Şimdi Ara

Opel neden geriledi? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
229
Cevap
1
Favori
9.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan




    Yok abi ben direk 1.6 cdti 136 hp Cosmo İnsignia'yı bekliyorum. Dizel benim için biraz daha mantıklı

    Birde Şirvan abi yeni 170 hp lik motor gelecek ve Astra'larda Lpg olayı kapanacak diyebilirim bu yeni SIDI motorlar Lpg uyumlu değil. Tanıdıklarımdan bazıları 1.6 180 hp + flexride şasili otomatik Astra alıp üstüne Lpg takıp birde yazılım ile 200-210 hp arası güç alıp torkuda 280-300 nm arasına çıkardılar çokta memnunlar. Tercih senin ama peşi gelmeyecek bir motoru tavsiye etmek bana yakışmaz

    @TrakON üstadım, amacım sizi sorgulamak değil sadece uyumlu olduğunu belli etmek istedim.

    O dizel benide cezbediyor ama otm olma durumu muaallak. Hayırlısı bakalım. Tasarımına hasta oldugum opelden istedigim motor sanziman kombinasyonunu bulursam cok iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geriledigi filan yok aksine hizla buyuyor ve gelisiyor. 2003 e kadar cok iyiydi. sonrasinda 2003 le 2007 arasindaki araclar hem motor yonunden hem tasarim yonunden dumduz araclardi ancak insigniadan sonra bambaska bir marka halini aldi. hem motor hem tasarim hem yol tutus hem konfor.. suanda opel bence volkswagenden daha kaliteli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim forum Opel'i batıramadı gitti. 1.3 dizel olmasına rağmen çatır çatır sattılar. Yeni 1.6 dizelle görürüz satış rakamlarını. Opel bence şimdi yükseliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO
    Opel insigniadan önce adım adım gidersek:
    Vectra c 2.0 Turbo, Astra h 2.0 Turbu(hb ve gtc), Calibra 2.0 Turbo sfi
    gibi birçok motoru kullanmıştır.Bilgilendiririm...

    Bilgi için Tşk.
    Değerli arkadaşım, sanırım kendimi tam anlatamadım.
    Demek istediğim turbo; küçük hacimde, geniş devir aralığında yüksek hp ve yüksek torq üreten motorlar. Örnek; TSI
    Türkiyede motor hacmi-vergi ilişkisinden ve 1.4T-1.6T tipi motorların ülkeye geç gelişinden dolayı, Opel biraz kaybetmiştir diyorum.
    Dediğiniz turbolar evet eskiden beri vardı. Ama calibra modeli, Astra'nın 2.0 modeli ne kadar yaygınlaştı? O zamanlar tek tutan Vectra idi ki, bence uzay kasa Vectra'nın karizması çok iyiydi...
    İyi forumlar
    Not: Bu yazdıklarım ülkemiz için geçerli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yaptıkları tek yanlış, Vectra gibi efsane bir modeli öldürmek oldu.

    +1


    Efsane aracı bitirdiler.

    Almanya uretimi vectralar sorunsuzluk abidesi araclar. Bir arac 13 yilda 1 kere problem cikarmaz mi ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PewDiePie

    [araba/images/Opel_Corsa-OPC_135_1024x768.jpg[/simage]

    kapı sesi ile pazarlanan arabalarda şeytan çıkartma aini yapıyorlar ondan
  • Globalleşen Dünya'da ister istemez dengeler değişecek,

    Uzakdoğu üreticileri 90'larda bu seviyede aktif değillerdi,ithalat-ihracat ve üretim teşvikleri,pekçok ülkede yerli sanayiinin montaj yapması gibi pekçok etmen dengeleri değiştirdi.

    Ayrıca Avrupa'da yıllardır sönük kalan Citroen büyük bir atılım yaptı,manidar olan şu ki,Citroen eskiden özellikle Xantia gibi çok sağlam ve şimdiye nazaran daha kaliteli işlere imza atarken, bu kadar çok satamazdı.Bu da garip bir paradoks.

    Rover gibi yılların firması battı,Honda tüm hakkını Bmw'ye sattı,Bmw'de zaten batırmak için almıştı ve noktayı koydu.

    Volvo stabilitesini korudu o da,all around bir müşteri portföyü olmadığı için bunu başardı.

    Yani hem doğal etmenler hem de Renault ve Opel'in bazı hataları ile VW ve uzakdoğulular parsayı topladı.

    Renault'da özellikle orta segmentte çok kan kaybetti,Laguna efsanesini batırdı diyebiliriz abest olmazsa.Adamlar Megane ve Clio ile ekmek yiyorlar.Ama prestij yerlerde yıllardır sağlam bir model çıkaramadılar.Velsatis diye dalga konusu olan bir aracı da çıkarmayı başardılar bu arada:)

    Opel ve Renault,üst segment olan Safrane-Omega mevzusuna noktayı koydular.Alt seviyelere indiler.Opel,prestij için arada Speedstar'ı çıkardı ama bekleneni alamadı.

    Daha sonra ikisi de arada kalan modellerle ekmek peşine düştüler,Lattidude ve İnsignia.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan




    Yok abi ben direk 1.6 cdti 136 hp Cosmo İnsignia'yı bekliyorum. Dizel benim için biraz daha mantıklı

    Birde Şirvan abi yeni 170 hp lik motor gelecek ve Astra'larda Lpg olayı kapanacak diyebilirim bu yeni SIDI motorlar Lpg uyumlu değil. Tanıdıklarımdan bazıları 1.6 180 hp + flexride şasili otomatik Astra alıp üstüne Lpg takıp birde yazılım ile 200-210 hp arası güç alıp torkuda 280-300 nm arasına çıkardılar çokta memnunlar. Tercih senin ama peşi gelmeyecek bir motoru tavsiye etmek bana yakışmaz

    @TrakON üstadım, amacım sizi sorgulamak değil sadece uyumlu olduğunu belli etmek istedim.

    O dizel benide cezbediyor ama otm olma durumu muaallak. Hayırlısı bakalım. Tasarımına hasta oldugum opelden istedigim motor sanziman kombinasyonunu bulursam cok iyi olacak.

    2014 de tamamlanmayi planlanan cift kavrama bence bu motora kombine edilecektir ya da Active Select i opsiyon sunarlar. Neticede 2.0 130 hp dizel yerine gelecek otomatik sanziman gidecek urun gamindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    opel ve ruhsuz tasarımlar? bunu da yeni duydum.

    Guzel ayri ruhsuz ayri.

    Zaten su an tum firmalara bakarsan Vw disinda kotu tasarima sahip cok az uretici var.

    Pejo mu güzel tasarımlar yapıyor yoksa? 106 'dan sonra tasarım işi pejoyla çöpe gitti..

    Ben de Opel'i begeniyorum ama tasarimlari sinif ortalamasinda bence.

    Peugeot/Citroen tasarim olarak Opel'e bes cekerler

    Opelciler zaten Enver pasacilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • opel haklsınız geriledi, eski astra g kasa ve vecta c ve b kasaların sağlamlığını ve görselliğini bulamadılar taki 2010 a kadar, yeni meriva, astra j kasa ve ınsıgnıa ile yenıden atılım yaptılar, sımdı ıste motorlarını geliştiryorlar ve gucsuz dizel yerine sağlam bir 1.6 136 ps motorla girdiler hollandada araç satışa çıktı teknik veriler için buyrun linkihttp://www.opel.nl/Media/Showroom/PDFs/NL/Zafira_Tourer_prices.pdf, benzinlileride direk ınjectıon olarak üretmek için motor geliştiriyorlar...kendi yerinde sayan otomobil markaları düşünsün artık..
  • Türkiye'de eskisi kadar Opel göremediğini belirtmek istemişsin sanırım. Bence haklısın. Şahsi fikrimi pazarlama açısından söyleyim. Opel, markasını her zaman Volkswagen, Toyota, Seat gibi firmaların önünde Bmw, Mercedes gibi firmaların altında tam ortada konumlandırıyordu. Ama artık insanların tüketim alışkanlıkları değişti. Eskiden Opel'e binen insanlar "Opel'e o kadar para verdikten sonra az daha koyar Bmw, Mercedes alırım" veya "Opel'e o kadar para vereceğime biraz daha ucuza Volkswagen, Toyota, Seat alırım" demeye başladılar. Opel de artık kendini bir alt gruba soktu... Audi de Opel gibi bir firmaydı. Ama durumu farkedip gelecek planlamasını Bmw ve Mercedes'in yanında yer alacak şekilde yaptılar. Kendilerini bir üst gruba attılar. Opel ortada dımdızlak kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho


    Daha sonra ikisi de arada kalan modellerle ekmek peşine düştüler,Lattidude ve İnsignia.




    insignia ve latüt hangi segmentlerin arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: faho


    Daha sonra ikisi de arada kalan modellerle ekmek peşine düştüler,Lattidude ve İnsignia.




    insignia ve latüt hangi segmentlerin arasında

    D- E arası. Yani her iki sınıfa da gözü kayan ama parası ucunda olan ve karar veremeyen,ama almışken en iyisini almalıyım denkleminde kalan müşterilere yönelik bir strateji.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    opel ve ruhsuz tasarımlar? bunu da yeni duydum.

    Guzel ayri ruhsuz ayri.

    Zaten su an tum firmalara bakarsan Vw disinda kotu tasarima sahip cok az uretici var.

    Pejo mu güzel tasarımlar yapıyor yoksa? 106 'dan sonra tasarım işi pejoyla çöpe gitti..

    Ben de Opel'i begeniyorum ama tasarimlari sinif ortalamasinda bence.

    Peugeot/Citroen tasarim olarak Opel'e bes cekerler

    Opelciler zaten Enver pasacilar.

    Pejo nun tasarimlari opelden diyebilecek kadar futursuz birini gormemistim. Her segmentte Opel 10 ceker. Citroen DS serisi haric tasarimlari da opelden cok geride.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    opel ve ruhsuz tasarımlar? bunu da yeni duydum.

    Guzel ayri ruhsuz ayri.

    Zaten su an tum firmalara bakarsan Vw disinda kotu tasarima sahip cok az uretici var.

    Pejo mu güzel tasarımlar yapıyor yoksa? 106 'dan sonra tasarım işi pejoyla çöpe gitti..

    Ben de Opel'i begeniyorum ama tasarimlari sinif ortalamasinda bence.

    Peugeot/Citroen tasarim olarak Opel'e bes cekerler

    Opelciler zaten Enver pasacilar.

    Pejo nun tasarimlari opelden diyebilecek kadar futursuz birini gormemistim. Her segmentte Opel 10 ceker. Citroen DS serisi haric tasarimlari da opelden cok geride.

    Opel nimetten sayilmaya basladi forumda hayra alamet degil!!

    El ele verip batirirlar Opel'i.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    opel ve ruhsuz tasarımlar? bunu da yeni duydum.

    Guzel ayri ruhsuz ayri.

    Zaten su an tum firmalara bakarsan Vw disinda kotu tasarima sahip cok az uretici var.

    Pejo mu güzel tasarımlar yapıyor yoksa? 106 'dan sonra tasarım işi pejoyla çöpe gitti..

    Ben de Opel'i begeniyorum ama tasarimlari sinif ortalamasinda bence.

    Peugeot/Citroen tasarim olarak Opel'e bes cekerler

    Opelciler zaten Enver pasacilar.

    sen cemal paşacımısın ?




  • Sokaktan 100 kisi cevir pejo / citroen / opel markalarindan bir tercih yapmasini iste. Bak model bile vermeden opel diyecektir herkes.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    opel ve ruhsuz tasarımlar? bunu da yeni duydum.

    Guzel ayri ruhsuz ayri.

    Zaten su an tum firmalara bakarsan Vw disinda kotu tasarima sahip cok az uretici var.

    Pejo mu güzel tasarımlar yapıyor yoksa? 106 'dan sonra tasarım işi pejoyla çöpe gitti..

    Ben de Opel'i begeniyorum ama tasarimlari sinif ortalamasinda bence.

    Peugeot/Citroen tasarim olarak Opel'e bes cekerler

    Opelciler zaten Enver pasacilar.

    sen cemal paşacımısın ?

    Ben Almanci degilim hocam.

    Forumdaki Envercilerden gina geldi artik.

    Safkan İngilizlerin yaninda Almanlar anca çopcu arabasi olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    opel ve ruhsuz tasarımlar? bunu da yeni duydum.

    Guzel ayri ruhsuz ayri.

    Zaten su an tum firmalara bakarsan Vw disinda kotu tasarima sahip cok az uretici var.

    Pejo mu güzel tasarımlar yapıyor yoksa? 106 'dan sonra tasarım işi pejoyla çöpe gitti..

    Ben de Opel'i begeniyorum ama tasarimlari sinif ortalamasinda bence.

    Peugeot/Citroen tasarim olarak Opel'e bes cekerler

    Opelciler zaten Enver pasacilar.

    sen cemal paşacımısın ?

    Ben Almanci degilim hocam.

    Forumdaki Envercilerden gina geldi artik.

    Safkan İngilizlerin yaninda Almanlar anca çopcu arabasi olurlar.

    yanbilmiyorsam cemal frenk hayranıydı.

    Ama doğru ingiliz başkadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PewDiePie

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Ruhsuz tasarımlar yüzünden.

    Söylermisin bana bu modellerin neresi ruhsuz ?
     Opel neden geriledi?

     Opel neden geriledi?

     Opel neden geriledi?


    +1 :)

    aksine tasarım harikaları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.