Şimdi Ara

Opel Corsa 1.3 Dizel 2011 aracımda Devir Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Opel Corsa 1.3 Dizel 2011 aracımda Devir Sorunu yaşıyorum bazen. Şöyle bir problem oluyor şehir içi yok olmuyor ama 100 km üstü uzun yollarda daha çok oluyor, sorun şöyle misan 4. viteste 90 la gidiyorum devirde 2000 de gaza bi basıyorum devir 2200 oluyor bir anda motor bağırıyor devir geri düşüyor sonra gidiyor. Bu nerden dolayı olabilir ? Bu araçlarda triger zinciri var zincir sesi de gelmiyor, kayışta var mı bilmiyorum. Şehir içi bu problem çok olmuyor nadir oluyor. Aracı ben 155bin km de aldım şuan 220 oldu ne zincir nede başka birşey değiştim servise götürmeyi düşünüyorum ama problemi çözemedim bakımlar 10bin km de değil 8-9 bin arasında yaptırırım bakımlarına da önem veririm ama sorunu anlamadım :(




  • Bana motordan ziyade baskı balata kaçırıyor gibi geldi. Baskı balatanın değişim vakti gelmiş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam94

    Bana motordan ziyade baskı balata kaçırıyor gibi geldi. Baskı balatanın değişim vakti gelmiş.

    Çok araştırdım sordum triger zincirini ses gelir dediler hocam zincir sesi, zincir kolay kolay kopmaz dediler... Baskı balata diyorsun yani hocam çok para tutar mı acaba :/

  • ismaildemirkol4600 İ kullanıcısına yanıt

    Triger zinciri ile sorununuzun bir alakası yok. "Triger zinciri-kayışı krank milinden aldığı hareketi ekzantrik mili ve/veya millerine ileterek supapların açılıp kapanmasına olanak sağlayan bir parçadır"

    Baskı balata için bir iki özel servisten fiyat alıp yaptırabilirsiniz. Fiyatı marka modele göre değişir bilmiyorum 1200 parça fiyatı olsa 500-1000 arasıda işçilik isteyebilirler . Parçanın yanında işçiliğide pahalı bir değişim diye biliyorum. Ama olağan dışı bir arıza değil sarf malzemesi, araç 200 binli kmlerde sonuçta. Kafa yoracağınıza bir ustaya götürün kaçırıp kaçırmadığına baktırın bence.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam94

    Triger zinciri ile sorununuzun bir alakası yok. "Triger zinciri-kayışı krank milinden aldığı hareketi ekzantrik mili ve/veya millerine ileterek supapların açılıp kapanmasına olanak sağlayan bir parçadır"

    Baskı balata için bir iki özel servisten fiyat alıp yaptırabilirsiniz. Fiyatı marka modele göre değişir bilmiyorum 1200 parça fiyatı olsa 500-1000 arasıda işçilik isteyebilirler . Parçanın yanında işçiliğide pahalı bir değişim diye biliyorum. Ama olağan dışı bir arıza değil sarf malzemesi, araç 200 binli kmlerde sonuçta. Kafa yoracağınıza bir ustaya götürün kaçırıp kaçırmadığına baktırın bence.

    ustaya gördüm durumu anlattım gaza bastı etti bir şey olmadı, bu sorun ara ara yapıyor hocam uzun yolda yapıyor genelde, usta birşey yok bin dedi sonra bende birşey demedim :D . Ama fiyat almam lazım bu değişimde motor iniyor mu hocam ?





  • Debriyaj kaçırıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Debriyaj kaçırıyor

    Baskı balatanın seti değişirse sorun ortan kalkar herhalde hocam

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismaildemirkol4600

    Baskı balatanın seti değişirse sorun ortan kalkar herhalde hocam



    Alıntıları Göster

    Aynen, zaten sırf siz 65 bin km kavrama değişmeden yapmışsınız ondan önce de bi 15-20bin yapılsa artık kaçırmaya başlar

  • ismaildemirkol4600 İ kullanıcısına yanıt

    Hayır motor inmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adam94 -- 24 Mayıs 2021; 22:25:47 >
  • baskı balata bitik bende de oldu volan a zarar vermeden değiştir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.