Merhabalar açtığım bir önceki konuda annemin evinde Türk Telekom fiber, Türksat Kablonet kablo internet ve Türk Telekom xDSL altyapısının olduğunu söylemiştim. Fakat ben annemi Superonline fibere geçirmeye kararlıydım. Hatta fiber altyapımızın olmadığını duyunca Superonline’ın tüm mecralarını darladım. 0 (532) 532 00 00, X (Twitter) ve Online (web) üzerinden (neredeyse tüm mecralardan talep açmama rağmen) herhangi bir sonuç alamadığımı söylemiştim. Fakat geçen ay annemi 4-5 kere 0 (532) 532 00 00 aramış. Tabii herhangi bir değişiklik olduğunu düşünmediği için annem telefonları açmamış (maalesef). veee….. umutsuz umutsuz altyapımı sorgularken altyapımın 500 mbps’ye kadar fiber desteklediğini gördüm. Hemen koşa koşa anneme sordum herhangi bir tadilat oldu mu diye fakat olmadığını söyledi. Şaşırdık tabii altyapı yok, kazı yok, tadilat yok ama fiber gözüküyor diye ve garip bir şekilde ben kendi evimde 100 mbps interneti 500 ₺’ye kullanıyorum fakat annemin adresinin sorgulamasında 100 mbps internetin fiyatı 650 ₺ olduğu gözüküyor neden? Şuan annemin evinde (geçici olarak) Türk Telekom fiber 500 mbps bağlı söylemiş olayım…