Şimdi Ara

Önümdeki araç orta şeritte aniden durdu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
15.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun...

    Arkadan vurmak en çok korktuğum olay, o yüzden hep gerilerden takip ederim öndeki aracı... Arkadakiler kızsada söylensede, uzun uzun korna çalsada hep bunu yaparım. Kural belli, arkadaki araç daima suçludur. O halde benim yaptığım doğru imiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jr09


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hocam kural gereği takip mesafesini korumadığın için hata sende.





    Ben hatalı değilim demiyorum ki tabiki hatalıyım ama %95 değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irish


    quote:

    Orijinalden alıntı: usb

    Herkes takip mesafesini söylüyor yanlız şu varki hangimiz şehir içinde özellikle büyük şehirlerde bu konuya dikkat edip takip mesafesini koruyoruz ; makas atanlar ,sıkıştıranlar yüzünden millet tampon tampona gidiyor. Araya girenler yüzünden; takip mesafesini koruyum derken en arkalarda kalırsınız. ne yazık ki günümüz trafik şartlarında şehir içi takip mesafesi 1-2 metre arasında, bu doğru mu? Doğru değil ama şu da varki şapka takmayarak hepimiz "şapka kanuna" muhalefet ediyoruz.


    Şapka Kanununu hiç okudunuz mu?


    evet okudum.
    -alıntı-
    "Şapka Kanunu


    İnkılap kanunları diye adlandırılan ve değiştirilmez olarak kabul edilen kanunlardan biri de, 25 Teşrinisani 1341 tarihli ve 671 sayılı Şapka İktisası Hakkındaki kanundur. (Resmi Gazetede yayın tarihi: 28.11.1925/230).


    Bu Kanuna göre Türkiye Büyük Millet Meclisi üyeleri dahil, bütün kamu görevlilerinin, bütün memur ve müstahdemlerin şapka giymek mecburiyeti vardır.

    Kanun, kamu görevlileri açısından "şapka giymek mecburiyeti"ni getirmekle beraber; vatandaşlar açısından bir yükümlülük ihdas etmemektedir. Halen yürürlükte olan bu Kanunun icrası görevi, Türkiye Büyük Millet Meclisi ve Bakanlar Kurulu'na verilmiştir.

    Ancak bugün, başta Milletvekilleri ve Bakanlar Kurulu Üyeleri olmak üzere, kamu görevlileri artık bu "mecburiyet"e riayet etmemektedir. Bu itibarla bir "İnkılap kanunu" olan bu Kanun, artık metrukiyetle maluldür. Yani hukuken varlığını devam ettirmekte ise de günlük hayatta uygulaması artık mevcut değildir.

    Öyle ki, 16.7.1982 tarih ve 8/5 105 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kabul edilen "Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık-kıyafetine Dair Yönetmelik" (RG.: 25.10.1982/17849) dahi artık şapka giyilmesinden bahsetmemektedir. Sadece kamu görevlileri açısından "şapka giymek mecburiyeti" getiren bu Kanun, artık "kadük" kanun mahiyetindedir.

    Uygulamada yok hükmünde olan bir kanunu Anayasaya yazıp da (orada ibka edip de) "değişemez veya Anayasaya aykırı olarak yorumlanamaz" kaydı koymanın ne anlamı vardır?

    3 Kânunuevvel 1934 tarihli ve 2596 sayılı Bazı Kisvelerin giyilemeyeceğine dair kanun (RG.: 13.12.1934/2879). Kanun'un 1.maddesi hükmü, sadece "ruhaniler"le ilgili olup. "ruhani kisve"lerin "mabet ve ayinler haricinde" taşınmasını yasaklamaktadır. 2. maddede, izcilik gibi sportif faaliyetlerin icrası ile ilgili kıyafet ve alametlerin belirlenmesi bir hukuki rejime tabi tutulmuştur. Kanun'un 3. maddesiyle, yabancı bir devlete ait askeri veya sair resmi kıyafet ve alametlerin taşınması yasaklanmıştır.

    Kanunda, "yabancı örgüt mensupları"nın kendi özel kıyafet ve alametleriyle ülkemizi ziyaret etmeleri, Bakanlar Kurulu'nun iznine tabi tutulmuştur (md. 4). Kanun'un 5. maddesinde ise, ülkemizde görev yapan yabancı devlet memurlarının kıyafetlerinin uluslararası teamüllere tabi olduğu belirtilmiştir. Bakanlar Kurulu, bu Kanunun uygulamasıyla ilgili olarak "Bazı Kisvelerin Giyilemeyeceğine Dair Kanunun Tatbik Suretini Gösterir Nizamname"yi çıkarmıştır (RG.: 18.2.1935/2933).

    Bu kanunun yasakladığı veya sınırladığı davranışların, mesela Avrupa Birliğine girilirse anlamı kalmayacak ve önemli ölçüde değişecektir. İzcilik, sportif faaliyetler vb. ile ilgili kıyafetlerin bir kanuna tabi olması konusu da Anayasa'da yer almamalı ve değişemez olmamalıdır.

    26 Teşrinisani 1934 tarihli ve 2590 sayılı Efendi, Bey, Paşa gibi Lakap ve Unvanların Kaldırıldığına dair Kanun.

    Bu kanun da yürürlüğe girdiği günden beri genel olarak uygulanmamıştır. Okumuş okumamış halkımız çok yaygın bir şekilde bu unvanları kullanmakta, "bay, bayan, general" gibi lakap ve unvanlara bunları tercih etmektedirler.

    Hayatın gerçekleriyle bağdaşmayan ve demokrasilerde iradesi her şeyin üstünde olduğu iddia edilen halkın da benimsemediği bir kanuna bin yerde değiştirilemez damgası vursanız bunun ne tesiri olacaktır?

    Hayrettin Karaman"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usb -- 28 Temmuz 2010; 14:54:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hansoylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Bende bunu anlamıyorum.. Önümdeki aniden durdu, bende arkadan vurdum.. Arkadaşım adam frene basıp duruyor, sende fren yok mu duramıyorsun.. Gözün yok mu görmüyorsun, reflekslerine güvenmiyorsan, dalgınsan, yorgunsan yakın takip etmiyeceksin, ha yinede ben ederim diyorsanda vurduğun zaman sızlanmıyacaksın..

    İkinizede geçmiş olsun dileklerimle, mala gelsin, cana gelmesin..



    Arkadaşlar 17 senelik aktif olarak araç kullanırım ve trafikteki ilk kazam,
    trafik lambalarından kalktıktan 50 metre sonra ne kadar hızlana bilir veya ne kadar yakın takip ede bilirim o tarzda bir şöförde değilim
    Önümdeki araç 2009 model bir araç ve arazi taşıtı benim araba 2001 model onun durmasıyla benim durmam bir olmayacak herhalde


    O zaman şu kanıya varıyorum trafikte aynalarını kontrol etmeyeceksin çünkü her an sol veya orta şeritte birisi önünde dura bilir



    Öncelikle geçmiş olsun...Aynı olay başıma geldi şöyle anlatayım.Sağdan anayola girmek üzere iki araç peş peşe gidiyorduk.Ara sokak(yani yanyol) hızımız maximum 10-15 km..derken yanyoldan anayola girişin olduğu kısımda otobüs durağı var halk otobüsü hızla gelip korna çalınca kafamı sola çevirip anayoldan otobüsün gelip gelmediğine bakıyordum 2 saniyelik olay..Derken önümdeki hacı murat sahibi arkadaşta rahat rahat geçip gidebilecekken aniden durmuş,benim gibi otobüsü görünce durmuş halbuki durmasına gerek olan bir durum yoktu,bende ilerlediğini gördüğümden kafam 2 saniyeliğine sola dönük yola bakarken kafamı çevirdim gördüm arabayı bastım frene ancak vurmuş olduk.Benim arabamda hiç bir şey yok plaka bile eğilmedi tabi ancak önümdeki araç eski olduğundan tamponu ortadan büküldü kasaya geldi kasa tamponun baskısıyla ortadan büküldü ve kaput kapanmıyordu.Bizde olayı aynı bu şekilde yazarak tutanak tuttuk.Araç sahibine bu 13üncü arkadaş vuruşlarıymış kendisi biraz arkasına bakmayan bri kabul etti ve sonuç olaraksa trafik tüm hatayı bana yükledi.trafik kaskom karşıladı.Yani öndeki aracın sebebi ne olursa olsun durduğu anda siz çarpmışsanız suç sizde malesef.




  • @kaza yapan arkadaş; bakma sen forumdakilerin dediklerine!!!

    sanki herkes burda %100 takip mesafesine uyuyormuş gibi, arkadan çarpan adama atmışlar suçu... Arkadaşlar olay trafik ışığından 50m. sonra oluyor, hangi takip mesafesinden bahsediyorsunuz... Takip mesafesi oluşacak kadar mesafemi var arada Allah aşkına ?

    Lütfen kendinizin uymadığı kuralları süper uyguluyormuş gibi başkasına anlatmayın, ve onlardan beklemeyin...
  • Aynı kazayı bende yaptım.Ankarada oturanlar Eskişehir yolunu bilirler o yolda ve sol şeritte biri aniden durdu.Önümdeki Mercedes ML350cdi durdu ama ben duramayınca çarptım.Kazaya bakarsak benim ne suçum var? Ama işte arkadan çarptın mı suçlu sen oluyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hansoylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Öncelikle geçmiş olsun, Q7 sürücüsüne de helal olsun, bu devirde kalkıcan rapora ben aniden durdum diye yazıcan, nerede böyle delikanlılar.


    Q7 şöfürüne bir lafım yok adam benim arabanın masrafı sigortadan karşılansın diye elinden geleni yaptı benim sorunun sigorta ve yasayla ilgili

    Örnek: Q7 nin arkasında 95 model araba var takip mesafesini koruyor Q7 aniden frene bastığı zaman en fazla 20-30 mt re durabiliyor ya ABS sistemi olmayan araba kaç metrede duracak bunlar neden hesap edilmiyor

    Sevgili dostum öncelikle bir kez daha geçmiş olsun. Şimdi konuyla ilgili birkaç tesbitime de izin verin lütfen;
    1. Bundan 3 ay kadar önce iş yerimden otoparkdan hemen çıkıp ara sokaktan bölünmüş yolun karşı şeridine arabayla geçerken, ama bunun için sola dönmek gerekiyorken, önümdeki ford pikap tarzı kocaman araba bu dönüşü yapamadı ben de dibine girmiş bulundum, ben daha ne olduğunu çözemeden geriye taktı,elim daha kornaya yeni gitmişti ki geldi pikapın kasasının sağ alttaki kasası benim arabanın kaputunun ucundaki 10 cm alanı çizdi. O kadar araba işiyle haşır neşirim, insanın eli ayağı tutuluyo, ne yapacağınızı bilemiyosunuz, suçluluk duyuyosunuz, şu anda sizi ve hissettiklerinizi çok iyi anlıyorum. Ama öncelikle hiç kafaya takmayıp kimseye bişey olmamasına şükredip hayatınıza devam edin. Maalsesf ki trafikde böyle durumlar olabilmekte. Benim olayımda sizinkinden farklı olarak bana geri gelip çarpan çocuk (19 yaşında) indi ve abi niye çarpıyon dedi. Mümkün değil kabul etmiyo. Öyle canım sıkıldı ki anlatamam. Kazaya, arabanın orjinalliğinin gitmesine değil bir vatandaşımın yalan söylemesine canım sıkıldı,kaldı ki onda hiç hasar yok. Benim kaput 20-30 cm2 lik alan boyandı ama kaput filmi vardı,boyadan sonra tekrar çekildiği için boyanma durumu belli olmuyordu. Aracım zaten satılıktı. Fiyatını 1000 TL aşağı çekip, aracı satarken resmi servisin anlıyamadığı kaputtdaki lokal boyayı aracı alacak kişiye belirtip aracımı sattım,hala aklıma gelince canım sıkılıyo, gencecik aslan gibi çocuk üzerinde benim kul hakkımla dolaşıyo. Benim hasar kaskodan karşılandı hatta hasarsızlık klozu varmış,kasko hasarsızlığım heralde % 10 düştü sadece, arkadaşlar kasko- sigorta ile ilgili konuları belirtmişler. Ben sadece Q7 sürücüsünün dürüstlüğüne dikkat çekmek istedim. Emin olup inip diklense daha çok canınız sıkılacaktı.
    2. Olarak arkadan çarpınca da suçlu olunuyor maalesef. İlginçtir daha 2 gece önce (vallaha doğru söylüyorum) Ankara Muhafız alayının önündeki yolda Turan güneş arkamda kalacak şekilde gidiyoruz. Trafik boş, bizim şeriddeki 1. ışık çalışmıyor. Önümde bir polo, 2. ışıklara geldik bu ışıklar da bozuk, (saat 21.00 falan). 60 km ile falan gidiyoruz polo birden fren yaptı ben de yaptım,polo freni bıraktı ben de bıraktım,aaa bi baktım polo freni bırakmamış 6-7 m önümde duruyo,asıldım frene yavaşladım ama durmuyorum,artık çarpışmaya hazırlanıp sağa kırdım arabayı,yan şeride girdim,poloyu kurtardım ama bu seferde kaldırıma çıkıyorum,tekrar sola kırdım polo ile yan yana durduk .Ben de eşim de nasıl çarpmadığımızı anlamadık. Bundan sonraki birkaç saniyede polonun niye durduğunu anlamaya çalışırken baktım karşı şeridin ışıkları çalışıyo ve onlara kırmızı onlar da duruyo,polo onlar duruyo ben de durmalıyım, bu ışık çalışsaydı kırmızı olacaktı diye düşünüp durmuş, yazılı kurallara göre haklı (yazılı olmayan kurallara göre değişik yorumlara yapılabilir). Hiç bişey anlamadım,çarpmadığıma şükredip devam ettik. Ama çarpsaydım ben hatalı olacaktım.
    3. Son olarak da araçların fren kabiliyetleri konusunu da maalesef başınıza gelen bu olayla bir kez daha hatırlamış oluyoruz. Q7 i bilmiyorum ama bazı araçların daha kısa sürede durabildikleri bir gerçek. Hem durmaya çalışan hem takip eden kişinin bunu da göz önünde bulundurması gerekiyo. Daha doğrusu aracı kullanırken kontrolü extrapyramidal sistemden (rutin işleri burası üzerine alıyo) ara ara devralmak gerekiyo galiba (anlattığım 2. olayda arabayı benin beynimdeki extrapyramidal sistem kullanıyodu).
    4. Laflarımı biraz uzattım ama her an hepimizin başına gelebileceğini hatırlamak ve size bir nebze de moral vermek adına.
    5. Hepimize kazasız sürüşler…




  • Ben daha kötüsünü yaşadım.

    Çok sıkışık trafik vardı, mecbur kaldım öndeki araca yaklaştım. Kırmızıda bekliyoruz. Zaten yeşil yanınca ben geç kalkarım takip mesafesi artsın diye... Ne kadar önlem alsamda olmuyor işte. Ne bileyim böyle bişey gelecek başıma...

    Kırmızıda bekliyoruz, öndeki adam nasıl yaptı bilmiyorum aracı geri kaçırdı, ne kadar korna çalsamda geldi küt vurdu önden... İndim araçtan, baktım amcam hala oturuyor aracında bişey olmamış gibi. Yavaş vursa neyse, benim ön panjur dağılmış durumda. Camı tıklattım, lutfetti açtı camı yarıya kadar. Dedim amca bari arabandan in, bir konuşalım, rapor tutalım, geriye kaçırdın mahvettin arabamı. Adamın söylediği söze şok oldum. Biraz söylendim mecburen dönüp bindim aracıma... Amcam aynen şunu dedi, oğlum sen geldin vurdun bana arkadan, benim suçum yokki, istersen polis çağıralım.

    Siz olsanız ne yaparsınız...

    Amcam yaşlı,gözünde şişe dibi gözlük,saç sakal bembeyaz... Dövseniz olmaz,küfür etseniz yakışmaz... Yanında eşi var, yaşlı ninem var, ne yapacaksınız?...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Gayet yerinde olan bir kurala ne kadar çok muhalif insan var hayret doğrusu.
    Önünüzdeki aracın her zaman için durma ihtimali vardır.
    Bunu göz ardı edemezsiniz.
    O zaman hatalı sollamayı da ele alalım.
    Virajın içini görmediğiniz bir yolda " nasıl olsa burdan hiç araç geçmiyor, sollayayım" deyip sollamaya çıktığınızda karşıdan araç gelirse,
    karşı yönden gelen aracı mı suçlayacaksınız "bu saatte burda ne işin var" diye ?

    veya yaya geçitlerinde öncelik yayanındır.
    şimdi siz yaya geçidinde bir yayaya çarpsanız "ben 80 km hızla geliyordum, beni gördüğü halde karşıya geçmeye kalktı" diyerek kendinizi mi savunacaksınız?
  • Hukukta doğru sanılan yanlışlar
    -Trafikte arkadan çarpmanın mutlak 8/8 kusurlu olmayı gerektirdiği düşüncesi tamamen yanlıştır. Kusur durumu her olaya göre ayrı belirlenir.

    Kaynaklar:

    http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=%93trafikte-arkadan-carpan-yuzde-yuz-haksiz-degil%94&Newsid=301819&Categoryid=1

    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=976670&title=hukukta-dogru-sanilan-yanlislar




  • bilimsel olarak zararı ispatlanmış, kanunlara konulmuş, buna rağmen itiraz ediyoruz.
    kuralsızlık içimize nasıl işlemişse artık.
    emniyet kemeri takmamak için nasıl direniyoruz anlatamam, forumları okuyun belki siz anlarsınız.
    yada hızlı gitmek, (genelde hızlı kullanmış ve o ana kadar ölmemiş, ölen yüzlerce kişiyi görmüyor hiç)
    yada takip meesafesine riayet etmeyerk arkadan çarpmak (evet,şehir içi takip mesafesine riayet etmek zor,
    ama bakın kazalar oluyor işte, hadi oldu, bari itiraz etme.)
    not:bu laflarım toplum geneline, buradaki kazaya karışan arkadaşlara değil.
  • peki arkadaşlar Bursa'da başıma çok geliyor. Özellikle de çevre yollarında sol şeritten hız sınırına ve önümdeki ile takip mesafesini koruyarak araç sollarken sağdaki kamyonet pat diye önüme atladı vursam arkadan vurmuş olacağım aramız 5 metre falandı nasıl durdum hala bilmiyorum. Kamyoneti kullanan aynadan özür dileyip devam etti.
    Fakat vursam ben mi suçlu olacağım ??
    Bu durumda da arkadan vuran suçlu ise trafikte araç kullanmak saçmalığa dönüşür diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    takip mesafesi önemli bu konuda herkez hem fikir.peki sıkışık seyreden şehir içi trafikde bu mesafeyi korumayı nasıl başarıyorsunuz ?


    araya giren bazı ebeveyninin mesleği belirsizlere rağmen gerekli mesafeyi bırakıyorum. istedikten sonra bırakabilirsiniz, sadece deneyin.
    bu sayede çok kez önümdeki trafiğin aniden durması sonucunda çarpmadan durabildim. bazıları gibi 2 mt den takip etsem öndekinin tamponuna geçerdim.

    @set

    ben deliririm sanırım öyle bir durumda, yemişim saçını sakalını karısını kızını böyle terbiyesizlik olur mu arkadaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 28 Temmuz 2010; 16:30:04 >
  • @set
    keşke imkan olsaymış da yanda gören iyi niyetli birilerinden telefon numarası alıp (şahitlik için) polis çağırsaymışsınız
  • Cuma veya pazartesi sigortadan haber gelecek geldiğinde burada paylaşacağım..

    cevap yazan herkese teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hansoylu -- 28 Temmuz 2010; 17:53:08 >
  • herkesin başına gelebilecek bir olay ancak yine de kusurun daha fazlası sizde gibi görünüyor.
    sonuçta önünüzdeki aracın her an frene asılabileceğini düşünerek gerekli mesafeyi bırakmak sizin sorumluluğunuz. aynaları kontrol ederken de olabildiğince hızlı davranmak da öyle tabi.

    bunları sizi recide etmek için söylemiyorum, dediğim gibi herkesin başına gelebilecek bir olay ancak ne yazık ki kusurun büyük çoğunluğu sizde gibi duruyor.

    öte yandan burada q7' nin şerit ihlali kusuru da var. bu yüzden sigortadan ne çıkar bilemeyiz. umarım çok başınız ağrımaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evolution313

    Hukukta doğru sanılan yanlışlar
    -Trafikte arkadan çarpmanın mutlak 8/8 kusurlu olmayı gerektirdiği düşüncesi tamamen yanlıştır. Kusur durumu her olaya göre ayrı belirlenir.

    Kaynaklar:

    http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=%93trafikte-arkadan-carpan-yuzde-yuz-haksiz-degil%94&Newsid=301819&Categoryid=1

    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=976670&title=hukukta-dogru-sanilan-yanlislar


    tebrikler,

    gerekli cevabı vermişsiniz, her daim arkadan vuran suçlu olsa o zaman Trafikte Araç Kullanmak Saçmalığa Dönüşür...

    Oh be ne ala, önümdeki adam alakası yokken fren yapacak, sonra ben ona vuracağım ve suçlu olacağım... yok arkadaş böyle bir kural...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Evolution313

    Hukukta doğru sanılan yanlışlar
    -Trafikte arkadan çarpmanın mutlak 8/8 kusurlu olmayı gerektirdiği düşüncesi tamamen yanlıştır. Kusur durumu her olaya göre ayrı belirlenir.

    Kaynaklar:

    http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=%93trafikte-arkadan-carpan-yuzde-yuz-haksiz-degil%94&Newsid=301819&Categoryid=1

    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=976670&title=hukukta-dogru-sanilan-yanlislar


    tebrikler,

    gerekli cevabı vermişsiniz, her daim arkadan vuran suçlu olsa o zaman Trafikte Araç Kullanmak Saçmalığa Dönüşür...

    Oh be ne ala, önümdeki adam alakası yokken fren yapacak, sonra ben ona vuracağım ve suçlu olacağım... yok arkadaş böyle bir kural...

    her olay farklı incelenir öncelikle.
    ancak önünüzdeki araç frene asıldığında durabilecek kadar mesafeyi bırakmak da sizin o anki en büyük birkaç önceliğinizden biri.
    bunda benim arabam eski, ben aynaya bakıyordum, ben geç farkettim gibi bahaneler üretmek serbest olsa da, sonuç olarak aracınızın hasar alacağı, iyi ihtimalle saatler kötü ihtimalle günleri haftalar harcayacağınız, maddi kayba uğrayacağınız, belki aracınızdan olacağınız gerçeğini de atlayamazsınız. aracınızı tanıyarak ve kendinizi bilerek; dikkatinizi de başka yere vermeden kendi güvenliğinizi sağlamak zorundasınız.

    burada eğer doğru söylüyor ise Q7 şöförü yok yere değil oğlunun o an boğuluyor olduğunu sandığı için fren yapmış, boş yere değil; önüne atlayan bir yaya da olabilirdi, başka sebepler de. alakasız bile olsa gerekli takip mesafesini bırakmadığınız ve yeterince dikkatli olmadığınız için sizin de kusurunuz olacak. umarım anlatabilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hocam kural gereği takip mesafesini korumadığın için hata sende.



    cevap kısa ve öz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glazer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hocam kural gereği takip mesafesini korumadığın için hata sende.



    cevap kısa ve öz



    Lamı cimi yok, olayı tersten düşünelim, arkadan bir araç gelip size çarpsaydı, siz ben hatalıyım, haklısınız efendim, kural böyle söylüyor, ama bütün masraflarınızı ben üsleneceğim diye söylermiydiniz ?

    Bu soruya samimi olarak vereceğiniz cevap zaten hatanın kimde olduğu gerçeğini açıklıyor.

    Bana göre de sizin hata oranınınız % 95 değil, % 100




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.