Şimdi Ara

OPEL ASTRA J YOL TUTUŞ VE VİRAJA GİRİŞ DİNAMİKLERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
5.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ASTRA j nin viraja girişini beğeniyormusunuz herhangi bir aksilik yaşadınızmı kayma eğilimi nasıl ve diğer araçlara göre eksikleri neler?



  • haha. Yok öyle birşey astraya her konuda b.k atılabilir ama viraj yol tutuşta c sınıfında lider.
  • Watts bağlantılı arka aks ile virajlarda yardırabilirsin merak etme.


  • Golfe göre nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçta watts bağlantısı olduğunu nasıl anlarız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolhemsire

    Golfe göre nasil?

    Golf 7 ye göre kesinlikle daha iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şubatta yağışlı havada otoyolda 140 la girdiğim virajlar var. çok rahat çıktım virajdan.
  • tello2 T kullanıcısına yanıt
    araca arkasında iken hafif eğilerek bakın. bir tekerlekten diğerine doğru eğimli bir demir görürseniz
    o araç bağımsız süspansiyonludur. videoda da gösteriyor o demiri.
  • keus35 K kullanıcısına yanıt
    Göreceği watts çubuğu aracı yarı bağımsız yapar, bağımsız değil.
  • Lotus'un şey sistemi varmış, viraja 200 ile girilir yeterki direksiyon sağlam tutulsun😎



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N KUL -- 11 Ekim 2016; 0:25:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coupant kullanıcısına yanıt
    Peki astra yarı bağımsız mi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • watt's varsa yarı bağımsız yoksa sabit süspansiyon oluyor.
  • watts tüm atsra j paketlerinde yok benim bildiğim sport ve cosmoda var. benzinli 1.6 edition ile viraja bi girin bakalım yol tutuş var mı yok mu. yol tutuşta focusla yarışamaz astra
  • Bence iyi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.