Babamın hattını onay vermediği halde taahhüt bitmeden yüksek faturalı bir tarifeye geçirmişler. İzlenecek yol nedir ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Onaysız Tarife Değişikliği Yardım
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
İlk yapmanız gereken Vodafone müşteri hizmetlerini (542) aramak, yahut herhangi bir Vodafone mağazasına gitmek olacaktır hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eyvallah hocam. Babam abimin yaninda bu işlerden pek anlamıyor. Yarın bir bayiye gidecekler artık. Taahhüt martta bitecekti. Insanları neden böyle uğraştırırlar bilemiyorum( biliyorum aslındada neyse edebim elvermiyor)
Bu gsm cilerin hiç birine güvenmediğim için hiçbir zaman faturalı hat kullanmadım. Esimde Türk telekom da idi onuda vodafone faturasiza taşıttım. Taşıdıktan 3 ay sonra bile fatura çıkardılar. Bir daha kontrole gelmeyecem dedim son faturayı oderken. Eğer fatira gelirse soluğu mahlemede alacam dedim çalışana
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 25 Kasım 2020; 14:8:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-842350F0A
İlk yapmanız gereken Vodafone müşteri hizmetlerini (542) aramak, yahut herhangi bir Vodafone mağazasına gitmek olacaktır hocamHocam peki hattı faturasız tarifeye ( Türk Telekom S.E.Ç Emekli 500 Paketi 16 tl/ bulduğum en uygun paket) taşıyacaklar. Nasıl bir yol izlemeliler sizce. Telekoma direkt giderek geçmeyi başararabilirlermi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam, ama galiba birtakım belgeler, evraklar falan isteniyor ben bilmiyorum onları, ama bayi de halledebilirler, tabi cayma bedeli var ise onu ödeyip taşıma yapabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-842350F0AEvet hocam, ama galiba birtakım belgeler, evraklar falan isteniyor ben bilmiyorum onları, ama bayi de halledebilirler, tabi cayma bedeli var ise onu ödeyip taşıma yapabilirsiniz.
Tmm hocam cok sağolun. Yarın ilk telekoma uğrasınlar bakalım durum ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim hocam, hayırlısı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Muhtemelen bilmeden babanız ekrana gelene pop-up onaylamıs olabilir,KAPAT yazıp 7232'ye sms atmanizda yarar var.Daha sonra ise musteri hizmetleri ile gorusun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hocam keşke öyle olsa gam yemezdim. Aramışlar taahhütüz bittiyor demisler. Babamda yok martta bitecek demiş. Ben Yanımda uygulamasından bir baktim tarife değişmiş. Bunların yatacak yeri yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
55 liraya 5 gb internetli tarife, salak sanıyorlar insanı saf zannediyprşar herhalde, önce tarifeyi iptaş ettirin 8 lira cayma bedeli varken, sonra iade alırsınız zaten 8 lirayı -
Peki hocam babam il dışında yani uzakta abimin yanında. Telekoma giderek dediğinizi yapmayı başarırlarmı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 25 Kasım 2020; 16:9:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Böyle birşey söz konusu ise gerekli mercilere gerekeni yapın,vodafone kimle ugrastigini anlasin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: nostalji16Böyle birşey söz konusu ise gerekli mercilere gerekeni yapın,vodafone kimle ugrastigini anlasin.
Doğru diyorsunuz hocam. Bu pandemi sürecinde sıkıntı. Zaten 3 saat dışarı çıkabiliyor babam. Abimde biraz hasta. Benim yanımda olsaydı bişeyler düşünürdük. Şu tasımayı hasarsız atlatsınlar kafi bu dirumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizde de olmuştu aynısı bire bir ekrana onay bildirimi gelmişti bir anda onayladık geri ben MH arayıp eski tarifeye döndürmüştüm ama 1sene daha uzamıştı taahhüt tabi biz geri Turkcell e taşıma yapmıştık -
Yalnız sizin durum sim menüden kaynaklanmış sanırım. Babamın durumu bizzat müşteri hizmtleri marifetiyle olmuş. Keşke diyorum konunun başındaki resimleri önceki tarifede iken de çekip bir tarafa arşivleseydim diyorum şimdi.
Faturalı hat kullanan arkadaşlar bence buna benzer tedbiler almalı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahsen -- 25 Kasım 2020; 18:29:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende Vodafone yeni geçtim ama dur bakalım ne olacak (faturasız geçtim) -
Telefonla aramaları yeterli müşteri Hizmetlerini -
quote:
Orijinalden alıntı: Şuyo Derler Adıma
Bende Vodafone yeni geçtim ama dur bakalım ne olacak (faturasız geçtim)Hayırlı olsun. Faturasızda sen istemedikçe hiçbir sıkıntı yaşamazsın. Sama özel teklifleri kontrol ederek uygun fiyatlı tarifeler kullanırsın. Olmadı başka operatöre geçersin. Yani özgürsün her konuda diyebilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: efefor
Telefonla aramaları yeterli müşteri HizmetleriniPek anlamıyorlar. Yarın bayiden halletmeye çalışacaklar bakalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hesapladım 8.hat değiştirişim oldu ama en sonda biraz kandırdı beni bayi onun dışında problem 35lik paketi 55 olarak aldı benden
Benzer içerikler
- koşullu arama yönlendirme aktif ne demek
- vodafone faturalıdan faturasıza geçiş
- aradığınız kişi şu an görüşme kabul etmiyor vodafone
- avantajlı internet aşım paketi nasıl iptal edilir
- ses to ses nedir
- vodafone mobil imza
- iphone servis yok hatası
- hat takılı ama şebeke yok
- mobil veri çekmiyor
- çağrı sonlandırıldı ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X