Arkadaşlar Seat İbiza 1.4 100hp aracımda atiker kit var. Daha önce landirenzo vardı enjektör arızası sebebiyle komple atiker ile değiştirdim 1.8mm nozul ve regulatör basincı 1.01 bar ayarlanmış araç 100-150 km de bir arıza lambası yakıyordu ve bilgisayar bağlandığında nozul çapı çok küçük olan kısımın neredeyse en sonunda duruyordu lpg enjektör süreleri 6.5 7.0 ms arasında geziyordu. Eli matkap tutan arkadaşla nozulları 2.5 mm yaptık basıncı 1.4 bar yaptık, kalibraston yaptık ve nozul çapı sistemde doğru olan yeşil kısma geldi. Yaklaşık 250 km kullandım ve arıza lambası yakmadı. Enjektör süreleri de 3.8 - 4.4 ms arasına düştü ama sanki yakıt arttı gibi geldi. Sürekli şehir içi kullandim sayılır 10.6lt yakıyor. Sorum şu basıncın 1.4 bar olması ve nozulların 2.5 mm olması bilgisayar üzerinde her şeyi normalleştirdi ama pratikte yani kullanımda sıkıntı yaratır mı?
Henüz cevap yok fakat bugün yine lpg aldım 100km ortalamam 10.1 lt lpg oldu sanırım yakıtı fazlasıyla arttırdı bu işlem
Yaptığınız şeye iyi kötü diyemem ama şehir içi 10.1 lpg de fena bir değer değil
Hocam Muğlada yaşıyorum. Çok trafik görmüyorum aslında. Eski haliyle 9lt yi gecmiyordu. Uzun yol deneme imkanim hala olmadi ama eski haliyle uzun yolda 7.5 falan yakiyordum
1.4 100hp araca 2.5 nozul fazla gibi geldi bana
Ben 1.8 122hp motorda 2.5 nozul kullaniyorum
Uzun yolda 9 sehir ici 10.5 lt lpg yakiyorum
Bu arada arac otomatik
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme