< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ON (Ana Konu) Burgan Bank Dijital Yenilendi (151. sayfa)
-
-
Sırf pasifteki para yüzünden ingye geçtim %52 veriyor günlük
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende başvurayım ing ye. 280 bin tl de günlük 67 tl civar farkediyor. Babamızın bankası değil sonuçta burgan.
Hem pasif bakiye hemde %42 ye düşürmüş.
Edit: Galiba ingde de pasif bakiye var.
ve hoşgeldin faizi %52 imiş kafam karıştı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 4 Aralık 2024; 10:28:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
30
-
Pasif bakiyesiz tek seçenek ortak app dır,bunun dışında burdaki bilgiler sadece fantazidir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ing'nin pasifler daha yüksek, oran daha düşük. (on plus değilsen başka tabi)
-
499k ya 30k pasifle brût %52,64 e geliyor on plus ( %56)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nihayet 250b paranın çok bi para olmadığını fark ettiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi idefixoxo -- 4 Aralık 2024; 11:57:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura ödeme talimatı vereyim dedim digital platformlar yok, ne Digiturk ne Dsmart hiç bir firma yok. Ne talimat ne normal ödeme, hiç biri yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dediğiniz gibi çoğu kurumla anlaşması yok kaçmak lazım burger den
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba arkadaşlar. Burgan On Dijital kafayı yedirmek üzere bana.
Yarın ödemem var, sabah erkenden yapmalıyım. Vadem de tam yarın sabah bitiyor. Kırk defa On Dijitali aradım halen EFT limiti arttırmadılar. Nerden bulaştık yaa bu bankaya. Diyor vadesizde olmalı paranız arttırmak için, yok işte talep de bulunduk bekliyoruz, soruyor ne yapacaksınız diye bi de. Şaka gibiler yaa. Enpara felan direk uygulamadan arttırıdı, ziraat bile arardım temsilcimi şak diye arttırıyordu, topu topu 2milyon yapacak EFT limitini yaa.
Kafayı yemek üzeriyim. Stresten uyutmadılar. Daha önce aradım halbuki, 10 gün önce felan, dediler pazar arayın hallediriz, sıkıntı yok. Şimdi bu yaptıklarına bakın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende fatura ödemek için bakındım ve çoğu kurumla anlaşma yok, bu aylık 5 bin harcama limitini nasıl tamamlıyorsunuz ? sadece internetten alışverişler ilemi ? birde sanal banka kartı ile yapmayı düşünüyorum kredi kartı istemedim, sanal banka kartı ile yapılan fatura ödemeleri ve internet harcamaları 5 bini bulunca tamamlamış oluyormuyuz ? bilgi veren arkadaşlar için şimdiden teşekkürler.
-
fatura odeme talimatlarini 5 bin tl yerine mi vermeyi dusunuyordunuz keza 5 bin tl harcama gerek sart dimi ? alternatifi olan bir durum yok ..
Bu arada sorulmus evet sanal kart & banka karti ..vb harcamalari ana hesabiniza bagli oldugu icin sayiliyor zaten burgan'da kredi karti yok farklı nasil harcanabilir ki ?
-
ON Kredi Kartı Geliyor
Alıntı
metni:Burgan Bank Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halil Özcan ise yapmış olduğu açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Burgan Bank olarak, müşterilerimize masrafsız, rahat ve güvenilir bir dijital bankacılık deneyimi sunma hedefiyle hayata geçirdiğimiz ON ile rekabetin oldukça yüksek olduğu bir sektörde sadece 3 yıl gibi kısa bir sürede 1 milyon müşteriye ulaşarak elde ettiğimiz başarımızın altında, teknoloji ve inovasyona yaptığımız yatırımlar kadar yürüttüğümüz sürdürülebilir işbirliklerinin de payı yadsınamaz. Bu bağlamda, önemli paydaşlarımız arasında yer alan PayCore’un sağlayacağı teknik alt yapı desteği ile önümüzdeki dönemde müşterilerimize sunacağımız Burgan Bank ve ON Kredi Kartlarıyla, marka olarak sektörde üstlendiğimiz yenilikçi dijital bankacılık rolümüzü daha da güçlendireceğiz.” www.fintechtime.com/2024/12/paycore-ve-burgan-banktan-onemli-is-birligi/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curky -- 9 Aralık 2024; 11:50:1 >
-
nereden gördünüz acaba bu bilgiyi
-
Müşteri hizmetleri cevap vermiyor.hiç arayan oldu mu mh yi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Migros, A101, Şok vesaire market alışverişlerinizi sanal kartla yapın eve getirtin bence.
-
Yaa başı boş bir banka. Cevap verse ne oluyor ki. Bir işlem yapmak istiyorsunuz talep alıyorlar. Sonra bu talebi kime iletiyorlar, talep nasıl sonuçlanıyor kimse bilmiyor. Müşteri temsilcisinin bu karar işlevsiz olduğu başka hiçbir sistem görmedim ben.
Anladığım kadarıyla süs olarak oturtuyorlar birçok sözde temsilciyi, ordan akan talepleri bir iki kişi keyfine göre değerlendiriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X