Şimdi Ara

Megane II yol tutuşu..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
1
Favori
18.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar...
    Sorum gayet basit... Megane II'nin yol tutuşundan memnun musunuz?



  • sedan hb?
    burda kavga çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    sedan hb?
    burda kavga çıkar
    hb ler iyimiş sanırım kullanmadım ama :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    sedan hb?
    burda kavga çıkar
    pek uzun nefesli bi konu gibi görünmüyor bence sınıf standartlarında çok kötü de değil çok iyi de değil,bi focus veya astra kadar yol tuttuğu söylenemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    sedan hb?
    burda kavga çıkar
    Araba sedan... Ben yol tutuşunu beğenmiyorum... Herkes mi benim gibi düşünüyor yoksa bana mı yeterli gelmiyor..?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    sedan hb?
    burda kavga çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    pek uzun nefesli bi konu gibi görünmüyor bence sınıf standartlarında çok kötü de değil çok iyi de değil,bi focus veya astra kadar yol tuttuğu söylenemez.

    Alıntıları Göster
    ben sedan kullanıyorum gayet memnunum arabam hızlandıkça direksiyon ağırlaşıyor ve aracın hakimiyeti ve yola tutunuşu artıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renaultnr1

    ben sedan kullanıyorum gayet memnunum arabam hızlandıkça direksiyon ağırlaşıyor ve aracın hakimiyeti ve yola tutunuşu artıyor.

    Alıntıları Göster
    Aynen sınıf standartlarında.. Bir astra veya focus dinamikliği beklenmesi kötü sonuçlara yol açabilir,tecrübeyle sabittir
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Caddy yol tutuşu nasıldır ?
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    Aynen sınıf standartlarında.. Bir astra veya focus dinamikliği beklenmesi kötü sonuçlara yol açabilir,tecrübeyle sabittir

    Alıntıları Göster
    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    Aynen sınıf standartlarında.. Bir astra veya focus dinamikliği beklenmesi kötü sonuçlara yol açabilir,tecrübeyle sabittir

    Alıntıları Göster
    Her arabanın hb i sedanından daha iyi yol tutar. Ancak megane ın gerek kasası, gerek süspansiyonları yol tutuşu iyileştiremiyor. Ben şahsen focus kadar dengeli, süspansiyon şanzıman direksiyon üçlüsünün iyi iş yaptığı araba görmedim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Her arabanın hb i sedanından daha iyi yol tutar. Ancak megane ın gerek kasası, gerek süspansiyonları yol tutuşu iyileştiremiyor. Ben şahsen focus kadar dengeli, süspansiyon şanzıman direksiyon üçlüsünün iyi iş yaptığı araba görmedim...

    Alıntıları Göster

    Virajlarda zorlandığında(herkezin zorlama sevitesi farklı tabi) ilk olarak yumuşak yapısıyla araç yatıyor ve devamında arkasını bırakmaya meğilli bir şekilde bu hareketlilik devam ediyor..

    Süratli kullanımlar için savurgan bir araç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Virajlarda zorlandığında(herkezin zorlama sevitesi farklı tabi) ilk olarak yumuşak yapısıyla araç yatıyor ve devamında arkasını bırakmaya meğilli bir şekilde bu hareketlilik devam ediyor..

    Süratli kullanımlar için savurgan bir araç..


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL


    Virajlarda zorlandığında(herkezin zorlama sevitesi farklı tabi) ilk olarak yumuşak yapısıyla araç yatıyor ve devamında arkasını bırakmaya meğilli bir şekilde bu hareketlilik devam ediyor..

    Süratli kullanımlar için savurgan bir araç..


    kesinlikle katılıyorum....araç çok fazla yatıyor hemen....hacı yatmaz gibi gidiyorsunuz yolda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: multraslan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.

    sürat arttıkça aracın havalanma isteği bir gerçek...
    ancak c sınıfındaki diğer araçlarla karşılaştırmak gerekir....
    bir jetta yada astra sedan da da durum böylemi bilmek gerekir....

    yani sorun meganenda mı yoksa c sınıfındaki araçların genel eksikliğimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.

    sürat arttıkça aracın havalanma isteği bir gerçek...
    ancak c sınıfındaki diğer araçlarla karşılaştırmak gerekir....
    bir jetta yada astra sedan da da durum böylemi bilmek gerekir....

    yani sorun meganenda mı yoksa c sınıfındaki araçların genel eksikliğimi

    Alıntıları Göster
    1 sene kullandım.Direksiyonu aşırı hissiz bir astra-civic-focus direksiyonuna sahip değil.Ve virajlarda aracın kafası viraja tutunurken arkası kendini bırakıyor.Ciddi bir yana yatma eğilimi gösteriyor ayrıca.Ben memnun değildim ama güvenlik sınırları içinde oldukça uysaldır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    1 sene kullandım.Direksiyonu aşırı hissiz bir astra-civic-focus direksiyonuna sahip değil.Ve virajlarda aracın kafası viraja tutunurken arkası kendini bırakıyor.Ciddi bir yana yatma eğilimi gösteriyor ayrıca.Ben memnun değildim ama güvenlik sınırları içinde oldukça uysaldır

    Alıntıları Göster
    ben pek memnun olmadım kullandığım zaman.özellikle sürat artıkça bana çok güven vermedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multraslan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.

    Tamam başka bi makam soförünün bi lafını daha diyim araç 2006 BMW 735Lİ
    Patron : Kaçla gidiyoruz?
    Bizimki : Bakayım bi sn ( bakamıyo ki yoldan gözünü ayıramıyo )
    Bizimki : 250km ile
    Patron : İyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    quote:

    Orjinalden alıntı: multraslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Zayber

    Yüksek süratte 140 dan sonra kötü olduğunu duydum 1 2 makam soföründen milletin araba bastıkca yere yapışır bizimkine kanat taksan uçacak diyodu.


    O makam şoförleri daha önce mercedes, audi falan mı kullanmış acaba. Megane ın yüksek hızlarda kanatlanması falan tamamen hikaye. Yol tutuş konusuna gelince direksiyonu direkt değildir. Tepkisi biraz yavaştır. Yol tutuşu sınıf standartlarındadır, daha fazla değildir.

    Tamam başka bi makam soförünün bi lafını daha diyim araç 2006 BMW 735Lİ
    Patron : Kaçla gidiyoruz?
    Bizimki : Bakayım bi sn ( bakamıyo ki yoldan gözünü ayıramıyo )
    Bizimki : 250km ile
    Patron : İyi

    Alıntıları Göster
    benim bundan önceki otomobilim megane 2 hb 1.6 idi.Genelde pek iyi bahsedilmiyordu yol tutuşundan ama benim otomobilimde michelin pilot primacy vardı ,205 55 r 16 ,bu lastiklerin etkisindenmidir bilmiyorum 4 senelik kullanımım boyunca hiç ciddi sıkıntı yaratacak bir durum olmadı.Elmadağ yolunu bilenler vardır , o bölümde çok denediğim oldu, açıkcası ben memnundum otomobilin yol tutuşundan,ancak direksiyon hissizdi.
    Yalnız eklemeliyim ki şu anki otomobilimin lastikleri de dahil(pirelli p7 ) içlerinde kullandığım en iyi lastik bence oydu.Sakız gibiydi mübarek

    ama otomobilin diğer özelleklerini pek sormayın , fazla olumlu konuşamıycam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta80

    benim bundan önceki otomobilim megane 2 hb 1.6 idi.Genelde pek iyi bahsedilmiyordu yol tutuşundan ama benim otomobilimde michelin pilot primacy vardı ,205 55 r 16 ,bu lastiklerin etkisindenmidir bilmiyorum 4 senelik kullanımım boyunca hiç ciddi sıkıntı yaratacak bir durum olmadı.Elmadağ yolunu bilenler vardır , o bölümde çok denediğim oldu, açıkcası ben memnundum otomobilin yol tutuşundan,ancak direksiyon hissizdi.
    Yalnız eklemeliyim ki şu anki otomobilimin lastikleri de dahil(pirelli p7 ) içlerinde kullandığım en iyi lastik bence oydu.Sakız gibiydi mübarek

    ama otomobilin diğer özelleklerini pek sormayın , fazla olumlu konuşamıycam

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fiesta80

    benim bundan önceki otomobilim megane 2 hb 1.6 idi.Genelde pek iyi bahsedilmiyordu yol tutuşundan ama benim otomobilimde michelin pilot primacy vardı ,205 55 r 16 ,bu lastiklerin etkisindenmidir bilmiyorum 4 senelik kullanımım boyunca hiç ciddi sıkıntı yaratacak bir durum olmadı.Elmadağ yolunu bilenler vardır , o bölümde çok denediğim oldu, açıkcası ben memnundum otomobilin yol tutuşundan,ancak direksiyon hissizdi.
    Yalnız eklemeliyim ki şu anki otomobilimin lastikleri de dahil(pirelli p7 ) içlerinde kullandığım en iyi lastik bence oydu.Sakız gibiydi mübarek

    ama otomobilin diğer özelleklerini pek sormayın , fazla olumlu konuşamıycam






  • quote:

    Orijinalden alıntı: casio1948

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Benim 2004 Megane Hb 1.5 dci aracım var. Yol tutşundan ve konforundan memnunum. Hiç zorlanmadan 200 km ye çıkıyor. Yüksek hızlarda 2000 model Corolladan daha sağlam yere basıyor.... Daha önce 2000 Corollam vardı da.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cat33

    Benim 2004 Megane Hb 1.5 dci aracım var. Yol tutşundan ve konforundan memnunum. Hiç zorlanmadan 200 km ye çıkıyor. Yüksek hızlarda 2000 model Corolladan daha sağlam yere basıyor.... Daha önce 2000 Corollam vardı da.....

    Alıntıları Göster
    HB iyi tutar gerçekten limitleri yüksektir.

    Sedanın yol tutuşu ise biraz daha azdır fakat genede sorun teşkil edecek bir handikapına rastlamadım. Direksiyonuna alışmak zaman alabilir
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.