Şimdi Ara

Otobüs şirketine dava açacağım (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
5.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hızlı tren yaygınlaşsın bitecek bu dertler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuna kadar gidin hocam. Acımayın böyle firmalara. Bizim millet Allah'a havale ettiğinden bunlar coşuyorlar hep. Şikayet etmek sizin yasal hakkınız.
  • Pamukkale kullanin arkadaslar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadasım otobüs ile Ankara'ya gidiyordu ve Ankara'dan da uçağı vardı. Ankara'ya cok az kala otobüs bozulmuş.
    Yeni bir otobüs göndermesi, onun gelmesi ve daha sonra tekrar gitmesi, oradan havaalanı derken uçak saatini kaçıracakmış.
    Bunun üzerine arkadasım firmayı arıyor ve durumu anlatıyor; otobüs bozulduğu icin normal saatinden geç varacak ve uçağımı kaçıracağım.
    daha sonra arkadasıma dedikleri; siz taksiye binip gidin ve taksiden fişinizi alın, fişi bize gönderdiğiniz taktirde size geri ödeme yapalım demişler. Ve öyle de oldu.
    Ha bu arada firma da sizin bahsettiginz firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İddiaya varım Metro.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutumnRain

    İddiaya varım Metro.

    + yan yatmış sekiz bunu metrodan baskası yapmaz enkötü firma metro daha adam gibi arabada klima bile yok yaz sıcagında pişerek gittik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Believe43 -- 26 Ağustos 2013; 2:23:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesin metro..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yav hocam kamilkoçta,pamukkalede köklü firma oldukları için zamana çok dikkat ediyorlar adam bir basıyor o saatte oraya varacak ille dakikasına orda olması lazım yollarda işe yarayacak yeri kalmıyor insanın beş para etmez müşteri memnuniyeti sıfır bunlar uykusuz kalıyor birde uyku düzenleri allak bullak buda yolculara negatif etki olarak yansıyor ben 4 sefer otobüs ile yolculuk yaptım 2 gün boyunca 2 kere kamil koça 2 kere pamukkaleye bindim 2'side aynıydı çok ulaka hocam bu firmalar yapacak birşey yok işte kendi araban olmadımı bunların eline düşüyor insan
  • Tüketici masasına gittim. Odadakilerin üçü de bilgisayarda oyun oynuyor. Meseleyi kulak arkasıyla dinlediler. İkametinizin olduğu yerden şikayette bulunabilirsiniz dediler. Bir de Ulaştırma Bakanlığı'na şikayet edip firmaya ceza aldırabilirmişim. Sonuç olarak en fazla bilet paranı geri alabilirsin diyorlar. Bunu diyenler tüketici haklarını korumakla görevli memurlar haa. Neyse, ikametimin olduğu tüketici masasına gidene kadar bir gelişme olmayacak... Umarım oradakiler görevinin bilincinde olan insanlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Titanium -- 26 Ağustos 2013; 3:53:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Believe43

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutumnRain

    İddiaya varım Metro.

    + yan yatmış sekiz bunu metrodan baskası yapmaz enkötü firma metro daha adam gibi arabada klima bile yok yaz sıcagında pişerek gittik

    Adam kamilkoç dedı okumadınız mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Titanium

    reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığıyla yazmak istememiştim. en köklü firmadan bahsediyorum; kamilkoc. ertesi gün sizin beğenmediğiniz, benim nefret ettiğim metroyla gittim. ne yolculuk öncesi ne yolculuk sırasında hiçbir sorun yaşamadım. haa mecbur kalmadıkça metroya binmem orası ayrı ama daha önce de yerel bir firma kalkış saatinden yarım saat önce gelip, olan iki yolcuyu alıp gitmişti ben gelmeden, yine metro yetişmişti imdadıma.

    aynı olayı dun aksam yasadım arkadasım hem de aynı firma KAMILKOC! adam bilette otogar yazmasına ragmen benim almayıp karsı taraftaki tesislerde yemegini yiyip cekip gitmis ne terbiyesiz adamlar ya bi de ordaki servisci bana hava yapıo bana bagırma dio ama onu derken kendi bana bagırıo, sungurludan turgutluya gelcektim, 18 40 aracıydı sonra aradım iki saat konusmalardan sonra benim 20 00 aracıyla ama MUAVIN koltugunda goturduler zaten belimde fıtık var heykel gibi gittim usaga kadar 6 7 saat nolcak simdi nereye sikayet etcem bu adamları ben, mahkemeye mi vermeli?




  • Tüketici haklarına vermek yerine tazminat davası açmayı deneyin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici hakkları sadece bilet fiyatini geri alır. eğer maddi ve manevi tazminat davası acarsan. daha yerinde olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delikurt55

    tüketici hakkları sadece bilet fiyatini geri alır. eğer maddi ve manevi tazminat davası acarsan. daha yerinde olur.

    peki bu işin proseduru nası oluo ben hic bole islere daha once girmedim ama bu firma sadece bana degil bi suru kisiye aynı seyi yapıo soforleri artist gibi insanı taktıgı yok simdi sırasıyla ne yapmam gerekir beni bi yonlendirin arkadaslar
  • Tam kafalarına sıkmalık. Bir ara bu işi öğrenip bu tarz insanları avlamayı düşünüyorm. CİDDİYİM.
  • Üç farklı tüketici masasına gittim. Sonuç olarak: biz bakmıyoruz, ticari mahkemeye gidin diyorlar.
    Baktım iş uzayacak, aradım Kamil koçu, verin 60 liramı dedim, bayramdan sonra gönderecekler. Ticari mahkemeye de bayramdan sonra gideceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheAnglachel

    Tam kafalarına sıkmalık. Bir ara bu işi öğrenip bu tarz insanları avlamayı düşünüyorm. CİDDİYİM.

    senin kadar ciddi olmasam da bu soforler nası basıbos hareket ediolar anlamadım aynı otogarda bu sefer baska bi kamilkoc soforu beyfendi girmis dinlenme tesisine otogarın karsısında ama 100 150 mt var arada orda dinlencek yemek yicekmis ii de bilette otogar yazıo kardesim dinlenme tesisi degil! sonra otogarda bekleyip esini bulamayan adam geldi bi baktı adamlar tesislerde keyif yapıo kavga etti tartıstı falan muavin beyfendi de bi artist net bi cevap veremio sofor de aynı ole gecistirmeye calısıolar ama milleti aptal yerine koyuyolar o kotu iste
  • Firma adını yazmadıktan sonra bu mesajın hiç bir anlamı yok. Kimsenin umrunda olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaRCoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: delikurt55

    tüketici hakkları sadece bilet fiyatini geri alır. eğer maddi ve manevi tazminat davası acarsan. daha yerinde olur.

    peki bu işin proseduru nası oluo ben hic bole islere daha once girmedim ama bu firma sadece bana degil bi suru kisiye aynı seyi yapıo soforleri artist gibi insanı taktıgı yok simdi sırasıyla ne yapmam gerekir beni bi yonlendirin arkadaslar

    hocam avukata git önerim o gerekli işlemleri yapar ve avukatla anlaş örneğin aldığım tazminatın yüzde 15 senin ama kazananmazsan bir şey vermem de. veya burodan avukat iste biz burdan ne desek yalan olur
  • tüketici haklarıyla uğraşma direk maddi ve manevi tazminat davası aç sömür ş****sizleri.
    bu arada firmanın kamilkoç olduğunu ilk mesaja ekle bence yoksa kimse kaale almaz
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.