım verdim sonra geri verdi faturamı bana bence zorluk çıkartmak için sordu normalde tamir vs. için verdiğinde gerek yok faturaya sistemden çıkıyor diyorlar note 1 pil ve sarj girişi için arkadaş yaptırdı beraber verdik servise istemediler fatura...
  • Teşekkür ederim

    Saygılar
  • Rica ederim sonucunu buradan yazarım...
  • beyler s4 kullanıcısıyım benim kasa açılığından dolayı sensörler tozlanmıştı ve çalışmıyodu erkanda arada bi kapanıp açılıyodu servis gönderdim ön ve iç cam sensörler ve bataryası garanti dahilinde değişti.kasamda biraz çizikler vardı onlarda gitti bu sayede çok iyi oldu (İstenirse servis fişi eklenir.)
  • 7 ocakta dap kapsamında ekran kasa açıklığı nedeni ile değişim istediğim telefonum için biraz önce samsung genel müdürlükten birisi aradı önce telefonun tamir edilip yanında da hediye bluetooth kulaklık verelim dedi (yersen) bende hayır istemiyorum zaten samsung hs3000 kullaklığımın olduğunu söyledim 10 günlük telefonun tamir görüp geri verilmesini kabul etmiyorum dedim o zaman peki dedi ve birebir değişimi onaylıyorum samsung servisi sizi arayacak dedi.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.