< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ON (Ana Konu) Burgan Bank Dijital Yenilendi (14. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Benden de "kart yurtdışı kullanım" adı altında 11 kuruş kesmiş.
Yani Netflix ödemelerinde ekstra kesinti yapıyorlar bu şekilde.
Saçma bir şey, başka hiçbir kartta böyle bir şey görmedim ama 11 kuruş olunca ses etmedim.
-
tosla da fazla çekiyordu
-
Google Play üzerinden yapılan ödemeden de almışlar böyle bir şey. 45 kuruş gibi bir şeydi.
-
Turknet faturam ödenmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Otomatik fatura için kampanya yapıp verilen talimatların ödenmemesi de ironik olmuş. Bu konuda çok şikayet yazılmış. 3 faturamı otomatiğe verdim. Endişeli bekleyişim devam ediyor.
-
Arkadaşlar hesabıma girdiğimde "Sadece izleme yetkisine sahipsiniz, işlem yetkiniz bulunmamaktadır." yazıyor neyin nesidir bu !
-
Otomatik ödeme talimatı verdiğim ttnet faturam ödenmiş para çekilmiş hesaptan ama ttnet sitesinde fatura ödenmemiş gözüküyor böyle bir durum yaşayan var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
fatura ödemelerinde, on üzerinde yer alana on vadesiz hesap ile burgan vadesiz hesap farkediyor mu acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fujigef -- 17 Kasım 2021; 10:45:14 > -
Vadesi yaklaşan otomatik ödemeleri görebileceğimiz bir menüsü var mı acaba?
-
sanal kart açtım ama 3d hatası alıyorum bir türlü ödeme yapamadım
-
Otomatik ödemeleri beceremiyorlar. Elektrik faturam ödenmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
elektrik ödenmedi, kendim ödesem verir mi 15 tl yi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
yetki ve limitler kısmından sanal kart limitini ve işlem yetkilerini kontrol edin. sanal karta tıklayıp hesap işlemleri kısmından da kart hangi hesaba bağlı kontrol edin hjocam
-
Otomatik ödeme talimatlarını enpara'ya geri aldım. Biraz daha pişmeleri lazım bu konuda.
-
Dijital ödemelere iade sayacı hala çalışmıyor. Geçen ay yaptığım işlemle ilgili müşteri hizmetlerini 3 kez aradım.
Dün de şikayevar'a yazdım.
Ayın 21'inde yatmazsa gene arayacağım.
Dijital ödemelerde sayacı çalışan yok anladığım kadarıyla.
-
Gayet açık Türkçe yazmışlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az önce mesaj geldi. Şikayetvar başvurum sonuçlanmış. 30 TL iadeyi hesaba yatırmışlar.
-
Netflix ödemesi için on hesaptan normal vadesiz olan hesaba para aktarıp mı verdiniz aceba?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Direkt ON Hesap’tan ödedim çünkü kampanya ON Hesap Mobil uygulamada gözüküyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X