Şimdi Ara

Numara Taşıma Sonrası Gelmeyen SMS Şifre

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
18.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bu sorunu 4 gündür çözemedim sorun Vodafone'da mı yoksa Vakıfbank'da mı anlayamadım.

    Sorunuma gelince Avea olarak kullanmış olduğum hattım 27.06.2014 tarihinde Vodafone taşındı hattım açıldı paketim tanımlandı. Vakıfbank internet bankacılığına girerken bankanın göndermiş olduğu tek kullanımlık SMS Şifre gelmez oldu. İnternet de küçük bir araştırma yaptım bankaların 48-72 saat arasında bloke koyduğu idi tabi Çağrı merkezi ile görüşülürse anında kaldırılıyor bilgisiydi. Vakıfbank'ın kendi SSS kısmında da aynısı yazmakta.

    Vakıfbank çağrı merkezinden 4 defa bloke kaldırtmama rağmen Vodafone çağrı merkeziyle defalara görüşmeme rağmen her iki tarafda diğerine atıyor suçu Vakıfbank bizden sms gidiyor operatörünüz ile görüşün diyor Vodafone gelince o bankayla alakalı diyor.

    Vodafone hattım başka bankalardan ve emeklilik sitelerinden tek kullanımlık şifrelerim geliyor. Mantıken sorun Vakıfbank'da ama çözemedik.

    Onun dışında Vakıfbank çağrı merkezinde çözülemeyen sorun için Vakıfbank şubesine gittim dilekçe vererek telefon numaramın güncellenmesini istedim. Geçici olarak telefon numaram yerine 536 11111111 tarzında bir numara sallandı sonrasında tekrar kendi numaram eklendi tabi bunu yapan personel emin olarak değil bakalım kandırabilecek miyiz sistemi diyerek tabiki buda bir çözüm olmadı. Daha sonra destek birimiyle görüştü banka personeli aynen dediği şuymuş destek personelinin" Numara taşıma sonrasında banka tarafından koyulan bloke kaldırtıldıktan 120 saat sonrasında açılabiliyormuş ancak aciliyetim varsa Vodafone ile görüşmeliymişim." yani bilemedim vodafone kısmında ne sorun olabilir onlara ne demeliyim.

    Ayrıca konu başka bir bölümlük de olabilir yanlış da açmış olabilirim. Eminim bu sitede buna benzer sorun yaşamış olan vardır. Yönlendirebilecek arkadaşların desteğini rica ederim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Numara Taşıma Sonrası SMS Gelmiyor: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Giriş Numara taşıdıktan sonra SMS şifrelerinin gelmemesi yaygın bir sorundur. Bu kılavuz, bu sorunun nedenlerini ve çözümlerini kapsamlı bir şekilde açıklayacaktır.

    Nedenler

    • Eski operatörünüzün kayıtları güncellenmemiş olabilir. Taşıma işlemi sırasında eski operatörünüzün sistemleri güncellenmemiş olabilir ve hala eski numaranıza SMS göndermeye çalışıyor olabilir.
    • Yeni operatörünüzün ağında bir gecikme olabilir. Yeni operatörünüzün ağı yoğun veya geçici bir arıza yaşıyor olabilir, bu da SMS iletilerinin teslim edilmesini geciktirebilir.
    • Numaranız kara listeye alınmış olabilir. Eski operatörünüz, örneğin spam göndermek için numaranızı kara listeye almış olabilir. Bu durumda yeni operatörünüz de numaranıza mesaj gönderemeyebilir.

    Çözümler

    • Eski operatörünüzle iletişime geçin. Eski operatörünüzün sistemlerinin güncellendiğinden emin olun ve numaranızı kara listeden çıkarmalarını isteyin.
    • Yeni operatörünüzle iletişime geçin. Ağlarında bir sorun olup olmadığını sorun ve sorunun çözülmesi için destek isteyin.
    • SMS merkezinizi kontrol edin. Bazı durumlarda, numaranızın SMS merkezinin doğru ayarlanmamış olması SMS teslim sorunlarına neden olabilir. Doğru SMS merkezinin ne olduğunu öğrenmek için yeni operatörünüzle iletişime geçin.
    • Cihazınızı yeniden başlatın. Bu, geçici hataları gidermeye yardımcı olabilir.
    • Farklı bir cihaz deneyin. Sorunun cihazınızla ilgili olup olmadığını kontrol etmek için farklı bir cihazda SMS almaya çalışın.

    Bankacılık İşlemleri için SMS Numara taşıdıktan sonra banka işlemleri için SMS onay kodu alma konusunda sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları izleyin:

    • Bankanızla iletişime geçin. Banka kayıtlarınızın güncellendiğinden emin olun ve numaranızı SMS onayları için etkinleştirin.
    • Numaranızı bankanızın sisteminde güncelleyin. Çevrimiçi bankacılık hesabınız veya banka şubeniz aracılığıyla numaranızı güncelleyebilirsiniz.

    Sonuç Numara taşıma sonrası SMS gelmeme sorunu, çeşitli nedenlerle ortaya çıkabilir. Bu kılavuzda belirtilen çözümleri uygulayarak, SMS alım sorunlarınızı çözebilir ve yeni operatörünüzün hizmetlerinden sorunsuz bir şekilde yararlanabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ATM üzerinden numara güncellemesi yapin silip tekrar kaydedin düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gefe16 kullanıcısına yanıt
    İnternet de bulunan çözümlerden biriside bu ancak Vakıfbank'ın bankamatik ekranında böyle bir özellik yok ayrıca bizzat şubeye giderek şubeden güncelleme yaptırdım.
  • Geçenlerde sim kartı yeniden bastırdık abimin. Sonra sms problemi oldu. Kuveyt Türk banka da. Öyle yaptık böyle ettik olmadı.

    Şube müdürüyle konuştum, "sim değişiklik muvafakatnamesi" gibi bir evrak imzalattırıp merkeze gönderdiler. 15 dk sonra sms gelmeye başladı. Bu tarz bir evrak olabilir, şubeyle ya da farklı bir şubeyle görüşün bence.
  • Hat taşıma sonrası bu tip mesajları alamıyorsunuz. Ben hiç bir yere müracaat etmedim, bir kaç gün sonra düzeldi durum.
  • ben de biraz önce avea dan turkcell e geçtim. yapıkredi yi arayıp akıllı sms bloke sini kaldırdım.. vakıfbank ı denedim ama sms gelmedi.. diğerlerini denemeyeceğim.. birkaç gün bekleyeceğim..
  • vakıfbank ı 4440724 tn aradım.. sms blokesini kaldırmalarını istedim.. sorun çözüldü...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.