Şimdi Ara

onvo 12 uzun dönem kullanım testi (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
4
Favori
11.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @KlavYE@ kullanıcısına yanıt

    Dostum navee olarak çıkmıyor parça çoğu siteyi taradım. hep xiaomi pro vs daha yaygın olan ürünlere ait yedek parçalar çıkıyor.

  • Lord L kullanıcısına yanıt
    Bilgim yok malesef.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Motor kablosu dibinden yırtılmıştı, dibinden kesip tekrar içeri soktum. Bağlantı elemanıyla bağladım fakat farkettim ki denge Hall sensörü dibinden kırılmış. Alixp de 30 liralık ürün 700 liralara kadar 105 PCB motor hall sensor olarak satılıyor. İnanılmaz bir fiyat çekiyor yerliler.





    onvo 12 uzun dönem kullanım testi onvo 12 uzun dönem kullanım testi onvo 12 uzun dönem kullanım testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @KlavYE@ -- 14 Ağustos 2024; 15:38:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Motor tak tuk vuruyorsa, sensör bozuk, kablosu kopmuş veya yerinden çıkmıştır. Sensörü yapıştırıp da yerine takın. Sensörü sökmek için bıçağı sensör üzerine dokundurup ufak çekiç tarzı ile tık tık yavaşça vurun hemen çıkar.
    Sensör yukarıda fotoğraftaki gri üç bacaklı 3 adet eleman. PCB kart üzerinde.
    Kasa içinde ,Akü den motora giden eneki kablosunun birleşim yerlerini altı ayda bir mutlaka sıkın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @KlavYE@ -- 22 Ağustos 2024; 23:38:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onvo 12 uzun dönem kullanım testi

    Lastiği takarken ,plastik kelepçe ile dört taraftan iyice sıkın. Wd40 ile jant lastiği yağlayın.

    İçine geçince kelepçeyi kesin çıkarın. Bitti.

    550 650 liraya iç lastik takıyor değiştiriyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fren yokuş aşağı inişte boşalıyor ve tutmuyordu.

    Sanırım çözdüm: fren mekanizmasının içinde bilyeli bölüm var. Mekanizma İçerisindeki yerine oturan bilyeli parçayı fren kasasına yapıştırdım sıkıca. Böylece fren teli gerildiğinde sadece balatayı iten iç hareketli bilyeli bölüm hareket edecek. Bilyeleri tutan kasaya yapıştığı için fren boşalmayacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Batarya 3 km de bir diş bitiyor artık sanırım ömrü doldu yada içinde batarya bloğu bozuk.

    Bende dikkatlice mavi jelatini yırtıp içinden çıkan siyah plastik koruyucıdan batarya bloğunu dikkatlice çıkarttım. Sert yapışkan bant var .

    Sonra bms ye şarjdan gelen ince kablo EKSİ siyah a ek kablo lehimledim, diğer ucunu da bataryanın eksi ucuna temas ettirdim. Böylece eksi yi bms üzerinden bypass ettim direk bataryaya eksi geliyor.

    Şarjdan gelen artı + da blok üzerinde diğer tarafa doğrudan verilmiş.

    Sonuçları yazacağım. Maksadım bms ye yanlış voltaj datası gönderen voltaj seviyesi düşük bataryaynın voltajını yükseltmek.

    İşlemi bataryayı önceden doldurarak başladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @KlavYE@ -- 24 Ekim 2024; 1:1:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Batarya bloğu voltaj ölçümünde
    4.6
    13.9
    23.2
    32.7
    42
    51.6
    60.3 v değerler okuyorum. 60.3 ile 51.6 arasında diğerlerine göre daha düşük voltaj var. 8.7, diğer gruplar arasından 9.3 civarı.

    Demekki batarya son grupta arızalı bir bataryalar var.

    18650 3.7v. toplam batarya sayısı 52 adet. 4 lü 13 sıra.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.