Arkadaşlar telefonu yaklaşık olarak 5 aydır kullanmaktayım, bir sabah uyandım ve sarja taktım sarj etmedğini gördüm. Doluyor işareti yoktu allah allah derken sarj olmaya başladı heh tamam dedim sonra tekrar gitti. Temassızlık var diye düşünüyorum başka sarj aleti de denedim aynı şekil. Ama önceden altta sarja taktıgımda "HDMI kablosu takılı/takılı değil" yazdığını hatırlamıyorum. Ancak artık o yazı var. Garantisi devam ediyor direk göndereyim mi? Biraz da istemiyorum çünkü 2 saatte hallolacak sorunu 2 haftada hallediyorlar. Var mı bi öneriniz ?
Gonderin cihazin kendi sarj aletiyle. Galaxy s duos var sadece usb den sarj edebiliyorum her usb kablosuyla da sarj olmuyor. Saatlerce pc den sarj olmasini bekliyorum. Yedekte telefon yok veremiyorum bu aralar. Direk samsung servisine verirseniz fazla bekletmezler diye dusunuyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
muhtemelen sokette arıza vardır ama yazılımsal sıkıntı da olabilir format atın zaten servisten formatlı gelecektir
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme