< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
OPEL ASTRA L 2022 (141. sayfa)
-
-
2 gün kontrol ettim benim yağ çubuğunda partikül yok hocam
2022 model 12 bin km
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direksiyon üzerindeki sesli komuta basinca hay aksi bir hata oluştu diyor, sonra tekrar basınca düzeliyor. Android kullanıyorum telefonda. Sizde durum nasıl ve bunun bir çözümü var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok iyi hocam , yağda tertemiz kaç km oldu değişeli
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bakımdan bu yana 600 km oldu henüz
İlk bakımı 6 binde yapılmıştı.
İkinci bakım 11.800 e denk geldi.
Bizim araç 10 yaşında ancak 60 bin km olur gibi.
Triger için km dolmasını beklersem 10 yıl çok olur gibime geliyor.
5. Yılda değişsem tam kararında gibi ne dersiniz ?
2027 Kasım a denk geliyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MATHE_ -- 19 Aralık 2024; 0:13:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servise sorduğumda 6 yıl veya 90 bin km demişti , dediğiniz gibi km dolmazsa 5 yıl ideal , ama siz bi yağ konusunu servise sorun kulaklarına bi kar suyu kaçırın gerekirse opel merkezden teyit edin acea c2 b712290 onayını karşılıyor bizim araçlara acea c3 b71 2297 olması lazım kitapçıkta da yazıyor daha 600 km olmuşken yazık günah bu olayın üstüne gidin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erk32 -- 19 Aralık 2024; 6:37:50 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
önermiyorum
-
Genel merkeze durumu ilettim hocam. Hem kullanma klavuzunda yazan kısımları hem de bakım faturasını paylaştım. Gelen cevaba göre hareket edeceğiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sıfır araç olarak 1.2 astra seçeneklerim arasında. Biraz seri kullanmayı severim. Edition metalik 1370 fiyat. Kışın işe gidip gelirken 6 km gidiş 6 km dönüş, yazın ek olarak haftasonları yazlığa gidiş geliş 100 km kullanacağım. Üzerindeki jantı daha güzel bir jantla değişmeyi düşünebilirim. Benim için en büyük eksi autohold olmaması. Siz araç sahiplerinin fikrini almak istiyorum.
-
Bütçeniz yetiyorsa bir üst paket olsa gs(2024) daha iyi olur , turbo benzinli aracı seri kullanırsanız çok yakarsınız seri kullanmayı seviyorsanız bence dizel tercih edin , araçta stepne olmadığı için görüntü çok iyi değil ama 16 en risksiz olanı , autohold ışıklarda beklerken iyi oluyor ama bazen bırakmıyor vs can sıkabiliyor , bunda yokuş kalkış desteği var yeterli oluyor , şimdiden hayırlı olsun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erk32 -- 20 Aralık 2024; 21:7:21 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Saol hocam. Bu aracın edition modeli metalik 1370 e bulunabiliyor, avantanlı gibi geldi.Benim gördüğüm en önemli eksik dur-kalk özellikli adaptif cruz du artık bu özellik edition la geliyor. Üzerinde gelen lastikler eskidikten sonra lastik+jant değişimi yaptırabilirim. 4 kapı hoparlörünü zaten alır almaz ilk fırsatta kaliteli hoparlörlerle değiştiririm, eski arabam megane 3 te yapmıştım ses kalitesi çok iyi olmuştu. Öndeki hoparlör yuvasına subwoofer takılabiliyorsa taktırmayı düşünebilirim.
Astra test aracı tüketimi 9.3 litreydi. Seri kullanımla 10 litreyi geçermiyim sizce? 8-9 arası benzinli araç için kabul edilebilir makul değer benim için.
Astra GS 1580 fiyat aldım. Bütçem var ama avantajlı gelmedi.
Diğer seçeneklerim Renault Austral Evolution 1.3 mild hibrit
Ford Focus HB 1.5 dizel otomatik.
Renault Australde istediğim rengi bulursam alacağım. Bulamazsam fiyat/performans avantajı ve arabanın sürüşünü beğenmem nedeniyle ikinci tercihim olan Astra ya yöneleceğim. Astra da en fiyat/performans şuan edition olduğunu düşünüyorum. Bir üst donanıma 210.000 lira fazladan vermek bana mantıklı gelmedi zira bu son gelen güvenlik paketli editionlarla olmazsa olmaz bir fark benim açımdan yok.
Seri kullanım için dizel demişsiniz dizel focus olabilir aslında alabileceğim seçenekler arasında en beğendiğim araba olmasına rağmen partikül filitresi ve şanzımandaki sorunlar artı direksiyondan vites değiştirme kulakçığı olmaması nedeniyle üçüncü sırada.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 21 Aralık 2024; 0:26:51 >
-
Edition için mesela kol dayamanın orası sürgülü kapak yapmışlar ne kafayla yaptılar bilemiyorum uzun yolda rahatsız ediyor , eski aracımda arka yolcular için havalandırma vardı hiç bu kadar gerekli olduğunu bilmezdim yazın ortasında arka yolcuları soğutmak için 2-3 kere hasta oldum , birde 3 silindir meselesi var imkan varsa test edin yüksek devirlerde gürültülü , dur kalklarda ve düşük devir seyir halinde titreşimli oluyor , birde triger meselesi var :) ama onun dışında fiyat donanım olarak çok iyi araç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Test ettim hocam.Triger meselesini biliyorum ama her marka model arabada bir veya daha fazla sorun var zaten. Ancak aracın fiyatı ve sürüş zevki göz önünde bulundurularak diğer eksiler kabul edilebilir diye düşündüm. Yorum ve bilgilendirme için teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 20 Aralık 2024; 23:33:29 > -
Ayni düşüncelerde biri olarak bende 2024 model edition sahibi oldum. Aractan memnunum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
edtnin en büyük eksisi zaten geri görüş kamera , kol dayama kısmı sürgü plastik , koltuk kalitesi ve arkada klima havalandırma usb port vs hiçbişey yok niyetlenmiştim ancak zamanla bayağı boş geldi. gs paketine niyetlendim şimdi çok km yapmadan satarım diye düşünüyorum triger muhabbetinden dolayı.
-
Ben zaten aracı çoğu zaman tek kullanıyorum arka taraf etkilemez.Kamera olsa iyi tabi ama olmasa da olur. Bu yazdıklarınız içinde beni olumsuz etkileyecek en önemli şey koltuk süngeri kalitesi koltuk ergonomisi üst donanımdan kalitesizse sıkıntı hocam. İkincisi de belki kol dayamanın rahat olmaması.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 20 Aralık 2024; 23:50:41 > -
Bayiler aşırı derecede fiyat kırıyor öldürüyor opelin piyasasını ben 2023 ağustosta 1395 den sigorta yaptırdım edition pakete şimdi 1.5 sene olmuş 1370 den araba satıyorlar , bu araca uzun süre binme niyetiniz yoksa bence almayın polo alın golf alın en azından zarar etmezsiniz ha biniciyseniz 2023 gs paketten daha iyisi yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Agr koltuklar standart oluyor gs ultimate. Edition arka diz mesafeside koltuklardan dolayı dar hocam gözlemlediğim teknolojik olarakta koltuk ısıtma ve direksiyon ısıtma gsten itibaren sunuluyor. Ayrıca anahtarsız giriş ve katlanır aynalarda yok edt. Oto kararan ayna ve pure pro panelde gs ve ultimate. Ben yaklaşık 4 aydır konuya hakimim o yüzden daha detaylıcada yazabilirim ancak uzun sürer
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Zaten teknoloji çok hızlı değişiyor içten yanmalı-mild hibrit-ful hibrit-plug in hibrit-elektrikli şeklinde hızlı bir geçiş dönemi içerisindeyiz.Bu nedenle bugün alnan arabların büyük çoğunluğunun 3-4 yıl sonra değer kaybetmesi beklentisindeyim.
Golf en beğendiğim araba ama 115 hp dsg golfe 1745 vermem.
2023 gs daha iyi olduğu konusunda katılıyorum. 0 edition da da garanti yeni başlamış olacak öyle bir avantaj var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 20 Aralık 2024; 23:59:0 > -
Mantıklı şeyler söylemişsiniz hocam 1.5 yıldır rakamları aynı doğru söylüyorsunuz kesinlikle zarar ettirir 2. Elde ancak donanım olarak golf aşırı boş geliyor . Golf 7 vardı bende gerçekten comfortline donanım olarak dönemine göre baya iyiydi. Şimdiki golfler çok boş dönemine göre rakiplerinden ve inanılmaz pahalı. Fp değil kesinlikle. 2 eline trigeri sorunlu araçta bulaşmam 5 bin km yapmışlarıda sıfır ultimate parasına yaklaştırmışlar saçma sapan rakamlar gerçekten gıcık oluyorum 2. El almıcam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X