Şimdi Ara

opel mi?? emin misin?? son karın mı???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    2010 model Opel astra H araç aldım. Aldığıma alacağıma bin pişman oldum. Size başımdan geçenlerin tamamını anlatsam paranla rezil olmuşsun dersiniz ve ben artık inanıyorum paramla rezil oldum.

    Daha 6000 km olan 6 aylık aracımı İstanbul’da farklı 2 yetkili servise götürdüm aracımın sol ön koltuğundan gıcırtı sesi geliyor. 6 kere servise gitmeme rağmen aracım yapılamadı. Opel Türkiye ve Opel Almanya’ya kadar mail attım. Herhangi bir sonuç alamadım aracım hala aynı sol ön koltuğu gıcırdıyor.

    Ben böyle bir kalite anlayışı görmedim. Opel’de her şey aracı satana kadar, sen aracı aldıktan sonra arkasına bakan bile yok . Ayrıca bide aracımın serviste koltuk sökülüp takılırken çizilen iç bakalitler koltuk airbag kapağındaki beyaz lekeler ve aracı sökerken kaybettikleri cıvata yerine değişik beyaz cıvata takmaları konunun artısı oldu. Aklımda bir sürü soru işreti var aracımı opel yetkili servisine mi götürdüm yoksa ilçe sanayi sitesine mi hala anlayabilmiş, çözebilmiş değilim.

    Şu an beynime kazınan tek şey Opel’in sorun çözemeyen, kalite anlayışı sıfır, servislerinin yeterli bilgi sahibi olmadığı bir marka olduğu…!
    Saygılarımla

    ben son kararımı yanlış verdim.
    araba alırken servisinde dikkatli olmak lazım
    iyi akşamlar...







  • Opel'in yetkili servislerinin rezilliği bir kez daha tescillenmiş oldu.İyi ki aracımızı 2.el almışız da herşeyini özel serviste yarı fiyatına hallediyoruz.
    Size de Allah kolaylık versin diyorum.Aynı araca sahibim (120 kilonun üzerindeyim ayıptır söylemesi)2 yıldır bende ve 5 yaşındaki aracımın koltuğunda çıt yok nazar değmesin,sizin ki şanssızlık olmuş ama asıl sorun yetersiz,bilgisiz ve ilgisiz servisler.Malesef Opel'de yıllardır herkes yetkili servisten yaka silkmiş durumda ve bu durum değişmeyecek gibi...
  • fn2 type r dada koltuk alt kılıfı degısecektı konsol fılan cızık ıcınde ydı bıde eskısı gıbı takamamıslardı koltugu ..sımdı kımse hondadamı almasın ben sıelerı okudukca yemın ederım araba tercıhı yapamıyorum ! ınanın bnde cıldırmıtım adamlar bırde fon makınasıyla ısıtır ızı azaltırız dıyınce nevrım dondu ama hangı markanın servısı ıyı gercekten bana bır soyleyın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenanmorbulut

    fn2 type r dada koltuk alt kılıfı degısecektı konsol fılan cızık ıcınde ydı bıde eskısı gıbı takamamıslardı koltugu ..sımdı kımse hondadamı almasın ben sıelerı okudukca yemın ederım araba tercıhı yapamıyorum ! ınanın bnde cıldırmıtım adamlar bırde fon makınasıyla ısıtır ızı azaltırız dıyınce nevrım dondu ama hangı markanın servısı ıyı gercekten bana bır soyleyın ?

    İyi diye bir kavram Türkiye'deki servisler için zaten geçerli değil de biz ona kötünün iyisi diyoruz.Ancak Opel'den beter yetkili servis zor bulunur sanırım,aracımı check-up yaptırmaya götürdüğümde Topkapı'daki servis bön bön yüzüme baktır,nerden duydunuz yok öyle bişey ama ille de isterseniz genek olarak bakalım(o zaman ki kampanyadaki ücretsiz checkuptan para alıcak aklınca) deyince ben de arkama bakmadan servisten kaçtım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 9 Nisan 2010; 1:17:07 >




  • :))))) aynen oyle kotunun ıyısı ama ınaın ne renault esı servıse sahıp ne cıtroen ne honda ne fıat ne opel ne vw

    ben ınanın hondama ne geldıyse servıste geldı basına

    fransızlar kor topal ıs yaptıgı ıcın onların parca degısımı daha kolay oluyordu 4 sene once ama suan bılmıyorum ne durumdalar ...bence bızım servıslerın bu halı egıtımsızlık bızde cocuk sanayıde dayak yıyerek ogrenıraraba tamır etmeyı hangısı egtıme gıderkı ogrensın dıe ? bence en buyuk etken bundan kaynaklanıyor ama arkadas oyle bır baslık acmıskı bende araba da cok fazla sorun yasadı dıe dusundum tamda opel astra dusnurken aha dedım :D bence yanıltıcı olmamakta lazım cunku ıyı dye bır kavram yok bızım ulkemızde malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenanmorbulut

    :))))) aynen oyle kotunun ıyısı ama ınaın ne renault esı servıse sahıp ne cıtroen ne honda ne fıat ne opel ne vw

    ben ınanın hondama ne geldıyse servıste geldı basına

    fransızlar kor topal ıs yaptıgı ıcın onların parca degısımı daha kolay oluyordu 4 sene once ama suan bılmıyorum ne durumdalar ...bence bızım servıslerın bu halı egıtımsızlık bızde cocuk sanayıde dayak yıyerek ogrenıraraba tamır etmeyı hangısı egtıme gıderkı ogrensın dıe ? bence en buyuk etken bundan kaynaklanıyor ama arkadas oyle bır baslık acmıskı bende araba da cok fazla sorun yasadı dıe dusundum tamda opel astra dusnurken aha dedım :D bence yanıltıcı olmamakta lazım cunku ıyı dye bır kavram yok bızım ulkemızde malesef

    Aynen katılıyorum.




  • Başlığı görünce ben de matah bişey oldu zannettim. arkadaşlar yapmayın lütfen, serviste çalışan insanlarımız da bu toplumun insanı, dönün kendinize bakın, verilen işi nekadar sürede nasıl yapıyorsunuz. Bu toplumun genl problemi. Kimse ağlayıp zırlamsın. Ben aldğımda beri odak ta servis yaptırıyorum araca. Herhangi bir sorun da yaşamdım. Araç biraz da şans işi. Adam X6 alıyor aka taaftan gıcırtı geliyor diye servis 14000 tl para harcıyor,en son almanyadn müh geliyor ve sesi kesemiyorlar, sonunda araç komple değişiyor. Kulaktan duyma bir hikaye, bizzat yaşamadım fakat böyle durumlar da var. Bana göre opel verilen para kadar bir araç, sunduğu konfor da güvenlik de servis de ödediğiniz para kadar. Bunun opel de farkında servisler de, biz arabayı satın alanlar da farkında olmalıyız. Ben imzandaki aracı alırken birçok markayı araştırdım, audi veya vw de aynı özeliklerde(dizel ve tritronik, 6 hava yastığı v.s) olan aracı almay kalktığım zaman rakam kabaca 60 000 civarıydı ben aracımı 40 000 e aldım, eeee bu özelliklerde ama 40 000 lik aracım oldu 60 000 lik değil, bunun farkında olarak mutlu mutlu biniyorum, ufak tefek şeyleri de kafama takmıyorum.

    Saygı ve selamlar




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Doktor Mu Daha Üst Hakim mi ?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yahyaonurmert

    Merhabalar;

    2010 model Opel astra H araç aldım. Aldığıma alacağıma bin pişman oldum. Size başımdan geçenlerin tamamını anlatsam paranla rezil olmuşsun dersiniz ve ben artık inanıyorum paramla rezil oldum.

    Daha 6000 km olan 6 aylık aracımı İstanbul�a farklı 2 yetkili servise götürdüm aracımın sol ön koltuğundan gıcırtı sesi geliyor. 6 kere servise gitmeme rağmen aracım yapılamadı. Opel Türkiye ve Opel Almanya�a kadar mail attım. Herhangi bir sonuç alamadım aracım hala aynı sol ön koltuğu gıcırdıyor.

    Ben böyle bir kalite anlayışı görmedim. Opel�e her şey aracı satana kadar, sen aracı aldıktan sonra arkasına bakan bile yok . Ayrıca bide aracımın serviste koltuk sökülüp takılırken çizilen iç bakalitler koltuk airbag kapağındaki beyaz lekeler ve aracı sökerken kaybettikleri cıvata yerine değişik beyaz cıvata takmaları konunun artısı oldu. Aklımda bir sürü soru işreti var aracımı opel yetkili servisine mi götürdüm yoksa ilçe sanayi sitesine mi hala anlayabilmiş, çözebilmiş değilim.

    Şu an beynime kazınan tek şey Opel�n sorun çözemeyen, kalite anlayışı sıfır, servislerinin yeterli bilgi sahibi olmadığı bir marka olduğu�
    Saygılarımla

    ben son kararımı yanlış verdim.
    araba alırken servisinde dikkatli olmak lazım
    iyi akşamlar...


    Geçmiş olsun. Yine koltuk olduğuna şükredin. 2008 0km Combo City Plus aracım bana yapmadığını bırakmadı. Yolda giderken kaç kere stop etti. Sürüş esnasında 1 kere direksiyonu kilitlendi. Direksiyon kutusu değişti. Beyin arızası verdi. Bir sürü yeri gıcırdıyordu. Kapı kilitleri bozuldu. Vs. Vs. Neticede 1 yıl sonra (kredi borcumu anca kapattım) satıp kurtuldum. İşin enteresanı Opel ve Chevrolet bayileri aracımı takasa bile almak istemedi. Alırken şöyle böyle iyi diyorlar sevise gidiyorum sorun değil bu model bunu yapar bir bakalım diyorlar! Bu arada yanlış anlaşılmasın Opel düşmanı değilim. Aksine ailede şu an kullanılan 2 tane Opel var ve çok memnunuz.




  • kardes su calısanlar harıc burda yanlı yorum yapanşara sasıyorum yanı fırma calısanları harıc onlar otomatıkman kıtlenıyorda normal fanatıkler ılgınc:D

    ya her markanın herseyın eksısı artısı var hatta 27 yasındayım benımde cenem tıkırdıyor bazen belım agrıyor yanı Allahın yarattıgı bıle kusursuz degıl

    ama fıyat performns olayı cok onemlı bence bu konuda sonucta 40.000 ne c4 alanda bence bırseyler bklemelı aracından 400 000 ne bmw alanda bızım ulkemız ıcın az para degıl bunlar zaten en yuksek vergılerle satıyorlar aracları bırde sorun cıkarınca gercekten can sıkıcı oluyor

    bn opelı kısmt olursa ılk defa kullanacam umarım yanılmam cunku bır ıkıncısı alacak gucum yok
  • benzer bir olay, etilerdeki opel servisinde oldu.
    Arka sol koltuk yerine tam oturmuyordu. Servise goturdum, dedim niye gecmiyor acaba, Eleman bakti $oyle bir, acayip alakasiz yerleri gres yagi ile yaglayip, abandi felan yerine oturtamadi.
    Aynisini ben de denedim, yani bilmeyen biri de onu yapabiliyor.
    Neyse etilerdeki servis bir de 10 20 gun sonraya gun veriyor.
    ya 15 bin bakim diyorlar, degi$cek parcalar $unlar diyorlar, patir kutur degi$tiriyorlar.
    1. problem cikarmayacak parcalari degi$tirmek icin bir kontrol etmek gerekebilir.
    2. Degi$tirip degi$tirmediklerinden emin olamiyorum.
    Ayrica eski parcalariniz da cikmacilarda iyi rakamlara satiliyor. Dolayisiyla, eski parcalarinizi isteyin derim. En azindan degi$tirilmi$ oldugundan emin olursunuz.
  • ilk arabam 2006dan beri opel, bir de kayınpederin toyotası var. bu iki servisi karşılaştırabilirim sadece ama şunu söyleyeyim arada dağlar kadar fark var. toyota bin basar bu konuda. ama bugün olsa yine opel alırım o başka. gülü seven dikenine katlanır. ha daha iyi olsa iyi olmaz mı tabiki olur...

    bu arada opelin ana sahibi gm'in bir açıklamasını okudum; onlar da durumun farkında ve ileriki yıllarda bu konuda daha çok müşteri memnuniyeti odaklı çalışacaklarmışmış...
  • bu tarz konular her serviste farklılık gösterebilir ve modele görede değişebilir sonuçta bir araç doğa harikası değil, komşum yaklaşık 2 haftadır bir civata bekliyor civatada kapı kolunu tuturuyor hala bekliyor arac su germesin diye yıkatamıyor, umarım bulunur en son almanya ile irtibata geçilicekti sanırım araç mı ne toyota corolla 2006....Yani her araçta olabilir, mesela bende de yol bilgisayarında tıkırtı var en kısa sürede götürücem umarım halledelerler:)
  • valla benim yaşadığım problemleri bu forumda kimse yaşamamıştır herhalde. 4 senedir bakımları yetkili servislerde yaptırıyorum ankarada. 3 servis denedim. toyotadaki yaklaşımı göremedim.

    ha toyota mı opel mi dersen yine opel derim ama servis kalitesi açısından toyota (eskişehir yolu üzerindeki, adı akotaydı galiba). yorumum sadece ankara için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Başlığı görünce ben de matah bişey oldu zannettim. arkadaşlar yapmayın lütfen, serviste çalışan insanlarımız da bu toplumun insanı, dönün kendinize bakın, verilen işi nekadar sürede nasıl yapıyorsunuz. Bu toplumun genl problemi. Kimse ağlayıp zırlamsın. Ben aldğımda beri odak ta servis yaptırıyorum araca. Herhangi bir sorun da yaşamdım. Araç biraz da şans işi. Adam X6 alıyor aka taaftan gıcırtı geliyor diye servis 14000 tl para harcıyor,en son almanyadn müh geliyor ve sesi kesemiyorlar, sonunda araç komple değişiyor. Kulaktan duyma bir hikaye, bizzat yaşamadım fakat böyle durumlar da var. Bana göre opel verilen para kadar bir araç, sunduğu konfor da güvenlik de servis de ödediğiniz para kadar. Bunun opel de farkında servisler de, biz arabayı satın alanlar da farkında olmalıyız. Ben imzandaki aracı alırken birçok markayı araştırdım, audi veya vw de aynı özeliklerde(dizel ve tritronik, 6 hava yastığı v.s) olan aracı almay kalktığım zaman rakam kabaca 60 000 civarıydı ben aracımı 40 000 e aldım, eeee bu özelliklerde ama 40 000 lik aracım oldu 60 000 lik değil, bunun farkında olarak mutlu mutlu biniyorum, ufak tefek şeyleri de kafama takmıyorum.

    Saygı ve selamlar


    bakın aslında sizin anlattığınız olayda beni destekliyor ama matah bişey mi oldu demişsiniz. adam bmw alınca koltuk yüzünden yenisini değiştirmişler fakat ben 6 kere servise gittim opel turkiyeyeyi aradım m,mail attım en son opel almanyaya mail attım hala bi sonuş alamayorum.ben aracıda değişsinler istemiyorum ses kesilsin bana yeter ama yapamıyorlar o zman çözüm bulsunlar onuda bulmuyolar koltuğu hala aynı şekilde kullanıyorum.




  • Yahaya bey PM den yarımcı olmak adına bir mail gönderdim.

    Saygılarımla
  • bence opel diyerek genelleme yapmak haksızlık olur gibime geliyor.

    Bmw 1.16 alıp 200 km öteye 10 kere aynı arıza yüzünden gidip gelen insanlar da biliyorum ben..

    Ya da showroomdan Sıfır arabasını teslim alıp 10 km gittikten sonra bir parçası arızalanan bir vatandaş tüm hikayesini burada yazmıştı.

    Araba işleri şans işi kesinlikle.Ama servislere kalifiye eleman olmadığı kesin..
  • arkadaşlar 4 senedir 41000 km (41 kere maşallah diyelim) astra kullanıyorum opelin motuna birşey demem, hiç teklemedi. ama en basitinden CIM modülünü örnek gösterebilirim başka problemler çıkıyor tabi en önemlisi de şans işi. problem her araçta çıkabilir ancak önemli olan firmanın arkasında durup problemi çözünceye kadar size gerekli itimamı göstermesi. ben bunu opel servislerinden göremedim ancak şunu söylebilirim OPEL Türkiye müşteri hizmetleri bu konuda gayet başarılı. mailime anında cevap verip sorunların çözülünceye kadar ilgilendiler, sonradan da sorunun çözüldü mü diye aradılar. hatta garanti sonrası çıkan bir problemimi bile ufak da garantiden halletiler. opel servislerine değil ama OPEL Türkiye'ye teşekkür ederim. sorunlarımın hepsi çözüldü sayılır. bazılarına da artık ben dert etmiyorum. aynı koltuk gıcırtısı da ben de var mesela:)




  • arkadaslar ilginize çok teşekkür ederim. burda beni en çok üzen opel gibi bir markada benim muhattap bulamam. aynı anda seat ıbıza araç aldık frene basınca ses geliyodu serviste sorgusuz sualsiz balataları diskleri değiştirdiler ben muhattap bulamayacaksam niye "0" araç aldım ki gidip ikinci el araç alırdım. ben elimden geleni yaptım 6 kere servise gittim ben çalışan insanım işi gücü bırakıp servise gidiyorum olmadı bidaha gel. başımız ağrımasın diye "0" araç aldık, araç mı aldık başımıza belamı aldık anlamadım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.