Şimdi Ara

Megane II yol tutuşu..! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
18.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adam 4 kapı açık 210 yapmış her söylenene inanmayın :)

    http://www.youtube.com/watch?v=_dUTuBOU5Is&feature=fvwrel
  • yol tuutuşu mükemmel değil ama asla berbat değil benim aracım sw hb ve sedan dan daha azdır yol tutuşu ama
    virajlarda kalp atışlarınız hızlanmıyo. Tabi burda hangi viraja kaçla girilir bilmeyenler çok onun için insanlar sorun yaşıyo.Sınıfında orta halli bir araba işte megane2
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinyor56

    ArkadaşLar YakLaşık 9 10 Aydır 2004 Dynamique FuLL + FuLL 1.6 16 VaLf 115 Hp Sedan KuLLanıyorum ArabayLa Birçok Kez Uzun y0La Çıktım VirajLı y0kuşLu y0LLar Aştım Araç Hiç Bir Zaman Beni Utandırmadı gerek y0llamaLarda Gerek Şerit Değiştirmede Gerekse Yüksek Süratte VirajLarda Aracın y0L tutuşunu ç0k Begenıyorum Her Ne Kadar 0Lumsuz y0rum ALsada. Bazı ArkadaşLar Megane 200 Sürati Aşmaz Gibi ŞeyLer SöyLedi Sanırım Ama Ben Bu AraçLa 230 Km/h Sürate uLaştım Araçta tık y0k aLLaha İnancınız 0Lsun Süratini Hiç BeLLi Etmeyen Bir Araç Bence Sınıfının En İyi y0L tutan AraçLarından Biri . Başka AraçLarLa KarşıLaştırmıyorum Her Aracın Sahibinde Seveninde Yeri Ayrıdır . Bazı ArkadaşLar Gerek opeL Gerek Honda Gerekse Focus La KarşıLaştırıy0r Evet Öbür AraçLara Göre BeLki Kötüdür Ben Focus kuLLanmış Biri 0Larak Megane nın Daha GüzeL y0L tuttuğuna inannıyorum ama benım meganem oldugu için değil gerçekten öyLe aracın direksiyonundayken öyLe güveniy0rumki Arabama otobana çıktıgımda yarışcak araba arıy0rum şimdiye kdr öyLe herkes beni geçemedi sürate çok düşkün biriyim ..
    son olarak söyliceğim şu megane nin yol tutuşu iyi kim ne derse desin :)
    ...................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsclub53 -- 24 Ağustos 2013; 17:53:01 >




  • focus'tan inip megane'ye binince farkı anlayabiliyorum ama megane öyle çok kötü değil tabi, yani sınıf standartlarının altında değil. 10 üzerinden 6.5 diyebilirim.
  • Megane 2 sedan aracımız var 1.5 dci autantique donanım. Acayip memnunuz gidişi yol tutuşu konforu fiyatına göre gayet yeterli.
  • Megane 1 in 2den yol tutuşu daha iyi deniyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Megane 1 in 2den yol tutuşu daha iyi deniyor..

    Yok deve
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Yalçın

    quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Megane 1 in 2den yol tutuşu daha iyi deniyor..

    Yok deve



    Duyduğumu söyledim.Kendi düşüncem değildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    quote:

    Orijinalden alıntı: S.Yalçın

    quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Megane 1 in 2den yol tutuşu daha iyi deniyor..

    Yok deve



    Duyduğumu söyledim.Kendi düşüncem değildi.

    Ben de duyduğunuza söyledim zaten. Abartılıyor, 15 ay kullandım Faz 2 Hb yol tutuşu bence yeterli. Astra'ya Focus'a binmedim ama hızlı kullanmama rağmen tehlike yaratmıyordu. Fakat bir kere kullanma fırsatı bulduğum sedan versiyonunu hiç beğenmemiştim.




  • s.a. arkadaşlar madem konu hortlamış cevap vermek istedim.bir kaç aydır 2005 1,5 dci hb dynmic kullanıyorum.uzun yolda yaptım 3000 km kadar ..yorumlardaki gibi yol tutuşunun kötü olduğunu düşünmüyorum.dedikleri gibi direksiyonu diğer alternatiflere göre daha hissiz buna katılıyorum.ama alışmaya bağlı bi durum bence.birde herkesin yapısı farklı olduğu için farklı algılamalarda olabilir.ama benim şahsi görüşüm yol tutuşunun ortalamanın üstünde olduğudur.bi arkadaşın yukarıda dediği gibi yeri geldimi çok güzel sollama makas yapılıyor yanii.bi sıkıntı yaşamadım.
    ayrıca sedanlar yerli ; hb ler yurt dışı üretim bununda bilinmesinde yarar var.sedan bir araç hb olanına göre yapısı gereği yol tutuşu daha kötüdür.
    son sürat değişiklik gösterebilir.araçların kullanım tarzı bakımı vs. buna etki eder .insan anca kendini kandırır.hava atmaya gerenk yok .230 yapan yapmıştır.yapamayan da yolda kalmamıştır herhalde .
    herkese kazasız belasız sürüşler....




  • 2008 hb var, alır almaz lastikleri de yenilemiştim, araba yeni diye baya zorladım da. Meganedan beklediğimin çok çok üstünde iyi bir yol tutuşu vardı
  • Oncelikle S. A.
    Tum araclardami var bu fark diye arastirirkn kndimi burda buldum..
    2 yildir 2004 hb 1.4 98 hp kullaniyorum.yol tutusundanda fren meaafesindende memnunum en sert girdigim viraja 4 lastik kayarak atmistr yine arkayi birakmamistr.
    Cogu arkadas gibi abartmicam cnku onemli olan hizli gitmek degil herkeain araci ayni.
    Bn 210 km/h hizi gordm bu aracta fakat bu aracin duz yolda gittigi hiz 170.sonrasi cok yavas sekilde 180 snra en son 190. Rampa asagi vs 200+ olur.

    Konu disina cikmadan diger aracimda
    2005 sedan 1.5 dci. Bunu genis aile oldugum icin bagaj ihtiyaci ve arka diz mesafesi az diye sedan olsn yine megane olsn diyerek aldm. Fakat hergun indigim yaklasik 45 derecelik sokaktan asagi rampa asagi iniste frene bastigimda ilk hayal kirikligimi yasadim. Arac resmen kayiyor abs surekli vursada durmuyor..
    130 km den snra makaslar yada dusuk hizlarda virajlarda arkanin yilan gibi oldugunu hissedebilirsiniz. Zira hb de aracin arkasi varmi yokmu belli degil...
    Bu arada 170-175 km duz yolda net hizi. Sonrasi nazli sekilde 190. Fazlasi olur oda rampa asagi. Herkesin araci ayni oldugu icin bu hizlar degisemez.

    2 aracta suan kapida hb satilik durumda. Bn soyle arti eksileri yazim herkes net bilgi almis olsn.

    hb>sedan

    -90 la dibine kadar frene basin o pedal en fazla 4 kez ataginiza vurur 3-4 araba boyu gecmeden araba yere cakilir. En arkadan on goguse yapisan arkadasim bunun kanitidir.

    -virazlarsa aracin arkasi diye bise yok cnku hissetmezsiniz yol tutusu cok iyi dreksiyon aninda yanit vermesede bunun sebebi yaylar. Alti yuksek buda sehir icinde 1. Vitese dusmeden tumseklerden gecmenizi kafanizin rahat olmasini saglar.

    - yuksek hizlarda 180-190 ayni sekil rahat sekilde serit degistirebilirsiniz. Birazda soforluk iyiyse Z seklinde ani direksiyon hareketlerini bile basarili sekilde halleder savurmaz asla. Ztn hasta oldugum olay bu.

    - yolda mercedesin bile arkasina yapissaniz gecmek degil mevzu pesine dusup yuksek hizda makasa girip onunuzde frene bastiklarinda acaba dururmu diye bise demezsiniz. Sedanda ayni olayda arac kaydigi icin cogu araca arkadan girmeniz muhtemel. Surus guveni yuksek.


    Sedan>hb

    - bagaj buyuk. Arka diz mesafesi genis. Aileler icin cok iyi tam bir aile araci diyebilirim

    - daha konforlu cnku arac daha buyuk alana sahip yuk merkezi ortada.

    - gorunus olarak bnce daha kalipli durusu var aracin. Hb daha gosterisli olsada sedan her zmn prestij demek.

    - hb de lpg varsa birde tesisat varsa bagaj yok desek yeri genelde arka koltugu kullanirsiniz ama sedanin bagaji cok buyuk. Arka diz mesafesi genis uzun yol icin cok iyi.



    Isin ozu yol tutusu acisindan hb frene bastiginiz anda en arabadan anlamayana bile frenleri iyiymis dedirtr bn cok duydum bunu.. Fakat genis aliniz varsa hb tam bir eziyet sedan cok rahat.. Bn 2 yil bekar tek basima kullandm aracimi tesisat dis kjrmizi serit xenonlar. Siyah renk aracm ne yapsaniz yakisiyor. Her yerdede ayri sekli var. 160 la en sag seritten en sola gecip o makasi atip guvenle devam etmenin tadi bambaska.. Aynisini sedanda denemezsiniz bile ilk direksiyon hareketinde 160 la arkanin sizden snra hareket etrigini hissedersiniz.
    Ve o hizda ani bisey oldugunda araci yerw civilemek bambaska ztn. Bn hb den sedana binince eski aracim hyundai accent sedan geldi aklima frene basinca alip basini gidiyordu. Bunda abs var lastik genis biraz daha iyi..
    En dogru bilgi bu oldu sanirim.
    Bunu nedne yaziyrm cnku disarda bn bunu sedan megani olana soyledigimde 200 le makas atiyrm tik yok laflarini cok duydum.m3 fln degil bu arac.. Ve bunu diyen kisiler hayatinda hb megana oturup farki denememisler. Varsa sedani yada hb olan dediklerimi anlamasi icin yakalasn yolda diger araci hb yada sedan tersini. 90 la bi freni kapaklasn ztn o zmn anlar.. Fakat aile sebebiyle sedan kullanmaya devam hb satilik.. Hb yeterli gelse sedana binmem bile. Hala ctesi gecesi biraz adrenalin icin hb e atlayip giriyorum e-5 e. Sedanla o heyecan yerine atarmi atmazmi dururmu durmazmi demekten iyidr. Kisaca sedani alip pasa pasa agir sekilde sureceksn. Duz yolda yapistirip makasida abartmicaksn kafada cok rahat olur. Zira sedanin bagajina sigani hb in koltugy yatirsan anca alir. Farkli sinif da arac bunlar.. Ikisinide istiyrm yokda tutsn arabada buyuk olsn diyosaniz c180 yada ayni ayarda bi arac baska turlu bu siniftaki aractan performans anca hb ile olur. Arti eksi belli...
    Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok artık :D Hocam megane 2 yi uzun süre kullandım böyle bir harekette hiç bulunmadı melet... 140 tan sonra korku treni halini alıyor teneke yığını...
  • 2 yıl gibi bir süre 2008 1.5 DCI sedan full+full kullandım... Memnuniyet sıfır... niye? Yol tutuş diye bir şey yok arabada... 140 tan sonra araba tam bir felaket haline geliyor... Su üstündeki performans çok zayıf ( lastiklerin suçu yok zaten mevsimine göre michelin takarız arabalara) Bence güvenlik için lastik 1 numaralı aktör zaten... Karşıdan tır gelirken sağa kaçıyordum arabayla yok sa öyle bir çekiyordu ki tır aklınız durur...

    Bu kavramlar kişiye göre değişir tabiki bundan önce Citroen Xsara2 1.6 125 hp benzinli kullanıyordum. Hala da o arabaya aşığım öyle bir yol tutuş öyle bir hızlanma zor bulursunuz ( Escort hastaları vardır hb escortun muadilidir xsara. Bilen bilir, ikisini de kullanmak nasip oldu param olursa ikisini de alıp toplarım tekrardan) ondan sonra megane aldık ondan sonra 2012 passat... Passata bindikten sonra zaten meganın teneke yığını olduğunu anlayabiliyorsunuz işin acı tarafı 2002 xsara veya 99 escort kullanırsanız gene megane2 nin teneke yığını olduğunu anlarsınız. hayatta almam ; aldırmam artık o arabayı...

    2 tane tanıdığımın megane 1 i var. Megane2 den yol tutuş olarak kat ve kat daya iyi... Canını seven megane2 almasın




  • Hay ağzına sağlık kardeşim.

    Yazdıkların çok doğru. Küçük bir düzeltme yapayım xsara 110 beygirdir.

    2. Escortumu kullanıyorum o yol tutuşu şuan üretilen birçok sıfır araçta yok.

    Bazen sıfır ucuz araba alıp küçümseyenler oluyor onlarda ağızlarının payını ilk virajda alıyorlar.
    @barisatlas



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insideman -- 25 Kasım 2013; 21:28:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insideman kullanıcısına yanıt
    rica ederim :) Xsara veya Escort gibi araçlardan haberleri olmayıp yolda küçümseyenlere üzülüyorum :) Kullandıklarını araba zannediyorlar ondan sonra :D 99 Escort da ne abs vardı ne elektrikli cam :D analog saati de vardı gövdede :D Tamemen mekanik ; saf sürüş zevki... Ha keza Xsara...

    Şunu söyliyim xsara ruhsatta 124 beygir yazıyordu. Onun yalancısıyım. 110 da olabilir ama zannetmiyorum 110 olduğunu.
  • 2004 Megane II 1.6 kullanıyorum 1 yıldır. Megane II geniş araç, içi ferah, kullanımı kolay, tipi nispeten güzel ama yol tutuşu hiç iyi değil. Bindiğim en kötü yol tutuşa sahip araçlardan bir tanesi.
  • Fransız araçlarının genelde yol tutuşu zayıftır.
  • Renault Sport ne kadar uğraşıyorsa arabalarının üzerinde, Renault'da salıyor gitsin :) Maliyet yüzünden olsa gerek, doğru düzgün ayar yok aletlerde, ne süspansiyon, ne direksiyon. Ortalama kullanıcı için sıkıntı yok da, sürüş keyfi-yol tutuş arayan adamın arkasına bakmadan kaçması lazım. Gerçi artık ESP bir çok yeni modelinde standart olduğu için en azından sürüş güvenliği olarak hiçbir sıkıntıları kalmadı.
  • Bende 1 seneyi aşkın süredir megan sedan kullanıyorum.öncelikle renault c segmentinde bu araçlardan sonra prestijli bi kasa yapamadı.120 km hızı geçmedikten sonra yakıtı olsun konforu olsun sizi tatmin edecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Passenger -- 25 Kasım 2013; 22:58:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.