Arkadaşlar Merhaba , Ben Battlefield 3 alalı bayağa bir oluyor bu bir ara ücretsiz falan olmuştu ondan daha önce almıştım . Bayağadır oynamıyordum dün yeniden yükledim ve oyunu oynamaya çalıştığımda alttaki resimde görünen hata meydana geldi oyunumun aktif olmadığını söylüyor ''View Game Details'' diyerek Product Code'u kopyalayıp girdim fakat kabul etmiyor . ''Sign in as a different User '' seçeneğine tıklayıp Origin hesabımı girdiğimde ise e-posta veya şifre yanlış olduğunu söylüyor sorunu bir türlü çözemedim yardımcı olacak birisi var mı ?
Şimdiden Teşekkürler. İyi Forumlar...
aynısı bende de oldu bakınıyorum şimdi çözebilecek miyim diye
Merhaba sorunun çözümü için EA resmi sitesinde ingilizce bir çözüm sunulmuş. İşe yaramazsa EA müşteri hizmetleri ile iletişime hgeçiniz.
Biraz Hort olacak ama çözümü bayağa önce buldum bugün foruma yeni işim düştü bu sorundan dolayı mağdur başka arkadaşlar varsa diye çözümü anlatmak istedim.
Arkadaşlar çözüm şöyle ki EA'nın resmi sitesinden EA Support ile iletişime geçiyorsunuz ( İngilizceniz bir parça iyi olmalı ) ve support da karşınıza gelen kişiye durumu anlatıyorsunuz ingilizce bir şekilde .
Size Origin hesabınızın güvenlik sorusunu vb. bir kaç soru soruyor daha sonra hesabınızdaki Battlefield 3'ü yeniliyor ve product key hatası vb. almadan rahat bir şekilde oyuna girebiliyorsunuz :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme