Samsung store'dan ön sipariş ile almış olduğum note 8 telefonum durduk yere kapandı ve hiçbir şekilde açılmıyor.(Bütün kombinasyonlar denendi)bu olay gece yaşandığı için sabah hemen servise gittim ve telefonun istanbula gönderilmesi gerektiğinin bilgisi verildi ve gönderildi.Bu telefon benim iş telefonum ve sürekli masanın üzerinde duran bir telefon whatsappinstagram facebook twitter ve LinkeDln dışında uygulama bile yok.Yurtdışı kaynaklar araştırdığımda anakart yanması sorunu ile karşılaştım muhtemelen bununda sorunu bu çıkacak servise göndereli 2 gün oldu ne arayan var ne soran ne de durum ile ilgili bir bilgi bu telefon benim iş telefonum herşey yedekli ama sonuç olarak darbesiz sıvı temassız hatta dış ortama çıkmayan bir telefonda nasıl böyle birşey gerçekleşir anlamış değilim garanti süresi devam ediyor ancak servise hiç ürün göndermemiş biri olarak ne kadar uzun bir prosedür beni bekliyor bu konu hakkında da bir bilgim yok.
Sonuç olarak tr de satılan ürünlerde de kendiliğinden kapanma ve bir daha açılmama sorunu görünmekte bazı mecralar sadece amerika piyasasına satılan ürünlerde bu durumun gerçekleştiğini hatta samsung un kabul edip para iadesi yaptıgını google da arayarak görebilirsiniz.
Yapamazlarsa USB Jig ile download menüsü açılıyor mu kontrol edin.
En son çarelerden biri olan, garantiden çıkaran ve RIFF veya muadil cihazla yapılan bir işlem olan JTAG yöntemini telefoncularda yaptırabilirsiniz. Bu, anakarta kablo lehimleme yoluyla ulaşılan bir yöntem.
Bu da işe yaramazsa anakart veya varsa güçle ilgili bir bölüm yanmış olabilir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme