Şimdi Ara

Onaysız Tarife Değişikliği Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Babamın hattını onay vermediği halde taahhüt bitmeden yüksek faturalı bir tarifeye geçirmişler. İzlenecek yol nedir


    Onaysız Tarife Değişikliği Yardım
    Onaysız Tarife Değişikliği Yardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İlk yapmanız gereken Vodafone müşteri hizmetlerini (542) aramak, yahut herhangi bir Vodafone mağazasına gitmek olacaktır hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah hocam. Babam abimin yaninda bu işlerden pek anlamıyor. Yarın bir bayiye gidecekler artık. Taahhüt martta bitecekti. Insanları neden böyle uğraştırırlar bilemiyorum( biliyorum aslındada neyse edebim elvermiyor)


    Bu gsm cilerin hiç birine güvenmediğim için hiçbir zaman faturalı hat kullanmadım. Esimde Türk telekom da idi onuda vodafone faturasiza taşıttım. Taşıdıktan 3 ay sonra bile fatura çıkardılar. Bir daha kontrole gelmeyecem dedim son faturayı oderken. Eğer fatira gelirse soluğu mahlemede alacam dedim çalışana




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 25 Kasım 2020; 14:8:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-842350F0A

    İlk yapmanız gereken Vodafone müşteri hizmetlerini (542) aramak, yahut herhangi bir Vodafone mağazasına gitmek olacaktır hocam

    Hocam peki hattı faturasız tarifeye ( Türk Telekom S.E.Ç Emekli 500 Paketi 16 tl/ bulduğum en uygun paket) taşıyacaklar. Nasıl bir yol izlemeliler sizce. Telekoma direkt giderek geçmeyi başararabilirlermi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt

    Evet hocam, ama galiba birtakım belgeler, evraklar falan isteniyor ben bilmiyorum onları, ama bayi de halledebilirler, tabi cayma bedeli var ise onu ödeyip taşıma yapabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-842350F0A

    Evet hocam, ama galiba birtakım belgeler, evraklar falan isteniyor ben bilmiyorum onları, ama bayi de halledebilirler, tabi cayma bedeli var ise onu ödeyip taşıma yapabilirsiniz.

    Tmm hocam cok sağolun. Yarın ilk telekoma uğrasınlar bakalım durum ne olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam, hayırlısı olsun Onaysız Tarife Değişikliği Yardım 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen bilmeden babanız ekrana gelene pop-up onaylamıs olabilir,KAPAT yazıp 7232'ye sms atmanizda yarar var.Daha sonra ise musteri hizmetleri ile gorusun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt

    Yok hocam keşke öyle olsa gam yemezdim. Aramışlar taahhütüz bittiyor demisler. Babamda yok martta bitecek demiş. Ben Yanımda uygulamasından bir baktim tarife değişmiş. Bunların yatacak yeri yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    55 liraya 5 gb internetli tarife, salak sanıyorlar insanı saf zannediyprşar herhalde, önce tarifeyi iptaş ettirin 8 lira cayma bedeli varken, sonra iade alırsınız zaten 8 lirayı
  • efefor kullanıcısına yanıt

    Peki hocam babam il dışında yani uzakta abimin yanında. Telekoma giderek dediğinizi yapmayı başarırlarmı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 25 Kasım 2020; 16:9:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt

    Böyle birşey söz konusu ise gerekli mercilere gerekeni yapın,vodafone kimle ugrastigini anlasin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nostalji16

    Böyle birşey söz konusu ise gerekli mercilere gerekeni yapın,vodafone kimle ugrastigini anlasin.

    Doğru diyorsunuz hocam. Bu pandemi sürecinde sıkıntı. Zaten 3 saat dışarı çıkabiliyor babam. Abimde biraz hasta. Benim yanımda olsaydı bişeyler düşünürdük. Şu tasımayı hasarsız atlatsınlar kafi bu dirumda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde de olmuştu aynısı bire bir ekrana onay bildirimi gelmişti bir anda onayladık geri ben MH arayıp eski tarifeye döndürmüştüm ama 1sene daha uzamıştı taahhüt tabi biz geri Turkcell e taşıma yapmıştık
  • Yalnız sizin durum sim menüden kaynaklanmış sanırım. Babamın durumu bizzat müşteri hizmtleri marifetiyle olmuş. Keşke diyorum konunun başındaki resimleri önceki tarifede iken de çekip bir tarafa arşivleseydim diyorum şimdi.
    Faturalı hat kullanan arkadaşlar bence buna benzer tedbiler almalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 25 Kasım 2020; 18:29:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    Bende Vodafone yeni geçtim ama dur bakalım ne olacak (faturasız geçtim)
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    Telefonla aramaları yeterli müşteri Hizmetlerini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şuyo Derler Adıma

    Bende Vodafone yeni geçtim ama dur bakalım ne olacak (faturasız geçtim)

    Hayırlı olsun. Faturasızda sen istemedikçe hiçbir sıkıntı yaşamazsın. Sama özel teklifleri kontrol ederek uygun fiyatlı tarifeler kullanırsın. Olmadı başka operatöre geçersin. Yani özgürsün her konuda diyebilirimOnaysız Tarife Değişikliği Yardım 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efefor

    Telefonla aramaları yeterli müşteri Hizmetlerini

    Onaysız Tarife Değişikliği Yardım  Pek anlamıyorlar. Yarın bayiden halletmeye çalışacaklar bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    Hesapladım 8.hat değiştirişim oldu ama en sonda biraz kandırdı beni bayi onun dışında problem 35lik paketi 55 olarak aldı benden
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.