Normal gibi geldi. iMac siparisleri(özel konf.) 3 ayda geliyordu zaten. |
Online Store ön siparişimi teslim etmedi (5. sayfa)
-
-
Rica ederim. Gürgençler 'i aradım Pro Max serisi şuan için genel olarak stokta yok, 2.parti ürünlerinde ne zaman geleceği belli değil dedi.
-
Şanssızlık olmuş ama ne olmasını beklediğinizi anlayamadım ben. belli ki planlanandan daha az sayıda stok geçmiş ellerine. napsınlar yoktan var mı etsinler. daha önce çok benzer bir olayı mac alırken yaşadım ve konuyu apple irlandaya taşıdılar. ben size en fazla yapabilecekleri şeyi söyleyeyim. apple.com.tr'den seçeceğiniz bir aksesuarı ücretsiz siparişinize eklerler o kadar.
-
Konu sahibi arkadaşımız her ne kadar haklı olsa da şunu eklemek lazım, Apple her sene Eylül ayında yeni telefonları tanıtır ve bunların ülkemizde satışa sunumu Ekim sonu Kasım başına doğru gerçekleşir. Dolayısıyla burada firmaya fazla yüklenmemiz lazım. Yalnız, 16 Aralık 2021 tarihine atmaları biraz fazla olmuş, gerçi forumda da konusunu açmıştım, iPhone 13 için son derece yüklü bir ön sipariş durumu olmuş ve anladığım kadarıyla Apple TR bu işin altında kalkamamış olarak gözüküyor. Dolar bazından en ucuz telefonların bizde satılmasından ötürü de bu durum yaşanılıyor olabilir. Bir ölçüde hak veriyorum.
En kötü tarafı ise Eylül ayında ortalama 15,000 TL para verip ürünü ancak Aralık ayında teslim alabilmek. Gerçek anlamda durum böyle olursa bu sefer Apple lojistik konusunda sınıfta kalmış olur. Forumda da 13 Pro Max arayıp bulamayan çok fazla arkadaşımız var.
-
Amazon dan şaşmayın. Apple Türkiye ne yazıkki hep hüsrana uğratıyor.bende tablet alırken sıkıntı yaşamıştım.siparişi iptal edip fiziksel mağazadan almıştım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu telefonun ön siparişini veren insanların çoğunluğu, mağazaya gidip ürünü fiziksel olarak incelemeden ortalama 15,000 TL parayı direkt verebiliyorlar. Açıkçası bu durum benim de mantığıma sığmıyor pek. Daha birkaç gün önce mağazaya gidip fiziksel olarak inceledikten sonra ürünün çok iyi olduğunu anlamıştım ama buna kanaat getirebilmek için bakmak da gerekmiyor değil hani. Kaldı ki dediğiniz gibi 12 serisinden de aşağı kalır yanı yok. Hatta 11 kullanıcısı olarak pek heyecan uyandırdı diyemem.
-
kardeşim sana ne adamın parası var almış. apple demiş ki ben bunu 4 ekimde sana teslim edeceğim.adam da elindeki telefonu satmış.4 ekimde teslim edemeyip 2 ay sonra demiş. burada müşteri %100 haklı.
-
Tabi hocam fazla yüklenmeyelim. 81 ile teslimat yapan firmaya gece 00:07'de sipariş geçtiğim ve 30 Eylül - 4 Ekim tarihini verip sonra kafalarına göre 16 Aralık yapan firmaya yüklenmeyelim. Apple'a yüklenmek bizim ne haddimize.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scanh -- 4 Ekim 2021; 17:23:13 > -
Hocam onların derdi başka :) boşver onlara laf anlatamazsın
-
net şekilde uluslararası olarak duyurulmalı bu rezillik... bence apple ın yurtdışı müşteri hizmetlerine de ulaşın, belki avrupa stoklarından hızlı kargo vs. yaparlar. 16 aralık nedir? ilk aradığınızda, sokak arasındaki palavracı telefoncular gibi sürekli 2 gün sonra gelir demesi gibi bekletmeleri de apayrı bir rezillik... kurumsallık, disiplin, iş ahlakı denen olgu neden türkiye de yok anlamıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 4 Ekim 2021; 17:24:40 > -
Valla senin yerinde olsam direk Abd deki Apple iletişime geçerim bir şekilde oraya mail at ingilizce bir sekilde.Türkiyede işler böyle malesef.En iyi firmada açsan başına koyduğun yöneticiler Türk olunca durum böyle oluyor.Tedarikte sıkıntı varsa Stok adetlerini doğru girmeleri gerek onaylandıktan sonra teslim edilmenesk çok büyük kalitesizlik ve profösyönel dışı bir hareket.Dediğjm gini konuyu birdr İngilizceyle Apple ana merkezine taşıyın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun çok üzücü, bende sizden 4 dakika sonra sipariş verdim, cuma 10 gibi teslim aldım.
Temin süresi olarak Kasım-Aralık ayının verilmesi korkunç, umarım hatalarını düzeltirler. Kaç milyon sipariş var ki bu kadar uzağa atmaya başlamışlar siparişleri.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rwenzori -- 4 Ekim 2021; 17:35:34 > -
Apple Amerika mağazalarında da stok yok. Şaşırtıcı.
-
Hocam bugün İrlanda ile görüştük. Verdikleri yegane tavsiye siparişi iptal etmek.
-
İngilizce bir mail attım ama pek umudum yok.
-
Sonra fakirim diye geçinin. Alın iphone 13 sipariş veriyorlar bir de beklemiyor) duşlu delefonlarlayız ciğerim
-
Neden ön sipariş verdiniz ki? Hiçbir artısı yok.
-
ya arkadaşım şu ne olacak diyenlere cidden ayar oluyorum. Parası ödenmiş ve taahhüt edilen tarihte siparişini bekliyorsun. Gelmeyince verdiğin tepki gayet normal. Yani siz olaylara tepki göstermeye göstermeye her şeye razı bir kafa yapısına bürünmüşsünüz. Kullanıcının hakkını aramasını neden bu kadar abartıyorsunuz?
Arkadaş parasını ödediği ve beklediği ürünün bu denli gecikecek olmasını haklı olarak kabul edemiyor.
Bırak onu ben 50TL ödediğim dış fırçası 28.09.2021'den beri kargoda takılı kaldığından dolayı müşteri hizmetlerini birbirine kattım. Buna da mı laf edeceksiniz? Burada siparişin tutarı v.b. konular önemli değil. Önemli olan orada belirtilen tahmini sipariş teslim tarihlerinin sonrasında kullanıcı kaynaklı olmayan sebeplerden dolayı değişmesi. Ben bunu kabul etmiyorum ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
Alın size 50 liralık siparişimin kargodaki süreci.. Ne yapayım sizin gibi ses çıkartmayıp susayım mı. Arkadaş sonuna kadar tepkisinde haklı..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HA1990 -- 4 Ekim 2021; 18:13:36 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X