Bildirim
Online store sipariş iptali ( yardımm!)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hemen yapın sipariş değişikliğini/iptalini sonraki aşamada kabul etmiyorlar;
Farklı sipariş durumları nelerdir?
Siparişinizi aldık:
Siparişinizi aldık ve kısa süre içinde işlemeye başlayacağız! Sipariş işlenme durumuna geçtikten sonra sipariş ayrıntılarınızı değiştirebilirsiniz.
Ürünler İşleniyor:
Şu anda siparişinizi işliyoruz. Sipariş ayrıntılarınızı çevrimiçi Sipariş Durumu'ndan veya Apple Online Store Müşteri Hizmetleri ile görüşerek değiştirebilirsiniz.
Gönderim Hazırlığı:
Ürünlerinizi gönderime hazırlıyoruz. Siparişiniz hazırlanırken sipariş ayrıntılarınızı değiştiremiyoruz. Siparişiniz depomuzdan ayrıldığında e-posta yoluyla size tam sipariş ayrıntılarını içeren bir Gönderim Bildirimi yollayacağız.
Gönderildi:
Siparişiniz gönderildi! 24 saat içinde Siparişler sayfasında bir “Teslimatı Takip Et” düğmesi göreceksiniz. Yolda birleştirilen ürünlere yönelik 48 saate kadar takip bilgisi sağlayamıyoruz. Posta siparişleri için takip bilgisi sağlayamıyoruz.
-
Al ürünü o zaman kadar stok gelmezse 100 lira kar koy sat. -
Hocam ay sonuna kadar teslimat tarihi vermişler, zorluda istediğim cihaz var. Bu gün iade ederlerse gidip elden alıcam hemen. Dün yaptım havaleyi bide
@kuray
Biliyorum hocam da ne kadar sürede para iadesi yapıyolar bana o lazım :/
@tunyukuk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X