Şimdi Ara

Notebook ve Cayma Hakkı Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. 21 Temmuz tarihinde N11 üzerinden farklı bir firmadan notebook satın aldım. Ancak şöyle bir durum var ki memnun kalmadım. Cihazın kronik sorunları var ama ben iade sürecinde servisle uğraşmak değil "cayma hakkı" kullanıp iade etmek istiyorum.
    N11 yetkilileriyle görüştüğümde ise elektronik ürünlerin hiçbirinde cayma hakkını kullanamayacağımı değiştirmek istiyorsam servise gideceğini öğrendim. Mesafeli satış sözleşmesinden bahsettiğimde konuyla alakalı kısmı sormama rağmen alakasız bir yanıt aldım ve teknosa'dan bir ürün alsanız kullanıp geri verebilecek misiniz diye bir yanıt aldım. Gel gelelim mesafeli satış sözleşmesi zaten bunun için var.

    Öğrenmek istediğim, notebook kategorisinde mesafeli satış sözleşmesine göre cayma hakkımızı kullanabiliyor muyuz? Bunun için farklı durumlar söz konusu mu?

    Daha önce keyfi de olsa kullanan oldu mu?

    Eksiksem öğrenmek istiyorum. Teşekkür ederim.







  • Merhaba IsmailAkdag,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • "teknosa'dan bir ürün alsanız kullanıp geri verebilecek misiniz diye bir yanıt aldım"

    Kusura bakmayın konuyla ilgili bir bilgim yok ama şu taraf dikkatimi çekti. Teknosadan klavye alıp eve götürdüm. n tuşu basmıyordu. Sorgusuz sualsiz geri verdim. Ne servise yollayalım dediler ne başka birşey.
  • konuyu N11 ile görüştüm. Sağolsunlar ilgilendiler. Sanırım müşteri hizmetlerindeki arkadaşın bilgisizliği idi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.