Şimdi Ara

Otobüs şirketine dava açacağım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
5.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Söz konusu firma: Yakın zamanda yabancı sermayeye satılan Kamil Koç Otobüsleri A.Ş.

    Özetle;
    Kendi durağından yolcuyu almadan giden ve devamında da hatasını telafi etmek bir yana müşteri memnuniyeti anlayışı ile taban tabana zıt bir hareket ile yirmi yıllık müşterisini kaybeden bir firmadan hakkımı almak adına bilgisi olanlardan yardım istiyorum.

    Detaylıca;
    İnternetten biletimi aldım ve şirketin kendi yolcu alma duraklarından birini seçtim. Yol çalışması sebebiyle de hiç üzerime vazife olmamasına rağmen "bunların sağı solu belli olmaz, ben işimi garantiye alayım" mantığıyla sefer saatinden yarım saat önce müşteri hizmetlerini arayıp bilgi istedim/uyardım. Konu ile ilgili yetkiliye ulaşıp bana geri dönen arkadaş yolcu bindirme yerinde herhangi bir değişiklik olmadığını ve yine şirketin kendi durağından alınacağım bilgisini verdi.
    Otobüsün terminalden benim beklediğim durağa gelme süresi yaklaşık yarım saat. Sefer saatinden 5 dakika sonra durakta hazırdım. Zaman geldi ve tahmin ettiğim gibi sefer saatinden yarım saat sonra ana yoldan bilet aldığım şirketin bilet aldığım türdeki otobüsü (ilk seyahatim değil, biliyorum) yavaşladı ve sanırım ana yolda kimse olmadığı için bastı gitti (uzaktan görüyorum). Hemen bana bilgi vermek için geri dönen şirket hattı olan cep tel. numarasını aradım, telefonu açan arkadaşa aracın durağa uğramadan, dolayısıyla beni almadan gitti bilgisini verdim. Önce bir birimden şoförün telefonunu öğrendi, ardından da şoförü arayarak durum hakkında konuştu (telefon açık olduğu için ne konuştuğunu az çok duyuyorum), şoförle görüşmesi bittikten sonra telefon yüzüme kapandı ve defalarca aramama rağmen o telefona bir daha ulaşamadım. Defalarca müşteri hizmetlerini arasam da herhangi bir insanoğluyla görüşemedim. Defalarca terminal telefonunu da aradım, açan olmadı. Otobüsün bir sonraki durağı olan ilçe terminalinin telefonunu buldum, oradaki arkadaşla görüştüm. Otobüs gelince bekleteceğini ve benim bir sonraki araca binip o ilçeye gitmemi söyledi. Sağolsun bu arkadaş samimi bir şekilde yardımcı olmaya çalıştı fakat beni almadan giden şoför o ilçeye gittiğinde yazıhaneci arkadaşla görüşmeden yolcuyu alıp gitmiş. Neyse... Eve döndüm ve gece 02:00 sularında müşteri hizmetlerinden bir insanoğlu ile görüşebildim, şikayet bildirimi oluşturdum. Sonuç olarak o gün yola çıkamadım ve ertesi günkü programıma yetişemedim.

    Ertesi gün müşteri hizmetleri ile verdiğim mücadeleyi anlatıyorum; Öğle saatlerinde beni aradılar ve özür dilediler. Ben de bir şekilde (gerekirse uçakla) beni akşamki programıma yetiştirmelerini istedim. Müşteri temsilcisi arkadaş yetkili biriyle görüşüp bana geri döndü ve böyle bir uygulamaları olmadığını söyledi. Tamam dedim, madem programıma yetiştiremeyeceksiniz, bu konuyu sonra halledeceğiz. Şimdi beni bu geceki otobüse bindirip memleketime gönderin bari. Biletli olduğum 23:30 otobüsü ile aynı saatteki otobüsün dolu olduğunu, bugün şuanki saatten bir saat sonraki otobüste bir kişilik yer olduğunu söylediler. Ben de saatin benim için uygun olmadığını söyleyip başka bir firma ile göndermelerini istedim. Tekrar arayıp saat gece 00:30 da farklı bir firma ile gönderebileceklerini söylediler ve kabul ettim. Burada ortam tekrar geriliyor işte. Beni gönderecekleri firma sadece rezervasyon yapabiliyormuş, bunlar bana 60 lira bilet bedelini eft ile göndereceklermiş, ben gidip firmadan 75 liraya tekrar bilet alacakmışım. Bu mudur müşteri memnuniyeti anlayışınız? dedim. Beyefendi yapabileceğimiz başka birşey yok dediler. Peki dedim kapattım.

    Mahduriyetimin ve tarafıma yapılan terbiyesizliğin bedelini bir şekilde ödetmeliyim. Tazminat davasından önce tüketici masası ve hakem heyeti ile görüşmeyi düşünüyorum. Bu ve benzeri konular hakkında tecrübesi olan veya hukuk sistemimizde bu haksızlığa karşı yapılabilecek yasal hareketler hakkında bilgisi olanlar varsa yardımlarınızı beliyorum.

    Güncelleme:
    Üç farklı tüketici masasına gittim. Sonuç olarak: biz bakmıyoruz, ticari mahkemeye gidin diyorlar. Bir diğeri de Ulaştırma Bakanlığına şikayet edebileceğimi ve firmaya ceza kesebilme durumundan bahsetti.
    Baktım iş uzayacak, aradım Kamil koçu, verin 60 liramı dedim, bayramdan sonra gönderecekler. Ticari mahkemeye de bayramdan sonra gideceğim.

    Güncelleme:
    Bayramdan sonraki haftaiçi bilet bedelini hesabıma havale yapacaklarını söylemişlerdi. Cuma günü öğleden sonra baktım hesapta para mara yok. Benimle ilgilenen/ilgileniyor gibi görünmeye çalışan Cemil beye mail attım. Aynen şöyle:

    "Merhaba Cemil bey,
    Bayramdan sonraki haftaiçi paramı göndereceğinizi söylemiştiniz. Bayramdan sonraki haftaiçi bugün bitiyor. Malum Kamil Koç şirket olarak pek bir unutkan olduğu için hatırlatma ihtiyacı hissettim. Iyi çalışmalar diliyorum."

    Akşam aradılar. Genel müdürlük kararıyla bilet bedeli olan 60 lira yolkartınıza puan olarak yüklenmiştir dediler. Tekrar kavga ettik. Bu parayı benden üç ay önce yol kartımdan puan olarak değil kredi kartımdan ücret olarak aldıklarını söyledim. Söz verdiğiniz gibi hesabıma havale olarak gönderilmesini istiyorum, genel müdürlüğe iletin dedim. Üzerinden bir hafta geçti ne dönen var ne de hesabımda para var. Tekrar aradım, bu sefer aynı kafadan olan başka bir bayanla kavga ettik. Form 65763765417. kez güncellendi ama yine ses seda yok.

    Son durum olarak Kamil Koç almadığı yolcudan sadece özür dileyip parasını bile geri vermiyormuş, öğrenmiş olduk. Ben tazminat davası açma niyetinde iken 60 liranı niye almadın diye bana kızan tüketici masası yetkilileri haklıymış abi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Titanium -- 3 Kasım 2013; 14:35:32 >







  • Hangisi olduğunu bilsek iyiydi. İpucu verseydin bari.
  • valla hocam şöförler barzo olduğu için kimseyi tınlamıyor halbuki biraz eğitim almış bi şöför olsaydı her durağına girerdi gerçekten üzüldüm size geçmiş olsun
  • şirketi merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Kertenkele

    şirketi merak ettim

    köklü dediğine göre bence metro dur
  • aynen şirketi bende merak ettim.
  • omerozkurtt61 O kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam. onlar da sizin yaptığınızdan fazlasını yapmadılar,."hatamızdan dolayı özür dileriz" dediler, hepsi bu :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerozkurtt61

    valla hocam şöförler barzo olduğu için kimseyi tınlamıyor halbuki biraz eğitim almış bi şöför olsaydı her durağına girerdi gerçekten üzüldüm size geçmiş olsun

    şoforü suçlamadan önce onlara gelen emirleri bilsek daha iyi olur.kafalarına göre iş yapamıyorlar çünkü ne denirse o yapılıyor.
  • M ile başlıyor diye tahmin ediyorum ama
  • şikayetvar.com a yaz birde hangi firma merak ettim almam birdaha bilet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tassa

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerozkurtt61

    valla hocam şöförler barzo olduğu için kimseyi tınlamıyor halbuki biraz eğitim almış bi şöför olsaydı her durağına girerdi gerçekten üzüldüm size geçmiş olsun

    şoforü suçlamadan önce onlara gelen emirleri bilsek daha iyi olur.kafalarına göre iş yapamıyorlar çünkü ne denirse o yapılıyor.

    yaşadığım bi olayı anlatayım trabzondan bursaya geliyorum ulusoyla siz dediniz ne deniliyorsa yapıyolar diye peki yolun ortasında durup yolcu alın deniliyormu üstelik durağıda yok bildiğiniz otobanda alıyor ve tam olarak 40 tl para alıyor şöförlere bunları yapınmı diyolar ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerozkurtt61

    quote:

    Orijinalden alıntı: tassa

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerozkurtt61

    valla hocam şöförler barzo olduğu için kimseyi tınlamıyor halbuki biraz eğitim almış bi şöför olsaydı her durağına girerdi gerçekten üzüldüm size geçmiş olsun

    şoforü suçlamadan önce onlara gelen emirleri bilsek daha iyi olur.kafalarına göre iş yapamıyorlar çünkü ne denirse o yapılıyor.

    yaşadığım bi olayı anlatayım trabzondan bursaya geliyorum ulusoyla siz dediniz ne deniliyorsa yapıyolar diye peki yolun ortasında durup yolcu alın deniliyormu üstelik durağıda yok bildiğiniz otobanda alıyor ve tam olarak 40 tl para alıyor şöförlere bunları yapınmı diyolar ??

    valla orası kendilerine ek kazanç için ama telefon açtıklarında yolcuyu unuttun dön al dediklerinde ben dönmem basar giderim gibi bişey diyemez tahminimce sonuçta o firmanında müdürü var yetkilisi var.adama belki bas git devam et biz hallederiz dedilerse devam etmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tassa

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerozkurtt61

    quote:

    Orijinalden alıntı: tassa

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerozkurtt61

    valla hocam şöförler barzo olduğu için kimseyi tınlamıyor halbuki biraz eğitim almış bi şöför olsaydı her durağına girerdi gerçekten üzüldüm size geçmiş olsun

    şoforü suçlamadan önce onlara gelen emirleri bilsek daha iyi olur.kafalarına göre iş yapamıyorlar çünkü ne denirse o yapılıyor.

    yaşadığım bi olayı anlatayım trabzondan bursaya geliyorum ulusoyla siz dediniz ne deniliyorsa yapıyolar diye peki yolun ortasında durup yolcu alın deniliyormu üstelik durağıda yok bildiğiniz otobanda alıyor ve tam olarak 40 tl para alıyor şöförlere bunları yapınmı diyolar ??

    valla orası kendilerine ek kazanç için ama telefon açtıklarında yolcuyu unuttun dön al dediklerinde ben dönmem basar giderim gibi bişey diyemez tahminimce sonuçta o firmanında müdürü var yetkilisi var.adama belki bas git devam et biz hallederiz dedilerse devam etmiştir.

    valla orasını bilmem ama dava açarsa haklıdır yani




  • reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığıyla yazmak istememiştim. en köklü firmadan bahsediyorum; kamilkoc. ertesi gün sizin beğenmediğiniz, benim nefret ettiğim metroyla gittim. ne yolculuk öncesi ne yolculuk sırasında hiçbir sorun yaşamadım. haa mecbur kalmadıkça metroya binmem orası ayrı ama daha önce de yerel bir firma kalkış saatinden yarım saat önce gelip, olan iki yolcuyu alıp gitmişti ben gelmeden, yine metro yetişmişti imdadıma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Titanium -- 21 Ağustos 2013; 3:23:05 >
  • madem firma ismi veriyoruz, benimle aynı yerde bekleyen pamukkale yolcularını da otobüs almadan gitmiş, farkettikleri gibi ilk kavşaktan geri dönüp bizim oraya yolcularını almaya geldiler. dikkatinizi çekerim orası pamukkale'nin yolcu bindirme durağı da değil, kamil koç'un kendi yolcularını almak için belirledikleri durak. koskocaman tabela var, sadece kamil koç tabelası.
    üstelik ben her ihtimale karşı erkenden arayıp uyardım "yola mı çıkayım, duraktan mı alacaksınız?" diye. otobüsün almadan gittiğini farkedince de arayıp uyardım. pamukkale yolcuları sadece otobüsün gelmesini beklediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Titanium -- 21 Ağustos 2013; 3:24:10 >
  • Haberlerde bugun kamil kocun otobusunu yanarken gordum o da katilmis yanan otobusler kervanina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oda bişemi yolcuunuu otobüsde unutup garaja çeken bagajda fazla valiz görünce sırıtıp fazla valiz var diyen 15 dk sonra otobüsün içinde bir kızın uyanıp aşağı inip servis aracın olmayışı görünce mal gibi dolmuşa bindiren firmada var adıda mersin vif
  • evet güncel
  • bunların alayı şerefsiz be hocam aç dava sömür hatta çok önemli işlerim vardı sizin yüzünüzden çok büyük zararlar ettiğini öne sürüp çok sağlam paralar koparabilirsiniz.
  • peşini bırakma,uğradığın maduriyeti göz önüne al.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.