Şimdi Ara

Opel'e Kötü Diyenler ? Bir buyurun bakalım abiler.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
5.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi arraç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 2000de astra 1.6 aldık. 0 olarak aldık 2009a kadar tık etmedi. Sadece lastik ve akü değişti.

    2009da 0 captiva aldık. 2013e kadar kullandık. Sadece lastik değişti. Tık etmedi.

    2013de 0 astra j aldık. Sağolsun ailem bana verdi arabayı. Ben de 3 seneyi geçik kullanıyorum. Bir kere motor su eksiltme uyarısı verdi servise götürdüm. Bir parçadan sızıyor malzeme hatası biz hallediyoruz dediler. Halloldu. Sadece akü ve lastik değişti. Çok sıkıştırdığım zamanlar oldu. Çok zor yol şartlarında kullandığım da oldu. Bir kere olsun yüz üstü bırakmadı beni.

    Donanım olarak çok doludur genelde. Biz en üst donanımı almıştık. Millet aynı paraya halojen farlı cc siz arabalar alırken astrada afl denen teknoloji var ki ödül almış teknolojidir. Motorlardan yana bakarsak çok verimli değil. Araba da ağır. O nedenle uçup kaçmaz ama güzel devir çevirir. 1.3cdti çok iyi gitmez ama az yakar.

    Demem o ki tabiki bi premium değil. Ama güzel arabadır. Türkiyede f/p aracıdır.

    Ortalık kronik sorunlu vw kaynıyor ama opel göze batıyor. Anlamak çok güç insanları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5 (2016 benzinli otomatikti) gün corsa kullanmış biri olarak insanı bu kadar tedirgin eden bir araç daha görmedim. Daha önce 2004 fiesta ve 2016 focusum vardı. Araca 100 tl lik benzin koydum. 5 günde anca yarısını yakmışımdır. 2004 fiesta 2016 corsa dan 100 kat daha iyiydi. Direksiyon tepkileri sanki oyuncak araba. Motor şanzıman desen berbat ötesi. Astra ya bir şey diyemem. Bilmiyorum çünkü. Corsa almayın aldırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilen bilmeyen yazar durur...

    Aktarması kötü falan değil,
    Tam otomatik viteslerde tabiki kaçırma olur, tüm tam otomatiklerde olduğu gibi.
    3200 devirde 200km hıza ulaşan bir şanzımandan bahsediyoruz, 0-100 için yapılmamış.
    Düz vites araçlarda aktarma kötü ibaresi zaten tamamen bilgisizlikten kaynaklanır.
    Araçta baskı balata var ve tüm düz vites araçlar aynı şekilde aynı teknolojiyle çalışır.

    Opel kasası ağır olduğundan ve çok uzun vites oranlarından kaynaklı 0-100 değerleri
    diğer araçlardan kötü olabilir. Opel araçları son hızlarına ulaşırken kasmaz, rahatça ulaşılır. Kadranın sonunu görmediğim Opel aracım olmadı. Son hızda tedirgin eden Opel aracım da olmadı. ( Kadett, Omega B, Astra J, İnsignia, sahibi olduğum bazı araçlardan.

    Son hızını yol tutuşun zayıflığı ya da motoru çok zorlamam gerektiğinden asla göremediğim başka araçlarım da oldu. (Tempra, Siena, Marea, Megane2, Dacia Duster, Fluance.)

    Hemen hemen her markanın aracına bindim, Opel mükemmel araç falan değil, parasına göre
    bence gayet güzel araçlar.

    Yürüyen aksamı en sağlam araçlardan biri olduğunu da eklemeden geçmeyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 2005 senesinde bir fantazi yapıp Opel H kasa Astra aldık, sıfır Km 36.000'ne. Bir alırken birde 3 sene sonra satarken sevinmiştik. 39.000km 'de sattık aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ford focusta kullandım renaoda şu söyleyim opel astra ve insignianın alt yapısı ve yürüyen aksamı bu markaların çok üzerinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asmarena6

    Yanlışlarım varsa diğer arkadaşlar düzeltecektir.

    1. Opel motor-aktarma organları uyumu kötüdür. 115 Hp aynı tork başka bir araçla yan yana kaldırın. Opelin kullandığım hiç bir aracı kendi değerinde yürümüyor bi hantallık var.

    2. Bakım fiyatları anlamsız uçuk. 800-900 tl servisinde bakım yaptıranlar var yeni kasalarda özellikle. Borusanda bmw bakımını 700 Tl ye yaptırdık bi dostumuzun.

    3.Anlamsız benzin sarfiyatı. 9,9 Litre benzin tüketiyor babamın 2016 1.6 opel astrası. Yoğun trafik değil Keçiören siteler arası yoğunluğu olmayan bir yol.

    4. Almanlar içinde en kalitesiz iç malzeme ( bana göre )

    5. Eskiden olsa asla fransızla karşılaştırmayın alman almandır yazardım. Ancak fransız araçlar çok düzelttiler . PSA motorları bmwlerde kullanılıyor. Mesela yeni 508 çok güzel bir araç.

    +1

    noktası noktasına doğru tespitler gerçekten objektif , nedenlerini belirterek ve söylediğiniz şeylerin hepsinin gerçek olması sebebiyle çok güzel özetlemişsiniz.Kimse opel i boş yere kötülemiyor ama eksikleri çok ve fiyat olarakta oldukça abartılı satan bir marka

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    ford focusta kullandım renaoda şu söyleyim opel astra ve insignianın alt yapısı ve yürüyen aksamı bu markaların çok üzerinde.

    mondeo veya talisman kullandın mı ? neye göre üzerinde verilerle konuş kalkıp burda babanın malı gibi övme o kadar başarılıysa neden avrupa da beklenen başarıyı yakalayamadı insignia ? hadi Türk milleti anlamıyor passat sevdalısı diyelim avrupa dada ne insignia nede opel aman aman satılıyor burun kıvıdrığın renault motorlarıyla , ford yıllardan beri gelen yol tutuşu, güvenlikteki başarısıyla var opel neyiyle var batma haberleri ona buna satılma haberleri .Kayın pederim 2015 model astra j aldı araç tertemiz 38 binde ancak en ufak çukurda tümsekte şirketimizde eşşek gibi kullanılan fluence den daha fazla trim sesi alıyor bumu kalite ? Ya şu fanboyluktan vazgeçin artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    ford focusta kullandım renaoda şu söyleyim opel astra ve insignianın alt yapısı ve yürüyen aksamı bu markaların çok üzerinde.

    mondeo veya talisman kullandın mı ? neye göre üzerinde verilerle konuş kalkıp burda babanın malı gibi övme o kadar başarılıysa neden avrupa da beklenen başarıyı yakalayamadı insignia ? hadi Türk milleti anlamıyor passat sevdalısı diyelim avrupa dada ne insignia nede opel aman aman satılıyor burun kıvıdrığın renault motorlarıyla , ford yıllardan beri gelen yol tutuşu, güvenlikteki başarısıyla var opel neyiyle var batma haberleri ona buna satılma haberleri .Kayın pederim 2015 model astra j aldı araç tertemiz 38 binde ancak en ufak çukurda tümsekte şirketimizde eşşek gibi kullanılan fluence den daha fazla trim sesi alıyor bumu kalite ? Ya şu fanboyluktan vazgeçin artık.

    ya bırak allasen 150.000 km de 2015 focus var bende, 100 binde insgnia var keza 220.000 de bi önceki kasa megane kullandım, 100 binden sonra öntakımdan ses gelmeye başlıyor renoda ben kullandığım araca yorum yapıyorum sallamasyon yorum yapmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    ford focusta kullandım renaoda şu söyleyim opel astra ve insignianın alt yapısı ve yürüyen aksamı bu markaların çok üzerinde.

    mondeo veya talisman kullandın mı ? neye göre üzerinde verilerle konuş kalkıp burda babanın malı gibi övme o kadar başarılıysa neden avrupa da beklenen başarıyı yakalayamadı insignia ? hadi Türk milleti anlamıyor passat sevdalısı diyelim avrupa dada ne insignia nede opel aman aman satılıyor burun kıvıdrığın renault motorlarıyla , ford yıllardan beri gelen yol tutuşu, güvenlikteki başarısıyla var opel neyiyle var batma haberleri ona buna satılma haberleri .Kayın pederim 2015 model astra j aldı araç tertemiz 38 binde ancak en ufak çukurda tümsekte şirketimizde eşşek gibi kullanılan fluence den daha fazla trim sesi alıyor bumu kalite ? Ya şu fanboyluktan vazgeçin artık.

    ya bırak allasen 150.000 km de 2015 focus var bende, 100 binde insgnia var keza 220.000 de bi önceki kasa megane kullandım, 100 binden sonra öntakımdan ses gelmeye başlıyor renoda ben kullandığım araca yorum yapıyorum sallamasyon yorum yapmıyorum.

    önce sınıfları öğren insignia nın trim kalitesi bırakta megane veye focus tan iyi olsun bin bakalım talisman veya son kasa mondeo ya aynı kalite onlarda da var hatta tasarım ve teknoloji olarak ikiside bana göre insignia dan daha üstün.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    ford focusta kullandım renaoda şu söyleyim opel astra ve insignianın alt yapısı ve yürüyen aksamı bu markaların çok üzerinde.

    mondeo veya talisman kullandın mı ? neye göre üzerinde verilerle konuş kalkıp burda babanın malı gibi övme o kadar başarılıysa neden avrupa da beklenen başarıyı yakalayamadı insignia ? hadi Türk milleti anlamıyor passat sevdalısı diyelim avrupa dada ne insignia nede opel aman aman satılıyor burun kıvıdrığın renault motorlarıyla , ford yıllardan beri gelen yol tutuşu, güvenlikteki başarısıyla var opel neyiyle var batma haberleri ona buna satılma haberleri .Kayın pederim 2015 model astra j aldı araç tertemiz 38 binde ancak en ufak çukurda tümsekte şirketimizde eşşek gibi kullanılan fluence den daha fazla trim sesi alıyor bumu kalite ? Ya şu fanboyluktan vazgeçin artık.

    ya bırak allasen 150.000 km de 2015 focus var bende, 100 binde insgnia var keza 220.000 de bi önceki kasa megane kullandım, 100 binden sonra öntakımdan ses gelmeye başlıyor renoda ben kullandığım araca yorum yapıyorum sallamasyon yorum yapmıyorum.

    önce sınıfları öğren insignia nın trim kalitesi bırakta megane veye focus tan iyi olsun bin bakalım talisman veya son kasa mondeo ya aynı kalite onlarda da var hatta tasarım ve teknoloji olarak ikiside bana göre insignia dan daha üstün.

    60.000 de astra j var 1.6 dizel başına gelmeyen kalmadı aracın yürüyeninden hiç bir ses gelmiyor, 2017 megane dıştan çok şık motorları az yakar vs. ama emin ol yürün aksamı çok başarısız çabuk dağılıyor tok bir araç değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Fiyatına göre alınacak en iyi arabadır Opel. Milletimiz cahil olduğu için gitmiyor hede höde yapar ancak Opel ağır araba olduğu için ve genelde motorları yüksek devir sevdiği için kalkışta ve alt devirlerde çok gitmez.



    Malzemesi kalitesiz değildir trim sesi gelmez. Hele bi vw e göre içerisi kütüphanedir.



    Fordla beraber güzel yol tutar. 1.6T motorlu olan modelleri çoğu arabaya nal toplatır (çoğu arkadaş bu yüzden Opel sevmez tokadını yemiştir)



    90lardan beri paralarına göre en oturaklı f/p araçlarıdır.





    Servis pahalı diyenler kesinlikle tek kelime ile boş yapıyor. Rutin bakım, gaz kelebeği temizliği+ fren Balata değişimine 600 küsür TL ödedim eylül ayında.



    He eksileri nedir derseniz multimedya konusunda yakın zamana kadar çok zayıflar. Örneğin bende 2010 İnsignia var renkli ekran bile yok.



    1.3 dizel motorları alınmaz bana göre güçsüz kalıyor yetersiz.



    Hala rakipleriyle rekabet edecek ateca tiguan tarzı aracı yok. (Tiguan o paraları etmez yeri gelmişken)



    Hala bi caravelle vito, caddy connect tarzı aracı yok. Marka kalite algısını yükseltmek için bu modellere kaliteli araç yapmaları lazım bana göre.



    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 4 Yıl ne sorunu olacakki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahancer2

    Millete bakma adamın arabası yok yada yetişemiyor çamur atıyor astra j kasa golf denen sözde kaliteli olan araçlar iyi dıştan duruşuna bakmayın binin göğüse bakın sürüşüne bakın jetta mesela sınıfının en dandiği şirket için üretilmiş üvey evlat sert plastik heryeri

    astra bakıyordum sport tour. 20.000 km de bile trim sesi geldiği çok sık söyleniyor. ayrıca motorda kronik bir sorun var mış. birşey kırıyor dediler ama aklımda kalmadı. vazgeçtim gibi bir şey.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • belki pejo adam edebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield


    quote:

    Orijinalden alıntı: karahancer2

    Millete bakma adamın arabası yok yada yetişemiyor çamur atıyor astra j kasa golf denen sözde kaliteli olan araçlar iyi dıştan duruşuna bakmayın binin göğüse bakın sürüşüne bakın jetta mesela sınıfının en dandiği şirket için üretilmiş üvey evlat sert plastik heryeri

    astra bakıyordum sport tour. 20.000 km de bile trim sesi geldiği çok sık söyleniyor. ayrıca motorda kronik bir sorun var mış. birşey kırıyor dediler ama aklımda kalmadı. vazgeçtim gibi bir şey.

    Yok hocam saçmalamayın mış miş ile olmaz o iş herkes sallıyor sadece lpg de sübap eritiyor opel onun harici sorunsuz motoru vitesi tam otomatik sorunsuz dsg gibi top üstünde değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aman bu bol keseden atıp tutan arkadaşlar sakın Opel almasın zaten. Opel'in ne olduğunu arabadan anlayan bilinçli sürücüler iyi bilir. Siz hiç bulaşmayın. Hem güzelim Clio, Megane hele hele atmosferik motorlu japonlar varken Opel de neymiş canım. Almanların köylü arabası işte

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben sırf en güçlü dize diye ve nasıl olsa kiralık diye astra J kiralamıştım 3 sene önce
    kullandığım ilk opel di
    memnun kaldım ve araç değişiyor ve vw düşünmedim bile yine opel olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Liseden arkadaşım işe başlayınca araba alacaktı. Piyasa arabası istiyordu.

    2005 model 1.6 elegance manuel astra H aldık. 71 veya 72bin km'de lpg yoktu. Aldıktan kısa bir süre sonra brc lpg taktırdık.

    Şimdi gelelim klasik opele
    Çocuğu ne zaman arasam arabanın bir yerini yaptırmış, masraf etmiş oluyordu.

    En son konuştuğumuzda boğaz kelebeğinin/gaz pedalının mı ne beyni bozulmuş. 300tl'ye tamir etmişler.

    110bin km gibi daha lpg'de 40bin km olmadı. oksijen sensörü bozulmuş. 200-300 verip değiştirtti.

    klima kompresöründe arıza oluştu. bobininde mi bi yerinde bi şey olmuş, 200tl tamiri, 100tl gaz basımı vs gitti.

    Cd300'lerdeki kronik kendi kendine açılma varmış. akü bitiriyor bazen teyp

    Sıcak soğuk ayarını yapan motor/mekanizma bozukmuş. her yaz kış geçişinde sanayiye gidip sıcağa veya soğuğa elle aldırıyor. Tamiratı yokmuş galiba. bi şeyler değişecekmiş komple göğüslük sökülüyormuş 2000tl ye yaparız demişler

    Kapı döşemeleri press yapıştırma mı ne, 2-3 kapının döşemeleri kenarlarından ayrılmış, sökülüp epoksi ile filan yapıştırılacaktı öyle kaldı... 1-2 hoparlörü de patlak.

    Son olarak sürücü tarafındaki aynanın motoru bozuktu. çıkma 50tl'ye alıp takıvermiştim.

    Araba temiz diye aldık, öyleydi de ama bunların hepsi opel kalitesi

    quote:

    Şimdi gelelim klasik opele
    Bu cümlenizden sonra gece gece bir kahkaha attım, sonrasında yazacaklarınızı okumadan hepsini tahmin ettim.

    5 sene 2005 model astra h kullandım. 80.000de aldım lpg taktırmıştım. 135.000 gibi de sattım.
    gaz pedalı sensörü bozulur. bende olmadı Allahtan.

    iki de bir oksijen sensörü arızası verir değiştir öbür ay gene bozulur. LPGden değil bence. kronik sorunu.

    Klima kompresörü ses yapmaya başlamıştı fazla masraf edemeyecektim 2 sene sonra geçti ses azaldı yani. kronik sorunu. (Klimayı açınca araba gitmez olur o ayrı bi konu.)

    3 kere bobin değiştirdim sanırım, sayısız kere egr temizliği kanalların temizliği vs.. kronik sorunu.

    cd30'un lensi bozulmuştu Allahtan elektronikçi arkadaş var bunu yapacaksın dedim, hurda bi teypten uyan bir lens ile değiştirdi masraf etmedik.

    Sıcağı soğuğu ayıran kalorifer kazanında klape var onu çeviren motorun girdiği yer laşka oluyor motor boş dönüyor. 3 sene bu şekilde elimle çevirerek yaz kış gezdim en son satacağım zaman tamir ettirdim 500tl ye. tamiri mümkün ama herkes yapamıyor, kalorifer kazanını söküp klapenin ucunu tornada yaptıracak (çıkma kazan da alınsa bir müddet sonra oda bozuluyor.) sonra toplanacak, iyi bir klimacı yapar. göğüs falan sökülecek. bu sorun da tasarım hatası aslında kullanıcının hiç bir müdahalesi yok.

    kapı döşemelerinin bir ikisini ağaç tutkalı ile yapıştırmıştım acayip sağlam oldu hayatta çıkmaz bir daha

    Sağ taraf ayna bazen tak tak atıyordu ama yinede çalışıyordu ellemedim.

    Daha neler.. 8000 olamadan bakıma gider buji filtreler vs. değiştirirdim , en ufak bi sıkıntıda hemen arıza lambası yanardı. Sırf arızaları silmek için ELM cihazı aldım. Ne zaman arabaya binsem artık gözüm arıza ışığına takılıyor şimdi yandı şimdi yanacak diye.. psikolojimi bozmuştu.

    Bu kasa astrada bir de hoplama zıplama tekleme çok oluyor.


    Bu arızaların hepsi de bende oldu. Aldığımda sıfır gibiydi araç. Sağlam mı tank gibi araba bindiğinde güven veriyor ama çok nazik her aksamı arıza çıkarıyor.

    Bir kere sağ arka kapı bir kere de sol arka kapının elektrik tesisatı bozulmuştu. bi kerede sağ arka camın mekanizması bozulmuştu. bi kere de termostat açık kalmıştı, bi kaç kere cam açma tuşları vs.

    debriyaj seti, akü , fren balataları , kayışlar , triger bunları saymıyorum bunlar çalıştıkça eskiyen parçalar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Opel astra kullandım 7 yıl. 6 ay önce sattım 60bin km deydi. Hiç bir sorun yaşamadım. Evet 1.3 diye hantaldı fakat şehir içinde barzo değilseniz gideceğiniz hızlar belli zaten istanbul trafğinde. Şimdi bmw 1.18 var. Opelden 2 kat fazla yakıyor. İçi dar. Koltukları rahtsız ediyor. Astra yı özlüyorum açıkcası. Farlarının yeteriz olması dışında hiç bir sorun yaşamadım 7 yıl boyunca. Kronik sorun diyorsanız kontak takılma olayı var sadece direksiyon sallamanız gerekiyor. Birde 25bin de bir kalibrasyon gerekiyor vites vuruntusunu azaltmak için. Egr sanırım 50binde tıkanmaya başlıyordu ben 40binde temizletmiştim. Başka ne sorunu var bu arabanın ? Bastın mı gidiyor, yarışa mı giricem ? Makas mı atıcam ? 250 km hızla instagram a hikaye mi atıcam ? bırakın bu işleri marka kötülemekden başka birşeyniz yok klasik doğu mantığı.


    Her araba sorunsuz üretilmez. Kullanıcı hatalarını kırptıktan sonra bakmak gerekiyor.

    Şirkette 20bin km de i20 ye motor değiştirildi. Sorun yağ pompasımı ne bozuk çıkmış.
    Arkadaşın fiestası 60binde yolda tekeri koptu. Yanlış yazmadım yolda giderken tekeri aksdan kırıldı direk. Belki parça değiştirken usta düzgün sıkmadı yada çok kasislere özen göstermedi. Bu ford un hatası mı ?
    Bmw servisinde 5.25 araç 5bin km de motor yakmış. Fabrika hatası motor değişmiş. Şimdi 5.25 alınmaz mı ?
    Taksilerin kullandığı accentler 300bin km yapıyor. Şirkette 140bin de şanzuman ı dağılan araç vardı. Hemde bizimkisi otomatik.
    DSg alınmaz diye millet inliyor. Çok problem yaşayan oldu. 210 bin kmdir sorunsuz binen tanıdığım var.


    Kısaca astra sağlam araçdır. . Fakat İstanbul da düzgün yetkili servis bulamadım hepsi orta seviyeydi kötüsü de vardı. Hele 2010-2011 modelleri en tutulanı oldu adamlar üretimden kaldırırken altın vuruş çektiler H kasa için.Çoğu problemli diye yana yakıla forumlarda konu açanlar genelde kendilerinde ki problemleri kabul etmiyor. Mesela qashqai 2010 modelinde 80bin de şanzuman dağıldı. bu firmanın suçu mu konu açıp kirletiyim mi ? Honda civic 2008 model 60binde direksiyon dağıldı. Bunlar benim hatamdı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.